Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 279 van de 280 [ 6999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 276, 277, 278, 279, 280  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Naar de sportschool!

 
Profiel   

Hoe gaat het bij jullie nu met de corona check? Ben benieuwd hoe dat wordt uitgevoerd[/quote]

Bij mijn sportschool kom je enkel binnen met een pasje. Bij de balie word je qr code gescand.

Looproute met pijlen, 1,5 tussen apparaten, spray en doekje en inschrijving op lessen tot een x aantal is altijd gebleven.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 12:53 



 
Profiel   

Bij basic fit scan jr eerst je qr en dan je pasje, dan pas gaat poortje los

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 17:40 



 
Profiel   

Vandaag weer geweest. Corona check werd gedaan door de gene bij de balie. Daar loop je standaard langs, dus ging prima.

Even hardgelopen op de loopband. M'n conditie is echt ver te zoeken. 2km in 12:18 voelde als de marathon.
Erna nog wat oefeningen gedaan voor m'n enkel en legpress.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 15:27 



 
Profiel   

Wat een leuk topic!
Mag ik me hier ook melden?
Na jaren op en af wat gesport te hebben ben ik sinds februari fanatiek begonnen met fitness bij een leuke kleine sportschool in Heeze. Ik begon met 2x per week, sinds juni sport ik 3x per week en vanaf deze week ga ik naar 4x per week. Eigenlijk gewoon omdat ik er zoveel plezier in gekregen heb! (Ik heb wel het doel om slanker te worden). Iedere 3 maanden krijg krijg ik een nieuw schema van de trainers :)

Suoer leuk om te lezen wat jullie motiveert.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 23:45 



 
Profiel   

kosseh schreef
Hoe gaat het bij jullie nu met de corona check? Ben benieuwd hoe dat wordt uitgevoerd

Bij mij scannen ze nog wel maar ze hebben de optie hebben geboden om je vaccinatiestatus te laten registren en te koppelen aan je pasje dus de meeste mensen kunnen weer gewoon doorlopen. Ze checken wel echt in je app of je volledig gevaccineerd bent dus mmensen met een nep QR code of een screenshot hebben pech. Qua drukte merk ik weinig verschil met eerst dus ik denk dat de meeste leden gevaccineerd zijn. :)

Hier gaat het sporten gewoon z'n gangetje, heb helaas heel weinig tijd gehad de laatste maanden en heb nooit meer dan twee keer een full body workout per week kunnen doen en cardio heb ik er helemaal uitgegooid want ik merkte dat dat m'n krachtoefeningen begon te hinderen. Ondanks dat ik niet echt doelen nastreef op dit moment is er wel een duidelijke transformatie te zien; m'n muffintop is bijna weg en ben van wijdtemaat 34 naar 30 gegaan in m'n broeken en m'n hele lijf begint echt gedefinieerd te worden qua spieren. :D In januari ga ik een programma van m'n favoriete youtuber doen om de pijn terug te brengen na m'n workouts, kijken of de boel weer eens goed kapot kunnen maken om te groeien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 16:16 



 
Profiel   

Vanmorgen weer een fanatieke groepsles Fit gehad.
3 kwartier fullbody lekker knallen.

Daarna nog ruim 12 km gewandeld.
Heb nu de pijp wel een beetje leeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 16:20 



 
Profiel   

Ik meld me hier ook weer!
Tijd geleden actief meegelezen en af en toe gereageerd. Leuk om jullie progressies bij te houden!
Zelf sport ik ongeveer 4/5x in de week. Bootcamp en kracht en probeer ook nog eens in de week buiten te lopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 23:50 



 
Profiel   

Bij jullie ook je schema omgegooid?

Normaal werk ik van 7:30-17:00 en dan sport ik erna.
Nu om 7 uur gaan sporten en daan wat langer door werken

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 08:21 



 
Profiel   

kosseh schreef
Bij jullie ook je schema omgegooid?

Normaal werk ik van 7:30-17:00 en dan sport ik erna.
Nu om 7 uur gaan sporten en daan wat langer door werken


Ja, maar onze sportschool is nu tijdelijk van 5.00 tot 17.00 open. Dus ik ga nu ook voor werk sporten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 15:24 



 
Profiel   

Hier het geluk dat ik vanuit huis werk en een uur pauze heb.
Ik ga dus mooi in mijn lunch van 12.00 tot 17.00.
Wel even wennen hoor dat ik nu in de avond niet zoveel meer te doen heb ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 16:55 



 
Profiel   

Hier is het lessenrooster aangepast en zijn er meer lessen overdag, nav een enquête onder de leden.
Vanaf 7.30 de eerste les en een extra les rond lunchtijd en dan om 16.00 uur nog een les.
En in het weekend ook een paar extra lessen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 16:59 



 
Profiel   

Ik was vanmorgen om 6.50 in de sportschool. Best fijn dat ze nu om 6.00 uur open gaan. Ben een ochtendmens. In het weekend maar eens kijken of ik dan een lesje kan mee pakken. Het aangepaste lesrooster is er nog niet.

Vanmorgen liep ik stevig door in de bergen van Argentinië _O-
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 18:26 



 
Profiel   

Hedi, wat vroeg al! Om 5 uur al open. Hier zijn ze maar een half uurtje eerder open gegaan. 7 uur ipv half 8.

Keeyzie, heb je na het sporten wel weer motivatie om verder te werken? Gek hé in eens de avond over.

Faringo, grappig zo die beelden! Weer is wat anders dan alleen de cijfertjes zien en jezelf in de spiegel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 18:50 



 
Profiel   

Ja vond het ook grappig, ze hebben allerlei verschillende landen enzo. Loopt toch minder saai.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 19:01 



 
Profiel   

Kosseh: Ja bizar he? Normaal zijn ze bij ons sowieso al om 7u open. Maar dat redt ik niet voor mijn werk, mar 5u wel, dus wie weet :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 19:07 



 
Profiel   

Ik heb vanmorgen om 7.40 een groepsles gedaan.
Of nou ja, groep... We waren maar liefst met z'n tweeën :')

Maar ja, dan is de les des te intensiever, want smokkelen is niet mogelijk met zoveel persoonlijke aandacht _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 19:23 



 
Profiel   

Bij mij zijn de lessen alleen maar in de middag en dan kan ik niet, vind ik wel erg jammer. Ook wel wat lessen extra in het weekend maar dan net op de dagen dat ik niet kan.

Wel lekker Marije zo'n soort privéles.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 21:20 



 
Profiel   

Bij ons zijn er altijd in de ochtend 1 of 2 lessen, er zijn door de week nu iedere ochtend 3 lessen, waarvan ik de vroegste les had vanmorgen.
En er is een les tussendemiddag en er is er nog 1 om 16.00 uur nu en op zaterdag en zondag een les meer dan normaal geloof ik.
Ze hadden een enquete uitgedaan waarin we konden aangeven op welke uren we les zouden willen en daar is dit uit gekomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 21:36 



 
Profiel   

Jaaa, wie is er nog meer vandaag weer fanatiek begonnen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 14:02 



 
Profiel   

Ik zit er nu :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 14:04 



 
Profiel   

Ja ik ga maandag om 10:00 weer! Vandaag al te veel op de planning en zondag is wandeldag. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 14:05 



 
Profiel   

Goed bezig!
Ik had vandaag nog niet zoveel op de planning. Dus meteen maar weer gegaan. Drukte viel mee gelukkig. Voel me altijd zo goed na die tijd. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 14:09 



 
Profiel   

Ik heb vanmorgen direct weer gesport ja, heerlijk!
Had wel een soort van "perfecte" timing, was op de dag dat de lockdown inging gevallen en had een lichte hersenschudding en heel veel spierpijn.
Dus kon sowieso een paar weken niet sporten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 14:59 



 
Profiel   

Ben even geweest. Had voor de lockdown al tijd amper gesport. Alleen yoga gedaan. Dus heel rustig aan gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 15:48 



 
Profiel   

Yes! Fijn dat we allemaal weer kunnen! Morgen ook weer aan de slag en kijken wat de schade is. Vermoed dat het wel meevalt dankzij m'n home gym, heb toch 8 uur per week zware krachttraining kunnen doen afgelopen maand. :)

Had er alleen op gerekend dat de lockdown langer zou duren en heb met die verwachting nog behoorlijk geïnvesteerd. Met de kennis van nu had ik bijvoorbeeld niet een volledige collectie dumbbells aangeschaft, dat was een flinke kostenpost. %)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 20:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 279 van de 280 [ 6999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 276, 277, 278, 279, 280  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen