Naar de sportschool!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eulogy
Berichten: 5742
Geregistreerd: 21-04-09

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 21:02

Basic fit heeft imo inderdaad juist vaak platforms en veel racks, prima dus :j

Luca03

Berichten: 2608
Geregistreerd: 31-08-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 21:20

Hier maar 1 platform en 1 squatrack.

Eske_B

Berichten: 15104
Geregistreerd: 19-08-08

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 13:01

Bij mij was 1 squatrack. Geen powercage, wel iets wat erop leek. Geen deadliftplatform oid.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16247
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 15:39

Waar hebben jullie je sportbh gekocht? Ik had 2 nieuwe gehaald zonder beugel en helaas waren mijn tepels gelijk zichtbaar _O-
Iemand suggesties? Mag met en zonder beugel.

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 16:45

Ik moet er niet aan denken om met een beugelbh te sporten. Haal mijn sportbh´s overal en nergens vandaan. Een dikke stof vind ik wel belangrijk, of pads erin zodat je inderdaad geen tepels er doorheen ziet. Ik heb behoorlijk grote tepels die vaak stijf staan, maar heb eigenlijk weinig problemen om geschikte bh´s te vinden.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16247
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 16:47

Ja ik weet niet of het een beugelbh is hoor. Maar het is wel een sportbh van Only Play. Zit een soort van beugel in denk ik? :P
Ik zoek inderdaad iets met pads. Dat verhult gewoon een stuk beter :P

FlameHorse

Berichten: 1499
Geregistreerd: 21-06-12
Woonplaats: Nederland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 18:01

Gewoon bij de Hema! Heb ze ook alleen met pads inderdaad.

Marije_jiplover

Berichten: 25335
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 18:18

Ik heb een paar fijne sportbh's van Decathlon high impact.
Niks zichtbaar als ik die draag.

Morris

Berichten: 3445
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 18:22

Maureen95 schreef:
Ja ik weet niet of het een beugelbh is hoor. Maar het is wel een sportbh van Only Play. Zit een soort van beugel in denk ik? :P
Ik zoek inderdaad iets met pads. Dat verhult gewoon een stuk beter :P


Q-linn sportbeha’s :j

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16247
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 18:24

Thanks voor de antwoorden :)
Ik ga eens even kijken naar die Q-Linn

xxxmh

Berichten: 3497
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 20:43

Heb mijn huidige sportschool opgezegd en vorige week al ingeschreven voor basic fit omdat je nu 10 weken gratis sport. Pas begin maart gaat dat abbenoment in, wel slim van basic fit maar had dat niet verwacht haha.

Sport denk ik tot eind december waar ik zat want dan loopt het af en per 1 januari over naar basic fit. Vind het wel spannend om daar heen te gaan omdat het allemaal nieuw is en veel meer toestellen staan dan waar ik nu sport.

Marije_jiplover

Berichten: 25335
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 10:58

Hoe gaat het hier?

Nog lekker aan het sporten allemaal?

Adamootje

Berichten: 6206
Geregistreerd: 10-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 00:27

Yes! Zeker weten. :D Volgende week is mijn sportschool met kerst dicht. Baal ik wel een beetje van. -O-

Mama3
Berichten: 1810
Geregistreerd: 04-06-14

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 01:48

Dicht met kerst? Bij ons Gelukkig niet. 2de kerstdag hebben ze een speciaal programma van 9 tot 14u met allemaal leuke lessen.

Ik ben ook gaan hardlopen sinds oktober en loop 3x buiten, 2x loopband binnen. Verder probeer ik nog 3x naar de sportschool te gaan, maar de laatste maand komt er steeds iets tussen. Maar evengoed 5x per week actief, maar ben liever nog vaker in de sportschool. Even mezelf weer motiveren en er tijd voor maken. Ipv om 7u te sporten voordat ik ga werken slaap ik nu uit en ben ik even laat op kantoor dan wanneer ik wel sport, dat moet vanaf jan weer in het systeem terug.

Morris

Berichten: 3445
Geregistreerd: 04-04-03

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 09:14

Hier gaat ie ook lekker, vaak 3x per week naar de sportschool. Vanaf september nog steeds de vaste volgorde van fiets, crosstrainer, kracht en weer fiets. De kracht doe ik wel steeds een beetje zwaarder, en als ik tijd heb doe ik fietsen wat langer. Daarnaast probeer ik op de zondag hard te lopen buiten,
Oh en natuurlijk 5 a 6 keer in de week paardrijden.

Gelukkig is mijn sportschool altijd open, 24/7.

Marije_jiplover

Berichten: 25335
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 09:35

Hier zijn ze ook dicht met kerst.

Ik ga dus tijdens de kerstdagen idd een keer hardlopen ofzo.

Het is een heel kleinschalige sportschool met alleen maar PT en groepslessen, dus ik snap wel dat ze dicht zijn.
Mijn PT kon gelukkig verplaatst worden van dinsdagavond (kerstavond) naar maandagavond, dus komt alsnog wel goed.

Anoniem

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 00:12

Ik meld mij ook weer. Poos niet gesport bij een sportschool.

Maar sinds vorige week weer begonnen. Zelfde sportschool waar mijn vriend ook sport.

Wil 2 keer per week sporten. Vanaf januari ook 6 weken lang persoonlijke begleiding plus advies omtrent eten. Kreeg dat pakket er gratis bij.

xxxmh

Berichten: 3497
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 13:44

Na mijzelf 2 weken vrij gegeven van de sportschool omdat mijn abbenoment verliep van mijn vorige sportschool en ik het druk had ga ik morgen voor het eerst naar basic fit. Zie er eigenlijk wel een beetje tegen op om de eerste keer heen te gaan, waar staat alles, hoe werken de apparaten etc..

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16247
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 13:50

Naar welke Basic Fit ga je? Anders wil ik wel met je mee? :)

xxxmh

Berichten: 3497
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 13:53

Maureen95 schreef:
Naar welke Basic Fit ga je? Anders wil ik wel met je mee? :)


In Heemskerk dus als je woonplaats klopt op je profiel is dat te ver weg haha. Maar ik moet gewoon gaan, gelukkig ken ik veel mensen die daar sporten dus hoop dat ik een bekende tegen kom haha maar is gewoon spannend

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16247
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 13:58

Dat is inderdaad een beetje ver haha :P

Jessica_R
Berichten: 739
Geregistreerd: 01-02-13

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 12:38

Hoihoi!

Mag ik mij hier ook melden? :)
Mijn naam is Jessica, 25 jaar en sinds april 2019 begonnen met kracht training. Afgelopen zomer helaas weinig gedaan ivm aanschaf van een huis, klussen, verhuizen enz. Jullie kennen het vast wel. :')
Ik train nu voornamelijk thuis waar ik een powercage met pulley, TRX en barbell, kettlebells, dumbbells enz. heb staan. Naast reguliere krachttraining ben ik sinds juni fanatiek in highlandgames. Super tof om te doen! Het seizoen ligt nu sinds eind oktober stil, maar in mei staat de eerste wedstrijd weer op de planning!
Ik train nu zo'n 4x per week (push-pull schema). En van het voorjaar komen daarbij de highland games trainingen en touwtrek trainingen.

Super leuk om hier is met anderen te kunnen kletsen!

Morris

Berichten: 3445
Geregistreerd: 04-04-03

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 19:48

Highland games, moet je daar niet bere sterk voor zijn?

Hier gaat het ook gestaag door, twee keer geweest deze week. Woensdagochtend heel erg vroeg, 7 uur. Heerlijk en lekker rustig. Vanmiddag was ik er rond half vijf, jee wat druk was het. Veel jong spul en testosteron. Doe mij maar de vroege ochtend.
Maar wel heerlijk even een rondje gedaan.

Jessica_R
Berichten: 739
Geregistreerd: 01-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 00:54

Morris schreef:
Highland games, moet je daar niet bere sterk voor zijn?


Kracht komt zeker goed van pas! Maar vooral ook techniek! Ik ben zelf absoluut niet heel sterk, maar ik kom een heel eind met goede techniek en grip onderdelen liggen mij ook goed. Tot nu toe ben ik nog geen een wedstrijd zonder meerdere 1e, 2e en 3e plaatsen thuisgekomen. Zowel op individuele onderdelen als met het team als geheel!

Voor wie het leuk vindt of het niet kent, hierbij een kleine impressie!

Stones of manhood (zo snel mogelijk 5 stenen op de tafel leggen die steeds zwaarder worden)
Afbeelding

Afbeelding

Weight for height (een gewicht van ongeveer 10 tot 12 kg achterwaarts over de balk gooien steeds een stapje hoger. Je krijgt hiervoor of Max. 5 beurten of je bent af bij 3 missers. Dit is een van mijn beste onderdelen)
Afbeelding

Framewalk/farmers walk (met een frame of 2 losse gewichten van in totaal zo'n 80 kg zo lang mogelijke afstand lopen. Ook een van mijn betere onderdelen met als PR 191 meter)
Afbeelding

De alom bekende Cabertoss (het "flippen" van een paal. Hierbij telt zowel de afstand als de hoek waarin de paal valt. Hoe dichter bij 12 uur, hoe meer punten).
Afbeelding

En tot slot de hercules hold (2 buizen/staanders van 80 kg per stuk zo lang mogelijk vasthouden).
Afbeelding

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 01:29

Wat super gaaf! Had er nog nooit van gehoord maar het ziet er geweldig uit, en heel veelzijdig! Hoe ben je daar ingerold?
Mega respect trouwens dat je dat allemaal kan.