Hardlopen, wie nog meer? #4

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Puera

Berichten: 8089
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 12:08

Balen dat Londen en New York niet door gingen, LV. Kan me voorstellen dat je motivatie even weg was.
Wat een gaaf alternatief heb je gevonden!

Geslaagde trail, Gaucho. Leuke foto's!

Bij welke discipline heb je gegroomd, Gem? Ontzettend leuk, maar wel slopend, zulke dagen.

Foxy heeft een fijne intervaltrainig gelopen. +:)+

Mooi rondje, MuSLi!

Bikkel, Dilan. 13 km lopen na 3 uur slaap. :=

Heb je weer een evenement op de planning, SV? Of ga je zelf die afstand lopen?

Gisteren de Wielentrail gelopen. Die heb ik vrijdagavond nog opgegeven na de persco onder het mom van toch nog aan een loop deel te nemen. Blijkt dat de halve marathon over twee weken wel doorgaat. :=
Ik had eigenlijk meer schelpenpaadjes verwacht maar een groot deel van de route was gras met blubber. Op sommige stukken enkeldiep! :oo Moge het duidelijk zijn dat ik altijd op de weg loop. :+ Op de hardere ondergrond kon ik wel lekker tempo maken maar ik was op de blubberige stukken echt wel in het nadeel met m'n gewone hardloopschoenen.
De route was niet overal even duidelijk, er waren meer die daar last van hadden. Ik had ook het idee dat er her en der linten waren weggehaald maar dat mocht de pret niet drukken. Gelukkig was er een andere deelnemer die de kaart op z'n mobiel opzocht, en zo konden we weer verder.
Verder was het super geregeld. Op de essentiële punten verkeersbegeleiders. Genoeg punten met water en fruit.
Een stuk van de route liep door een gebied met Konikpaarden. Ik had al hoefafdrukken gespot en zo liepen we ineens midden tussen de Koniks. Zo gaaf!
Afbeelding
En er was een heel smal paadje waar je tussen een rietkraag doorliep, met aan weerskanten water. Halverwege moesten we zijdelings via een hek klauteren omdat het boezemwater te hoog stond. Geweldig. :D

Rond de 16 km begon ik moe te raken, vooral de laatste kilometer over het gras was zwaar. En vlak voor de finish nog een bruggetje over een greppel dat uit slechts 2 palen bestond. :=
Maar ik heb genoten, het was een geweldige ervaring. Mijn tijd viel me alleszins mee: 2:03:16. 5e van de 10 vrouwen op de 18,3 km. :))

En toen was ik vies. :+
Afbeelding

Supervixen

Berichten: 12841
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 13:10

Luxorvalkje, helemaal naar Amerika voor die run? Wat tof!

Puera wat een heerlijke trail, altijd leuk om zo tussen de dieren door te lopen.
Ik heb als enige nog een evenement op 19 december dit jaar.
Dus zaterdag ga ik een eigen route lopen.

We zitten op 500 pagina's!

foxy80

Berichten: 7871
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 13:16

Ik denk dat ik de laatste heb, 26 dec corrida in Leuven van 8 km.

Tof verslag Puera!

Luxorvalkje, wat voor Challenge is dat?

gaucho

Berichten: 9524
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 13:43

Ziet er heel gaaf uit Puera!

Ik wou op de valreep komende zaterdag nog de Hollands duintrail lopen, maar de 10 km is vol en 20 is me nog net te ver, ik ga dus ook zelf een loopje doen.

Luxorvalkje
Berichten: 1937
Geregistreerd: 06-03-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 14:41

foxy80 schreef:
Luxorvalkje, wat voor Challenge is dat?


Dan loop je op het terrein van Disney World.
Allemaal karakters onderweg en muziek.
Je loopt ook een stuk door de parken.

Voor de Dopey challenge loopt je 5k op donderdag, 10k op vrijdag, halve marathon op zaterdag en een hele op zondag :') (dopey dus)

Ik zoek nog een leuke korte trail om met een vriendin uit Breda te lopen. Tempo bij haar ligt niet heel hoog, en het verste dat ze ooit gelopen heeft is 12k. Dus ik dacht aan iets met max 8 km. Iemand leuke ideeën in die hoek?

Sherivey
Berichten: 8635
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 15:54

Supervixen schreef:
Luxorvalkje, helemaal naar Amerika voor die run? Wat tof!

Puera wat een heerlijke trail, altijd leuk om zo tussen de dieren door te lopen.
Ik heb als enige nog een evenement op 19 december dit jaar.
Dus zaterdag ga ik een eigen route lopen.

We zitten op 500 pagina's!

Wie maakt een nieuw topic?

En blijft die dan onder Mensenwelzijn & Sport of Huiskamer?

Gezien we hier niet alleen maar informatieve dingen bespreken. :)

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 18:11

Puera schreef:
Bij welke discipline heb je gegroomd, Gem? Ontzettend leuk, maar wel slopend, zulke dagen.

Dit keer niet gegroomd, maar zélf gereden, dressuur mennen. Ik had dit weekend voor twee wedstrijden ingeschreven, in Kapel Avezaath en Boxtel. Zo geen zin in ... en toen kreeg ik ook nog eens de uitnodiging om mee te gaan met een trailweekend in Duitsland, maar ben totaal niet in heuvel-conditie, dus helaas genoeg redenen om toch de paardenwedstrijden maar te doen :+ .
Maar met resultaat, op zaterdag vier winstpunten (en daarmee uit de L) en zondag meteen HC in de M gestart. Was ik maar meteen officieel gegaan ... had weer winst :+ .

Puera

Berichten: 8089
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 18:18

Oh, wat dom van me. Ik was er van uitgegaan dat je groomde maar zelf rijden kan natuurlijk ook! Super van je winstpunten. Volgende keer maar M voor ‘t echie!

Met wat voor span rijd je?

Supervixen

Berichten: 12841
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 19:19

Ik wil wel een nieuw topic openen, maar geen idee hoe je oude topics moet quoten.. #technischekneus

Dus misschien kan iemand anders het doen?

Ik zou het wel bij mens en welzijn doen.

Sherivey
Berichten: 8635
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 19:25

Ik ben dus net zo niet-technisch :+

IMAY1990

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amsterdam

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 19:52

Wat willen jullie precies quoten? Je kan zelf een quote maken door het woord quote tussen blokhaken([ quote] zonder spatie) te zetten, daarna de tekst die je wilt quoten en dan af te sluiten met [/ quote] maar dan zonder spatie. Wil je ergens een naam bij zetten dan begin je met [ quote="Zet hier een naam neer"] en sluit je weer af met [/ quote]

IMAY1990

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 19:54

Wat betreft beginpost is het verder als je het gelijk wilt houden aan de huidige met een extra link naar dit topic de volgende tekst met eventueel een nieuwe afbeelding die het wel doet:

Aangezien het vorige topic alweer op 500 pagina's was, hierbij het nieuwe topic! *\o/*

Dit topic is bedoeld om tips en tricks uit te wisselen, het is niet de bedoeling dat je hier enkel je tijden/afstanden vermeld dan worden wij naar de HK verplaatst en willen het graag informatief houden! :D

Vorige topics
[MWS] Hardlopen, wie nog meer? #2
[MWS] Hardlopen, wie nog meer?
[MWS] Hardlopen deel 3
[MWS] Hardlopen, wie nog meer? #4

Handige links
https://www.hardlopen.nl/
https://hardloopkalender.nl/
http://www.runinfo.nl/tipsbeginners.htm

Sherivey
Berichten: 8635
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 20:05


Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 22:39

En daarom hier een slotje. :) Veel plezier in het volgende deel!