[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NNikki
Berichten: 243
Geregistreerd: 09-07-18

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 19:33

Iemand tips om een neuspiercing ringetje er in te krijgen?
Krijg er met geen mogelijkheid een ander ringetje in, die er nu in zit gaat super makkelijk in en uit maar geen andere krijg ik er in. :(

xbelieveitx

Berichten: 620
Geregistreerd: 19-04-13
Woonplaats: Veenendaal

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 20:45

Ik hoop dat er hier een bokker is die mij kan helpen want ik zie door de bomen het bos niet meer...
Ik ben op zoek naar een titanium gold plated ringetje voor in m’n tragus. Mag met of zonder steentje zijn. Iemand die iets weet?

Sas_Mon

Berichten: 1638
Geregistreerd: 06-04-07
Woonplaats: Ede

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 11:12

Titanium gold plated ring heb ik nog nooit gezien. Titanium goud geanodiseerd hebben ze bijna overal. Oa bij alloverpiercings in alle denkbare maten.

xbelieveitx

Berichten: 620
Geregistreerd: 19-04-13
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 15:39

Sas_Mon schreef:
Titanium gold plated ring heb ik nog nooit gezien. Titanium goud geanodiseerd hebben ze bijna overal. Oa bij alloverpiercings in alle denkbare maten.


Dat woord zocht ik inderdaad ja hahah.
Dankjewel!

dierliefde
Berichten: 84
Geregistreerd: 17-03-11

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 11:28

Hallo allemaal. Ik kom even binnenvallen, aangezien hier de ervaringsdeskundigen zitten. 1 van mijn oorbelgaatjes is (half) dichtgegroeid. Nu wil ik eigenlijk weer oorbellen gaan dragen, maar dat gaat natuurlijk niet. Het leek mij handig om dit bij een piercingshop te laten fixen, maar waar kan ik het beste terecht? En waar moet ik op letten?

Hebben jullie tips voor goede piercingshops in heerenveen, steenwijk, meppel of zwolle?

Sterre98

Berichten: 6329
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 18:57

Iemand tips voor welke kleding je het handigst kan dragen als je tepelpiercings laat zetten?

Twijfel aangezien ik wel vrij grote borsten heb en ik bang ben dat het gaat irriteren oid :+

Iris82

Berichten: 39854
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 19:09

Niet een te losse beha want juist het omklappen dat zeer. Ik deed er snachts zelfs een losse, ruimzittende pleister overheen nadat ik snachts een paar x wakker werd van t omklappen.

TheNovelist

Berichten: 1512
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 19:34

Ik had gewoon een makkelijke bralette aan tijdens het zetten.
In de nacht vond ik het idd wel fijn om ze bedekt te hebben (topje, simpele sport bh, etc) omdat ik ze echt niet wilde stoten of bang was dat ze ergens achter bleven haken :=

Memories

Berichten: 2632
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 20:03

Sterre98 schreef:
Iemand tips voor welke kleding je het handigst kan dragen als je tepelpiercings laat zetten?

Twijfel aangezien ik wel vrij grote borsten heb en ik bang ben dat het gaat irriteren oid :+


Zo'n simpel stoffen bh zonder beugel/topje die wel mooi aansluit maar niet extreem strak zit. Ik slaap nog steeds 's nachts met dat soort topjes omdat ik niet wil dat ik dan blijf haken oid :=

Sterre98

Berichten: 6329
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 22:15

Hmm, ik heb dus geen simpel stoffen bh zonder beugel :')

Door mijn grote cup altijd beugel, of andere met vrij veel kant _O-

Maar ik durf ze toch nog niet helemaal te zetten. Wil ze heel graag, maar vraag me af hoeveel pijn het me gaat doen.

Heb namelijk een vrij aparte pijngrens. Al heb ik vrij ongevoelige tepels, dus misschien werkt dat wel in mijn voordeel? _O-

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 22:28

Ik raad mensen juist aan om iets met een beetje stevigheid en padding aan te trekken. Niet te los omdat het best gevoelig kan zijn, helemaal als je piercings vers zijn. Ik zou vooral niet iets met veel kant aantrekken.

Het is sowieso een intense pijn. Maar ja, hoe lang is die pijn nou? :D

Also oppervlakkig ongevoelige tepels betekent helaas niet dat dat ook zo is als er een naald doorheen gaat.

Memories

Berichten: 2632
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 22:47

Ik heb ze nu zo'n 1,5 jaar en ik ben de pijn eigenlijk al weer vergeten :') Ja het was even een steek maar niet heel bijzonder of zo, iig lang niet zo hels als ik me had laten aanpraten door verhalen van internet. Vond de napijn de dagen erna vele malen erger. Zo'n continu zeurderig en brandend gevoel, blegh :=

Kant is idd wel even uit den boze, als er dan iets blijft haken achter een balletje... Gewoon een normale BH zou ook wel kunnen maar dat was voor mij de eerste +/- week(?) toch te stevig, die had ik toen gauw weer gewisseld voor zo'n bralette ding. Is denk ik ook iets persoonlijks of dat gelijk fijn is of niet.

Sterre98

Berichten: 6329
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 23:25

Hmm foei _O-

Ach we gaan het zien. Pijn is fijn toch? _O-

Astrid_Brann

Berichten: 462
Geregistreerd: 19-03-10
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 23:48

Ik ben tepelpiercings ook aan het overwegen maar ik durf niet zo goed vanwege hoe gevoelig alles al is zonder die piercings. Zou het jammer vinden als er niet meer aan gezeten kan worden na de piercings genezen zijn :o :+

Wat is jullie ervaring daarmee? Ik had al een afspraak staan ervoor, ooit in een overmoedige bui de afspraak gemaakt alleen die stond NET in het begin van april 2020 gepland dus ging uiteraard niet door en nu durf ik weer niet meer :=

Sterre98

Berichten: 6329
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 00:10

Astrid_Brann schreef:
Ik ben tepelpiercings ook aan het overwegen maar ik durf niet zo goed vanwege hoe gevoelig alles al is zonder die piercings. Zou het jammer vinden als er niet meer aan gezeten kan worden na de piercings genezen zijn :o :+

Wat is jullie ervaring daarmee? Ik had al een afspraak staan ervoor, ooit in een overmoedige bui de afspraak gemaakt alleen die stond NET in het begin van april 2020 gepland dus ging uiteraard niet door en nu durf ik weer niet meer :=


Vind het dus stiekem best grappig dat ik ze oa wil zetten om juist die gevoeligheid te krijgen :')

Typisch eigenlijk haha

xLianneeee

Berichten: 359
Geregistreerd: 03-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 00:14

Mag ik jullie vragen om advies?

Afgelopen november mijn conch laten zetten. Ondanks dit erg zeer deed en wel de pijnlijkste tot nu is, verliep de genezing echt goed. Helaas heb ik 2 weken geleden, tijdens het spelen met mijn neefje, een trap tegen mijn oor gehad. Sinds toen is hij dik, rood en pusserig geworden (Vind ook af en toe korstjes met bloed). Ruim een week lang schoon gemaakt met zout oplossing maar het lijkt niet beter te worden. Laat het nu maar even met rust denk ik... Hoe krijg ik deze bult weg? Iemand ervaringen met vochtbulten?

Foto in spoiler

Foto is een paar dagen oud toen hij wat rustiger was. Nu weer dikker en roder geworden

Spoiler:
Afbeelding

Astrid_Brann

Berichten: 462
Geregistreerd: 19-03-10
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 00:28

Sterre98 schreef:
Astrid_Brann schreef:
Ik ben tepelpiercings ook aan het overwegen maar ik durf niet zo goed vanwege hoe gevoelig alles al is zonder die piercings. Zou het jammer vinden als er niet meer aan gezeten kan worden na de piercings genezen zijn :o :+

Wat is jullie ervaring daarmee? Ik had al een afspraak staan ervoor, ooit in een overmoedige bui de afspraak gemaakt alleen die stond NET in het begin van april 2020 gepland dus ging uiteraard niet door en nu durf ik weer niet meer :=


Vind het dus stiekem best grappig dat ik ze oa wil zetten om juist die gevoeligheid te krijgen :')

Typisch eigenlijk haha


Hahaha dat is dan echt de omgekeerde wereld :')

Mars

Berichten: 33270
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 00:52

Argh tepelpiercing durf ik nooit meer, laat liever mn spiraal wisselen := Ik had ook gewoon een gladde maar stevige bh aan trouwens.
Helaas genas mijne helemaal niet ondanks goed aan de instructies houden. Vandaar dat ik hem ook niet meer heb.

Jester_

Berichten: 12278
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 11:07

Hier ook ongevoelige tepels, het zetten deed en even zeer maar daarna prima. Ze zijn niet heel veel gevoeliger geworden :+

deksel

Berichten: 3790
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 11:12

Astrid_Brann schreef:
Ik ben tepelpiercings ook aan het overwegen maar ik durf niet zo goed vanwege hoe gevoelig alles al is zonder die piercings. Zou het jammer vinden als er niet meer aan gezeten kan worden na de piercings genezen zijn :o :+

Wat is jullie ervaring daarmee? Ik had al een afspraak staan ervoor, ooit in een overmoedige bui de afspraak gemaakt alleen die stond NET in het begin van april 2020 gepland dus ging uiteraard niet door en nu durf ik weer niet meer :=

Ik heb dit ook. Ik heb zulke gevoelige tepels, soms doet het zelfs pijn als je ze nauwelijks aanraakt. Maar ik vind tepelpiercings zo moooooi... De pijn van het zetten ben ik niet zo bang voor, dat is eventjes. Ik ben bang dat m'n tepels daarna gewoon 24/7 pijn doen :'). Iemand anders die supergevoelige/snel pijnlijke tepels heeft en tepelpiercings?

Sterre98

Berichten: 6329
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 11:13

Oke jullie hebben me overtuigd haha.

Ga wel eerst mijn tattoo zetten, dan erna een afspraak maken voor de tepels _O-

Andersom lijkt me niet super verstandig _O-

TheNovelist

Berichten: 1512
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 12:18

Mijn tepelpiercings deden juist geen pijn met zetten. Ik zou het zo weer doen haha! Er zijn piercings die ik veeel vervelender vond zoals wenkbrauw. Dus er is maar 1 manier om er achter te komen ;)

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 12:38

xLianneeee schreef:
Mag ik jullie vragen om advies?

Afgelopen november mijn conch laten zetten. Ondanks dit erg zeer deed en wel de pijnlijkste tot nu is, verliep de genezing echt goed. Helaas heb ik 2 weken geleden, tijdens het spelen met mijn neefje, een trap tegen mijn oor gehad. Sinds toen is hij dik, rood en pusserig geworden (Vind ook af en toe korstjes met bloed). Ruim een week lang schoon gemaakt met zout oplossing maar het lijkt niet beter te worden. Laat het nu maar even met rust denk ik... Hoe krijg ik deze bult weg? Iemand ervaringen met vochtbulten?

Foto in spoiler

Foto is een paar dagen oud toen hij wat rustiger was. Nu weer dikker en roder geworden

Spoiler:
[ [url=m/qOLTUa.jpg]Afbeelding[/url] ]



Misschien even contact opnemen met je piercer? En iig niet zo je oor vouwen ;) daar wordt 'ie niet blijer van.

Astrid_Brann

Berichten: 462
Geregistreerd: 19-03-10
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 13:42

deksel schreef:
Astrid_Brann schreef:
Ik ben tepelpiercings ook aan het overwegen maar ik durf niet zo goed vanwege hoe gevoelig alles al is zonder die piercings. Zou het jammer vinden als er niet meer aan gezeten kan worden na de piercings genezen zijn :o :+

Wat is jullie ervaring daarmee? Ik had al een afspraak staan ervoor, ooit in een overmoedige bui de afspraak gemaakt alleen die stond NET in het begin van april 2020 gepland dus ging uiteraard niet door en nu durf ik weer niet meer :=

Ik heb dit ook. Ik heb zulke gevoelige tepels, soms doet het zelfs pijn als je ze nauwelijks aanraakt. Maar ik vind tepelpiercings zo moooooi... De pijn van het zetten ben ik niet zo bang voor, dat is eventjes. Ik ben bang dat m'n tepels daarna gewoon 24/7 pijn doen :'). Iemand anders die supergevoelige/snel pijnlijke tepels heeft en tepelpiercings?


Ja precies dit! Het zetten is waarschijnlijk vervelend maar daar maak ik me weinig druk om, het is echt de angst dat ik daarna EXTREEM gevoelige tepels heb en de "lol" er als het ware helemaal af is

ODonoghue

Berichten: 1516
Geregistreerd: 17-03-14

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 14:58

hoi!
Ik heb nu in mijn rechteroor een zwarte rook, een Zwarte conch en 4 lobes, en in mijn linkeroor een zwarte helix en een zilveren helix en 4 lobes.
Nu heb ik vanmiddag weer een afspraak *\o/*

Hebben jullie nog een idee wat voor piercing ik zal laten zetten?
Ik denk aan een industrial rechts maar sta voor alles open!