Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 17:13

Ik heb al jaren wimper extensions. En eigenlijk zou rust nu wel nodig zijn, omdat me wimpers poreus zijn. Hier wil ik niet aan geloven. Dus wil van ecuri de super lash proberen.

Zag dat iemand deze voor 25 euro aanbood ipv 50 euro op mp. Maar ben zo bang dat ik namaak zooi koop

Zie dat Careprost van Beautystuff aanzienlijk goedkoper is

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 18:59

Zojuist besteld. Hoevaak wisselen jullie dat penseeltje ?

Walrus
Berichten: 267
Geregistreerd: 09-04-14

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 08:13

Nou ik heb mijn bestelling geplaatst, ben benieuwd!

Hopelijk kan ik dat smeren een beetje bij houden.

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 23:32

Zou het uitmaken als je 2 keer per dag smeert?

Odysseus

Berichten: 22474
Geregistreerd: 15-06-07

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-17 09:54

Nee hebben ze onderzoek naar gedaan, dat geeft geen effect. Opzich ook best logisch omdat dit middel de haar niet sneller laat groeien, maar langer door. Ipv dat de haar na 4 weken uitvalt, groeit hij dan nog door.

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 10:47

Ik heb net ook een potje besteld. Ben erg benieuwd!

Annumarie

Berichten: 370
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Liessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 11:17

Hier nog een tevreden gebruiker van het Kruidvatserum; werkt supergoed, en ik ben ook nog eens niet zo'n trouwe gebruiker; vergeet het echt regelmatig. Maar mn wimpers zijn veel voller geworden en blijven dat ook. Ik gebruik mn flesje al 4 maanden en het is nog niet leeg.

CaroR

Berichten: 534
Geregistreerd: 16-07-06
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 13:03

Ik heb ook een potje Careprost besteld bij Beautystuff (omdat ik het nergens anders meer kon vinden, ook niet meer op Bol). Ik heb na de betaling geen mail ontvangen van bevestiging ofzoiets.. Hoop dat het goed gaat :o Was dat bij jullie ook?

Walrus
Berichten: 267
Geregistreerd: 09-04-14

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 13:16

Hij zat bij mij in m'n spam, heb hem netjes geleverd gekregen maar merk wel dat ik echt een soort herinnering in mijn telefoon moet zetten om te smeren want anders vergeet ik het

DatBenIkNou
Berichten: 4722
Geregistreerd: 27-01-07
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 13:29

Walrus schreef:
Hij zat bij mij in m'n spam, heb hem netjes geleverd gekregen maar merk wel dat ik echt een soort herinnering in mijn telefoon moet zetten om te smeren want anders vergeet ik het
Ik heb een dekseltje waar ik druppeltje opleg, kwastje en potje bij mijn make up remover en tandenborstel staan. Misschien een idee?

Odysseus

Berichten: 22474
Geregistreerd: 15-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-17 02:19

Vandaag thuis mijn wimpers zelf gepermanent en nu zie je mooi het verschil na 16 weken.

Before met mascara en permanent
Afbeelding


After zonder mascara met 1 oog gepermanent (zoals jullie zien hangen van nature mijn wimpers zeer recht). Ook zie je hier heel mooi de bijwerking, nl. rodere oogleden! Ik doe om die reden wat concealer op mijn oogleden. Voor mij is die bijwerking het absoluut waard.
Afbeelding

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 08:49

Groot verschil zeg ! Smeer je nog steeds elke dag of onderhoud basis ?

boerinnetje

Berichten: 656
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: In de driehoek, Zwolle, Deventer, Apeldoorn.

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 09:45

Ook ik gebruik het Kruitvat Serum. En het werkt echt, zeer tevreden over. Toevallig had ik het er met mijn zusje over, en die gebruikt het ook naar volle tevredenheid.

@Focussed, hoe doe jij dat? Zelf je wimpers permanenten? Ik laat het nu doen, maar kost best wel wat.

Odysseus

Berichten: 22474
Geregistreerd: 15-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-17 11:06

briitje schreef:
Groot verschil zeg ! Smeer je nog steeds elke dag of onderhoud basis ?


Ik smeer nu om de dag!


Zelf permanenten is heel eenvoudig. Je koopt zo'n set met vloeistof en van die rubberen plakkers waar de wimpers overheen gelegd worden en je kunt zelf je gang gaan. Ik vond iedere keer naar de salon ook te duur worden. Nu betaal ik minder dan een euro per keer :+ . Op YouTube staan veel video's van mensen die het zelf doen, zo heb ik het afgekeken.

Suzanne F.

Berichten: 49228
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 11:14

Maar als je mascara opdoet en je duwt daarna met je vingers je wimpers omhoog zodat ze in een krul staan, dan blijven ze toch zo staan? Dan zijn ze toch ook gekruld?

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 11:16

Suzanne F. schreef:
Maar als je mascara opdoet en je duwt daarna met je vingers je wimpers omhoog zodat ze in een krul staan, dan blijven ze toch zo staan? Dan zijn ze toch ook gekruld?


Maar dit permanent blijft een paar weken zo, toch?

