Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 468 van de 502 [ 12529 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471 ... 502  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] Tattoo's 13

 
Profiel   

Hoi, ik ben nieuw hier. Ik zie mooie plaatjes voorbij komen.
Ik laat 7 oktober mijn eerste tattoo zetten, vind het erg spannend en ben heel benieuwd hoe ik het ga ervaren. Tot die tijd lees ik gewoon mee en daarna laat ik jullie zien wat het is geworden :-)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 14:12 



 
Profiel   

Caro_MarjaH schreef
Hoi, ik ben nieuw hier. Ik zie mooie plaatjes voorbij komen.
Ik laat 7 oktober mijn eerste tattoo zetten, vind het erg spannend en ben heel benieuwd hoe ik het ga ervaren. Tot die tijd lees ik gewoon mee en daarna laat ik jullie zien wat het is geworden :-)

Wat ga je laten zetten? :D En bij welke shop?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 15:24 



 
Profiel   

Ik heb 4 oktober een afspraak bij my precious ink en ben heel benieuwd hoe het gaat worden.
10 jaar geleden bij tattoo bob ( Katendrecht) een tattoo gezet, dus word nummer 2

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 15:26 



 
Profiel   

Ikke89 schreef
Hoi!

Ik zit er over na te denken om mijn 1e tattoo te gaan laten zetten. Ik zou graag een watercolor tattoo op mijn onderarm(zijkant) willen van een bewegende welsh corgi cardigan.
Nu moet ik alleen mezelf nog overtuigen dat ik het ook daadwerkelijk aandurf. Hebben jullie tips voor een goede shop die mooie watercolor tattoos zet?
Ik kom zelf uit Zuid Limburg.


Als je twijfelt moet je er niet aan beginnen. Je moet er nog heel lang tegenaan kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 15:40 



 
Profiel   

Eloya:wordt ie nog meer ingekleurd?

Melanie :Vosjes zijn superleuk!

Hier ga ik in oktober ook voor kleurentattoos, al de rest is black en Grey. Maar ik wil 't zo realistisch mogelijk dus moet er kleur in. Vind dat best spannend.
Is het anders qua genezing?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 18:58 



 
Profiel   

Meelezer komt even binnenvallen.
Ik ben gister bij Thomas van Acid geweest voor tattoo nr 5! Nooit langer dan een half uurtje gezeten. Dit was wel even andere koek :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 20:35 



 
Profiel   

Wow waanzinnig !

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 20:44 



 

Wauw!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 20:45 



 

Guusje113 schreef
Meelezer komt even binnenvallen.
Ik ben gister bij Thomas van Acid geweest voor tattoo nr 5! Nooit langer dan een half uurtje gezeten. Dit was wel even andere koek :D

[ [url=m/tj9e57.jpg]Afbeelding[/url] ]

Goh ik weet niet waarom, maar ik krijg er tranen van in m'n ogen. Heftig.
Mooi werk hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 20:46 



 
Profiel   

Ik ben stille meelezer, maar wil nu toch wel even reageren.
Wat een prachtige tattoo!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 20:46 



 
Profiel   

Oh wauw. Dat is er echt een waar je naar blijft kijken. Gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 21:10 



 
Profiel   

Charisma schreef
Hier ga ik in oktober ook voor kleurentattoos, al de rest is black en Grey. Maar ik wil 't zo realistisch mogelijk dus moet er kleur in. Vind dat best spannend.
Is het anders qua genezing?



Leuk! Ik houd van kleur!
De genezing is wel anders. Kleur gaat dieper dan schaduw en heeft ook iets langer nodig om te helen. Er zullen waarschijnlijk wat meer vellen vanaf komen dan je gewent bent.
Je nazorg is wel gewoon hetzelfde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 21:27 



 
Profiel   

De olifanten.. wauw. Hoe lang heb je gezeten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 21:36 



 
Profiel   

Die olifanten zijn prachtig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 21:42 



 
Profiel   

Ik ben er ook echt super blij mee! Zit nog een subtiel kleurtje in, maar m'n huid was zo rood dat hij de foto bewerkt heeft denk ik haha..

