Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 13 van de 23 [ 560 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 23  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

 
Profiel   

Hier was het vakje ook leeg bij de kruitvat
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 17:38 



 
Profiel   

Ben het helemaal vergeten, sorry!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 17:39 



 
Profiel   

Ik heb er twee online besteld, vandaag gratis afgehaald bij ons eigen kruidvat filiaal.

Ben benieuwd of ze zo goed werken als de Careprost. Was net zo blij met m’n wimpers zijn echt stuk langer, dikker en donkerder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 22:24 



 
Profiel   

Heb er vandaag 5 binnen gekregen via kruitvat.nl, in de winkel nog steeds niks

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-17 15:33 



 
Profiel   

Ik heb net ook besteld bij kruidvat, ben benieuwd of m’n lange wimpers blijven hiermee :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-17 16:15 



 
Profiel   

Ik heb het ook besteld haha. Ben benieuwd of ik verschil ga merken gezien ik het idee heb dat Catrice wel werkte bij mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-17 16:22 



 
Profiel   

Elke keer dat ik bij de kruitvat kwam gekeken of ze er waren en nu na maanden wachten hadden ze het eindelijk staan *\o/* Ben benieuwd of het echt gaat werken

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-17 18:13 



 
Profiel   

Ik zou even opletten of er bij Kruidvat nog steeds bimatoprost in zit. Gezien ze er zo veel me adverteren ineens zou t me ergens niks verbazen als ze de ingrediënten hebben aangepast :+
Ik heb er overigens ook 2 besteld :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-17 23:17 



 
Profiel   

Het staat nog wel op de verpakking. En die ik nu gebruik(wel maanden geleden gekocht) houdt iig mijn wimpers mooi instant

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-17 10:04 



 
Profiel   

Wellicht al eerder gevraagd in dit topic maar gezien ,,cyclus,, van een wimper 6 tot 8 weken duurt, uitvalt en je weer nieuwe krijgt moet je dan niet voor altijd het spul blijven gebruiken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-17 10:11 



 
Profiel   

fokfanaat schreef
Het staat nog wel op de verpakking. En die ik nu gebruik(wel maanden geleden gekocht) houdt iig mijn wimpers mooi instant


Ja ik bedoel vooral vanaf de nieuwe verpakkingen :j


Popstra: correct! Als je stopt keren de wimpers weer terug naar de oude lengte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-17 10:49 



 
Profiel   

Het staat bij de nieuwe iig nog wel op de verpakking

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-17 12:48 



 
Profiel   

Ik smeer nu een week of 3 dat spul van kruidvat. Hoe lang duurde het bij jullie voordat je verschil zag?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-17 10:23 



 
Profiel   

Die met bimatoprost erin?

Vanaf 4 weken kun je iets gaan zien. In principe vanaf 8 weken moet je echt verschil zien en bij 16 weken zit je op het maximale verschil.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-17 14:49 



 
Profiel   

Duurde bij mij 3,5 maand voor ik iets zag, maar ik smeer ook niet elke dag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-17 15:18 



 
Profiel   

Ik smeer nu zo'n 2 maanden dat spul van kruidvat, maar jeetje zeg, wat een verschil! Ik heb nog nooit zulke lange en mooie wimpers gehad. Het valt zelfs andere mensen op.

Ik vind het jammer dat ik geen 'Voor'foto heb gemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-18 21:42 



 
Profiel   

Ik gebruik sinds 1 - 2 maanden het kruidvat serum nadat ik de Careprost nergens meer kon vinden, en m’n wimpers zijn nog mooi lang! :) was al op het maximale effect, gebruik het nu om het bij te houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-18 21:56 



 
Profiel   

Ik haal dit topic toch weer even boven. Ik gebruik inmiddels al 5 maanden geen lash serum (met bimatoprost erin, van de kruidvat) meer omdat het uiteindelijk toch teveel irriteerde aan m'n ogen en omdat ik het eigenlijk ook gewoon te vaak vergat :+

Maar... de verkleuring van mijn oogleden (waar ik al eerder over heb gepost in dit topic) die zogenaamd vanzelf weg zou moeten gaan bij stoppen met gebruik van het product is nog steeds niet weg ;( Ik heb echt een dikke donkerbruin/paarsige streep van verkleuring op de huid boven de wimpers van allebei m'n ogen en het ziet er werkelijk niet uit. Baal er ontzettend van dat deze verkleuring permanent lijkt te zijn want m'n ogen lijken er heel viezig/vermoeid door als ik het niet verberg met makeup.

Zijn er nog meer mensen die na stoppen met gebruik van bimatoprost producten last hebben van permanente verkleuring? Of andere permanente bijwerkingen die over hadden moeten gaan? Zou ik langer moeten wachten voordat het misschien toch nog wegtrekt? In die 5 maanden tijd is de verkleuring absoluut niet minder geworden dus ik heb er een hard hoofd in :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-18 19:30 



 
Profiel   

Ik gebruik het serum ook al ruime tijd maar heb geen last van die verkleuring gelukkig..
Hoe lang heb jij het serum gebruikt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-18 09:53 



 
Profiel   

Ik heb het maar zo'n 3,5 maand gebruikt (net gestopt toen het effect wel redelijk maximaal was voor mijn gevoel). Gebruik het nu dus al langer niet meer dan dat ik het ooit heb gebruikt (en ik gebruikte het niet eens dagelijks) maar toch is die verkleuring er nog...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-18 10:26 



 
Profiel   

Ik ben er ook mee gestopt nadat ik elke keer een trillend rechteroog had. Ben nu 1 week gestopt en gelukkig word het trillen minder

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-18 10:34 



 
Profiel   

Urona447 schreef
Ik ben er ook mee gestopt nadat ik elke keer een trillend rechteroog had. Ben nu 1 week gestopt en gelukkig word het trillen minder

Dat kan ook een magnesiumtekort zijn, ik heb dat ook gehad.

Ik lees nu las over dit product maar de laatste pagina klinkt niet erg goed meer. Hoe staat dat er nu voor?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-18 17:44 



 
Profiel   

Ik heb echt nergens last van :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-18 18:39 



 
Profiel   

Ik ook niet, alleen van dikke, langere wimpers :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-18 18:45 



 
Profiel   

Bij mij werkt het ook prima. Ook geen donkere lijn.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-18 18:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 13 van de 23 [ 560 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 23  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen