[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loolotte

Berichten: 1859
Geregistreerd: 05-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 23:30

Omdat ik 1 niet mooi vind en 2 wel. :') Ik heb meer van dat soort vreemde dingen. Vind een 'gewone' centre labret ook afschuwelijk maar een eskimo vind ik juist prachtig :P

JenW

Berichten: 2597
Geregistreerd: 11-12-11
Woonplaats: Beuningen,GLD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 20:47

Mars schreef:
JenW schreef:
ik ben der ook weer :D

laatst last van mijn tongpiercing gehad, heb ik eigenlijk nooit last van maar nu opeens :P
volgende dag gelukkig weer allemaal over :j

hebben jullie (diegene met een tongpiercing) ook elke morgen een dikke tong? :P


Nee nooit :n
Is je staafje wel lang genoeg?


Ja die is lang zat, heb zat ruimte over :)

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 00:02

Loolotte schreef:
Omdat ik 1 niet mooi vind en 2 wel. :') Ik heb meer van dat soort vreemde dingen. Vind een 'gewone' centre labret ook afschuwelijk maar een eskimo vind ik juist prachtig :P



aahh oke haha! was niet l*llig bedoeld ofzo hoor.. was gewoon nieuwschierig naar wat de reden was haha! maar ik snap hem :)

Carr_friesje

Berichten: 2935
Geregistreerd: 23-05-09

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 21:49

Meer mensen hier die wel eens bij crazy factory bestellen en cash points verzamelen?
Ze hebben bij 30 artikelen een hartje neergezet als valentijnsactie en per hartje verdien je 10 cash points.
Iemand die zin heeft om mee te helpen de site door te spitten? haha :+

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 19:07

Kon nog steeds geen septum gepierced krijgen doordat ik zo snotterig ben, meh.

Maaaaaar...

<3

Afbeelding

Alleen het is zó moeilijk om vast te leggen hoe mooi alles schittert en de opals van kleur shiften.

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 19:10

Balen dat je nog steeds niet kan zeg!

Mijn labret ettert weer. En m'n linker tepelpiercing is ook aan het etteren. Ook veel korstjes en rommel. Maar ach ze zitten ook pas iets langer dan een week. Misschien even zeezouten weer.

DWensink
Berichten: 500
Geregistreerd: 08-01-14
Woonplaats: Groenlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 20:10

BiBiQ schreef:
Mijn labret ettert weer. En m'n linker tepelpiercing is ook aan het etteren. Ook veel korstjes en rommel. Maar ach ze zitten ook pas iets langer dan een week. Misschien even zeezouten weer.


Ik had er in het begin ook ontzettend veel last van dat er veel troep uit kwam, gelukkig wel zonder pijn of gevoeligheid. Ondanks dat ik hem elke dag 1x netjes schoonmaakte. Toen is het een hele tijd goed gegaan en nu weer vaak troep. zeezouten hield mij inderdaad het beste.

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 20:43

Nou het is nu voor het eerst dat het ook zo gevoelig is. En alleen links.
Lekker zeezouten zo. Ga eerst even douchen om te meeste troep eraf te spoelen.

UhNee
Berichten: 2393
Geregistreerd: 23-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 21:42

Drunksheep schreef:
Kon nog steeds geen septum gepierced krijgen doordat ik zo snotterig ben, meh.

Maaaaaar...

<3

[ Afbeelding ]

Alleen het is zó moeilijk om vast te leggen hoe mooi alles schittert en de opals van kleur shiften.


Omg <3 Supermooi!

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 22:11

gaaaf drunksheep!

ik heb nogsteeds last van mn ringetje in mn oor.. vind de lage helix een stuk makkelijker qua genezing en pijn als mn gewone helix.. vind hem heel mooi maar man wat een rotpiercing is dat zeg!

Lous

Berichten: 24254
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 23:49

Niks geks al die bitcherige piercings, het is er de tijd van het jaar weer voor met al die zieken en verminderde weerstand.
Mijn piercings, vooral mijn helix, zijn alweer aan het kloten.

Tamzel

Berichten: 243
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Utrecht én Zwolle

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 00:02

Iemand ervaring met oorbellen piercen? Ik heb er drie op een rij geschoten maar de juwelier mag er niet meer doen (mocht stiekem maar twee).
Ik twijfel nog een beetje om een helix te nemen, maar ik weet niet of ik netjes genoeg ben er voor. Aangezien die best wel snel kan vervelen. En ik wilde hem dan eigenlijk rond mijn verjaardag maar dan ga ik ook al vier weken doorbrengen op de manege dus denk ook niet dat dát een slim idee is in verband met stof en vuil.

Dus vandaar mijn vraag over oorbellen piercen! Ben alleen bang dat het evenveel kost als andere piercings. Zo jammer, wel goed dat men denkt aan de veiligheid maar t is zo'n verschil 8,25 of 40 euro :P

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 00:58

de 'oorbellen' die jij bedoeld zijn in feite ook piercings. ze mogen niet meet geschoten worden omdat het dus door kraakbeen heen gaat. een helix is ook een kraakbeenpiercing. dus eigenlijk ga je of, een piercing laten schieten met risico op bloemkooloren, of een piercing laten piercen door je kraakbeen netjes gedaan.

ik zou kiezen voor het piercen.. in feite laat je een piercing zetten en dus geen oorbel.. zou het niet rond je verjaardag doen.. 4 weken op de manege is niet erg, als je maar 2 keer per dag kan douchen of wassen.. zelf zou ik een andere periode aanraden.

en trouwens de "oorbellen" die jij wil rekent een piercer als kraakbeenpiercing. kost inderdaad 40 euro ongeveer.. prijs kan nog variëren.

heel veel succes!

edit: volgensmij begreep ik je verkeerd.. wil je een helix laten zetten of een 4e gaatje op diezelfde rij?

Tamzel

Berichten: 243
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Utrecht én Zwolle

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 09:33

Uh ja, ik zoek gewoon iemand die gaatjes heeft laten piercen in de oorlel die (bijna) door kraakbeen heen gaan, hoe lang die herstelperiode is, of er gewone oorbellen in gaan of piercings, hoe schoon houden etc :D

Want omdat het gepierced moet worden, twijfel ik of ik meteen een helix zou doen omdat ik die vetter vind en al zo'n drie jaar wil, maar ik ben bang dat ik er niet netjes genoeg voor ben en wil weten of er veel verschil is met een 4e (en 5e ..?) gaatje. :)

Shenavallie
Berichten: 11649
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 10:06

@ Tamzel: Hier een 'ervaringsdeskundige' met kraakbeen laten schieten. Ik zeg: NOOIT DOEN! Op m'n 18e laten doen en nu 22 jaar verder nog steeds last van. Na een paar jaar had ik die plek min of meer dicht laten groeien, omdat de ontsteking bleef (heeft tot het piercen zelfs nog een dikke bult op de achterkant gezeten, van verschoven kraakbeen). Gelukkig gaat het nu beter met die plek (vorig jaar zomer laten piercen), maar het is de enige helix die op z'n tijd blijft rommelen. Ik heb mijn piercings laten zetten voor 20 euro per stuk.

-Namiro-

Berichten: 1952
Geregistreerd: 22-08-05
Woonplaats: Het Limburgse land..

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 10:24

Tamzel, ik heb een vierden oorbel.. Net op het randje oorlel/kraakbeen.
Gaatje heb ik laten schieten want dat mocht toen nog. Volgens mij zit het ding er al een jaar of 12 en ik heb er nog steeds last van.
Genezing is echt niet zoals met een oorbel, dus gewoon netjes laten piercen als je er tijd voor hebt!

Niekj_Jente
Berichten: 2434
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Limburg

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 12:20

Hallooo!
Ik wil voor mijn tongpiercing bolletjes bestellen bij crazy factory nu moet ik kiezen tussen verschillende maten??
Moet een diameter/mm uitzoeken 3/4/5/6 mm weet iemand welke dat ik moet pakken
Alvast heel erg bedankt

Mars

Berichten: 33291
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 12:22

Dat is afhankelijk van hoe groot je het balletje wilt hebben en wat je zelf mooi/prettig vind. Ik heb zelf 4 of 5, vind 6 vrij groot.

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 16:44

Je kunt beter checken of de diameter van je schroefdraad klopt :) en dat zou je bij je piercer moeten vragen als je dat niet weet, want dat verschilt nogal. De diameter van het balletje moet je kiezen op basis van wat je mooi vindt.

Tamzel

Berichten: 243
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Utrecht én Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 19:44

Waarom denkt iedereen dat ik door kraakbeen wil schieten? Dat staat nergens. Zo gek ben ik nou ook weer niet. Hier over heb ik geen informatie nodig mensen :P
MIJN VRAAG is: Heeft er iemand ervaring met een vierde(vijfde, zesde..) gaatje laten piercen?

Shenavallie
Berichten: 11649
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 20:27

Hangt ervan af hoe dicht je de gaatjes op elkaar hebt staan. Het vierde, vijfde en zeker zesde gaatje komen toch al in het deel waar de lel overgaat in kraakbeen. Ik denk dat men daarmee in gedachten zat. Als jij alle gaatjes pal naast elkaar hebt en het past nog in de lel zelf, dan is het aan jou wat je wilt. Maar grensgevallen zou ik zeker laten piercen.

Niekj_Jente
Berichten: 2434
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 20:29

Drunksheep schreef:
Je kunt beter checken of de diameter van je schroefdraad klopt :) en dat zou je bij je piercer moeten vragen als je dat niet weet, want dat verschilt nogal. De diameter van het balletje moet je kiezen op basis van wat je mooi vindt.



Ja dat dacht ik dus ook, maar heb al een aantal leuke bolletjes gezien waar ik niet uit die maat kan kiezen alleen de grote van het bolletje dus :)

Toch bedankt voor je antwoord, weet dat er net zoals bij mijn navelpiercing een 1,6 staafje in zit

Tamzel

Berichten: 243
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Utrecht én Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 21:00

Shenavallie schreef:
Maar grensgevallen zou ik zeker laten piercen.

Ben ik het mee eens! :)

Het is zelfs zo dat van de GGD in Nederland men moet piercen vanaf het derde gaatje, heeft mijn juwelier me verteld.

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 21:09

ik zit met mijn 3 gaatjes net niet net wel in het kraakbeen. dus vandaar.. mijn 4e gaatje zou door kraakbeen gaan en zou ik dus moeten laten piercen

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 21:10

ik heb een piercing, en die zit op hoogte van een 5e gaatje denk ik. daar heb ik dus een piercing in zitten en maar 1 oorbel in mn oorlel. dus wij begrijpen wel wat jij bedoeld, aeen jij begrijpt ons verkeerd denk ik.

ik heb een piercing laten piercen op hoogte van ongeveer een 5e of 6e gaatje. is dus gewoon een piercing. alles wat door kraakbeen heengaat moet gepierct worden.