Microblading wenkbrauwen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sandyislief

Berichten: 2493
Geregistreerd: 04-12-06

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 19:23

Wauw mooi zeg!!

Ine23
Berichten: 4241
Geregistreerd: 16-11-09
Woonplaats: Zeeland

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 19:39

Super mooi!! Ik vind zo'n vorm ook echt fantastisch, maar te past bij mij als persoon niet echt.

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 19:50

Is de vorm van mijn eigen wenkbrauw dus dat scheelt :j ik heb die hoek al van mezelf :D maar ik snap dat als ze heel rond zijn oid dat het gek is om ze ineens met hoek te hebben

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 23:07

Mooi geworden! Ik snap precies wat je bedoeld met pijn haha ik vond sommige plekjes ook echt vervelend. Had ook paar keer het idee alsof ik moest niezen.

Ik wilde een afspraak maken voor mijn nichtje, die vond het zo mooi geworden bij mij. Zit ze gewoon al vol tot en met eind november. Echt absurd zo druk

Mijn wenkbrauwen jeuken af en toe, probeer er zo goed mogelijk vanaf te blijven hihi.

Jildau

Berichten: 9425
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 13:45

Wat kost zoiets? Mag ook per PB.

Misschien dat ik het eerst eens met henna laat doen.

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 13:52

Die van mij was vrij aan de prijs maar goed het zijn je wenkbrauwen, je wenkbrauwen maken je hele gezicht.
Imo niet echt iets om op te besparen. De prijs ligt tussen de 125 en 350 euro. Ik heb het voor 300 laten doen.

Anoniem

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 13:53

@ Friemel, waar heb jij het laten doen? Prachtig bij je blonde haren!

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 13:56

Belleyebrow microblading in Amsterdam :) ze zijn nu lekker bruin en geven pigment af _O- maar niet dat ik zwaar voorschut loop oid maar ze zijn goed donker. Ik ga iedere dag een foto maken en post dan per week onder elkaar :j kunnen jullie ze goed zien veranderen.

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 14:00

nog ff 2 closeups en foto om te laten zien hoe donker ze nu zijn:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zal dat hele toverbal proces wel bij houden :))

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 14:03

maar geven ze nu nog kleur af dan? ik had alleen vrijdag avond dat ik dacht ze wat nattig leken, maar kleur kwam er niet vanaf, eerder soort ''wond vocht''.

ik zou vanaf morgen weer water er over heen mogen doen, maar vind t toch wel raar, bang alsof ik ze eraf ga poetsen :+

moet jij ook nog betalen voor de nabehandeling friemel?

Ik betaal 150 euro per behandeling, dus totaal 300 kwijt. maar ik vind het meer dan waard!

Bralindy

Berichten: 3326
Geregistreerd: 06-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 14:10

Toen ik de titel las dacht ik; wat hebben ze NOU weer verzonnen :') maar de voor en na foto's zijn prachtig! Wauw.. zo strak maar toch enigzins natuurlijk. Ik had begrepen dat het niet permanent is?

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 14:44

Nee eerste bijwerksessie is gratis binnen 10 weken en daarna binnen een jaar 50 euro oid gaven vanochtend nog wat kleur af maar had ze nog niet schoongemaakt. Ik behandel ze overigens wel als een tattoo en dat raadt zij ook aan. Dus afentoe watje met water om schoon te maken, douchen is gewoon prima maar niet weken vanwege de korstjes en als het trekt Bepanthen. Ik smeer s'ochtends en s'avonds beetje Bepanthen :j

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 14:51


__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 00:42

Voor en na zorg regels zijn per salon heel verschillend.

Mijn regels zijn heel streng. Als mijn klant zich niet aan de voorzorgsmaatregelen houd pigmenteer ik niet. 50 % eindresultaat is van mij en 50 % van de klant.

Ik lees veel over korstjes. Mijn klanten krijgen een schema mee om korstjes te voorkomen.

Na de behandeling is het pigment gemengd met bloed en wondvocht.
Een korstje ontstaat door bloed en wondvocht. Waar op dat moment dus het pigment nog in zit. Op het moment dat je korstje er af komt komt dus het pigment mee er af.
Door korstjes te voorkomen is er minder pigment verlies.

Ik heb bewust een buitenlandse opleiding gevolgd omdat de Nederlandse opleidingen hierin echt nog achter lopen.

Wassen en vet houden is the key!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 00:47

_Friemel schreef:
Nee eerste bijwerksessie is gratis binnen 10 weken en daarna binnen een jaar 50 euro oid gaven vanochtend nog wat kleur af maar had ze nog niet schoongemaakt. Ik behandel ze overigens wel als een tattoo en dat raadt zij ook aan. Dus afentoe watje met water om schoon te maken, douchen is gewoon prima maar niet weken vanwege de korstjes en als het trekt Bepanthen. Ik smeer s'ochtends en s'avonds beetje Bepanthen :j


Ze zijn mooi gezet +:)+

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 00:53

Walrus schreef:
@ __Nathalie__ jij levert echt super mooi werk! Daar heb ik een uurtje in de auto zitten wel voor over!

Heb begrepen dat je wenkbrauwen eerst heel donker zijn, hoe lang duurt het ongeveer voordat ze wat lichter van kleur zijn?


Dank je wel :D
Op www.beautysalonelburg.nl staat meer info.

Het duurt 4 tot 6 weken tot ze de oorspronkelijke kleur hebben.
Het pigment word donker tijdens de behandeling omdat het mengt met bloed en bloed is donker.

Gek genoeg krijg ik veel klanten van ver weg. Ik zit in elburg bij Zwolle en heb klanten gehad uit Eindhoven Limburg Hoorn Deventer en kreeg gister een aanmelding uit Rotterdam :D

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 03:48

Daarom behandel ik ze als een tattoo, van korstjes krijg je alleen maar ellende dus ik probeer ze ook zo min mogelijk te krijgen :j mijn tattoo's die regelmatig zijn ingesmeerd zien er ook beter uit. Die op mijn onderrug mis ik een aantal plekken met kleur omdat de korsten zo enorm waren.

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 08:34

Ik heb ook nauwelijks korstjes gehad, ik bleef vet houden.
Dat voelde ook heel prettig. Nadeel is stiekem wel een beetje dat ze nog heel donker blijven, naar mijn zin dan.... maar ze zitten ook nog maar 3 weken.....

Ik heb wel veel jeuk op en rondom mijn wenkbrauwen, ik hoop maar dat dat geen allergie is.

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 09:51

ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook nog geen last heb van korstjes, wel jeuken ze wat, maar neem aan dat het gewoon teken is van genezing.

Ik ben er echt super blij mee, vorm is precies zoals ik bedoelde , ben heel benieuwd als het over 3.5 week weer bijgewerkt is en daarna genezen hoe het er dan uit ziet. ik vind het nu al zo mooi.

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 10:38

Afbeelding

Hier nog een foto van mij. Vandaag dag 5.

magli

Berichten: 1853
Geregistreerd: 12-08-05
Woonplaats: Zuienkerke/Gent België

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 11:09

Hele mooi vorm Rockey, zal nog mooier zijn als ze dan wat natuurlijker van kleur geworden zijn. Kan geloven dat je er blij mee bent!

Sandyislief

Berichten: 2493
Geregistreerd: 04-12-06

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 11:15

Ziet er mooi uit Rockey!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 11:15

magli schreef:
Hele mooi vorm Rockey, zal nog mooier zijn als ze dan wat natuurlijker van kleur geworden zijn. Kan geloven dat je er blij mee bent!


ja ben ik ook benieuwd naar, wat ze nog gaan doen.
Nu ben ik van mij zelf van haar kleur best wel blond, maar van ander haar heel donker -O- :') dus de kleur past wel, als ik ze liet verven, moest dat ook altijd bruin en zwart gemengd zijn.

Deau
Berichten: 5900
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 17:39

__Nathalie__ schreef:
Wassen en vet houden is the key!


Oh echt? Ik kreeg het advies om dat nou juist niet te doen. Wassen bedoel je gewoon met wat water? En vanaf wanneer vet houden?

Ik moet zegen dat ik 'mijn' salon niet super vond. Ze heeft ze wel heel erg netjes gezet. Maar toen ik er was kreeg ik pas een lijstje met voorbereidingsmaatregelen met onder andere het advies om 48 uur niet te drinken. Nu had ik de avond ervoor toevallig niet gedronken wat normaal gesproken wel het geval was.
De nabehandeling kreeg ik mondeling in drie zinnen uitgelegd.

Ine23
Berichten: 4241
Geregistreerd: 16-11-09
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 13:20

Ik vrees dat de mijne weer veel te licht zijn. Over 3 weken kijken wat het geworden is als ze volledig geheeld zijn en dan eens contact met haar opnemen.

Nathalie, ik ga je denk ik een berichtje sturen ivm nazorg etc. Wie weet rijd ik toch een keer tot bij jou.

Ik denk dat het bij mij wel aan m'n huid kan liggen, gecombineerd met het feit dat ik eigenlijk elke dag wel even zweet in mijn gezicht (stallen mesten en fysiek werk). Ik zweet namelijk snel en bijna altijd in mijn gezicht.