[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Flower
Berichten: 261
Geregistreerd: 25-08-06

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 21:32

Er is weer douglas korting vanavond :)

Iris82

Berichten: 39862
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 21:42

Met uitzondering van Bare Minerals. :(

Dat was echt het enige wat ik nog wel zou willen kopen. Ik heb hun powder foundation gehad en die was echt hartstikke fijn.

Marrit13

Berichten: 3383
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: een Friezin in Gelderland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 22:01

:wave: :D

Iris82

Berichten: 39862
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 22:05

Hihi daar ben je. :D

Ik ben zo blij met mn CP palettes. Heb toevallig Going Coconuts op mn ogen vandaag.

yvetjes

Berichten: 921
Geregistreerd: 18-03-07
Woonplaats: Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 22:53

_Flower schreef:
Er is weer douglas korting vanavond :)


Dank! Net besteld :D
Nav dit topic de ‘Better than sex mascara’

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 14:48

Ik gebruik de mac primer en estee lauder double wear, met catrice powder.

Helaas echt een probleem huid dus altijd opzoek naar beter.

Matheno

Berichten: 7957
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 16:16

Banyu schreef:
Ik gebruik de mac primer en estee lauder double wear, met catrice powder.

Helaas echt een probleem huid dus altijd opzoek naar beter.


Mijn huid reageert erg slecht op primers. Misschien die van jou ook?

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 16:49

Nouja, ik heb sowieso al jaren voordat ik uberhaupt primer gebruikte een probleem huid. En ik merkdat het wel goed reageert op die van MAC, vergeleken met de rest van de primers van andere merken bv van etos oid.

Matheno

Berichten: 7957
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 17:53

Banyu schreef:
Nouja, ik heb sowieso al jaren voordat ik uberhaupt primer gebruikte een probleem huid. En ik merkdat het wel goed reageert op die van MAC, vergeleken met de rest van de primers van andere merken bv van etos oid.


Ik heb zelf een enorm acné gevoelige, vette huid, daarom gebruik ik minerale foundation van Lily Lolo. Die verstopt mijn huid niet en houdt het relatief mat door de dag heen.

Suus___

Berichten: 9503
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: Heinenoord

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 21:20

Ik heb ook nog geen primer gehad waar m’n foundation mooier van ging zitten, zelfs die van becca wordt lelijk.
Ik gebruik de dior forever skin glow foundation :)

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 02:36

Suus___ schreef:
Ik heb ook nog geen primer gehad waar m’n foundation mooier van ging zitten, zelfs die van becca wordt lelijk.
Ik gebruik de dior forever skin glow foundation :)



De dior spreekt me wel aan, maar welke.kleur haha. Vd estee lauder heb ik 1N2 de ecru.

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 14:04

Banyu schreef:
Suus___ schreef:
Ik heb ook nog geen primer gehad waar m’n foundation mooier van ging zitten, zelfs die van becca wordt lelijk.
Ik gebruik de dior forever skin glow foundation :)



De dior spreekt me wel aan, maar welke.kleur haha. Vd estee lauder heb ik 1N2 de ecru.


Helaas Iciparis is hier dicht, was ik even vergeten. Wilde de foundation gaan testen, nouja gelukkig heb ik estee lauder nog op voorraad staan. Dus zodra die bijna op is dan denk ik!

Mlt94

Berichten: 367
Geregistreerd: 30-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 14:51

Ik gebruik normaal wel een primer, wel 1 die hydrateert en een mooie glow geeft want ik ben de laatste tijd echt fan van een dewy look!
Moet wel oppassen welke primer ik gebruik tegenwoordig, van sommige blijft de foundation gewoon totaal niet zitten op mn neus en korrelt er zo af!
De foundations die ik gebruik zijn wel echt verschillend.
Als ik echt een hele dag weg ben gebruik ik de Fenty Pro Filt'r matte foundation of de Makeup Revolution Conceal and Define.
Die poeder ik alleen onder mn ogen af en blijf echt een hele dag geweldig zitten!
Anders gebruik ik ook de Fenty Pro Filt'r hydrating foundation of de Makeup Revolution Conceal and Hydrate.

Nog 2 lookjes van afgelopen tijd :o

Afbeelding

Afbeelding

AylaL

Berichten: 579
Geregistreerd: 23-05-16
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 19:43

Mooi zeg!

Suus___

Berichten: 9503
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: Heinenoord

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 22:27

Banyu schreef:
Helaas Iciparis is hier dicht, was ik even vergeten. Wilde de foundation gaan testen, nouja gelukkig heb ik estee lauder nog op voorraad staan. Dus zodra die bijna op is dan denk ik!


Ik vermoed dat er nu ook geen testers zijn.. misschien kun je door middel van temptalia of een dergelijke website de kleuren vergelijken vind dat altijd erg lastig zelf..