Supervixen, zo'n 2,5 uur ongeveer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 21:44 



 
Profiel   

De olifanten zijn prachtig! Grappig, ik vind je moedervlekjes echt passen bij de tattoo-style. Heel gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 21:51 



 
Profiel   

Guusje113 schreef
Meelezer komt even binnenvallen.
Ik ben gister bij Thomas van Acid geweest voor tattoo nr 5! Nooit langer dan een half uurtje gezeten. Dit was wel even andere koek :D

[ [url=m/tj9e57.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3 wauw

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 21:52 



 
Profiel   

Charisma schreef
Eloya:wordt ie nog meer ingekleurd


Nee hij blijft zo. Black and grey met paar accenten kleur

En wow die olifanten <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 22:30 



 
Profiel   

Ik kom eventjes binnenvallen en hopelijk kunnen jullie mij helpen! :D

Mijn moeder loopt al een lange tijd met het idee om een tattoo te laten zetten maar tot nu toe nog niet de stap gezet. Nu zijn we van plan om het haar cadeau te geven voor haar verjaardag; of het lukt om een afspraak bij een artiest te maken precies op haar verjaardag is een ander verhaal, maar anders kan het natuurlijk ook later. Ze heeft me wel vertelt wat ze in gedachten heeft: een stierenschedel in Day of the Dead stijl. Haar vader die alweer meer dan 20 jaar geleden is overleden was namelijk een Stier als sterrenbeeld. Ze wilt geen megagrote tattoo.

Ik heb al wel wat rondgekeken naar artiesten (The Ink Society en ArtCastle), maar misschien weten jullie ook nog goede? We wonen in provincie Utrecht, maar willen best een stukje ervoor rijden.


Ik wil zelf ook een tattoo (en daarna er nog één en nog één...) maar ik heb verschillende ideeën en er nog niet over uit welke als eerst :'). Ik wil graag een bos op m'n onderarm (Dit idee), maar ik ben ook een beetje bang dat het té zichtbaar is, alhoewel ik niet één of andere baan heb met een hoge functie (gewoon marketingmedewerker, denk niet dat het echt een groot probleem zou zijn). De twee andere ideeën zijn een Ouroboros en het Oog van Horus.

Ik ben zelf helemaal fan van het werk van Thomas van ACID Tattoo :D Die olifanten hierboven vind ik echt gaaf!

Maar wat zet je nou in zo'n mailtje die je naar een artiest toestuurt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 23:25 



 
Profiel   

Danielleeee_ schreef
Caro_MarjaH schreef
Hoi, ik ben nieuw hier. Ik zie mooie plaatjes voorbij komen.
Ik laat 7 oktober mijn eerste tattoo zetten, vind het erg spannend en ben heel benieuwd hoe ik het ga ervaren. Tot die tijd lees ik gewoon mee en daarna laat ik jullie zien wat het is geworden :-)

Wat ga je laten zetten? :D En bij welke shop?



Een vrij grote tattoo van een fries paard komt erop en ik ga naar Mia's Tattoo Vision in Zwolle.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 06:50 



 
Profiel   

Whale: Die vraag is al 100 keer langsgekomen in dit topic..

Je idee, waar je hem wil, hoe groot.
Een aantal artiesten werkt met formulieren die je moet invullen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 06:53 



 
Profiel   

Wauw, die olifanten zijn prachtig! Daar mag je zeker trots op zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 07:01 



 
Profiel   

Guusje: prachtige olifanten seg! Heel knap!!!

Njiloj: thx voor je reactie! Dan weet ik een beetje wat ik moet verwachten. Ik heb me dus ook ingesteld op meer pijn dan bij black en grey...:+

Eloya: knap, ik vind het wel wat hebben zo half/half!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 07:24 



 
Profiel   

Die olifanten :+:
Ik blijf er naar kijken, zó mooi

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 11:12 



 
Profiel   

Wauw, die olifanten zijn echt prachtig :+:
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 12:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 468 van de 502 [ 12529 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471 ... 502  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen