Hardlopen, wie nog meer? #4

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Venthe

Berichten: 3854
Geregistreerd: 23-03-08
Woonplaats: Groessen

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 19:13

Prachtige fotos en mooie prestatie SV! Hoe ging het met je pijntje?

Ik vandaag ook een lekkere duurloop in de zon, het leek wel lente!!
Was een beetje verdwaald doordat ik een afslag had gemist dus mijn rondje van 70 min werd een rondje van 82 min. Totaal 15,7 km met gem. Tempo van 5.10 min/km. Heerlijk en voelde mijn pijntje nauwelijks

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 19:15

Ik had het ook warm in mijn trui in de zon ja _O- ik ben jaloers op jou tempo hoor. Ik liep met maar 6:20 en dat was echt de max :o

Venthe

Berichten: 3854
Geregistreerd: 23-03-08
Woonplaats: Groessen

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 19:54

Lief maar ik ben ook een stuk langzamer begonnen hoor ;)
Ja ik baalde van mijn lange legging

Supervixen

Berichten: 12840
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 20:00

Lekkere duurloop Venthe! Mooi tempo.

Wat lichte pijn in mijn scheen, maar geen last van mijn kuit gelukkig. Lijkt of die weer ok is. Even morgen afwachten. Ik had mijn herzog compressietubes aan en dat helpt echt wel wat mee.
Heb lekker in een t-shirtje gelopen.

Anoniem

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 20:34

Wauw SV knap gedaan! En mooie omgeving!

Ik ben ook niet snel hoor. Had nu 4 km gelopen in een tempo van 6:13. Voor mijn blessure kon ik als ik een goede dag had de 5km lopen op een tempo van 6:00.

Vanochtend wel lekker 4 km gelopen. Het gaat de goede kant op merk ik :D

Piekosjj

Berichten: 5453
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Kalmar, Zweden

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 21:08

Topper SV!!

Zo te lezen lekker loopweer in NL, mooie afstanden allemaal :)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 21:45

Mooie prestaties hier weer!

Ik ben een luie loper. Loop graag op 6:30 :D het kan wel sneller majaaaaa :+

Katharinaa

Berichten: 780
Geregistreerd: 23-05-09
Woonplaats: België

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 22:27

Weer prachtige foto's SV! En een mooie prestatie!

De rest heeft ook niet stilgezeten precies! Goed bezig iedereen!

Piekosjj

Berichten: 5453
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Kalmar, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 22:33

poes schreef:
Mooie prestaties hier weer!

Ik ben een luie loper. Loop graag op 6:30 :D het kan wel sneller majaaaaa :+

Hier ook hoor :))

hwn
Berichten: 4700
Geregistreerd: 26-05-13

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 22:37

Hier had de club een LSD-loopje georganiseerd (long slow distance). Na mijn stop van 2 maand ga ik nog niet voor heel lange afstand, ik had getwijfeld tussen 10 km en 10 mijl. Toen ik na 8 km moest plassen, en er geen toilet of bosje in de buurt was, was de keuze voor de 10 km snel gemaakt, de 10 mijl had ik niet gehaald. :)

Nozidia

Berichten: 1316
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: Aan de kust.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 16:03

Wauw prachtig SV, en petje af voor je prestatie. _/-\o_ **\O/**
Gaat echt lekker joh!!

Lekker tempo Venthe. :)
Was heerlijk weer gisteren om te lopen.

Ik ben de afstanden weer aan het omhoog gooien, en gisteren een lekkere lange loop gedaan van 18 km op een tempo van 5.45 min/km. Heerlijk op het strand! :D Dat is toch wel het voordeel hoor van aan de kust wonen, kan altijd mijn loopjes op het strand/duin doen. :Y)

Mooie horloges voorbij zien komen, word er ook een beetje hebberig van haha.
Ik heb een simpele Garmin forerunner 35, prima basis ding en doet wat het moet doen.

Mama3
Berichten: 1805
Geregistreerd: 04-06-14

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 17:50

Wauw Supervixen, wat knap gedaan en dan ook nog tijd voor het schieten van mooie plaatjes!

Ik heb een Samsung Galaxy horloge, voor het sport wat ik doe prima.
Ik kreeg hem gisteren alleen niet uit, waardoor ik wel een pr op 5 km heb, maar geen precieze tijd.

Bij de kikarun is geen tijdregistratie, dus ik heb mijn hardloop programma op 28.23 stil gezet, na 3 pogingen om het programma op voltooien te krijgen.

Vlot gelopen iig, ik sta op de gemaakte finish foto met mijn horloge te pielen, haha!

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 21:37

Nozidia schreef:
Wauw prachtig SV, en petje af voor je prestatie. _/-\o_ **\O/**
Gaat echt lekker joh!!

Lekker tempo Venthe. :)
Was heerlijk weer gisteren om te lopen.

Ik ben de afstanden weer aan het omhoog gooien, en gisteren een lekkere lange loop gedaan van 18 km op een tempo van 5.45 min/km. Heerlijk op het strand! :D Dat is toch wel het voordeel hoor van aan de kust wonen, kan altijd mijn loopjes op het strand/duin doen. :Y)

Mooie horloges voorbij zien komen, word er ook een beetje hebberig van haha.
Ik heb een simpele Garmin forerunner 35, prima basis ding en doet wat het moet doen.

Ik was gisteren begin middag op het strand bij Noordwijk! Mijn familie woont in Noordwijk / Voorhout en mijn moeder vierde haar verjaardag. Ben met mijn jongens en de hond eerst lekker een strandwandeling gaan maken bij de Langevelderslag. Mooie brede eb-stroken, nauwelijks wind en een beetje zon ... was een beetje jaloers op de twee hardloopdames die ik tegenkwam.

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 22:12

Ik ben sowieso jaloers op mensen die bij het strand wonen, en al helemaal met hardlopen daar inderdaad. Genieten is dat!

Poes ik houd ook van duurloopjes op 6:30. Heerlijk! Was ook ons richttempo voor de halve vorig jaar.

Lekker gelopen vanavond, weer snelle 200-tjes gedaan, morgen weer krachttraining op het programma.

Lisitano

Berichten: 4934
Geregistreerd: 05-09-12

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 23:04

Ik woon aan het strand en ben juist jaloers op mensen die bij bos of hei wonen :D

tita

Berichten: 19749
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 00:30

Lisitano schreef:
Ik woon aan het strand en ben juist jaloers op mensen die bij bos of hei wonen :D



Ik woon bij diverse bossen en ik ben jaloers op mensen die op de Veluwe wonen want onze bossen zijn voor mij gewoon parkjes geworden.

Vandaag klein loopje gedaan had geen zin, ging langzaam en ik was op 3.5km weer bij de auto.
Verkeerd gelopen en dan is gelijk mijn enthousiasme weg
En ik ben traaaaag maar kom door foto’s maken ;)

Anoniem

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 00:53

Ik ben ook jaloers op de mensen die zo dicht bij het strand wonen. Maar van hen hoor ik juist dat ze jaloers zijn op onze bossen. Het is maar net wat je gewend bent :P

Ik wil morgen of overmorgen weer gaan lopen. Ligt even aan de hoeveelheid werk. Vorige week 50 uur gemaak en deze week zal weer hetzelfde worden helaas. Vanavond nog 3 paarden gereden dus mijn beweging evengoed wel gehad.

Supervixen

Berichten: 12840
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 07:32

Ik woon vlakbij het bos en ik ben niet jaloers op mensen die bij het strand wonen. Mag dat ook? :+

s1993

Berichten: 2121
Geregistreerd: 07-10-09
Woonplaats: Leusden

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 08:28

Ik woon ook in de buurt van een bos en ben niet jaloers op strand :p Lijkt me met paarden wel een keer leuk :)

Nu ben ik in Oostenrijk een poging aan het doen tot skiën, ook leuk! Morgen rustdagje, denkt dat ik dan een rondje ga hardlopen :D Vind het heerlijk om te wandelen/lopen na het stijve van die skischoenen :p

lies_sparkle

Berichten: 6127
Geregistreerd: 19-06-11

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 08:38

Heerlijk s1993!

Ik ben op beide jaloers, mag dat ook? :+
Hier is alleen maar weiland haha. Kilometers lang weiland.

Ik heb gister lekker op de baan gelopen. Er is een nieuw iemand bijgekomen en ik kan heel goed met hem. Het is gewoon gezellig, we hebben t zelfde tempo en dezelfde pas lengte/ pas frequentie.
Ging erg goed met 3 series van 600 m, 500 m & 400 m. Rust 1’ met serie pauze 3’.

Greetje63
Berichten: 1695
Geregistreerd: 08-01-15

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 08:54

Wat een verschil in beleving , ik woon in de buurt van tita en heb in mij beleving juist wel hele mooie bosgebieden om in te lopen. Met met echt veel hoogtemeters, maar dat is niet het enige wat een bos echt bos maakt. Zo loop ik regelmatig een rondje door het schuitvaartjaagpad, de pannenhoef, de moeren, oude buisse heide, horendonk en dan door de ruchphense bossen terug. In een rondje van 35km loop ik dan maar enkele km's niet door een bosgebied en voor de rest door deze schitterende bosgebieden. En op de veluwe zijn de rondjes dan echt niet altijd mooier.
Strand mis ik ook wel hoor. Heb het gisteren moeten doen met een rondje rondom de galderse meren. Is natuurlijk geen strand maar door het losse zand rondom het water denk ik de beukende golven maar bij.

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 09:15

Hier ook heel veel weiland. Of de heide, waar iedereen buiten Limburg helemaal fan van is maar ik het niet meer leuk vind _O- nou moet ik zeggen dat ik door de weilanden het wel altijd enorm lang vind trekken, mijn kilometers tikken door de bebouwing toch wel makkelijker weg. Minder saai.
En een nieuwe omgeving is altijd leuk en mooi om te lopen, heb een keer een training gehad van mijn vorige werk in de buurt van Roosendaal, en toen een trail daar gedaan. Echt prachtige omgeving. Maar Berlijn vond ik ook heerlijk om te lopen.

Katharinaa

Berichten: 780
Geregistreerd: 23-05-09
Woonplaats: België

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 09:40

Hier ook niets interessants, weides en helemaal geen hoogtemeters. Jammer maar helaas.

Piekosjj

Berichten: 5453
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Kalmar, Zweden

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 10:29

Ik ben ook echt een bos-mens en mis een strand zeker niet. Het bos is elke dag weer anders :D heb ook het geluk gehad om in Ede net naast de bosrand en de ginkelse heide op te groeien, en dus altijd veel in het bos gereden en gelopen. Wij zijn laatst ook verhuist met eigenlijk de grootste rede om dichter bij het bos te gaan wonen :o

Palmera

Berichten: 9459
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 11:29

Ik mis het gewoon af en toe 100% vlak te lopen. :+

Zelfs mijn vlakke 11km van gister had toch nog 180 stijgmeters.