3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanneloveyou
Berichten: 947
Geregistreerd: 26-03-11

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 23:01

Hallo allemaal,
Hier afgelopen tijd wel meegelezen maar zelf niet gepost. Het ging even niet zo lekker, gewicht bleef wel stabiel.
Nu met kerst alleen wel iets aangekomen, maar dat moet ook kunnen.
Morgen ga ik weer lekker sporten, als ik een avonddiensr heb vind ik het heerlijk om zo mijn dag te starten!
Ik plaatst nog even geen lijstjes aangezien ze regelmatig nog te ongezond zijn en ik zelf ook nog zoekende ben!
Fijn om de motivatie hier te lezen!

Castilja

Berichten: 2505
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 23:22

Frummels, wat een super coole sport! Wauw! Lijkt me te gek om dat zo goed te kunnen dat je je geld ermee kunt verdienen :D Waarom ben je van het topsporten afgestapt? Ga je nog wel eens naar Italie om te skiën of doe je het niet meer? Ik kreeg op de basisschool te horen dat ik echt talent had voor atletiek maar ik heb daar nooit iets mee gedaan. Zoveel spijt van gehad. :') Ben nu wel erg gelukkig met mijn beroepskeuze en als atletiek goed was gegaan had ik dat niet kunnen doen, maar toch :+

Welkom Sanne!

Vandaag een goede dag gehad, zal even lijstje uit MFP overnemen:
Ontbijt: 2 TLANT crackers met guacamole, 2 babybel kaasjes
Lunch: 2 Eieren (zat tot 16:00 in m'n studio een beetje te rommelen, niet echt trek), 2 glazen tomatensap
Tussendoor: 30 Gram sojabonen, 115 gram Light&Free yoghurt, plak lightlife kaas
Avondeten: Rijst met een halve avocado, 3 tomaten, 130 gram kikkererwten, 50 gram sojastukjes en truffelazijn.
Beweging: Uur circuittraining in de sportschool.

Heeft iemand toevallig tips hoe je meer eiwitten in kunt nemen dmv een shake? Ik heb eiwitpoeder liggen maar vind het door de yoghurt geen succes. Wil het denk ik met een smoothie innemen maar teveel fruit past niet in mijn macro's, dus vind het een beetje lastig hoe dat te doen. Iets met amandelmelk en spinazie ofzo? :')

linoleum

Berichten: 6480
Geregistreerd: 01-03-12

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 08:48

Sanneloveyou, welkom! En voel je vooral niet verplicht in lijstjes te plaatsen. Het mag, maar hoeft niet.

Castilja, ik maak zelf met 30 gram whey (vanille) 200ml halfvolle melk en 50 gram diepvriesfruit. Maar als je smoothie maakt kan je prima ook groenten er in doen. Als jij dat lekker vindt tenminste :')

Mijn lijstje van gisteren
L: skyr, muesli en whey crispy
T: 3 rijstwafels met chocola, 2 gekookte eieren, zakje groentenchips
A: pangalicious, sperziebonen, aardappelbolletjes, beetje mayonaise en ravigotesaus
T: paprika en worteltjes met heksenkaas
Totaal 1.639 kcal
Zo’n 3 kwartier krachttraining nog gedaan op wat rustig niveau.

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 13:08

Hoi! Ik kom me hier ook maar weer eens melden :D
Ik heb de afgelopen maanden lekker lopen klooien, met als resultaat dat alle afgevallen kilo's (10) er weer aanzitten. Tijd voor verandering, dus ik ben weer aan de bak gegaan op, lekker cliché, 1 januari.

Ik ga gewoon lekker door met WW, want beviel prima. ik ben wel iets minder streng voor mezelf, want het gaat nog steeds niet geweldig met me. Dus doe wat ik kan, maar als het niet gaat, dan maar ff niet.

Vandaag is dit mn dag:
O: roerei met tomaat
T: magere Griekse yoghurt met frambozen en havermout
L: couscoussalade met tomaat, komkommer, light feta, rode ui en munt. Kom soep uit kantine.
T: appel, banaan
A: nasi met deels bloemkoolrijst, kipfilet en lekker veel groenten. Met klein beetje satésaus en gebakken uitjes.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 15:33

Welkom terug allemaal :)

Castilja: Ik neem eiwitpoeder altijd met magere melk of met water. Verder niks erbij eigenlijk. Lijkt me ook helemaal niet lekker eerlijk gezegd.. :=
Ik ben gestopt met topsport omdat ik veel last had van blessures en de motivatie begon weg te zakken. Ik wilde ook graag studeren, want al mijn vriendinnetjes begonnen met afstuderen en ik was nog niet eens begonnen met een studie. Vind het nu wel heel jammer dat ik niet ben doorgegaan, maar het is gegaan zoals het is gegaan. :) Ik ski nu niet zo vaak meer ivm artrose (onderrug en heupen) maar ik ga toevallig over drie weken weer een keer! (voor het eerst in 4 jaar).
Wat jammer dat je niets met atletiek hebt gedaan!
En nu heb ik trek in babybel kaasjes.. Was even vergeten dat die bestonden :))

Laura: Goed dat je weer doorgaat met WW! Lekker lijstje vandaag. En goed om niet al te streng te zijn voor jezelf. Je doet je best he :(:)


Mijn lijstje vandaag:

O: 2 koffie
L: stoommaaltijd van broccoli-/bloemkoolrijst, doperwten, tuinbonen, kipfilet en nog wat groenten met kaassaus
T: 9 maiswafels met paprikasmaak + koffie
T: appel
A: bloemkool, champignons, sperziebonen en röstirondjes
T: magere kwark + 1 sinaasappel

Totaal: 1630 kcal

D: water en thee
B: half uurtje wandelen met pony, uur fitness, uur gewandeld.

linoleum

Berichten: 6480
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 17:46

Frummels, lekker lijstje!

Laura, hopelijk heeft WW weer zelfde resultaat voor je als in verleden.

Zelf vanmorgen gesport, nog niet van harte, maar erg lekker om weer bezig te zijn. Ook alles weer strak aan afwegen zover als mogelijk (zie m’n gewichten :') ). Werkt voor mij toch het beste. Ik wil gemiddeld over de week 1.800 kcal per dag eten. Dus als ik doordeweeks wat minder zit, kan ik in weekend wat extra’s. Maar ben deze week pas vanaf donderdag weer aan tracken, dus wil me dit weekend ook aan de 1.800 kcal houden. Volgende week weer met excel sheet erbij voor de gemiddelden.

O: 3 rijstwafels met chocola voor het sporten, op lege maag vind ik niet fijn en met volledige maaltijd ook niet. Dit zit er perfect tussenin.
L: 225g Skyr met 30g muesli en 10g whey crispy
T: 155g wortels met 36g hummus, 20g pure chocola
A: flinke kom snert, kaiserbroodje met brie
T: naar de bios, dus denk ik zakje chips. En wat zoute popcorn van m’n vriend.
Totaal ongeveer 1.700 kcal

Gisteren:
L: 225g Skyr, 30g Cruesli, 10g whey crispy
T: 3 rijstwafels met chocola, 2 gekookte eieren, 2 appels, 1 slagroomsoesje
A: wokschotel van 225g bloemkool, 75g wokgarnalen en 76g woksaus, 79g zilvervliesrijst
T: 155g wortels, 38g hummus, 5 Melba toastjes met 80g cottage cheese en 10g honing
Totaal 1.744 kcal

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 20:06

Goed bezig :) En tracken en dus afwegen werkt voor mij ook nog steeds het beste. Je lijstje klinkt lekker zeg! Snert vind ik zo lekker..Veel plezier bij de film vanavond!

Ik probeer ook rond de 1750/1800 te zitten, maar als ik weet dat ik een dag wat meer wil eten dan compenseer ik de dagen ervoor een beetje. Of erna.

Vandaag niet zoveel gegeten maar heb ook geen drol uitgevoerd. :+ Mijn lijstje vandaag:

O: 2 koffie
L: 2 gekookte eieren, 1 avocado, 2 kiwi's
T: appel en cheesestring + cappuccino
A: new york pizza: veggie met glutenvrije bodem (is maar 670 kcal! :j )
T: bak oppo ijs en blikje cola zero

D: water en thee

Totaal 1650 kcal

Beweging: pony kort gelongeerd en beetje gerommeld op stal.

Kimmie25501

Berichten: 7566
Geregistreerd: 19-01-14

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 19:39

Zo, ik kom me hier ook eindelijk weer melden. Ik rommel al een tijd wat aan en ben daardoor niet meer afgevallen, gelukkig ook niet meer aangekomen. Ook heb ik wat doelen voor mezelf opgesteld zodat ik wat beter mezelf hieraan kan houden:
- Proberen de hoofdmaaltijden gezond te hebben.
- Gezonde tussendoortjes te kiezen.
- Gezond drinken. Dus vooral thee en water en soms chocolademelk als ik daar echt zin in heb.
- Minimaal drie keer per week bewegen.
- Alleen nog 's avonds iets lekkers nemen als ik daar echt trek in heb, niet als ik gewoon op de bank zit en uit gewoonte wat wil pakken.

Ik hoop dat ik daardoor wat meer houvast ga krijgen! Vandaag vind ik dat ik best netjes begonnen ben weer.
O: yoghurt Griekse stijl 10% vet met krokante muesli noten en een handje ongebrande notenmix. (440)
L: een boterham met Philadelphia en een bruin broodje met roomboter, ene helft rosbief en andere helft kaas. (462)
T: een banaan. (124)
T: een volkoren cracker met gebraden kipfilet. (51)
A: zelfgemaakte rode kool met appeltjes, kaneel, laurierblad, kruidnagels, lekker sudderen. Een eigengemaakte gehaktbal erbij (uitje, paneermeel, gehakt, eitje, goed gemixt en zes balletjes van gedraaid) :9 (763)
T: ik denk niks meer, anders hooguit wat cherrytomaatjes.
B: 9000 stappen en 90 minuten paarden verzorgen.
Totaal kcal: 1840.

linoleum

Berichten: 6480
Geregistreerd: 01-03-12

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 20:03

Kimmie, klinkt als hele haalbare doelen!
En je avondeten klinkt heerlijk

Ik heb vandaag geen reet gedaan. Wel lekker gegeten.

L: 225g Skyr, 11g whey crispy, 30g Cruesli
T: 15g Doritos (6 chipjes ofzo, naar boven afgerond)
A: Rucola Slamelange met geitenkaas, appel, rozijnen, pijnboompitten en mosterd-dille dressing met 2 pitabroodjes gevuld met zelfgemaakte tonijnsalade
Totaal 1.520 kcal

Maanlicht

Berichten: 6853
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 20:07

Goede voornemens Kim! Lekker hier blijven meepraten, werkt motiverend.

Super lekker lijstje Frummels!

Ik had voor vandaag bedacht dat ik 1 ding mocht kiezen wat ik normaal niet eet omdat het veel calorieën bevat en niet zo gezond is, en dan daar omheen de rest van m’n dag plannen. Omdat ik mezelf dat toestond vond ik het heel lastig om te bepalen waar ik nou echt zin in had, heel verhelderend. Meestal snoep ik om bepaalde emoties te onderdrukken of mezelf te troosten, niet omdat ik specifiek zin heb in een Mars bijvoorbeeld. Uiteindelijk heb ik gekozen voor kibbeling, heb er heel erg van genoten en wil vaker op deze manier mijn voeding kiezen.

