Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 78 van de 280 [ 6999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 280  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Naar de sportschool!

 
Profiel   

Dorien66 schreef
Welkom Florenc. Leuk om te lezen dat ik nu een medestrever heb naar 3x pull-up voor het eind van het jaar. Alleen denk ik dat het jou gaat lukken en mij niet :+


Kunnen we samen gezellig naar streven :D. Ik zit nu op een halve pull up :'), ik kan mezelf één keer tot ongeveer halverwege (armen op 90° ongeveer) optrekken, maar geraak nog niet hoger dan dat. Ik probeer nu te werken op negatives, ring rows, assisted pull ups met een rekker en actieve/passieve hang (dit: https://www.youtube.com/watch?v=HoE-C85ZlCE).
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 11:40 



 
Profiel   

Florenc schreef
Kunnen we samen gezellig naar streven :D. Ik zit nu op een halve pull up :'), ik kan mezelf één keer tot ongeveer halverwege (armen op 90° ongeveer) optrekken, maar geraak nog niet hoger dan dat. Ik probeer nu te werken op negatives, ring rows, assisted pull ups met een rekker en actieve/passieve hang (dit: https://www.youtube.com/watch?v=HoE-C85ZlCE).

Hé Ido! Daar heb ik erg veel filmpjes van gekeken. Zeer inspirerend. Door hem ben ik vooral met animal movement en gmb aan de slag gegaan. Dat vind ik echt superleuk om te doen.
Ik kom met een pull up nog niet tot halverwege. Maar ik merk wel dat ik meer kan dan toen ik ermee begon. Kleine stapjes, maar ze zijn er wel. Ring rows gaan heel goed en met blauw elastiek kom ik wel 3x achter elkaar omhoog, hoewel me dat zwaarder valt dan ik verwachtte :?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 12:18 



 
Profiel   

Ik had net geen zin om naar de sportschool te gaan, dus ik heb mijn strijkwerk gecombineerd met oefeningen met gewichtjes thuis :') . Na elk gestreken kledingstuk een oefening met de gewichtjes gedaan. Heb zo toch nog aardig wat oefeningen gedaan en als je strijkt heb je even je korte pauze :P .

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 18:12 



 
Profiel   

haha

Ik ben vanmorgen weer geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 18:21 



 
Profiel   

Creatief :D
Morgen ga ik m'n vriend nog eens overtuigen mee te doen. Die kan net aan 10 knee pushups :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 18:42 



 
Profiel   

Lekker bezig allemaal, ik heb woensdag nog even lekker rug/schouders getraind. Morgen nog even een fullbody workout. Moet zeggen dat ik al snel weer de motivatie heb gevonden en het ook echt leuk vind :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 20:59 



 
Profiel   

Rebel_Jits schreef
Creatief :D
Morgen ga ik m'n vriend nog eens overtuigen mee te doen. Die kan net aan 10 knee pushups :oo

Klinkt misschien een beetje hard, maar dan mag ie zich schamen, ik doe er 44/45 normale binnen 2 minuten zonder rust.

Ik mag vanavond denk ik weer. Even kijken hoe ik me voel, heb niet al te veel slaap gehad deze week. In combinatie met kou en de hele dag buiten zijn vreet dat stiekem best wel aan je

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 10:26 



 
Profiel   

Rebel_Jits en Wiskey,
Denk dat het per persoon verschillend is wat hij/zij wel of niet kan.

Ik kan ook niet alles en heb ook dames en heren rondlopen in de sportschool die zeggen ah kom op dit kan je toch wel! Op een delegerende toon.
Sommige hebben een achtergrond die je niet zie. Dus daarin vind ik niet dat je over kan oordelen.

Zelf heb ik een blijvend nekletsel en sinds dit jaar mn rug gebroken gehad ik ben blij als ik 5x een gewone opdrukken haal!

Nu ga ik Milin cirkel doen.
Nog steeds dikke ogen en het vrouwenfeestje komt eraan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 10:31 



 
Profiel   

x_Jeanine_x schreef
Rebel_Jits en Wiskey,
Denk dat het per persoon verschillend is wat hij/zij wel of niet kan.

Ik kan ook niet alles en heb ook dames en heren rondlopen in de sportschool die zeggen ah kom op dit kan je toch wel! Op een delegerende toon.
Sommige hebben een achtergrond die je niet zie. Dus daarin vind ik niet dat je over kan oordelen.

Zelf heb ik een blijvend nekletsel en sinds dit jaar mn rug gebroken gehad ik ben blij als ik 5x een gewone opdrukken haal!

Nu ga ik Milin cirkel doen.
Nog steeds dikke ogen en het vrouwenfeestje komt eraan.


Dat ben ik wel met je eens hoor, maar een gezonde man moet toch echt wel een paar normale push ups kunnen doen in mijn ogen. Uiteraard als je geblesseerd bent, of ergens ander last van hebt door wat voor reden dan ook, dan is het een ander verhaal, dan vind ik het juist knap als je nog iets wel kan

Nu moet ik erbij zeggen, ik zit tussen heel veel mannen die heel veel sporten over het algemeen, dus misschien dat ik dat ook gewent ben hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 10:40 



 
Profiel   

Vind persoonlijk ook niet zo aardig overkomen als je zegt dat iemand zich moet schamen omdat iemand iets niet kan waar jij toevallig wel goed in bent. :o

Heb je je naam veranderd trouwens?
Of ben ik compleet in de war? :=

Edit: zie je onderschrift nu pas. Dat verklaart het. Haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 11:16 



 
Profiel   

Ik kreeg ook even een vervelend gevoel toen ik dat las... Dacht dit is niet zo'n vriendelijk sfeer :')
Zelf kan ik ook bepaalde oefeningen moeilijk of op knieën ivm zwakke polsen. Dat iemand het gewoon doet zegt meer over doorzettingsvermogen dan dat hij ze niet doet...

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 11:23 



 
Profiel   

Heb het inderdaad op een niet zo'n lieve manier gezegd nu ik t teruglees. Tuurlijk is niet iedereen overal goed in, zeker als je ergens last van hebt is het juist knap als je iets wel doet. Maar ik vind wel dat een gezond persoon een aantal basisoefeningen moet kunnen doen. Bij deze wel excuses voor mijn opmerking.

Ik heb inderdaad mn naam veranderd :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 11:34 



 
Profiel   

Zo ik heb mn milon erweer opzitten
Ging er zwaar. Maar ben deze week 4x geweest en anderhalf uur gezwommen deze week.
Nu een mini break voor de feestmutsenweek :s dan is er met mn rug helemaal niks te beginnen sinds ik dat ding gebroken gehad heb.


Mijn vriend is super gezond kwa lijf en geen problemen maar sporten is echt niet zn ding. Hebben van het zomer een plank challenge gedaan maar dat was al uhmmuhmm geen succes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 12:05 



 
Profiel   

Haha.
Ach, zo faal ik met squatten als ik mezelf met anderen vergelijk.
Ieder z’n talent.
Heb de mijne alleen nog niet gevonden. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 12:08 



 
Profiel   

Vind het soms wel frustrerend dat ik om me heen overal van die zoveel-weken-progressie foto’s zie van mensen en dan naar mezelf kijk en denk “waarom verandert er bij mij niets?!”

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 12:10 



 
Profiel   

Squatten heb ik gisteren met 30kg gedaan. Vond ik ook tegenvallen :o

Needje dat probleem heb ik ook.
Al die zichtbare veranderen zie ik ook niet pffff

In het begin wel. Maar nu echt niet meer

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 12:15 



 
Profiel   

Needje schreef
Vind het soms wel frustrerend dat ik om me heen overal van die zoveel-weken-progressie foto’s zie van mensen en dan naar mezelf kijk en denk “waarom verandert er bij mij niets?!”

Bij jou veranderd het wss ook wel, alleen jij ziet jezelf vaker, en dan zie je t niet echt

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 12:26 



 
Profiel   

Dat herken ik Needje! Zo frustrerend. Maar het klopt niet, dat weet ik wel, en jij ook, hoop ik toch?

Vandaag o.a. 15x push-up achter elkaar door, we zullen het maar niet hebben over de bijgeluiden bij de laatste paar.... Kanonne!
En toch weet ik door deze mij zo zwaar vallende reeks, dat het goed gaat met me. Want anderhalve maand geleden haalde ik er niet eens eentje!


Laatst bijgewerkt door Dorien66 op 10-11-17 13:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 12:44 



 
Profiel   

Needje schreef
Ach, zo faal ik met squatten als ik mezelf met anderen vergelijk.
Ieder z’n talent.
Heb de mijne alleen nog niet gevonden. _O-

Proest!

Zo kan ik geen horsewalk. Ik val dan gewoon om.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 12:47 



 
Profiel   

Nou ik kan al niet eens daar komen, laat staan zo lopen. :')

Nee zonder gekheid.
Ik zie allemaal mooie "dikkere" (lees mooie ronde) billen van de trainingen die ik volg.
Maar mijn groeien niets. -O-
Zal vast iets verkeerd doen.
Ach ja. Het houdt me van de straat he. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 13:46 



 
Profiel   

Laten we het eens omdraaien: waar ben je echt goed in? Wat kun je goed én vind je leuk om te doen? En dan graag 1 specifieke oefening.
Ik zal het spits afbijten: ik ben dol op ring rows en alle varianten daarvan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 14:13 



 
Profiel   

Ring rows was ik altijd wel redelijk goed in.
Maar die doe ik nu niet meer.

Ik denk van wat ik nu doe bench press het gene is wat ik voor mijn gevoel in verhouding het beste kan en ook leuk vind.
Daarnaast hip thrusters en alle variaties daar op.

edit: Overigens ben ik met vrijwel alles Novice volgens http://strengthlevel.com
Alleen hip thrusters dus Intermediate.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 14:21 



 
Profiel   

Wat ik leuk vind: bench press, squat en boksen. Ik ben verder niet goed in boksen en doe t alleen in de fitness op zo'n zal, maar vind het wel lekker

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 15:18 



 
Profiel   

Geen zorgen, m'n vriend leest niet mee :') Nu heeft hij in 2 jaar tijd twee keer z'n voet gebroken, dus z'n fysiek is om te huilen. Het is nogsteeds niet in orde..

Needje, ik kijk ook altijd zwijmelend naar zulke foto's en filmpjes. Ben sinds juni bezig en begin nu pas wat definitie te zien op m'n schouders. Maar het gaat er vooral om dat je qua techniek (en gewichten) omhoog gaat! Dat fysiek komt vanzelf. Je begint bij de knee pushups en enkele maanden laten kan je clapping pushups of pike pushups *\o/* Bloed, zweet en tranen (letterlijk)!

Heb eens gekeken op die website van strengthlevel.
Pull up: Novice (stronger than 48%)
Pushups: Intermediate (stronger than 51%)
Dips: Intermediate (stronger than 61%)
Chins up: Intermediate (stronger than 63%)

Denk dat ik vandaag eens wat weighted dingen ga doen (bench, deadlift etc). En dan die waarden ook invullen. Ben benieuwd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 16:36 



 
Profiel   

Ik oordeel al helemaal niet omdat ik weet dat je soms niet kunt zien wat iemand wel of niet kan. Ik ben best sterk maar kan domweg sommige heel simpele dingen niet. Bv oefening met stok achter nek en door benen zakken of uitstappen. Of buikspier oefening liggend op de grond. Ik kom niet eens overeind. Maar buikspieren zijn erg sterk. Alleen de aansturing mist gewoon.

Zie hier aan gv ook. Die traint al 29 jaar is best sterk maar zit met een lijf dat sommige dingen gewoon niet fijn vindt. Zijn werk is fysiek zwaar waardoor dus trainen achterblijft. Hij traint samen met een man van 67 die is afgekeurd door knie en rug maar deze meneer kan wel zwaarder trainen.

Maar jeeee enkelbrace weer gevonden, lag bij gv op de wasmachine na mijn glijpartij daar. En voet is dun genoeg dus ga zo trainen. *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 17:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 78 van de 280 [ 6999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 280  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen