Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 80 van de 280 [ 6999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 280  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Naar de sportschool!

 
Profiel   

Goed bezig allemaal! Hier ook nog steeds lekker bezig en vanochtend lekker getraind.
Wel even flink geschrokken, iemand is neer gegaan in de sportschool en meegenomen met de ambulance. Hoorde dat degene MS heeft en dat dit de derde keer dit jaar is, dat ze vanuit de sportschool wordt afgevoerd. Vond het toch wel even heftig.

Morgenochtend weer lekker sporten! Las hierboven ook iets over spinning. Vind ik ook enorm leuk om te doen, wij hebben geen live groepslessen in de sportschool. Maar hebben een TV scherm met de lessen van Club Virtual, ook erg leuk om te doen, en sommige lessen zijn erg pittig :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 20:50 



 
Profiel   

Tova schreef
Ik denk dat het toch eind 2018 anders 2019 wordt voor ik op het podium stap. Voor nu rustig spiermassa opbouwen, al mafg ik zeker niet klagen voor mijn huidige shape.

Voor nu vooral eerst een grote kont, binnenkant benen droger en bredere/dikkere rug.


Dit is mijn rug begin november.
[ [url=m/Ps4nZx.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oh dat is zeker netjes zeg! Ik train nog niet zo lang dus moet nog even doorgaan wil ik zo droog zijn als waar jij nu bent.

Sap cup is in april 2018, ik kom dan net terug van reizen dus dat is te kort dag. Hebben nu ook 2019 afgesproken mocht ik het podium op gaan om dan voor dat jaar te gaan. Ik wil er wel voor trainen of ik uberhaupt het podium op durf is een 2e :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 12:11 



 
Profiel   

Nu ik zo droog ben begin ik weer met bulken. Het voordeel van zo droog zijn is dat je sneller spieren opbouwt, en ik heb mijn genen al mee zitten...

Haha, ik denk dat op zo'n podium stappen verstand op 0 zetten en gaan, en vooral genieten. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 22:23 



 
Profiel   

Ideaal Tova! Fijn als je lichaam zo meewerkend is :)

Haha ja ik heb denk ik ter plekke podium vrees :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 10:32 



 
Profiel   

Zou willen dat mijn genen meezaten maar helaas. hahahaha
Ik denk niet dat ik ooit het podium op zou durven. Ik=schijtbak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 10:39 



 
Profiel   

Ik ga ook niet mee het podium op hoor! Het ontbreekt me aan het juiste lijf en lef, de goede conditie en - niet onbelangrijk - de ambitie :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 14:30 



 
Profiel   

Mij ambitie en nu ook lijf. Destijds wel gevraagd als 18 jarige maar vriendelijk voor bedankt. Zonde van mijn tijd en geen trek in verplicht doen met eten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 14:46 



 
Profiel   

Ja precies, het is vooral dat eet-verhaal waarvan ik weet dat ik er niet mee om kan gaan. Hoe meer druk er op mijn eetgewoonte komt te staan, hoe frustrerender ik het vind en hoe vaker ik de fout in ga...

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 17:24 



 
Profiel   

Nog mensen met spierpijn hier? ~~}>

Vandaag met een jonge gast gebabbeld, turnde al 12 jaar. We kwamen zo op wat oefeningen uit en hij kan er gewoon keiveel := Meteen misbruik van de situatie gemaakt en hem gevraagd een aantal voor te doen. En die deed dat ook zo even :wow: *\%/* :)) Een planche, archer pushup, superman pushup, I am in awe.. Geweldige motivatie om zulke moeilijke oefeningen IRL te zien, geeft echt een boost om dat zelf ook te willen kunnen *\%/*

Planche
[ img ]

Archer pushup
[ img ]

Superman pushup
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 22:06 



 
Profiel   

Die laatste 2 zou ik nog wel durven proberen, maar die eerste :o , wat heb je daar een balans en kracht voor nodig

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 22:21 



 
Profiel   

Mandy92 schreef
Goed bezig allemaal! Hier ook nog steeds lekker bezig en vanochtend lekker getraind.
Wel even flink geschrokken, iemand is neer gegaan in de sportschool en meegenomen met de ambulance. Hoorde dat degene MS heeft en dat dit de derde keer dit jaar is, dat ze vanuit de sportschool wordt afgevoerd. Vond het toch wel even heftig.

Morgenochtend weer lekker sporten! Las hierboven ook iets over spinning. Vind ik ook enorm leuk om te doen, wij hebben geen live groepslessen in de sportschool. Maar hebben een TV scherm met de lessen van Club Virtual, ook erg leuk om te doen, en sommige lessen zijn erg pittig :+


Heftig inderdaad! Was ze gevallen dan, of volledig buiten bewustzijn?
Spinning is zo één van die dingen die me volgens mij écht niet zouden liggen :+. Nog nooit gedaan, maar volgens mij kan je komen dweilen onder mijn fiets als ik gedaan heb!


Rebel_Jits schreef
Vandaag met een jonge gast gebabbeld, turnde al 12 jaar. We kwamen zo op wat oefeningen uit en hij kan er gewoon keiveel := Meteen misbruik van de situatie gemaakt en hem gevraagd een aantal voor te doen. En die deed dat ook zo even :wow: *\%/* :)) Een planche, archer pushup, superman pushup, I am in awe.. Geweldige motivatie om zulke moeilijke oefeningen IRL te zien, geeft echt een boost om dat zelf ook te willen kunnen *\%/*


Mensen met die gymnastic-achtergrond hebben ook gewoon geweldig veel lichaamscontrole, stabiliteit en lichaamsbesef. Heel knap om te zien inderdaad :j.

Dinsdag en vandaag nog gaan trainen! Stijfheid valt voorlopig reuze mee, maar dat is altijd wachten tot de ochtend om te kijken wat dat geeft. Vandaag erg veel benen getraind, dus dat kan morgen wel eens tegenvallen. Niet zwaar gegaan, wel volledig op verzuring. Eerst front squats op tempo -3zakken,2 in bodempositie, explosief omhoog en direct terug zakken- met relatief licht gewicht (6x4 met 45kg). Dan intervallen met de assault bike (30 seconden max effort, 2 minuten rusten , 5x). DOODGAAN. Zo'n assault bike is een marteltuig, en hoe harder je daarop gaat, hoe zwaarder die wordt. Na 20 seconden voel je je benen echt opblazen, en dan heb je er nog 10 te gaan. Na die rondjes liep ik al als een gehandicapte. Volledige verzuring. En wat doen we dan? Nog 16min, min.1 maximum aantal jumping squats, min.2 max seconden wall sit, min.3 max aantal jumping lunges, om dan weer vooraan te beginnen (Jumping squats, wall sitt....) tot en met minuut 16. Echt, drie bewegingen die je écht niet wil doen op verzuring -O- :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 22:43 



 
Profiel   

Ik ga morgenvroeg rondje milon.
Deze week 6 volle dagen werken en mn teen nog steeds ontstoken. Maandag weer controle. Dus lopen is al niet fijn. Feestweek is klaar voor de komende 3 maanden. Dus kan er weer tegen :

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 23:06 



 
Profiel   

Citaat
met relatief licht gewicht (6x4 met 45kg)

eh.... :')
Die krijg ik denk ik niet eens 4x omhoog op een normale manier. hahahahaha
#teamzwakkebenen

Ik heb dus sinds kort last van m'n elleboog. Dus gister afspraak bij fysiek omdat ik eerder een tennisarm heb gehad aan andere arm en het hetzelfde voelde.
Kreeg echt een gast die zichzelf heel wat vond. Dus dat klikte niet echt.
Volgens hem zat er alleen iets niet goed in die elleboog en na wat wrikken en trekken was t volgens hem wel goed.
Nou ik heb nog steeds last. :+
Kan dus ook weinig met armen doen qua sporten.
Gister zat lateral raise er in. Maar dat deed echt pijn. Dus die maar overgeslagen.
Hoop dat ik zaterdag wel kan benchen. :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 07:42 



 
Profiel   

Pfffff Florenc, ik voel me wel een superbeginner hoor, als ik lees wat jij allemaal doet... Je bent toch wel 20 of zo hè, hoop ik? :+

Wat vervelend Needje, van je elleboog. En van die suffe gast :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 10:12 



 
Profiel   

Florenc schreef
Heftig inderdaad! Was ze gevallen dan, of volledig buiten bewustzijn?
Spinning is zo één van die dingen die me volgens mij écht niet zouden liggen :+. Nog nooit gedaan, maar volgens mij kan je komen dweilen onder mijn fiets als ik gedaan heb!


