[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 19:21

Joanne1987 schreef:
Brrr dat stretchen doe ik nooit meer... mijn vriendin werkt in shop en heeft mij ineens van 3 naar 6 gegaan. Wel met 3 expanders maar wel meteen achter elkaar
Niet de juiste methode natuurlijk en ook niet voor herhaling vatbaar


Uhm ja, dat is veel te snel. Je moet echt mm per mm en vooral in het begin werken met halve mm MAX. En er echt minimaal een maand tussen laten zitten...

lor1_1984

Berichten: 12078
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 19:59

Jup, als je dan meteen naar een grote maat wil kun je beter punchen ipv stretchen.
Gepuncht krimpt alleen niet meer, correct(!) gestretchte oortjes wel.

De meest logische stap is trouwens 0,8-1-1,2-1,6-2-3-4-5-6-8-10-12 en evt hoger.

prugelpiet

Berichten: 12606
Geregistreerd: 20-01-12

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 21:57


Roosje01

Berichten: 10755
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 03:54

Auw idd

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 11:08

Iris82 schreef:
Ik heb mijn helix 20 jaar geleden ook van pure ellende met sterilon schoongemaakt. En dat was het enige wat uiteindelijk hielp na maanden tobben. Nu is ie echt 300% genezen. Als ik er niets in doe zie je ook gewoon een gat. Sowieso ben ik niet echt van het dichtgroeien want mn tepelpiercing is ook al weer 5 jaar eruit maar die kan er ook zo weer in. Ga ik vandaag misschien ook maar een sieraadje voor scoren.


Nou dan weet ik wat ik moet doen als echt niks werkt.

Iris82

Berichten: 39862
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 11:16

Maar mijn methode was ook een beetje controversieel. Ik heb m namelijk er twee keer per dag uitgehaald, in een bakje met sterilon gegooid en er weer terug in gedaan. :o Ik was het zoooooo zat en ik was al maanden slecht aan het slapen omdat ik normaal gesproken heel veel draai van mn ene zij op mn andere.

LisanneeD
Berichten: 411
Geregistreerd: 31-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 09:09

MuSLi schreef:
Mijn snug heeft momenteel ook last van bultjes. Ben maar weer even begonnen met wat zeezout spoelen.
Durf nog niet aan de slag met teatree olie i.v.m. piercing vanaf eind april, dus nog redelijk in het proces van genezen.

Hopelijk trekt het snel een beetje weg, want het ziet er niet mooi uit :') -O-


Oeh een snug. Daar twijfel ik nog over om te nemen als piercing nummer drie. Als ie weer een beetje rustiger is, zou je er dan een foto van kunnen maken voor mij? Ben wel benieuwd.

Mijn forward helix begint weer te bitchen, zucht... heb hem nu 6 maanden zal nog effe wachten met piercing nummer 3.

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 09:31

Hier navel piercing ineens aan het kloten ;(

MuSLi

Berichten: 5287
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 12:12

LisanneeD schreef:
MuSLi schreef:
Mijn snug heeft momenteel ook last van bultjes. Ben maar weer even begonnen met wat zeezout spoelen.
Durf nog niet aan de slag met teatree olie i.v.m. piercing vanaf eind april, dus nog redelijk in het proces van genezen.

Hopelijk trekt het snel een beetje weg, want het ziet er niet mooi uit :') -O-


Oeh een snug. Daar twijfel ik nog over om te nemen als piercing nummer drie. Als ie weer een beetje rustiger is, zou je er dan een foto van kunnen maken voor mij? Ben wel benieuwd.

Mijn forward helix begint weer te bitchen, zucht... heb hem nu 6 maanden zal nog effe wachten met piercing nummer 3.

Hij is gelukkig nu wel redelijk rustig. Alleen dat bultje aan de buitenkant wil nog niet echt weg.. Maar evengoed gewoon een fotootje :)

Afbeelding

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 12:15

Er is nu echt een supergave actie bij Rising Bastards in Nijmegen, ALLE piercings vaan 20€. Heb net nog een Helix laten zetten, heel blij mee! Foto komt!

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 13:45

tadaaaa!!