Odysseus

Berichten: 22474
Geregistreerd: 15-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-17 12:02

Suzanne F. schreef:
Maar als je mascara opdoet en je duwt daarna met je vingers je wimpers omhoog zodat ze in een krul staan, dan blijven ze toch zo staan? Dan zijn ze toch ook gekruld?



Niet als je meer naar een Aziatische wimper neigt. Die zijn zo recht en stug, dat zelfs een wimperkruller hier geen soelaas bood. Een hete wimperkruller er een minuut lang op, en ik had 5 minuten een semi krul... en daarna weer recht :D

Met een permanent blijven ze 6 weken gekruld :j ik vind het ideaal!

Reeltje_5

Berichten: 2647
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: Huijbergen

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 12:36

Ik heb ook zo'n home permanent van aliexpress geprobeerd. Half uur per kant met die dingen op m'n oog gezeten als het niet langer was, haal ze eraf.. NIKS -.-' voor mij werkt het niet haha.
Die serum ben ik even mee gestopt omdat het op was en ik op vakantie ging. Wist nooit echt of er nu echt verschil in zat. Maar merk nu dat het toch wel geholpen heeft volgens mij. Niet HEEL veel, maar m'n m'n onderwimpers zijn weer heel kort en niet overal even lang, en met dat spul waren ze wel langer en voller geloof ik.
Had al weer een nieuw potje besteld maar met m'n domme hoofd op automatische piloot half m'n oude adres ingevuld. Gelijk een mail verstuurd maar die hadden ze pas gezien nadat hij al verzonden was :( dus nu moet ik nog nieuw bestellen haha

Odysseus

Berichten: 22474
Geregistreerd: 15-06-07

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-17 12:39

Heb je het wel goed gedaan? 20-25 minuten de permanent vloeistof (die zo lekker stinkt) en daarna 20 min de setting vloeistof erop?
Mijne pakken ook lastig, ik doe het dus altijd wat langer erop. En merk dat na 4 weken mijn krul gaat zakken. :j

Reeltje_5

Berichten: 2647
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: Huijbergen

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 12:58

Ja kan ook langer zijn hoor ik heb het precies gedaan zoals er stond. Misschien was het een half uur per potje wat ik had gedaan. iig eerder langer dan korter dan de handleiding. Korea eye lash perm heb ik geloof ik.

Nivada

Berichten: 1682
Geregistreerd: 08-07-08
Woonplaats: In een huis :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 12:59

Oeh dit is wel een heel interessant topic!

Heb nu van die one by one wimpers, maar vind na 2 weken al lelijk worden en om nu elke keer bij te laten vullen word wel duur geintje... -O-

Maar je kan dus die olie gewoon blijven gebruiken ondanks dat je die permanent hebt gedaan?

Suzanne F.

Berichten: 49228
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 13:00

Focussed schreef:
Niet als je meer naar een Aziatische wimper neigt. Die zijn zo recht en stug, dat zelfs een wimperkruller hier geen soelaas bood. Een hete wimperkruller er een minuut lang op, en ik had 5 minuten een semi krul... en daarna weer recht :D

Met een permanent blijven ze 6 weken gekruld :j ik vind het ideaal!


Echt? Ik doe mascara op, duw mijn wimpers omhoog en als de mascara droog is dan blijven mijn wimpers zo staan. :+
Maar wel fijn dat een permanent helpt dan! En het serum waar jullie het over hebben.

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 15:29

Focussed schreef:
Heb je het wel goed gedaan? 20-25 minuten de permanent vloeistof (die zo lekker stinkt) en daarna 20 min de setting vloeistof erop?
Mijne pakken ook lastig, ik doe het dus altijd wat langer erop. En merk dat na 4 weken mijn krul gaat zakken. :j


Heb je een tip wat je hier voor gebruikt? Heb er nooit van gehoord, maar ik heb ook van die lelijke afdakjes als wimpers, sta soms een kwartier met de kruller er in een na een uur staan ze alsnog weer recht :')

boerinnetje

Berichten: 656
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: In de driehoek, Zwolle, Deventer, Apeldoorn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 08:07

Focussed schreef:
briitje schreef:
Groot verschil zeg ! Smeer je nog steeds elke dag of onderhoud basis ?


Ik smeer nu om de dag!


Zelf permanenten is heel eenvoudig. Je koopt zo'n set met vloeistof en van die rubberen plakkers waar de wimpers overheen gelegd worden en je kunt zelf je gang gaan. Ik vond iedere keer naar de salon ook te duur worden. Nu betaal ik minder dan een euro per keer :+ . Op YouTube staan veel video's van mensen die het zelf doen, zo heb ik het afgekeken.


Maar waar koop je dat dan? Had al wel gezien dat ze het op Alie hebben, maar dat durf ik eigenlijk niet aan 8-)

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 12:26

Nivada schreef:
Oeh dit is wel een heel interessant topic!

Heb nu van die one by one wimpers, maar vind na 2 weken al lelijk worden en om nu elke keer bij te laten vullen word wel duur geintje... -O-

Maar je kan dus die olie gewoon blijven gebruiken ondanks dat je die permanent hebt gedaan?


Wat dacht je dan? Dat het maanden mooi blijft :+.

Je moet het inderdaad om de zoveel weken bijhouden.