[Info] Tattoo's 13

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charisma

Berichten: 2084
Geregistreerd: 07-07-08
Woonplaats: Limburg, België

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 08:42

Courses: ja, hij is erg zwaar en donker nu, maar wel heel mooi licht gezet. De andere stukken zijn met het helen ook een stuk zachter geworden dus dat komt wel goed denk ik :)

Wel nog steeds veel pijn, het hoogste stuk bij de heupkam is echt een b*tch nog! Doet echt erg zeer nog, heb ik nooit eerder gehad. Ook zit er precies een bloeduitstorting onder. Wel niet echt rood meer en de tattoo zelf is ook rustig. Geen wondvocht meer na dag 1, komt al een "mooi" dun korstje op.

Eloya

Berichten: 5192
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 10:23

Ik mag morgen weer! Zo veel zin in!!

Ikke89

Berichten: 556
Geregistreerd: 24-10-10
Woonplaats: Landgraaf

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 13:13

Hoi!

Ik zit er over na te denken om mijn 1e tattoo te gaan laten zetten. Ik zou graag een watercolor tattoo op mijn onderarm(zijkant) willen van een bewegende welsh corgi cardigan.
Nu moet ik alleen mezelf nog overtuigen dat ik het ook daadwerkelijk aandurf. Hebben jullie tips voor een goede shop die mooie watercolor tattoos zet?
Ik kom zelf uit Zuid Limburg.

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 13:22

Ikke89 schreef:
Hoi!

Ik zit er over na te denken om mijn 1e tattoo te gaan laten zetten. Ik zou graag een watercolor tattoo op mijn onderarm(zijkant) willen van een bewegende welsh corgi cardigan.
Nu moet ik alleen mezelf nog overtuigen dat ik het ook daadwerkelijk aandurf. Hebben jullie tips voor een goede shop die mooie watercolor tattoos zet?
Ik kom zelf uit Zuid Limburg.

Google op watercollor en tattooartist en dan kijken naar welke artist je aanspreekt

Kaatastrof

Berichten: 6260
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 16:04

Ikke89 schreef:
Hoi!

Ik zit er over na te denken om mijn 1e tattoo te gaan laten zetten. Ik zou graag een watercolor tattoo op mijn onderarm(zijkant) willen van een bewegende welsh corgi cardigan.
Nu moet ik alleen mezelf nog overtuigen dat ik het ook daadwerkelijk aandurf. Hebben jullie tips voor een goede shop die mooie watercolor tattoos zet?
Ik kom zelf uit Zuid Limburg.

Hé, wat een leuk idee Ikke :) Qua watercolour tattoo's ben je al wat meer beperkt, maar in NL lijkt MyPreciousInk een hele goede. Ik zou me niet te veel focussen op je woonplaats, gewoon zoeken naar een fijne artiest die goed is in het gene wat je wilt. Misschien ook interessant om tattoo beurzen in je omgeving te bekijken, kan altijd zijn dat er een goede internationale artiest is die die stijl doet.

Eloya

Berichten: 5192
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 16:31

Ik zit nu een goede 3 uur. En we moeten nog even maar ben nu al zo blij met het resultaat.. Huid is nu alleen al wel flink boos. Dus iets gevoeliger dan vorige tattoos

Foto's volgen nog

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 17:07

Eloya schreef:
Ik zit nu een goede 3 uur. En we moeten nog even maar ben nu al zo blij met het resultaat.. Huid is nu alleen al wel flink boos. Dus iets gevoeliger dan vorige tattoos

Foto's volgen nog

Spannend! Sterkte nog even! Ik ben het na vier uur altijd helemaal zat.

Eloya

Berichten: 5192
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 18:38

Slechte foto's maar voor het idee.
Bloed dit keer wel behoorlijk
Ruim 4 uur gezeten.

Afbeelding

Afbeelding

MissBmx
Berichten: 4401
Geregistreerd: 20-05-08

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 19:33

Die is echt heel mooi

melanie0906

Berichten: 1137
Geregistreerd: 03-07-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 19:50

Oh wauw! Heel mooi!!

Ik heb een vraagje, mijn uil is ondertussen af alleen nu is mn bovenarm aan de binnenkant erg leeg. Ja echt, nu wil ik daar iets hebben. Hebben jullie enig idee wat ik daar zou kunnen laten zetten wat bij de andere past?

Het gaat om bij deze tattoo:


Afbeelding

Mijn hele onderarm is dus nog leeg. Iemand ideeën?
Laatst bijgewerkt door melanie0906 op 13-08-19 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt

WinSel

Berichten: 20570
Geregistreerd: 28-09-04

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 20:09

Heel mooi! <3

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 20:20

Eloya schreef:
Slechte foto's maar voor het idee.
Bloed dit keer wel behoorlijk
Ruim 4 uur gezeten.

[ [url=m/LW4PJY.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/eH7VB3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi!

Eloya

Berichten: 5192
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 22:13

Thnx Ben er heel content mee
Nu wel wat koortsig en hangerig. Maar had ik na andere tatoeages ook en heb nu echt een lange zit gehad met op het laatst wel pijn. Dus verwacht dat het morgen wel weg is.

Charisma

Berichten: 2084
Geregistreerd: 07-07-08
Woonplaats: Limburg, België

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 08:20

Eloya: knap hoor, mooi zacht! Voel je je vandaag wat beter?
Melanie: misschien het uilen-thema doortrekken (verschillende soorten), een forrest-thema (andere bosdieren) of wizard-thema. Zoveel dingen die je kan doen :D

Hier zijn we in de vervelfase aangekomen, vanavond laatste keer zalven en dan kan ik hem gerust laten. Hij is nog steeds gevoelig, wel niet meer blauw of rood en geen zwelling meer. Nooit meegemaakt dat ik zo lang last had van een tattoo. Vooral het stuk op de heup is nog erg gevoelig, dat op mijn been zelf eigenlijk na dag 1 al niet meer.

Nu nog 2 maanden wachten en dan mag ik weer voor de volgende stukken :D

November108

Berichten: 1311
Geregistreerd: 09-05-14
Woonplaats: Midden van het land

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 10:56

Wat een gave tattoo Eloya, heel zacht gezet.

Charisma, bij mij het kleine stukje been heeft eigenlijk helemaal geen pijn gedaan maar over mijn heup voelde ook echt een paar dagen beurs. Nou had ik daar ook wat striae, dus Joe zei toen al dat dat wat meer pijn ging doen omdat dat littekenweefsel is.

Charisma

Berichten: 2084
Geregistreerd: 07-07-08
Woonplaats: Limburg, België

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 10:59

November: "fijn" te horen dat jij het ook had, niet abnormaal dus. Nu is gewoon de huid nog gevoelig op de heup, de rest voel ik niks meer van.

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 13:34

melanie0906 schreef:
Oh wauw! Heel mooi!!

Ik heb een vraagje, mijn uil is ondertussen af alleen nu is mn bovenarm aan de binnenkant erg leeg. Ja echt, nu wil ik daar iets hebben. Hebben jullie enig idee wat ik daar zou kunnen laten zetten wat bij de andere past?

Het gaat om bij deze tattoo:


[ [url=m/SZ7iEi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn hele onderarm is dus nog leeg. Iemand ideeën?

Wauw! Deze vind ik echt heel erg mooi <3

Ik heb verder geen tips over wat je nog op je arm kan zetten. Wil je een beetje in de trant van bloemen blijven, of wordt het dan teveel bloem denk je?

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 13:49

Ik heb ook altijd zo'n pijn in de dagen na het zetten, alsof ik een gigantische blauwe plek heb :=

Ik mag volgende week weer <3 Artist heeft altijd een hele lange wachtlijst, maar ze heeft toevallig een annulatie voor volgende zaterdag dus ik mag dan al :D Alleen besefte ik net dat we de week erna 4 dagen naar Fiji gaan, dus ik moet even compressen inslaan om het af te dekken van de zon dan :')

melanie0906

Berichten: 1137
Geregistreerd: 03-07-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 14:06

Charisma schreef:
Eloya: knap hoor, mooi zacht! Voel je je vandaag wat beter?
Melanie: misschien het uilen-thema doortrekken (verschillende soorten), een forrest-thema (andere bosdieren) of wizard-thema. Zoveel dingen die je kan doen :D

Hier zijn we in de vervelfase aangekomen, vanavond laatste keer zalven en dan kan ik hem gerust laten. Hij is nog steeds gevoelig, wel niet meer blauw of rood en geen zwelling meer. Nooit meegemaakt dat ik zo lang last had van een tattoo. Vooral het stuk op de heup is nog erg gevoelig, dat op mijn been zelf eigenlijk na dag 1 al niet meer.

Nu nog 2 maanden wachten en dan mag ik weer voor de volgende stukken :D


Daar heb ik eigenlijk helemaal niet aan gedacht een vosje is misschien ook wel leuk inderdaad!

Danielleeee_ schreef:
melanie0906 schreef:
Oh wauw! Heel mooi!!

Ik heb een vraagje, mijn uil is ondertussen af alleen nu is mn bovenarm aan de binnenkant erg leeg. Ja echt, nu wil ik daar iets hebben. Hebben jullie enig idee wat ik daar zou kunnen laten zetten wat bij de andere past?

Het gaat om bij deze tattoo:


[ [url=m/SZ7iEi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn hele onderarm is dus nog leeg. Iemand ideeën?

Wauw! Deze vind ik echt heel erg mooi <3

Ik heb verder geen tips over wat je nog op je arm kan zetten. Wil je een beetje in de trant van bloemen blijven, of wordt het dan teveel bloem denk je?


Ja zat ik inderdaad ook aan te denken alleen ik denk dat dat inderdaad te veel wordt! Dankjewel!

Eloya

Berichten: 5192
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 15:47

Blijf een beetje koortsig, het gloeit ook echt enorm :P en overal uitgelopen inkt XD ziet er niet echt knap uit nu onder de second skin. maar dat word wel weer beter

Eloya

Berichten: 5192
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 11:52

Betere foto en zonder second skin
Helemaal verliefd er op Afbeelding

Mariett

Berichten: 4424
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 11:53

Gaaaf!

KahluaB

Berichten: 4864
Geregistreerd: 09-11-06
Woonplaats: Zieuwent

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 13:07

Héél mooi !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 13:42

Mooi!

Hier nog paar weken geduld. Echt super benieuwd naar het ontwerp :):)

WinSel

Berichten: 20570
Geregistreerd: 28-09-04

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 13:57

Prachtig!!