Microblading wenkbrauwen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BloemBloem

Berichten: 16620
Geregistreerd: 21-05-03

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 13:26

Wauw! Rockey, wat zijn ze mooi <3!!! Waar ben je geweest?

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 13:44

Ine23 schreef:
Ik vrees dat de mijne weer veel te licht zijn. Over 3 weken kijken wat het geworden is als ze volledig geheeld zijn en dan eens contact met haar opnemen.

Nathalie, ik ga je denk ik een berichtje sturen ivm nazorg etc. Wie weet rijd ik toch een keer tot bij jou.

Ik denk dat het bij mij wel aan m'n huid kan liggen, gecombineerd met het feit dat ik eigenlijk elke dag wel even zweet in mijn gezicht (stallen mesten en fysiek werk). Ik zweet namelijk snel en bijna altijd in mijn gezicht.


wat sonde dat ze wat lichter uitvallen! inderdaad even overleggen. maar het is na de eerste behandeling toch redelijk normaal dat ze wat lichter worden? ik meen dat ik ook wel eens ergens gelezen had dat ze bij de tweede behandeling dan juist de kleur weer wat donkerder kunnen maken als je dat wil.

@ BloemBloem ik ben bij Salon Elinaz geweest in Amsterdam. duurt even voordat je er terecht kan, maar ik vond het zeker het wachten waard. monica geuze is er toevallig laatst ook geweest, ik meen dat zij er over gevlogt heeft.

Ine23
Berichten: 4241
Geregistreerd: 16-11-09
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 13:48

rockey schreef:
Ine23 schreef:
Ik vrees dat de mijne weer veel te licht zijn. Over 3 weken kijken wat het geworden is als ze volledig geheeld zijn en dan eens contact met haar opnemen.

Nathalie, ik ga je denk ik een berichtje sturen ivm nazorg etc. Wie weet rijd ik toch een keer tot bij jou.

Ik denk dat het bij mij wel aan m'n huid kan liggen, gecombineerd met het feit dat ik eigenlijk elke dag wel even zweet in mijn gezicht (stallen mesten en fysiek werk). Ik zweet namelijk snel en bijna altijd in mijn gezicht.


wat sonde dat ze wat lichter uitvallen! inderdaad even overleggen. maar het is na de eerste behandeling toch redelijk normaal dat ze wat lichter worden? ik meen dat ik ook wel eens ergens gelezen had dat ze bij de tweede behandeling dan juist de kleur weer wat donkerder kunnen maken als je dat wil.

@ BloemBloem ik ben bij Salon Elinaz geweest in Amsterdam. duurt even voordat je er terecht kan, maar ik vond het zeker het wachten waard. monica geuze is er toevallig laatst ook geweest, ik meen dat zij er over gevlogt heeft.


Dit was jammer genoeg alweer mijn 2e keer.

Wel super dat de jouwe goed genezen!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 13:49

heb je een recente foto toevallig?

Suzanne F.

Berichten: 49463
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 13:57

Bij mij werd gezegd dat mijn huid niet geschikt is voor microblading. Mijn huid is heel dik en stoot de pigment erg af. Ze zei dat er bij mij niets zou blijven staan als ik voor microblading zou kiezen. Hier doen ze het met het apparaat en dan hairstroke techniek. Ook moet de kleur behoorlijk donker zijn wil er nog iets blijven staan. Het is niet anders helaas. Anders is het echt weggegooid geld voor mij.

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 15:17

Ja mijn PMU artiest gaf ook aan dat als je een hele vette huid hebt dat het ook al drama is..

Dag 4! (als je maandag mee telt)

Ze beginnen al flink zachter te worden, wel nog gevoelig trouwens...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ine heb jij echt microblading wel? Ziet er meer uit als schaduw maar kan me vergissen.

Misschien anders toch second opinion doen :j kan nooit kwaad imo :D wel onwijs balen, zo blijf je bezig terwijl je dit juist doet om van alle gedoe af te zijn.

Needje

Berichten: 19215
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 15:28

Mooi Friemel!

BloemBloem

Berichten: 16620
Geregistreerd: 21-05-03

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 15:35

Ik vind die van jou ook erg mooi Friemel :j, ik durf gewoon niet ... ik heb zo vaak pech met iets, en ik vind je wenkbrauwen zo bepalend voor de rest van je gezicht, straks schiet ze uit, ben je net pierrot :+

#schijterd #eersteklas

:')

Suzanne F.

Berichten: 49463
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 15:45

BloemBloem schreef:
Ik vind die van jou ook erg mooi Friemel :j, ik durf gewoon niet ... ik heb zo vaak pech met iets, en ik vind je wenkbrauwen zo bepalend voor de rest van je gezicht, straks schiet ze uit, ben je net pierrot :+

#schijterd #eersteklas

:')


Ach als je een beetje pech hebt blijft er niets staan. :+
Het wordt bij mij elk half jaar gedaan voor de afgelopen 6 jaar en ik kan pas sinds de laatste 2 keer zeggen dat er echt iets significants is blijven staan.

Needje

Berichten: 19215
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 15:55

Ik heb eyeliner laten doen en dat heeft bij mij ook niet echt goed gepakt.
Behalve dan net dat ene kleine stukje wat ik niet mooi gedaan vond. :x
Maar verder is bijna alles al weer weg.
Dus ik vrees dat dat dan bij m'n wenkbrauwen ook gebeurd.
Terwijl ik geen vette huid heb. Ds het is iets anders waardoor het niet pakt bij mij.

Suzanne F.

Berichten: 49463
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 16:10

Het schijnt ook te maken te hebben met hoe goed doorbloed de huid is. Bij mij bloedt het altijd flink tijdens het zetten. Hierdoor schijnt de pigment ook minder te pakken.

En er zijn al heel wat kleuren geprobeerd bij mij, allerlei soort merken en verschillende kleuren en alles kleurt na enkele weken grijs. Ook de warme kleuren worden grijs. En die vervagen ook snel. Dus toch maar weer de donkere kleuren, die blijven beter staan. Dan maar grijs. Ik ben er gewoon niet zo geschikt voor denk ik. :+
Maar nu er iets blijft staan ben ik toch wel blij. De kleur geef ik er zelf wel aan. De vorm staat er tenminste dus ik teken gewoon iets wat haartjes bij met de juiste kleur en het is voor mij prima.

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 16:20

ik bloedde ook best wel veel tijdens het zetten -O- hopelijk betekend dat niet dat ik ook snel de kleur verlies.

nou ja we zien t wel, vorm is in ieder geval goed! en over 3 weken toch al weer terug voor 2e behandeling en denk dat je daarna pas echt kan beoordelen hoe het zit en blijft.

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 16:39

Oh ik helemaal noppes :D

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 16:48

_Friemel schreef:
Oh ik helemaal noppes :D


dat is fijn :D mij vertelde dat ze dat vaker zag met mensen die flink wat sproeten hebben.

Ik moet zeggen ik bloed ook altijd als ik mn lippen laat spuiten :') gevoelig type denk ik hahah

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 18:19

Suzanne F. schreef:
Het schijnt ook te maken te hebben met hoe goed doorbloed de huid is. Bij mij bloedt het altijd flink tijdens het zetten. Hierdoor schijnt de pigment ook minder te pakken.

En er zijn al heel wat kleuren geprobeerd bij mij, allerlei soort merken en verschillende kleuren en alles kleurt na enkele weken grijs. Ook de warme kleuren worden grijs. En die vervagen ook snel. Dus toch maar weer de donkere kleuren, die blijven beter staan. Dan maar grijs. Ik ben er gewoon niet zo geschikt voor denk ik. :+
Maar nu er iets blijft staan ben ik toch wel blij. De kleur geef ik er zelf wel aan. De vorm staat er tenminste dus ik teken gewoon iets wat haartjes bij met de juiste kleur en het is voor mij prima.


Hier hetzelfde. Nu maar grijze/lichtzwarte wenkbrauwen terwijl ik zomers een rossige sproetenkop ben :=

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 18:30

Ik vind een aantal voorbeelden hier uit het topic echt heel mooi! Maar ben (zeker na de verhalen dat warme kleuren snel vervagen) toch een beetje huiverig ervoor, dat ze misschien niet de juiste kleur worden (te donker, niet warm/rood genoeg etc.)
Het lijkt me wel enorm relaxt om niet meer bij te hoeven tekenen :+

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 18:33

Fenrir schreef:
Ik vind een aantal voorbeelden hier uit het topic echt heel mooi! Maar ben (zeker na de verhalen dat warme kleuren snel vervagen) toch een beetje huiverig ervoor, dat ze misschien niet de juiste kleur worden (te donker, niet warm/rood genoeg etc.)
Het lijkt me wel enorm relaxt om niet meer bij te hoeven tekenen :+


Degene die het bij mij heeft gedaan doet dit als haar enige werk en echt al heel lang en ze zei dat ik de eerste was waar kleuren niet bij pakken (en uberhaupt de inkt). Ik heb er ook nooit wat over gelezen dus als je het graag wilt zou ik het kleine risico wel nemen als ik jou was. :)

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 18:37

Nouja punt is ook een beetje dat ik eigenlijk alleen maar voorbeelden zie van mensen met zwart, bruin, of blond haar in verschillende tinten en als ik dan rood Google kom je aardig wat rampzalige dingen tegen (en voornamelijk wederom geen natuurlijk rood, hooguit 1 a 2) :')

Ine23
Berichten: 4241
Geregistreerd: 16-11-09
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 19:24

_Friemel schreef:
Ja mijn PMU artiest gaf ook aan dat als je een hele vette huid hebt dat het ook al drama is..