L: proteineshake met magere kwark, 150 gram Skyr
T: proteinereep chocolate peanut caramel van Atkins, vier maiswafels met Slankie smeerkaas
A: bloemkoolcouscous, paprika, rozijnen en pompoenpitten, 170 gram kibbeling en 20 gr ravigottesaus
T: grapefruit en wolkentoetje

Kcal: 1450

Anoniem

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 21:25

Ik meld mij ook weer! Ondertussen van werk gewisseld en een actieve job gekozen. Hierdoor mag ik eten wat ik wil en blijf ik op gewicht. Maar uiteindelijk blijft dat gewicht veel te veel. Mijn redenatie is dus dat, als ik nu voldoende beweeg om mij vol te stouwen zonder bij te komen, het maar een minimum aan inspanning vraagt om dus af te vallen. We zullen zien. Aller sinds al -3 kilo hier en ben benieuwd hoe ver ik geraak :D

Maanlicht: Lekker lijstje!

Linoleum: Jou avondeten klinkt heerlijk!

Kimmie: Haalbare doelen :j Sowieso heb je ook al een mooi aantal stappen per dag.

Hier een deel van mijn eten al klaargezet voor morgen. Ik moet zoiets ‘s avonds doen want ‘s ochtens is altijd te hectisch. Havermout staat al te weken voor in de blender morgen en fruit staat gesneden voor ‘s middags :)

Anoniem

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 13:14

Ik kom hier ook maar weer meepraten. New year, same bullshit zeggen we maar :+ Ik roep al jaren dat ik wil afvallen maar ik blijf elke keer maar aanrommelen met hoge kcal waardoor ik uiteindelijk niet snel (genoeg) afval en ik het na twee weken weer opgeef. Ik ben nu gewoon echt te dik en dit jaar gaat er 40 kilo vanaf. Het moet een keer klaar zijn.

Ik heb dus een plan van aanpak voor mezelf gemaakt, eet 1500-1700 kcal op een dag. Voorlopig even zonder sporten, want ik ben herstellende van een rugblessure en ik heb mijn enkel een paar weken geleden gebroken. Daarnaast wil ik eerst even kijken hoe ik afval zonder sporten, want ik zit op 1500 al dusdanig ver onder mijn BMR dat ik er niet mee zou kunnen sporten zonder dat in ieder geval op die dagen wat naar boven te schroeven. En dan kan ik net zo goed niet sporten, want dan moet ik wat ik verbrand er toch weer aan eten :7

Ik heb voor mezelf een beetje besloten dat ik maximaal eens per week (maar liever overslaan) 2000 kcal mag eten ipv 1500. Dan zit ik nog steeds in een riant tekort maar heb ik iets meer ruimte om die 500 kcal bv 'uit te geven' aan een paar glazen wijn met vriendinnen of wat hapjes.

Voor vandaag dus mijn lijstje:

O: Een tijgerbol van de Albert Heijn met wat truffelmayonaise en rosbief (356)
L: Een restje tortellini (75g) met een scheutje kookroom, een klein beetje groene pesto en een heel klein snufje parmezaan (425)
T: Een banaan of een barebells reep (in totaal zijn mijn tussendoortjes 321)
A: Bloemkoolrijst met ui, puntpaprika en vega wokstukjes gemarineerd in een beetje ketjap, sojasaus, gember, knoflook en komijn, en dan van de extra marinade + een beetje water een sausje gemaakt (436)

Totaal: 1538, nog heel netjes dus. Als ik vanavond nog iets wil snacken pak ik 2 of 3 soepstengels.

Anoniem

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 13:25

Maar waarom wil je onder jou bmr zitten? Dat is ongezond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 13:29

DeMolenhoek schreef:
Maar waarom wil je onder jou bmr zitten? Dat is ongezond.

Omdat ik obesitas heb en op dit moment dus even meer dan genoeg vet om dat mee te compenseren. Ik weet wat ik doe, weet wat ik in de gaten moet houden en heb begeleiding op het moment dat ik dat nodig heb. Ik heb erg veel problemen met mijn hormoonhuishouding waardoor afvallen voor mij niet zo makkelijk gaat als voor anderen, als ik op mijn BMR ga zitten gaat er simpelweg amper iets vanaf.

Maanlicht

Berichten: 6853
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 16:17

Welkom terug Emma! Leuk dat dit topic weer wat actiever wordt! Ik had ook een tijgerbol net, super lekker zijn die! Klinkt als een goede aanpak, hopelijk werkt het voor je.

Ik heb volgende week weer vetmeting, ben heel benieuwd, weegschaal geeft geen verschil in vergelijking met november, maar ben gespierder geworden en voel me ook slanker.

Mijn lijstje:
L: tijgerbol met spinazie kaas rondo en Slankie smeerkaas
T: proteineshake met 150 gram magere kwark
A: bloemkoolcouscous met een puntpaprika, rozijnen en pompoenpitten, portie kibbeling met 20 gram ravigottesaus
T: grapefruit en 150 gram Skyr vanille
B: uur crossfit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 17:09

Emmaa_ schreef:
DeMolenhoek schreef:
Maar waarom wil je onder jou bmr zitten? Dat is ongezond.

Omdat ik obesitas heb en op dit moment dus even meer dan genoeg vet om dat mee te compenseren. Ik weet wat ik doe, weet wat ik in de gaten moet houden en heb begeleiding op het moment dat ik dat nodig heb. Ik heb erg veel problemen met mijn hormoonhuishouding waardoor afvallen voor mij niet zo makkelijk gaat als voor anderen, als ik op mijn BMR ga zitten gaat er simpelweg amper iets vanaf.


Ok duidelijk :j Ik wist niet dat je begeleiding had. Veel succes!

Kimmie25501

Berichten: 7566
Geregistreerd: 19-01-14

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 17:58

Goed dat je begeleiding hebt Emma! Anders zou het mij ook niet zo'n goed plan lijken idd.

Vandaag gaat wel een beetje prut, maar ik zal morgen of vanavond mijn uiteindelijke lijstje delen.

IMANDRA

Berichten: 9812
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-20 18:05

Welkom terug Emma!

Mijn lijstje vandaag:

O: klein kopje cappuchino
M: 2 Waldkorn crackers + zongedroogde tomaten hummus + kipfilet, een ei, en een boterham met pindakaas en pure chocadehagel (m'n treat vandaag haha)
A: Wok met Thaise wokgroenten, teryaki saus, udon noodles en kipfilet
D: Wss skyr als ik te weinig kcal heb

Malbec
Berichten: 1951
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 20:42

Ik meld me ook weer!

Heb het gevoel dat het me nu ècht gaat lukken, om verschillende redenen;
- ik heb ander werk. Eten is nu niet meer standaard binnen handbereik en ik weet wat ik nu echt eet.
- een vriendinnetje van mij gaat in Mei trouwen en ik heb al een jurk waar ik echt verliefd op ben een paar maten kleiner gekocht :Y)

Ik loop wel veeeeel minder op mijn huidige werk (van bediening naar kantoorbaan), maar doordat ik eindtijden heb kan ik sporten/paardrijden beter en vaker inplannen.
Door bovenstaande redenen ook weer gemotiveerd om te gaan sporten.

Ik trap dan ook gelijk maar af met een lijstje;
Ochtend
- 3 cappuccino

Middag
- 3 cappuccino
- thee
- bakje couscoussalade met olijven, komkommer, sla en balsamicostroop

Avond
- stamppot met spruitjes, cashewnootjes en spekjes met een zelfgemaakte gehaktbal
- bakje yoghurt met honing

Zometeen ga ik een lesje bodypumpen!
Wie weet dat ik daarna nog wat eet, maar dat weet ik niet zeker.

Eten was een beetje weinig, maar ik moet er aan denken dat ik een (gezond) tussendoortje meeneem naar werk. Zo ook met ontbijt. Vind ik nog lastig :')

Calorieën moet ik eigenlijk ook weer gaan invoeren, maar ik moet de app nog even downloaden, haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 20:49

Ik post ook even mijn lijstje:

O: Smoothie met havermout
L: Peer, 2 mandarijnen, boterham met salami
T: Wat kaas
D: Ardeens gebraad met boontjes en gekookte patat
T: Chocomouse

Ik kwam zonder de chocomouse op 1850 en mijn bmr is 1980 :') Dus het mag :D

Pocca_Locca

Berichten: 1918
Geregistreerd: 12-10-14
Woonplaats: Noord-Holland

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 21:18

Hoi iedereen. Een gelukkig nieuwjaar gewenst en hopelijk gaat iedereen zijn grote of kleinere afslank doelen behalen in 2020.
Zelf ben ik sinds 4 dagen begonnen met IF, (oftewel intermittend vasten.)
Na 20:00uur eet ik niks meer tot de volgende dag 12:00. Tot nu toe gaat het eigenlijk verbazend goed. Tijdens het vasten drink ik thee, soms koffie, bouillon, Spa met een smaakje.. en binnen het “eet raam” een ik zo gezond mogelijk, met veel groenten en salade. Maar in principe is niks verboden. Op dit moment weeg ik 85 kilo, en ik ben 1.68. Mijn streven is om over een half jaartje ongeveer 15 kilo eraf te hebben.

linoleum

Berichten: 6480
Geregistreerd: 01-03-12

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 21:30

Welkom nieuwe mensen en welkom terug oude bekenden *\o/*

Ga even niet overal op reageren, dat wordt me wat teveel. Zie wel heel veel lekker eten weer voorbij komen!

Ik ga donderdag uit eten met paar collega’s, dus probeer de dagen ervoor en dag erna even wat rustig aan te doen om te compenseren. Hou normaal 1800 kcal aan, wil nu voor de rest van doordeweekse dagen 1600 aanhouden.

Lijstje van vandaag
L: Skyr met muesli en whey crispy
T: 3 rijstwafels met chocola, 2 gekookte eieren, 2 appels en een mini Bros
A: spinazie-kaasrondo, aardappelpartjes met beetje mayo en spruitjes
T: 6 melba toast met cottage cheese en honing
Totaal 1.596 kcal

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 21:37

Ik lees al een tijdje mee maar meld me toch ook maar eens.

In 2019 ben ik 24 kg afgevallen. Doel voor 2020 is 9 kg. Dan heb ik een gezond gewicht met wat marge aangezien er heus weleens tijdens een vakantie wat bij kan komen wat er ook weer af zal moeten. Die marge heb ik ingebouwd zodat ik met een gerust gevoel mijn haflinger kan beleren.

Voorlopig plaats ik geen lijstjes omdat ik van de diëtiste even moet stoppen met kcal tellen maar ik vind het fijn te zien wat en hoe jullie eten!

Succes allemaal!

Emma ik ken je probleem. Hopelijk wordt dit het jaar waarin het lukt! Ik ben ook ver onder mijn BMR gaan zitten. Simpelweg omdat ik niet gemotiveerd blijf als ik maar een ons per week verlies.

Kimmie25501

Berichten: 7566
Geregistreerd: 19-01-14

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 11:20

Welkom allemaal!

Ik zit even tussendoor op school op bokt, dus ik kan even niet op iedereen reageren.

Gisteren helaas mijn eigen doelen weer verpest. Er was een nieuwjaarsbijeenkomst op school en we kregen gratis eten, dat sla ik natuurlijk niet af als student. Wel niet alles in één keer opgegeten, maar bewaard voor later. Lunch bestond uit witte bolletjes omdat mijn moeder die speciaal voor mij had gekocht, dus die heb ik natuurlijk ook gewoon opgegeten.
O: Brinta met halfvolle melk. (375)
T: een half bruin broodje met zalm. (85)
T: een donut en een glaasje alcoholvrije cider. (325)
L: twee witte bolletjes met kaas en roomboter en fruitspread 65% en een halve rijstwafel. (416)
T: een chocolademuffin. (312)
A: boerenkool met rookworst en weer een eigengemaakte gehaktbal zoals gisteren. (335)
B: 6000 stappen.
Totaal kcal: 1848.

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 11:21

Hier echt een poedersuiker van het jaar dus ik laat het eten even voor wat het is.
Ik meld me over een paar weken weer :)