Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 14:11

Afbeelding

Het zit er wel in, maar hoeveel?

Jets

Berichten: 3552
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 07:56

Dit lijkt me wel interessant! Ik zou dit wel eens willen proberen. Alleen op de laatste pagina lees ik veel over verkeerde potjes enzo, nu ben ik bang dat ik de verkeerde bestel. Welke zou ik dan wel kunnen bestellen?

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 08:29

Even helemaal los van het doel je topic (leuk dat je dit deelt trouwens :D)..
Las even je eerste stukje over wimpers die rechtuit/naar beneden groeien.

Wel eens gedacht aan Lashlifting? Vrij nieuwe wimperbehandeling die nu helemaal in opkomst is.
De natuurlijke wimpers worden vanaf de wortel gelift en hierdoor komt er een mooie natuurlijke krul in de wimpers.
Vervolgens worden ze ook geverfd, waardoor je eigenlijk geen mascara meer nodig hebt.
In tegenstelling tot wimperextensions, kan je met lashlifting al je make-up producten blijven gebruiken.
Ook mascara en eyeliner. Je hoeft ook niet te letten op olievrije producten, want dat maakt voor lashlifting helemaal niets uit. :)

Het effect van de lashlifting blijft zo'n 6 tot 8 weken zitten, het groeit geleidelijk uit. (Gekrulde wimper valt uit > 'gewone' rechte wimper groeit terug)
Je mag de behandeling dan herhalen. In verhouding is het dus ook veel goedkoper dan wimperextensions.

Ik heb ook een tijd wimperextensions gehad, maar 't was niets voor mij. Mijn wimpers zijn erg lang en groeien snel, waardoor ik elke 2 weken moest opvullen.
Werd me een te duur en tijdrovend grapje! :') Mijn moeder is toen de cursus Lashlifting gaan doen en sindsdien wil ik niet meer anders.

Odysseus

Berichten: 22479
Geregistreerd: 15-06-07

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-17 09:14

Ik doe al ruim een jaar aan wimpers permanenten dmv lash lifting. Ik vind het ideaal.

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 09:49

Focussed schreef:
Ik doe al ruim een jaar aan wimpers permanenten dmv lash lifting. Ik vind het ideaal.


Wimper permanent is héél iets anders dan lashlifting en ook een stuk schadelijker voor de wimpers..
Bij wimper permanent worden de wimpers dmv rolletjes of klemmen 'opgerold'. Hierdoor worden de haartjes broos en kunnen ze afbreken.
Bij lashlifting (ook wel LVL genoemd) worden de wimpers gelift mbv siliconen pads, de wimpers worden vanaf de wortel gevoed door de producten die bij LVL gebruikt worden.

Maar no worries, naar mijn weten wordt de echte wimper permanent bijna nergens meer uitgevoerd.
Alleen qua naam is het wel wat verwarrend, het een is het ander niet.. :)

Odysseus

Berichten: 22479
Geregistreerd: 15-06-07

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-17 10:41

Ik zeg toch dat ik permanent volgens de lashlifting methode :+ Beide is permanent krullen, maar inderdaad de ene met klem de ander met een pad. Je hoeft me niet de les te lezen, maar zelf beter lezen :=

Odysseus

Berichten: 22479
Geregistreerd: 15-06-07

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-17 09:26

Is jouw reactie op Facebook nou verwijderd Fokfanaat? Ik heb een foto gemaakt en geplaatst op hun Facebook nu.

DatBenIkNou
Berichten: 4722
Geregistreerd: 27-01-07
Woonplaats: Ergens

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 09:34

Echt bijzonder dat ze zo reageren, zeker gezien het feit dat ik wel mijn geld voor 2 flesjes teruggekregen heb!?

Storm

Berichten: 20850
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 19:04

Tja, die zien de schadeclaims al binnen stromen...

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 20:04

Ze adverteren gewoon nog met het spul

Odysseus

Berichten: 22479
Geregistreerd: 15-06-07

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-17 00:13

En mijn reactie is inmiddels ook verwijderd.... Krijg er niet eens een berichtje over o.i.d.... Wordt gewoon verwijderd en gedaan alsof het niet gebeurd is.

Dus bij deze voor iedereen, ook degene die via Google zoeken op ervaringen met Beauty and Health / beautyandhealth.nl : Koop hier geen Careprost, want je krijgt een nep versie! (En ik zou er ook geen andere dingen bestellen gezien de manier hoe men met de klanten omgaat).

Frieskee
Berichten: 777
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Geldrop

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 00:30

Random vraagje geldt het ook voor je haar.. Ik heb namelijk best wel dun haar.

Odysseus

Berichten: 22479
Geregistreerd: 15-06-07

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-17 10:31

Er worden onderzoeken gedaan bij Alopecia en bimatoprost. Maar tegen gewoon dun haar van nature zal het niet werken, alleen wanneer het te veel en te snel uitvalt (zoals bij Alopecia Diffusa/telogeen effluvium) Het verlengt de groeifase dus het haar wordt langer, maar niet dikker. Daarnaast is de groeifase van een hoofdhaar 5-7 jaar. Dus je zult een lange adem moeten hebben voor je verschil zult zien in lengte .

Donnaa_

Berichten: 370
Geregistreerd: 10-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 17:09

Aangezien ik vandaag of morgen de Careprost wilde bestellen, ben ik toch wel benieuwd waar ze de echte versie verkopen.. Ook op de sites van beautydoc en beautystuff? Of raden jullie toch de kruidvat-versie of castor olie aan?

Edit; zie dat fokfanaat geen goede ervaring had met beautystuff

Odysseus

Berichten: 22479
Geregistreerd: 15-06-07

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-17 23:51

Beautystuff of die van Kruidvat, alhoewel ik niet weet hoeveel % bimatoprost daar in zit.

dunja_11

Berichten: 693
Geregistreerd: 08-04-14

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 19:22

Zijn er mensen die het Lash Serum van Kruidvat op hun wenkbrauwen gebruiken? Ik ben van plan om het eens te proberen, sowieso voor mijn wimpers, maar ik heb van mezelf ook veel kale plekken in mijn wenkbrauwen. Zou voor mij ideaal zijn als het voor je wenkbrauwen ook werkt. :)

MightyJoe

Berichten: 4962
Geregistreerd: 12-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 14:36

dunja_11 schreef:
Zijn er mensen die het Lash Serum van Kruidvat op hun wenkbrauwen gebruiken? Ik ben van plan om het eens te proberen, sowieso voor mijn wimpers, maar ik heb van mezelf ook veel kale plekken in mijn wenkbrauwen. Zou voor mij ideaal zijn als het voor je wenkbrauwen ook werkt. :)

Ik gebruik het nu ongeveer 2 weken op mijn wimpers en wenkbrauwen. Maar dat is nog te kort om verschil te merken :j

Just_bo

Berichten: 253
Geregistreerd: 02-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 16:23

Hoi,

Waar kopen jullie de careprost? :) met wat googlen heb ik eigenlijk alleen beautyandhealth en beautystuff kunnen vinden, maar over beide heb ik veel negatieve reviews gelezen.. mocht ik niks vinden kan ik het altijd nog op bol.com bestellen, maar ik hoopte dat hier iemand een goedkopere site weet :)

Alvast bedankt!

Odysseus

Berichten: 22479
Geregistreerd: 15-06-07

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-17 22:13

Hier goede ervaring met Beautystuff en slecht met Beauty and Health. Die laatste verkoopt de nepvariant namelijk.


Fokfanaat heeft een keer haar bestelling via Beautystuff niet binnen gekregen.

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 13:02

fokfanaat schreef:
Ik baal er ook van, moet ook helemaal overnieuw beginnen. Heb nu via bol.com een duur potje. Als er iemand hier een grotere bestelling wil gaan doen zou ik wel graag meedoen.



ben nu nog steeds bezig met dat ene potje (om de paar dagen smeren) en laaiend enthousiast, het resultaat wordt nog steeds mooier bij mij echt heel blij mee.

Walrus
Berichten: 267
Geregistreerd: 09-04-14

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 14:32

FF, heb jij nu het serum van het Kruidvat of toch de Careprost van Bol.com? Als ik het goed begrijp dat 2e? Ik wil ook gaan bestellen, er staan er 3 bij Bol.com welke kan ik het beste kiezen?

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 14:59

ik heb de serum gekocht, maar mijn potje careprost is nog niet leeg

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 15:00

niet die van Beauty and Health iig

Odysseus

Berichten: 22479
Geregistreerd: 15-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-17 16:17

Ik zit inmiddels op 4 maanden met Careprost van Beautystuff

Before en after met dezelfde mascara. Ze zijn veel voller geworden en veel langer. Maar dat laatste zie je vooral goed in een vooraanzicht.
Afbeelding
Afbeelding

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Re: Wimpers laten groeien met "bimatoprost"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 16:20

echt super verschil!
ik doe ook al iets van 4 mnd met mijn potje, zo is het goed te betalen en het resultaat wordt nog steeds mooier.