Dag 4! (als je maandag mee telt)

Ze beginnen al flink zachter te worden, wel nog gevoelig trouwens...

[ [url=m/crj3O1.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/4jKORj.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/DOdGYq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ine heb jij echt microblading wel? Ziet er meer uit als schaduw maar kan me vergissen.

Misschien anders toch second opinion doen :j kan nooit kwaad imo :D wel onwijs balen, zo blijf je bezig terwijl je dit juist doet om van alle gedoe af te zijn.


Exact dat dus! Ik doe dit om niet om half 6 in de ochtend bezig te moeten zijn voor de spiegel met potloden :') . En geen smeltende wenkbrauwen te hebben bij het sporten, zomerweer etc...

De jouwe zijn práchtig! Mooi dat ze zo wat zachter worden.

Ik heb de eerste keer een combinatie van strokes bovenaan en schaduw onderaan laten doen, heb 1 foto van een paar dagen na de eerste keer. Hier zie je bovenaan nog strokes zitten, maar ook dat ik flinke korsten maak en dus details van net na het zetten gewoon helemaal vervagen...
Afbeelding

Jammer dat het bij anderen ook niet goed pakt. Ik heb denk ik niet de zin om het telkens te herhalen om uiteindelijk een beetje resultaat te hebben. Wil het best nog een kans geven en eventueel bij een ander met een andere techniek/nazorg, maar degene waar ik ga is ook gewoon goed in wat ze doet en heeft bij anderen altijd super resultaat dus vertrouw haar verder zeker wel :j .

Rood haar zou ik ook wel tricky vinden, daar valt het eens zo hard bij op denk ik wanneer de kleur niet goed zit.

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 22:27

Ik vind die van jou ook erg mooi Friemel.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 22:37

beatje schreef:
Ik vind die van jou ook erg mooi Friemel.


Vind ik ook!

Urona447
Berichten: 2818
Geregistreerd: 13-05-07

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 21:16

Op de site van vakantieveilingen word nu een ook microblading arrangement aangeboden, ik heb even haar site bekeken en schrok me rot van de foto's.

Wel bizar dat je volgens mij amper een opleiding nodig hebt om zo te werken.

Vind het bij Friemel echt supermooi gedaan!

Mlies
Berichten: 14158
Geregistreerd: 23-07-03

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 11:10

Ik denk dat ik maar een afspraak bij Nathalie ga maken... :) :)

SteffiiY

Berichten: 22543
Geregistreerd: 26-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 11:35

Wauw ik zie echt prachtige wenkbrauwen voorbij komen :+:

Misschien gekke vraag, maar om de hoevaak moet je terug om bij te werken? en ik neem aan dat je moet blijven epileren om de vorm te behouden?

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 13:01

Urona447 schreef:
Op de site van vakantieveilingen word nu een ook microblading arrangement aangeboden, ik heb even haar site bekeken en schrok me rot van de foto's.

Wel bizar dat je volgens mij amper een opleiding nodig hebt om zo te werken.

Vind het bij Friemel echt supermooi gedaan!



Een goede salon zal nooit adverteren op vakantie veilingen of Groupon of dergelijke sites. Dat is namelijk een teken dat ze niet aan klanten kunnen komen. Dat heeft niet zoveel met de opleiding te maken.
Ik ken pmu artiesten die een opleiding van 12000 euro gedaan hebben en je wilt niet weten hoe dat er soms uit ziet. Ik ben nog aan het verder studeren omdat ik ook allround met de machine wil zijn. En ben in totaal voor alles zo'n 15.000 euro kwijt alleen aan opleidingen.

Permanente make up en met name vormgeving dat daar moet je naar mijn mening gevoel voor hebben. Dat is niet voor iedereen aan te leren.

Ik heb vorige week nog een klant weggestuurd dat ze eerst haar oude pmu moest laten weg laseren. Het zat veel te hoog en Schots en scheef. Ik kan dat niet corrigeren. Balen voor mij want ik liep bijna 300 euro mis en zat met een lege middag. Maar ik begin daar niet aan want ik wil mijn naam daar niet aan verbinden. Maar ken er zat die het wel zouden doen om geld te verdienen.