Prachtig weer mlt

Iris82

Berichten: 39862
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 13:23

Ohh ik zou zo graag t Rust palette van Melt willen hebben maar 58 euro is echt veel te veel geld.

KB01
Berichten: 289
Geregistreerd: 18-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 23:41

Mlt94 schreef:
Ik gebruik normaal wel een primer, wel 1 die hydrateert en een mooie glow geeft want ik ben de laatste tijd echt fan van een dewy look!
Moet wel oppassen welke primer ik gebruik tegenwoordig, van sommige blijft de foundation gewoon totaal niet zitten op mn neus en korrelt er zo af!
De foundations die ik gebruik zijn wel echt verschillend.
Als ik echt een hele dag weg ben gebruik ik de Fenty Pro Filt'r matte foundation of de Makeup Revolution Conceal and Define.
Die poeder ik alleen onder mn ogen af en blijf echt een hele dag geweldig zitten!
Anders gebruik ik ook de Fenty Pro Filt'r hydrating foundation of de Makeup Revolution Conceal and Hydrate.

Nog 2 lookjes van afgelopen tijd :o

[ [url=m/Y0eSIP.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/G2cv7W.jpg]Afbeelding[/url] ]



Mag ik vragen welke oogschaduw je op de eerste foto draagt?

Mlt94

Berichten: 367
Geregistreerd: 30-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 00:25

@kb01 ik draag de Fenty Beauty Sun Stalk'r Bronzers in Shady Biz en Private Island. Op mn ooglid draag ik 1 van de highlights van het Pro Glow 2 palette van Makeup Revolution :)

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 22:01

Suus___ schreef:
Banyu schreef:
Helaas Iciparis is hier dicht, was ik even vergeten. Wilde de foundation gaan testen, nouja gelukkig heb ik estee lauder nog op voorraad staan. Dus zodra die bijna op is dan denk ik!


Ik vermoed dat er nu ook geen testers zijn.. misschien kun je door middel van temptalia of een dergelijke website de kleuren vergelijken vind dat altijd erg lastig zelf..

Prachtig weer mlt


Nee helaas geen testers. Maar volgens een site kwam.ik.al.op een gelijk bare kleur uit. Maar dan nog is het natuurlijk even, spannend of de kleur wel daadwerkelijk klopt, omdar je 'm daarna niet meer retour kan doen. :(

Berdien

Berichten: 64563
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 19:26

Help!!

Ik wil een nieuwe foundation van MAC, aangezien mijn huidige nu echt te oud is. Ik had de Mineralize met kleur NW15. Die kleur is perféct. Maar deze hebben ze dus niet meer. Wel ‘gewone’ foundation, ook in NW15. Kan ik er nu vanuit gaan dat de kleuren overeenkomen? Ik kan nu immers niet in de winkel testen. En Douglas heeft vanavond 25% korting, óók op MAC!

SincereQ
Berichten: 910
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 18:19

Berdien schreef:
Help!!

Ik wil een nieuwe foundation van MAC, aangezien mijn huidige nu echt te oud is. Ik had de Mineralize met kleur NW15. Die kleur is perféct. Maar deze hebben ze dus niet meer. Wel ‘gewone’ foundation, ook in NW15. Kan ik er nu vanuit gaan dat de kleuren overeenkomen? Ik kan nu immers niet in de winkel testen. En Douglas heeft vanavond 25% korting, óók op MAC!


Mijn ervaring is dat het niet overeenkomt. Ik heb dit met foundationpoeder gedacht, beide was light plus, maar kwam totaal niet overeen helaas. Wellicht dat het met vloeibare foundation en de codes anders is, maar ik baalde behoorlijk toen ik er achter kwam.

Berdien

Berichten: 64563
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 13:22

Oh meen je! Ik durfde het uiteindelijk ook niet aan, stel de vraag wel even op de site van MAC zelf. Als er dan weer een aanbieding komt weet ik of ik kan toeslaan dan :D

Iris82

Berichten: 39862
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 21:51


A_nouk

Berichten: 11639
Geregistreerd: 02-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 22:10

Het is een beetje stil hier maar misschien hebben jullie een tip voor mij :)

Ik wil eens een kwalitatief goede mascara en eyeliner bestellen. Zit al wat rond te kijken bij de ICI en heb daar ook nog een cadeaubon voor :D

Wat gebruiken jullie?

Gelukkig ben ik gezegd met flink wat wimpers van mezelf. Belangrijk is dat ze mooi gekruld blijven door de mascara en net wat extra volume hebben. En voor eyeliner vind ik zelf een kwastje erg fijn :j beide zwart trouwens !

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 22:18

Voor mascara raad ik absoluut de faux cils aan van YSL. :j Wil nooit meer anders. Het is net alsof er een stukje wimper bijkomt ofzo, haha.