Voor zover ik kon zien was ze wel bij bewustzijn.
Het was alsof haar benen haar niet meer konden houden, haar man en de PT ondersteunden haar, dus ze is onder begeleiding gaan zitten/liggen. Later op de brancard praatte ze ook gewoon tegen de ambulance medewerkers.

Vanochtend weer heerlijk gesport :D Echt lekker bezig en ben 0.7 kilo afgevallen sinds vorige week maandag, alle beetjes helpen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 14:17 



 
Profiel   

Mandy92 schreef
Vanochtend weer heerlijk gesport :D Echt lekker bezig en ben 0.7 kilo afgevallen sinds vorige week maandag, alle beetjes helpen :D

*\o/*

Needje schreef
Citaat
met relatief licht gewicht (6x4 met 45kg)

eh.... :')
Die krijg ik denk ik niet eens 4x omhoog op een normale manier. hahahahaha
#teamzwakkebenen

Ik heb dus sinds kort last van m'n elleboog. Dus gister afspraak bij fysiek omdat ik eerder een tennisarm heb gehad aan andere arm en het hetzelfde voelde.
Kreeg echt een gast die zichzelf heel wat vond. Dus dat klikte niet echt.
Volgens hem zat er alleen iets niet goed in die elleboog en na wat wrikken en trekken was t volgens hem wel goed.
Nou ik heb nog steeds last. :+
Kan dus ook weinig met armen doen qua sporten.
Gister zat lateral raise er in. Maar dat deed echt pijn. Dus die maar overgeslagen.
Hoop dat ik zaterdag wel kan benchen. :\


Ik zei toch ook relatief :'). Nee, mijn benen zijn wel mijn sterkste punt hoor, dat helpt. En ik heb vlot 10kg overgewicht :+, dus als je het telt in verhouding tot lichaamsgewicht, valt dat ook nog mee. 45kg is iets anders als je 75kg weegt, ten opzichte van wanneer je er 55kg weegt.

Rustig trouwens met die elleboog! Beter wat langer wachten. Dan maar eventjes wat meer benen/rug/conditie. Overbelasting is echt naar. Maar wel zuur dat je je geld hebt moeten geven aan zo'n gast.... Volgende keer misschien wel aangeven dat je liever niet meer bij hem gaat? Ik weet niet of je daar keuze in hebt?

Dorien66 schreef
Pfffff Florenc, ik voel me wel een superbeginner hoor, als ik lees wat jij allemaal doet... Je bent toch wel 20 of zo hè, hoop ik? :+


30 :Y), werkt dat nu in m'n voordeel of niet? :D
Maar ik heb ook gewoon wel erg goede begeleiding hoor. Qua programmering, bijsturing in houding, maar ook naar inschatting qua gewichten bijvoorbeeld. De trainer weet prima wat ik aankan, dus als ik bv met die front squats had gezegd om 40kg te nemen, dan had ik gegarandeerd gehoord "Daar kan nog wel wat bij hé!".

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 15:08 



 
Profiel   

Hij is de enige daar die Dry needling doet. En vorige x heb ik dat gehad en dat hielp enorm. Was toen alleen n ander. Vrouw. En die werkt er nu niet meer.
Als t volgende x weer poedersuiker is ga ik wel naar n andere toko.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 16:08 



 
Profiel   

Florenc schreef
Dorien66 schreef
Pfffff Florenc, ik voel me wel een superbeginner hoor, als ik lees wat jij allemaal doet... Je bent toch wel 20 of zo hè, hoop ik? :+


30 :Y), werkt dat nu in m'n voordeel of niet? :D

Och... Ben 21 jaar ouder; verzachtende omstandigheid :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 17:26 



 
Profiel   

Ik wil heel graag leren opdrukken vanuit een handstand, maar ik durf niet tegen de muur te gaan staan met een handstand :') Heeft iemand daar tips voor? Ik ben bang dat ik omklap ofzo.

