Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 38 van de 38 [ 940 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38
Plaats een nieuw onderwerp

Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

 
Profiel   

Lastige tijden Fenja. Ik denk regelmatig even aan je.

Sterkte met de onderzoeken en ik duim dat alles gewoon goed Is.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 12:41 



 
Profiel   

Fijn dat het goed met je gaat,op de conditie na dan. Ik hoop ook dat straks alle uitslagen goed zijn.
Om de hoeveel tijd moet jij op controle dan? ik moet elke 3 mnd,vind ik best wel snel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 13:08 



 
Profiel   

Is ook lastig als je lijf nog zegt nu even niet, drukt je neus natuurlijk alleen nog meer op het feit dat je zo ziek was en een periode die je wilt vergeten.
Maar chemo en bestralingen hebben zo veel impact op je lijf. Een vriendin van mij heeft er meer dan een jaar goed last van gehad. Vooral de vermoeidheid nekte haar. En liep ook regelmatig te lang door. Tot ze zo hard tegen zich zelf aan liep en echt rustig aan moest doen.

Ik duim voor je de komende tijd met alle onderzoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 13:43 



 
Profiel   

Lastige tijden Fenja, jammer dat conditie opbouwen niet zo makkelijk gaat. Aan de andere kant: het is niet niks dat je meegemaakt hebt en goed naar je lichaam luisteren is juist dan belangrijk.

Ook ik duim met je mee voor goede uitslagen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 18:16 



 
Profiel   

Zo pffff net effe alles terug gelezen :j

Het is idd een ontzettend heftige periode geweest .
Maar O zo trots op mijn tweelingzus hoe ze het heeft gedaan en nog steeds doet :+:
Twee dikke duimen omhoog +:)+

En nu idd spannend weekje tegemoet maar dat gaat vast goed komen :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 21:24 



 
Profiel   

Heb zonet dit topic helemaal gelezen doordat ik dit toevallig tegenkwam. Ik heb diep respect voor Fenja haar optimisme, haar doorzettingsvermogen en daar waar mogelijk tijdens die hele zware periode van behandelen en operatie, toch nog genieten en uitstapjes doen waar het kan. Regelmatig met tranen in mijn ogen het hele verhaal gelezen. Ook als het gaat om Sandorra heb ik diep respect. Wat ben jij een steunpilaar voor je tweelingzus. Dit zegt alles over jullie band.
Ik maak een diepe buiging voor jullie alle twee.
Enne ik ga duimen dat komende week alles goed zal uitpakken, maar ik heb ook het gevoel dat dit wel goed gaat komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 15:10 



 
Profiel   

pien_2010 schreef
Heb zonet dit topic helemaal gelezen doordat ik dit toevallig tegenkwam. Ik heb diep respect voor Fenja haar optimisme, haar doorzettingsvermogen en daar waar mogelijk tijdens die hele zware periode van behandelen en operatie, toch nog genieten en uitstapjes doen waar het kan. Regelmatig met tranen in mijn ogen het hele verhaal gelezen. Ook als het gaat om Sandorra heb ik diep respect. Wat ben jij een steunpilaar voor je tweelingzus. Dit zegt alles over jullie band.
Ik maak een diepe buiging voor jullie alle twee.
Enne ik ga duimen dat komende week alles goed zal uitpakken, maar ik heb ook het gevoel dat dit wel goed gaat komen.


Thnx :o :+: wat lieve woorden ben er stil van.....
Idd we hebben een zeer sterke band......die is door dit alles alleen nog maar hechter geworden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 17:04 



 
Profiel   

Succes met je controles! Ik duim ook mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-17 22:56 



 
Profiel   

*\o/* *\o/* ik heb vanmiddag super nieuws mogen ontvangen. De scans en bloeduitslagen zien er super uit en ik hoef pas over een jaar terug te komen. Als ik eerder wil mag ik eerder contact opnemen. Voor nu was alles gelukkig nog steeds goed. Ik begin eindelijk deze periode een beetje af te sluiten. En tot nu toe gelukkig positief. Ik wil iedereen die een kaartje heeft gestuurd pb gedaan heeft of mij op andere wijze gesteund heeft enorm bedanken.
Voorlopig ga ik er nog steeds van uit dat ik een mooie toekomst ga hebben en durf ik stiekem langzaamaan weer op dingen te hopen. Met andere woorden doelen stellen voor langer dan een paar maanden of een jaar en dat is best een gekke gedachte. Nu kijk ik terug op een moeilijke periode met een lach maar ook met een enorme traan.

Namelijk een traan voor de mensen bij wie deze ziekte helaas ongeneeslijk is geworden en die niet het geluk mogen hebben op een weer zonnige toekomst zoals ik dat nu wel heb. Dit ook mede omdat ik het afgelopen jaar wel wat contact heb gehad met spicegirl. Zij heeft helaas vorig jaar te horen gekregen dat ze niet meer beter wordt en is nu ernstig ziek. Zie toppic [MWS] wie brand er een kaarsje voor mij ?. Het doet heel erg veel met me de updates te lezen van Marcel. En dat deze ziekte nog steeds zo enorm verwoestend is. Ik wil ook hier spicegirl en Marcel en hun familie en vrienden enorm veel sterkte toewensen in deze enorm zware tijd

Ik ben me langzaam aan het oriƫnteren om misschien een actie volgend jaar kerst te gaan houden om geld voor het kwf of kaarten met een lief berricht van een wildvreemde af te gaan geven in het ziekenhuis bij patiƫnten met kanker. Weet nog niet precies hoe of wat. En of bokt er evt mee wil helpen door een geschreven lief berricht op een kerstkaart naar mij toe te sturen. Hoe en wat ben ik nog aan het bedenken.
Mochten mensen ideeen hebben dan hoor ik het graag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-17 22:22 



 
Profiel   

Wat heerlijk Fenja! Ik wens je alvast een heel gelukkig 2018, zonder zorgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-17 22:35 



 
Profiel   

Wat een super nieuws. Heel erg fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-17 22:44 



 
Profiel   

Wat een geweldig nieuws Fenja! Op naar 2018ev

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-17 23:20 



 
Profiel   

Aaahh wat een super nieuws Fenja!!! *\o/* *\o/* *\o/*
Ben zo ongeloofelijk blij voor je.
Ik volg het topic van spice ook al een tijdje en het drukt je met de neus behoorlijk op de feiten.
Als je hebt uitgevogeld hoe je je actie wilt doen doe me dan even de pb want wil je graag helpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-17 00:43 



 
Profiel   

Super goed nieuws Fenja!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-17 08:44 



 
Profiel   

Wat super om te horen! valt vast een grote last van je af.Fijn zeg dat je pas over een jaar weer op controle moet komen. Ik moet voorlopig nog elke 3 mnd. op controle, ik hoop dat ik straks ook nog maar 1 keer per jaar hoef te komen.
Ik wens je een hele fijne, gezonde toekomst! en fijne feestdagen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-17 09:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 38 van de 38 [ 940 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen