3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sherivey
Berichten: 8604
Geregistreerd: 06-11-15

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 11:02

Ik kruip ook weer even uit mijn grot. Heb de afgelopen tijd wel meegelezen. :)

Helaas is mijn relatiebreuk met iets meer drama gekomen, wat mij zowel mentaal als lichamelijk behoorlijk gesloopt heeft.

Bewust afvallen stond dus even op een lager pitje. Heb wel geprobeerd gezond te blijven eten.

Ondanks dat ik niet echt heb opgelet qua kcal, ben ik op mn taille 3 cm kwijt, op mn heupen 2, en op armen en benen beide 1 cm. En dat in een week of 4 :+

Aight
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 13:21

kiwana schreef:
@Aight
Volgens mijn BMI zit ik net op de grens van gezond gewicht en overgewicht, maar ik wil eerder afvallen omdat ik me niet goed in mijn vel voel. Normaal eet ik meer snacks (vooral in het weekend want dan ben ik thuis en is de volle kast met snacks te verleidelijk), maar op schooldagen eet ik altijd 1 boterham 's ochtends, eentje smiddags en dan s' avonds avondeten (wat de pot schaft want salades en gezonde dingetjes haten mijn ouders) en dan een paar (ongezonde) snacks.
Ik ben net begonnen met het drinken van halvolle melk ipv volle melk en hoopte dat dat al wat zou helpen maar misschien is het beter om gwn heel de tijd water te drinken. Ik hou nochtans zoveel van melk :')
Ik dacht ook altijd dat yoghurt niet het gezondste is? Maakt het dan uit wat voor yoghurt? Griekse? Magere?

@kimmie
Boterham met beleg is gemiddeld 130kcal ofzoiets. Ik weet wel dat het heel weinig is, maar het is net genoeg om een hele dag school te overleven. Enige probleem is dat ik dan thuis kom en direct snacks begin te eten :')
Ik had gisteren al eens geprobeerd mijn BMR te berekenen, maar ik snap er niets van en elke site geeft iets helemaal anders aan. Volgens die eerste site is mijn BMR 1850 en heb ik 2868kcal nodig om op gewicht te blijven. Dit lijkt mij zoveel :?

Wil zeker is proberen met het tellen van kcal. Wat raden jullie aan? Is MyFitnessPall goed om mee te starten?


Misschien zonder dat je kcal gaat tellen dat je al wat anders kan proberen. Bijvoorbeeld door 1 of 2 boterhammen extra mee naar school te nemen, zodat je na school niet naar (ongezonde) snacks grijpt. Fruit of groenten zoals worteltjes, paprika of komkommer oid kan je altijd wel eten als je toch het gevoel hebt om iets te willen eten.
Qua yoghurt eet ik om voller te zitten 0% vet kwark of skyr, en voor de lekker eet ik magere yoghurt (iets vloeibaarder). Hier kun je zoals iemand al zei fruit in doen.

Misschien kun je 2-3 weken proberen de snacks te laten staan door de week, en dat je in het weekend dan 1 of 2 dingen die je echt lekker vindt eet (bijvoorbeeld: ik vind chips lekkerder dan chocola, dus ik ga dan niet overdag bij de koffie een halve reep eten, maar eet savonds een bakje chips waar ik dan extra van geniet!). Na 3 weken wat consequenter te zijn in snacks minderen (of vervangen door gezond eten), zal je als het goed is een verschil kunnen merken!

En melk hoef je niet helemaal te laten hoor! Alleen als het gaat om afvallen zul je vaak ergens een keuze in moeten maken. Of een extra glas melk, of een kleinere avondportie bijvoorbeeld. :)

En dit kan ik trouwens allemaal leuk roepen alsof het zo makkelijk is, maar het blijft een feit dat ik ook in dit topic zit omdat ik die keuzes maken zelf heel moeilijk vind :o

@dilan sterkte, wel goed dat je iets kwijt bent!

Hier ben ik het weekend weer een beetje uit de bocht gevlogen. Dus alvast weekboodschappen gehaald en dat proberen in te plannen. Voor vandaag echt een lazy sunday:

O: koffie
L: focaccia paprika olijf (396)
T: havermout met appel en kaneel uit de oven (216)
A: soort van chili met pitabroodjes (maar dan zonder bonen want die vind ik niet zo lekker haha) (870)
Totaal: 1482 kcal

kiwana
Berichten: 36
Geregistreerd: 30-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 20:22

Vandaag gaan oppassen op mijn nichtje dus het was te eten wat de pot schaft wat helaas een pizza was en natuurlijk kon ik me niet inhouden om heel het ding op te eten :')
Bedankt voor alle tips al! Ga zeker morgen al iets gezonder proberen meenemen naar school.

O: zwarte thee en 3 boterhammen met perenconfituur (357)
T: granny (130)
L: pizza bolognese (782 (heb mij nooit gerealiseerd hoe slecht dit wel niet is tot ik op de doos keek :+ )
T: Knor asperges soep (100)
A: pladijs met veel groentes en aardappeltjes (/)
B: 2000 stappen en 45 min workout

Totaal: 1.369 + avondeten


@Castilja: IIFYM is inderdaad wel heel veel getalletjes dus dat misschien wel een grote stap direct :) Heb tijdens het opzoeken wel een beter beeld gekregen over mijn BMR en TDEE enzo en nu snap ik al iets meer van het hele gebeuren dus bedankt *\o/*

Aight
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 20:28

Haha pizza is zo lekker, maar idd bommetje!

Mijn lijstje was compleet off the grid vandaag :')

O: -
T: 2 milka melo cakes (jarige collega) (136)
L: ongepland broodje eend + kiwi (484+66)
T: werkoverleg met big american cookie (464)
A: risotto met kip en groenten (617)
Totaalschade: 1767, iets boven mijn doel omdat ik niet echt heb bewogen vandaag en er een druk verjaardags/feestweekend aankomt. Gelukkig het ergste kunnen beperken door te switchen van curry naar risotto :)

Morgen beter!

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 23:18

Wel nette calorieen in ieder geval.

Mijn lijstje:
L: twee haverkorn boterhammen met halvarine en kipfilet, kom Marrokkaanse kikkererwtensoep
T: proteineshake met magere kwark en aardbeien
A: kipdijfilet kebab met paprika, ui, ijsbergsla, knoflooksaus en een spelt pitabroodje
T: grapefruit, proteinereep

Ik kan helaas nog steeds niet trainen, nog te veel spierpijn van mijn competitie van zaterdag. Hopelijk donderdag weer.

Sherivey
Berichten: 8604
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 05:58

Wel balen dat je nog spierpijn hebt := wel een lekker lijstje :D

Aight, valt al met al nog mee toch?

Mijn eetlust is nog niet wat het moet zijn. Van voor mijn doen kleine porties zit ik nu soms echt propvol

Gisteren naar de efteling geweest. Daar met 3 american pancakes ontbeten/gelunched en als avondeten een pompoenburger bijna helemaal op gekregen en een deel van de friet. Die burger was overigens wel heel erg lekker. Het broodje iets minder, dus dat heb ik voor een deel apart gelegd :+

Verder tussendoor een warme choco en als toetje een milkshake.

Opzich qua kcal niet weinig, maar normaal eet ik op een dagje uit behoorlijk wat meer :')

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 14:55

Het gaat hier eindelijk weer wat beter sinds deze week, erg fijn

Mijn lijstje voor vandaag:
L: twee ham kaas tosti’s met curry, proteineshake met aardbeien en magere kwark
T: proteineshake met magere kwark
A: twee gebakken eieren met linzen, pompoen, aubergine en paprika curry
T: een grapefruit

Farjen

Berichten: 7970
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 10:16

Lang lang geleden heb ik hier ook meegepraat..
Helaas wat vervelende gebeurtenissen en gezondheidsproblemen, weinig sporten, ... en de kilo's kwamen er maar aan. Maar ik heb weer motivatie gevonden dus ik praat graag weer mee om inspiratie enzo op te doen :D
Ik doe wel al een hele tijd (meer dan een jaar al) aan IF, dus er gaat nooit ontbijt staan in mijn lijstjes

L: skyr met weetabix
T: Appel met pindakaas <3
A: ofwel een zelfgemaakte curry met rijst of zoete aardappel met een veggie burger. Hangt af van mijn vriend :')
T: ?

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 12:15

Ik ben hier niet zo veel te vinden, want ik blijf ontzettend aankloten... Ik probeer zoveel mogelijk goede dagen te hebben, maar het lukt me maar slecht consequent te zijn, en daar heb ik me maar even een beetje bij neergelegd. Iedere goede keuze is er 1 :D

Vandaag staat dit op de planning:
O: Griekse yoghurt 0% met muesli en granaatappelpitjes
L: tomatensoep, boterham met filet americain, rauwkostsalade
T: 2 mandarijnen, gekookt ei
A: boerenkoolstamppot met rookworst
T: ?

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 16:57

Oeh ik wil ook tomatensoep..

Mijn lijstje:
L: 150 gram magere kwark met zelfgemaakte granola en honing, proteineshake met magere kwark
T: twee maiswafels met achterham, twee eieren, Atkins brownie protein bar
A: linzencurry met kipfilet en paprika, komkommer
T: grapefruit, proteineshake met magere kwark en een banaan
B: uur crossfit

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 20:26

Owwww curry moet ik ook nog steeds eens maken! Had laatst voor het eerst gado gado op; wist niet wat me over kwam. Er zijn zoveel lekkere recepten :')
Laura ik vind je lijstje super netjes? En die van Maanlicht ook :)

Hier ook een goede dag, zal als ik thuis ben even het exacte lijstje posten. Is op mobiel een beetje lastig typen merk ik. TOT ZO

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 20:54

Gado gado is zoo lekker! Binnenkort ook weer eens maken, al vind ik het meer een zomer gerecht.

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 21:18

Zo. Ja is gado gado iets voor de zomer? Geen idee, vond het juist wel wat winterigs hebben :') Heb wel de satesaus vervangen door wat chilisaus, hou niet zo van sate. En als ik het zelf maak vervang ik de kip denk ik door iets vegetarisch, maar wil daar bij mijn ouders niet te moeilijk over doen.

Mijn lijstje van vandaag:
Ontbijt: Groentewrap met een ei, kop koffie
Tussendoor: 30 Gram amandelen
Lunch: 3 Eiwitcrackers met 125 gram bruschettasalade (die van PicNic, is echt te verwaarlozen qua kcal maar zo lekker!)
Tussendoor: Melkunie protein kwark
Avondeten: Noedels met vegetarische stukjes van Quorn en 200 gram Thaise wokgroenten
Thuis nog: Glas tomatensap, 2 plakken jonge kaas.

Merk dat ik nog trek heb dus er zal nog wel wat bij komen, heb nog wat grammen vet over volgens mijn macro's. :')

Farjen

Berichten: 7970
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 23:08

Farjen schreef:
Lang lang geleden heb ik hier ook meegepraat..
Helaas wat vervelende gebeurtenissen en gezondheidsproblemen, weinig sporten, ... en de kilo's kwamen er maar aan. Maar ik heb weer motivatie gevonden dus ik praat graag weer mee om inspiratie enzo op te doen :D
Ik doe wel al een hele tijd (meer dan een jaar al) aan IF, dus er gaat nooit ontbijt staan in mijn lijstjes

L: skyr met weetabix
T: Appel met pindakaas <3
A: ofwel een zelfgemaakte curry met rijst of zoete aardappel met een veggie burger. Hangt af van mijn vriend :')
T: ?



Door omstandigheden geen tussendoortje
En als avondeten frietjes met een kaaskroket _-:(
Ik zit wel rond 1500 kcal, maar dit is niet de goeie manier :n

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 09:31

Oehhh gado gado <3 Dat maakt mn moeder altijd zo lekker, eens vragen of ze dat weer eens wil maken :D

Gisteren zowaar best netjes aan mn lijstje gehouden, alleen tussendoor nog gezwicht voor een stuk speculaas. Vandaag ook nog ff gedragen, morgen vieren we sinterklaas op mn man zijn werk dus dan verschijnen er allemaal lekkere dingen op tafel O:)

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 11:18

Castilja schreef:
Zo. Ja is gado gado iets voor de zomer? Geen idee, vond het juist wel wat winterigs hebben :') Heb wel de satesaus vervangen door wat chilisaus, hou niet zo van sate. En als ik het zelf maak vervang ik de kip denk ik door iets vegetarisch, maar wil daar bij mijn ouders niet te moeilijk over doen.

Mijn lijstje van vandaag:
Ontbijt: Groentewrap met een ei, kop koffie
Tussendoor: 30 Gram amandelen
Lunch: 3 Eiwitcrackers met 125 gram bruschettasalade (die van PicNic, is echt te verwaarlozen qua kcal maar zo lekker!)
Tussendoor: Melkunie protein kwark
Avondeten: Noedels met vegetarische stukjes van Quorn en 200 gram Thaise wokgroenten
Thuis nog: Glas tomatensap, 2 plakken jonge kaas.

Merk dat ik nog trek heb dus er zal nog wel wat bij komen, heb nog wat grammen vet over volgens mijn macro's. :')


Ik eet gado gado nooit met kip, altijd alleen kleefrijst, groente (sperzieboontjes, broccoli, bloemkool, komkommer), gekookte eieren en satésaus. Aangezien je het niet heel warm eet vind ik het meer een zomers gerecht.

Lekker lijstje!

Wees niet te streng voor jezelf Farjen, moet af en toe kunnen. En je bent verder niet hoog uitgekomen in calorieën. Volgende keer beter toch? Als je wat groente had toegevoegd was het nieteens een heel slecht lijstje geweest toch?


Succes Laura! Ik ben zo blij dat ik niet heel erg bloot word gesteld aan zoetigheden, kan de verleiding echt niet weerstaan, haha.

Mijn lijstje volgt vanmiddag.

Farjen

Berichten: 7970
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 23:58

Maanlicht, qua kcal past het wel maar ik plan iets gezond en geef te snel toe aan een gemakkelijk (En vaak ongezonde) maaltijd en dat moet veranderen..

Gado gado heb ik leren kennen in Bali. Superlekker met gebakken tempeh :9

Zoetigheid kan ik ook niet weerstaan :+ Nochtans als kind hadden mijn ouders een bakkerij met dagelijks vers brood, ontbijtkoeken, taart, ... En toen lustte ik er niets van :')

Lijstje:
O/t: in tankstation lang moeten wachten dus koffie en pistolet met kaas gekocht
L: liefde en passie roggebrood met light smeerkaas en sneetje Chili-rookkaas, oikos
A: preischotel met veggie gehakt en zoete aardappel uit de oven

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 11:39

Farjen ik vind het echt heel karig qua hoeveelheid? Heb je geen honger? Ik zou omvallen denk ik aan het eind van de dag. Gooi er eiwitrijke tussendoortjes doorheen :D Je preischotel klinkt wel heerlijk trouwens. Ik heb per ongeluk een zak voorgesneden prei besteld via PicNic (had een losse prei nodig maar verkeerd aangeklikt) dus ik ga dat ook even in een ovenschotel verwerken. Heb je het recept toevallig? :D

Hier gaat het in principe goed, gisteravond wel veel wijn op en een halve zak chips. Maar mag van mezelf altijd in het weekend. Heb mijn abonnement op de sportschool weer aangezet (was laatst zo sip en had zo de behoefte om te sporten dat ik meteen 3 maanden entree heb gekocht, yolo) en kan gelukkig weer lessen mee pakken.

Farjen

Berichten: 7970
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 15:03

Ik snap wat je bedoeld Castilja, als ik het zo zie staan, lijkt het inderdaad niets :+
Ik eet gewoon kcal in een massa en eet verder weinig tussendoortjes.. En door het vasten eet ik dus vaak gewoon 2 grotere maaltijden.
Mijn vriend heeft de preischotel gemaakt, superlekker! Prei in kleine stukjes, veggie gehakt kort aanbakken en op bodem van de ovenschaal leggen. Daarop de prei, en daarop kaassaus :9
Kaassaus maken we altijd van maredsou light smeerkaas (gebaseerd hierop https://koken.vtm.be/recept/gegratineer ... s-kaassaus)
De zoete aardappel was apart in een ovenschaaltje, maar soms maken we zo'n ovenschotel met dus gehakt, groenten en daarop puree <3
Lekker winters eten :D


Vandaag tot nu toe:
L: (om 14u pas :roll: Een beetje problemen deze ochtend) Rijstwafels met veggie burger en grote tas verse tomatensoep (450kcal)
T: ?
A: op restaurant want we hebben iets te vieren *\o/*

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 14:11

Het is heel rustig hier! Hoe gaat het met iedereen?

Hier gaat het goed, stukje bij beetje vind ik de balans weer terug, daar ben ik heel blij mee.
Na mijn vetmeting en consult met mijn coach heb ik de knop omgezet. Ik at toch nog wat te veel en voornamelijk ook te veel vetten. Ik kijk nu van te voren hoeveel calorieën ik in een week mag hebben en verdeel dat over de dagen. De ene dag eet ik dus meer dan de andere dag. Dit bevalt me heel goed en zo kan ik in het weekend ietsje meer eten en een glas wijn drinken. Eens in de twee weken let ik een dag niet op, dan voer ik geen calorieën in en eet ik waar ik behoefte aan heb. Gister was dat pizza, een paar biertjes en een lavacake. Ik denk dat het goed is om er af en toe zo'n dag tussen te doen, dan houd ik het beter vol.

Ik merk al best wat verschil, mijn kleding zit veel beter en ik ben wat strakker geworden. Ik heb alleen nog geen weegschaal, die moet ik nog kopen.

Lijstje voor vandaag:
L: salade van een half blik tonijn, halve eetlepel mayonaise, eetlepel magere kwark, bleekselderij, augurk en een halve ui
T: 2x proteineshake met magere kwark, 2 maiswafels met roomkaas en gerookte zalm
A: kom courgettesoep, broodje hamburger
T: kleine grapefruit

B: uur crossfit

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 14:17

Oh wat een heerlijk lijstje Jip, en wat fijn dat je een manier heb ontdekt om het vol te houden :) Wat slim trouwens om gewoon per week de kcal te bekijken en dat in dagen onder te verdelen! Volg je nog wel macro's? Zou ik jouw verdeling eens mogen zien? Als je wil hoor, via PB. Ben benieuwd hoe anderen eten. Je lijstje ziet er super lekker uit, die salade ook! Courgettesoep zelf gemaakt?

Ik heb vanaf de kerstvakantie t/m februari een periode waarin ik niet naar school hoef maar je met je eigen onderzoek/project bezig moet zijn, dus ik kan eindelijk weer lekker koken voor mezelf in de avond. Blijf het super lastig vinden om volgens mijn schema te eten als ik tot laat op school zit en dan om 20:30 pas thuis ben. Mis de sportlessen ook enorm. Had laatst onverwacht een middag vrij dus had mezelf aangemeld voor een circuit training op de sportschool; heb nog spierpijn. Was helemaal dood erna haha.

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 14:26

Dank je! Courgettesoup ga ik zelf maken inderdaad!

Ik volg zeker macro's, want anders loopt het helemaal in de soep ( :+ ).
Ik wil per dag tussen de 125-150 gram aan eiwitten zitten, dit vul ik aan met koolhydraten en daarna vetten.
Het is inderdaad lastig om volgens een schema te eten als je heel druk bent. Ik doe wat mealprep, dat scheelt een hoop. Op zondag bedenk ik altijd wat ik de hele week wil gaan eten. De soep eet ik morgen en overmorgen ook als lunch bijvoorbeeld. En sowieso eet ik vrijwel altijd twee dagen van wat ik kook, dat bevalt heel goed en geeft veel rust.

Het sporten gaat hier ook heel lekker, afgelopen week 4 keer naar crossfit geweest, en ik herstelde heel goed en heb veel energie. Had op mijn vrije dagen (woensdag, vrijdag en zaterdag) zelfs ook eigenlijk zin om te gaan, maar ik doe rustig aan. 4x is voor nu goed. De andere dagen actieve rust.

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 14:55

Ahja ik zit inderdaad ook rond dat aantal eiwitten. Daarnaast 79 vet en 100 koolhydraten. Gaat eigenlijk best oké, soms schiet ik er 's avonds overheen. Ben alleen om 06:00 al mijn bed uit iedere keer dus als ik later op sta komt het meestel wel goed.
Meal preppen is inderdaad een goed idee, probeer ik soms ook te doen. Denk dat ik een flinke portie gado gado maak binnenkort en dat mee zeul naar school *D
Lekker dat sporten!!! Ik kwam er dus laatst achter dat er juist wordt afgeraden om dagelijks te sporten en dat je het meest effectieve effect krijgt als je 3-4 keer per week spiergroepen traint. Dus dat doe je dan goed :D (Ik stond deze hele zomer 5-6 dagen per week in de sportschool dus had wel even een facepalm momentje toen ik hoorde dat dat juist averechts kan werken) :')

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 15:01

Ik denk dat het ook ligt aan wat je doet, en dat je het zelf een beetje moet aanvoelen. Ik wil het uiteindelijk nog wel gaan uitbreiden. Ben nu ook gestopt met paardrijden.

Patt
Berichten: 1057
Geregistreerd: 04-03-14

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 00:05

Tjee ik krijg dat echt niet voor elkaar met die macro's en dat aantal eiwitten elke dag. Ik zit meestal gemiddeld tussen de 80-100 eiwitten, rond de 50-60 vetten en 160-180 koolhydraten.