Gister wel een PR deadliften neer gezet, 12x 70 KG deadlift *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 20:28 



 
Profiel   

Tova schreef
Ik wil heel graag leren opdrukken vanuit een handstand, maar ik durf niet tegen de muur te gaan staan met een handstand :') Heeft iemand daar tips voor? Ik ben bang dat ik omklap ofzo.

Gister wel een PR deadliften neer gezet, 12x 70 KG deadlift *\o/*


Qua krachtopbouw zou ik gaan naar feet-elevated pike pushups (Google!). Voor de handstand zelf eerst wat vertrouwen opbouwen met kopstand, zowel tegen een muur als vrijstaand. Daarna zou ik eerst al heel veel gaan oefenen met het opzwieren. Zodra je volledig en vlot omhoog gaat, eventueel met hulp werken? Iemand die je benen kan vasthouden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 20:43 



 
Profiel   

Florenc schreef
Tova schreef
Ik wil heel graag leren opdrukken vanuit een handstand, maar ik durf niet tegen de muur te gaan staan met een handstand :') Heeft iemand daar tips voor? Ik ben bang dat ik omklap ofzo.

Gister wel een PR deadliften neer gezet, 12x 70 KG deadlift *\o/*


Qua krachtopbouw zou ik gaan naar feet-elevated pike pushups (Google!). Voor de handstand zelf eerst wat vertrouwen opbouwen met kopstand, zowel tegen een muur als vrijstaand. Daarna zou ik eerst al heel veel gaan oefenen met het opzwieren. Zodra je volledig en vlot omhoog gaat, eventueel met hulp werken? Iemand die je benen kan vasthouden?


Dankjewel. Die feet-elevated pike pushups zien er vrij bijzonder uit :') Maar ga het proberen, met opgooien ga ik dan denk ik eerst thuis beginnen, even vragen of moeders erbij kan helpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 22:00 



 
Profiel   

Handstand tegen de muur kan op twee manieren: gezicht naar de muur of rug naar de muur.
Rug naar de muur is via overslag (de klassieke methode voor een handstand.) Ik maak altijd goed vaart, alsof ik een radslag wil maken. Opzij vallen gaat niet zo snel als je geen blessures hebt aan je armen (en je dus kan rechtduwen met beide handen).
Gezicht naar de muur is misschien iets makkelijker. Gewoon je handen op +- 1 meter van de muur op de grond zetten en dan je voeten tegen de muur aan. Vervolgens naar achteren lopen met je handen en je voeten omhoog zetten.

Via een headstand kan ook. Matje op de grond, onderarmen in een omgekeerde V op het matje en je hoofd op de grond tussen je armen (achterhoofd bij de duimen). Eventueel een dubbelgevouwen handdoek onder je hoofd, is wat zachter ;)
Daarna gewoon afduwen met 1 been al omhoog, tot je tegen de muur staat.


Vandaag m'n triceps lekker laten branden ~~}> Elevated pike pushups, weighted dips en incline 1hand pushups. De L-sits daarna voelde ik vooral in m'n armen ipv abs, haha :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 22:32 



 
Profiel   

Ik durf ook geen handstand met overslag (rug naar de muur). Maar met mijn neus naar de muur vind ik prima te doen. En ik ben er tot mijn eigen verbazing ook erg goed in. Rebel_Jits legt het goed uit. Metertje van de muur, rustig omhoog lopen (voeten) en dan rustig richting muur (handen). Matten aan weerszijden voor de veiligheid. Als je wilt stoppen rustig aan zijdelings naar beneden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 22:52 



 
Profiel   

Handstand kansloos hier nooit gekund ook. Met hulp moeizaam maar word zo snel draaierig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 23:20 



 
Profiel   

Ik kan op een of andere manier niet tegen op m’n kop staan. Word draaierig en ben bang om te vallen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 23:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 80 van de 280 [ 6999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 280  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen