[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 22:32

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-08-22 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt

-Namiro-

Berichten: 1952
Geregistreerd: 22-08-05
Woonplaats: Het Limburgse land..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 08:53

Ik zou aan de gang gaan met teatree Naomi. Erft bij mij enorm goed geholpen toen ik een blow out had. Alles is supernetjes genezen.

Mondy

Berichten: 11885
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 22:40

Wat raden jullie aan qua lengte met het wisselen van tragus ? Zit nu nog dat lange zit er in en hoop als ie korter kan een eigen titanium piercing in te mogen doen.
Nu wil ik 2 maten halen zodat ze kunnen kiezen welke maar er is teveel keus
Van 4mm tot 10mm

Mars

Berichten: 33291
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 23:06

Volgens mij heb ik nu 8 mm erin maar das puur uit gemak omdat ik die maat makkelijk gewisseld krijg. Voor het mooie kan ik ook best 6mm hebben dan sluit ie perfect aan en gaat ie niet uitsteken.

Mondy

Berichten: 11885
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 23:19

Ah dankje! Dan is doe 2 maten kiezen misschien de beste optie. Kunnen zij kijken welke het beste past.

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 23:29

War is jullie voorkeur, helix links of rechts laten zetten? Twijfel een beetje. :+

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 01:46

Banyu schreef:
War is jullie voorkeur, helix links of rechts laten zetten? Twijfel een beetje. :+

Dat is toch afhankelijk van wat je al in dat oor hebt steken en dergelijke? Ik heb in beide oren stretchers maar enkel in mijn linkeroor ga ik meer piercings zetten. Puur omdat ik daar een sidecut heb en mijn oor dus beter zichtbaar is. :') Vind het namelijk nogal zonde om zulke dure piercings te laten zetten als je ze dan uiteindelijk toch niet eens kan zien. :+ (En ook is mijn de linkerkant van mijn gezicht 'mooier' dan de rechterkant :') )

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 10:36

DezeNaam schreef:
Banyu schreef:
War is jullie voorkeur, helix links of rechts laten zetten? Twijfel een beetje. :+

Dat is toch afhankelijk van wat je al in dat oor hebt steken en dergelijke? Ik heb in beide oren stretchers maar enkel in mijn linkeroor ga ik meer piercings zetten. Puur omdat ik daar een sidecut heb en mijn oor dus beter zichtbaar is. :') Vind het namelijk nogal zonde om zulke dure piercings te laten zetten als je ze dan uiteindelijk toch niet eens kan zien. :+ (En ook is mijn de linkerkant van mijn gezicht 'mooier' dan de rechterkant :') )


Jazeker. Maar precies war jij verder in je antwoord zet, zat ik dus ook te denken aan links. Heb beide oren 3 oorbellen, en de daith, en dan links nog de tragus bij, die ik wil gaan vervangen voor een ander staafje, dus denk dat daar de helix erbij gaat komen. :+

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 12:02

Voor tragus heb ik 8mm die past precies :)

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 18:57

Tragus hier 5mm :j

prugelpiet

Berichten: 12594
Geregistreerd: 20-01-12

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 19:03

Tragus hier 8mm en die moet ook niet kleiner. Nog wel iets ruimte over, maar dat vind ik wel fijn. 6/7mm zou misschien passen als dat er is, maar mocht het dan toch een keer dikker worden past het niet meer.

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 22:59

Mijn tragus is volgens mij 1O mm, maar die vind ik nu écht te lang. Bovendien wil ik er iets anders in hebben, maar wat is nog de vraag.

Margoooo

Berichten: 2804
Geregistreerd: 19-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 23:35

Nou ik ben vandaag terug gegaan naar de shop. Ze waren heel begripvol, twee piercers vonden dat ie er ook te diep in zat, shop manager was niet echt overtuigd. Maar, ze heeft me de volgende opties gegeven:
- Ze kunnen hem eruit zetten en hem minder diep plaatsen, maar hier moet dan wel 3 maanden tussen
- Ze kunnen hem ook eruit halen en een andere terug zetten (een rook vind ik zelf ook heel mooi)
- Ik houd hem toch wel zo.

Ik twijfel dus echt mega erg, ik vind een tragus echt heel mooi maar ik heb eigenlijk geen zin om 3 maand te wachten, en ik ben ook bang dat muziek oortjes in doen lastiger gaat zijn als ie minder diep zit. Kunnen de mensen met tragus'en hier nog wel oortjes in hebben?

prugelpiet

Berichten: 12594
Geregistreerd: 20-01-12

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 23:49

Ja. Ik heb apple in-ears en die zitten prima.

Wilke de tragus niet gewoon aan de andere kant? Dan kan die er meteen in.

Daenerys
Berichten: 2357
Geregistreerd: 09-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 23:51

Margoooo schreef:
Kunnen de mensen met tragus'en hier nog wel oortjes in hebben?

Op het begin was het wel een beetje gevoelig, maar toen die eenmaal genezen was nooit problemen mee gehad.

Mars

Berichten: 33291
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 00:26

Daenerys schreef:
Margoooo schreef:
Kunnen de mensen met tragus'en hier nog wel oortjes in hebben?

Op het begin was het wel een beetje gevoelig, maar toen die eenmaal genezen was nooit problemen mee gehad.


Hier exact hetzelfde

Mondy

Berichten: 11885
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 00:50

Bedankt voor de maten ! Heb er nu 1 van 8 en 1 van 7 besteld. Kunnen ze in de shop kijken wat ze liever hebben cq het beste past.

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 14:30

Oortjes gaan goed met tragus hoor. Heel voorzichtig in en uit doen en wat vaker schoonmaken in het begin :j

Margoooo

Berichten: 2804
Geregistreerd: 19-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 20:28

prugelpiet schreef:
Ja. Ik heb apple in-ears en die zitten prima.

Wilke de tragus niet gewoon aan de andere kant? Dan kan die er meteen in.


Ja liever niet, heb daar een helix en wil het graag beetje in 'evenwicht' houden lol

Anonymous86
Berichten: 1977
Geregistreerd: 10-04-13
Woonplaats: in een huis naast de buren

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 21:21

Hi all, ik kom maar even binnenvallen na het vinden van dit topic want ik mag er eindelijk in *\o/*

Ik heb zaterdag mijn helix laten zetten, maar nu is mijn lichaam erg slim als ik slaap en heb ik dus door een nachtmerrie keihard tegen m'n oor met m'n nieuwe piercing geslagen afgelopen nacht. Nu lijkt ie beetje los te zitten? Hij draait super makkelijk als ik hem schoonmaak. Is dit normaal of moet ik even naar de piercer toe :=

Overigens jeukt het momenteel als de neten. Voelt alsof er iets stiekem overheen loopt :+
Note to self:don't touch it

prugelpiet

Berichten: 12594
Geregistreerd: 20-01-12

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 23:49

Mijn genezen piercings draaiden ook heel makkelijk. Ik gok dat je door de klap het korstje los hebt gemept wat de boel vast liet zitten.

Ik zou het voor nu in de gaten houden en zo min mogelijk proberen te draaien met schoonmaken. Je lichaam kan een heleboel zelf, dus ik zou het ook niet te veel gaan schoonmaken.

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 13:36

Heeft iemand tips voor een tunnel die er niet in wil? :')
Ik heb net van 6mm naar 7mm gestretcht (8 wilde er echt niet in), en de taper ging er heel gemakkelijk in maar nu krijg ik de tunnel er niet in. Hij gaat er aan de voorkant wel in, maar aan de achterkant gaat de huid er dus omheen zitten zodat hij niet door kan _O-

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 15:05

Hoi!

4 maand geleden mijn inner conch laten zetten, hij is nog steeds onrustig maar ik weet dat het herstel er van erg lang kan duren.
Alleen soms komt er nog rommel uit en zitten er korstjes op, ik gebruik de piercing spray nog 2 maal daags en daardoor blijft hij soepel heb ik het idee en kan het ringetje er door heen draaien, met ook als nadeel dat het gedeelte met het motiefje er ook door heen draait i.p.v. alleen het gladde stukje. Ik weet niet of dit erg is, vriendin met inner conch zei dat zij dit ook altijd heeft en hem helemaal door kan draaien maar zij heeft hem al een aantal jaar.

De pijn is niet perse het gaatje zelf, maar echt het kraakbeen er om heen dat zit te fiets. Soms doet hij 2 dagen echt zeer en dan een week weer niet. Weet iemand of dit normaal is en gewoon zo door doen of anders aanpakken?

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 16:06

Hmm klinkt niet lekker als dat reliëf stukje door je conch heen kan?
Mij werd aangeraden om ringetje pas te doen ala ie helemaal genezen is.
Heb zelf weinig last gehad van mijn conch (9/10 maanden geleden laten zetten?), maar wacht bewust nog met een ringetje.

Slaap je op dat oor? En ik zou verder zoveel mogelijk er van af blijven.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 16:09

Ik heb het met ringetje laten zetten, was geen probleem volgens meneer.

Ik slaap er inderdaad op, ik ga op mijn arm liggen zodat ik niet op het oor zelf lig, maar wordt vaak waker dat ik gewoon op mijn oor lig. Als ik bewust op de andere kant ga slapen wordt ik ook vaak op oor met conch wakker helaas, dus weinig aan te doen.