Afbeelding

MuSLi

Berichten: 5287
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 13:49


Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 13:54

Ohh in de shop noemden ze het gewoon een helix :')

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 15:10

Dat is toevallig die shop die zo belachelijk veel vroeg om mijn industrial te vervangen. Kwam de actie ook al op facebook tegen, maar ik durf het niet aan :')

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 15:16

Ja klopt, met vervangen zijn ze echt veel te duur. De piercer waar ik normaal naartoe ga doet dat gewoon gratis. Ik ben gewoon gegaan, fiets it xD Vrouw die mij piercte was wel heel aardig en ze heeft m goed gezet. Dus ik ben tevreden :)

TheNovelist

Berichten: 1522
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 16:24

Heb 3 weken geleden nog 2 piercings laten zetten maar door al die foto's wil ik er weer een! :')

Hier iemand ervaring met een bridge piercing? Mijn wenkbrauwpiercing krijgt al uitgroei symptomen dus ben al aan het denken aan een vervanging daarvoor haha! (Ik weet wel dat een bridge piercing ook heel gevoelig is voor uitgroeien)

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 16:31

Hahah ik zei 3 maanden geleden ook van ja ik heb voorlopig wel genoeg, maar ik zag die actie en ik dacht ''Nope ik neem mijn woorden terug''. :P

Bridge geen ervaring mee, zien er altijd wel heel gaaf uit hahah

Rhinocornn

Berichten: 449
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: Wijchen

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 21:52

Geen goede ervaringen (3x!!) met Rising Bastards, anders was ik ook gegaan voor een nieuwe piercing. :o

Celestial
Berichten: 721
Geregistreerd: 11-10-12

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 22:17

Ik ben 3x goed gepierced daar... Wat zijn precies jullie negatieve ervaringen dan? :)

goldenarrow

Berichten: 8663
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 08:29

Ik zat nog heel erg te twijfelen of ik zou gaan, maar het kwam me niet goed uit om een nieuwe piercing te laten zetten.

Mijn negatieve ervaring bij hun is van een paar jaar terug. Volgens mij werkt er inmiddels iemand anders. Maar ik liet toen een navelpiercing zetten die scheef gezet was en vond die piercer echt heel kortaf en onaardig. Voelde me totaal niet serieus genomen toen..

Tova

Berichten: 1034
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Drempt

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 13:43

Ik zit in dubio om een navelpiercing te laten zetten :')

Toen ik 16 was mocht het niet van mijn ouders, en daarna dik geworden waardoor het echt niet meer stond, blij dat ik het toen niet had gedaan. Maar inmiddels een paar jaar terug goed afgevallen en nu een mooi strak figuur waar ik echt trots op mag zijn en ben! Maar om nou met 25 een navelpiercing te laten zetten... Aan de andere kant vind ik een navelpiercing wel weer mooi.

justdiesel
Berichten: 4959
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 14:13

Wat heeft leeftijd daar nou mee te maken?
Lekker doen als jij dat wil!
Ik heb rond mijn dertigste een tongpiercing laten zetten en nu op mijn 45ste tunnels in mijn oren.
En er komen nog tattoos bij.
Mag dat alleen als je jong bent dan?
Lekker schijt aan hebben en doen wat je zelf wil!

Rhinocornn

Berichten: 449
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 15:07

Celestial schreef:
Ik ben 3x goed gepierced daar... Wat zijn precies jullie negatieve ervaringen dan? :)


Heel erg scheef gezette tongpiercing, verkeerde gezette tepelpiercings waardoor deze zijn gescheurd en mijn tragus is met grof geweld gezet (was ook tijdens zo'n actie) + dat meisje die het toen zette had zo'n lange nepnagels dat ze het staafje eerst liet vallen, vervolgens het balletje een aantal keer en deze er ook niet opgedraaid kreeg ..

white_flame
Berichten: 1308
Geregistreerd: 23-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 16:15

KoetJJs schreef:
Celestial schreef:
Ik ben 3x goed gepierced daar... Wat zijn precies jullie negatieve ervaringen dan? :)


Heel erg scheef gezette tongpiercing, verkeerde gezette tepelpiercings waardoor deze zijn gescheurd en mijn tragus is met grof geweld gezet (was ook tijdens zo'n actie) + dat meisje die het toen zette had zo'n lange nepnagels dat ze het staafje eerst liet vallen, vervolgens het balletje een aantal keer en deze er ook niet opgedraaid kreeg ..


Urggghhhh.... Je wil niet weten hoe lang duurde tot mijn helix dicht zat.
Moest zo veel geweld gebruiken dat ik flauw viel

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 18:47

Ohh nee nog nooit meegemaakt daar! Ben er vaker geweest om piercings te wisselen, maar had nog nooit gepierced daar. Vriendin van mij wel en die vond het een erg fijne shop. Ik vond ze ook erg fijn. Vond het van te voren erg spannend omdat ik toen bijna ben flauw gevallen met mijn neuspiercing. Dus ik had dat aangegeven en die vrouw stelde me heel erg gerust, en legde uit wat ze precies aan het doen was en ging doen, dus dat was erg fijn!