Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 99 van de 502 [ 12529 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 502  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] Tattoo's 13

 

Dat 'ie op de huid lag heb ik ook een tijd gehad met die tattoo die die vriendin gezet had. Was ook bang dat dat niet wegging omdat het zo lang duurde en ik bij m'n eerste tattoo niks had :+ Inmiddels helemaal weggetrokken dus kan best goedkomen :D Dat zag er ook echt zo uit als op jou foto, je zag hem echt op de huid liggen zeg maar
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 16:44 



 
Profiel   

Ik vind hem wel heel mooi geworden Jackytje! Lijkt me wel lastig om een foto van te maken :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 16:47 



 
Profiel   

Wie heeft er (veel) verstand van tattoo’s die vervagen op de hand? Of hoe snel het vervagingsproces gaat?
Zijkant hand, hoe snel mag dat vervagen na de eerste keer zetten? Graag een pb, dan stuur ik een foto. Beetje spoed.. :*

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 16:49 



 
Profiel   

enamorada schreef
Ik vind hem wel heel mooi geworden Jackytje! Lijkt me wel lastig om een foto van te maken :')

Haha, ja, echt verschrikkelijk. :') Hij ziet er dan ook echt niet uit op die foto's, de hele neus is vervormd door de bolling van mijn schouderblad :P Als ik woensdag ga, vraag ik wel even of iemand een mooiere foto kan maken.

Bedankt!

En dat is alvast een geruststelling _Dreamer, bedankt voor je ervaring. Ik heb toch maar even gemaild bij voorbaat, ben benieuwd wat ze zeggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 16:51 



 
Profiel   

Oei, dat ziet er inderdaad niet goed uit! Ik had ook niet zo heftig verwacht. Misschien kan je ermee langs de huisdokter als het aanhoudt en je denkt dat het eerder gerelateerd is aan eczeem?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 16:55 



 
Profiel   

Hij is wel heel mooi geworden inderdaad Jackytje! Ben benieuwd hoe die wordt als ie helemaal af is :j Verstandig dat je even gemaild ook denk ik, voor hetzelfde geld is het niks maar je weet maar nooit natuurlijk.

PrinceAmos, niet specifiek veel 'verstand' of zelf ervaring mee maar heb toch regelmatig gezien dat het binnen een paar maanden tot een paar jaar al erg kan vervagen en dat dat ook 'normaal' kan zijn, afhankelijk van de persoon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 16:58 



 
Profiel   

[ img ]
Ben heeeeeellll blij <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 17:08 



 
Profiel   

Sorry dat ik zo binnen kom vallen trouwens :o .
Ik zet het hier wel neer. Hij is eind oktober gezet.. en deze tattoo’s zijn atm zo geworden. Graag jullie mening. Tattoeerder schuift het op ‘het is op de hand gezet, slijt sneller’..

De tijger > ik vind hem niet in verhouding. Tattoeerder zegt dat hij niet in verhouding is door het paardenhartje daarvoor.

Graag jullie meningen, dan staat mijn schoonfamilie misschien wat sterker.

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 17:09 



 
Profiel   

Vind het geen goed gezette tattoo’s :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 17:11 



 
Profiel   

Yonker, wat prachtig <3
Jeetje PrinceAmos, dat is geen net werk. Vraag me gelijk af of het een thuistattoeerder is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 17:13 



 
Profiel   

Deels, hij heeft een eigen zaak(naast zijn huis ofzo?) maar dat is ver weg.. Maar omdat er mensen niet daar heen konden komen wou hij thuis komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 17:15 



 
Profiel   

PrinceAmos schreef
Deels, hij heeft een eigen zaak(naast zijn huis ofzo?) maar dat is ver weg.. Maar omdat er mensen niet daar heen konden komen wou hij thuis komen.


Heeft hij ook een site oid? (mag ook via PB) Ben wel benieuwd naar z'n andere werk dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 17:16 



 
Profiel   

Prachtig Yonker <3

Ik vind ze geen van allen goed gezet PrinceAmos... in mijn ogen dus gewoon slecht werk. Die zijkant van de hand is gewoon een heel bekend vervagingsplekje, maar de manier van zetten heeft hier mogelijk ook in mee gespeeld. Echter had de tatoeëerder, als het een goeie was geweest, je van tevoren ook wel verteld over de beperkte(re) levensduur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 17:20 



 
Profiel   

Bwa, weet niet of mijn huisdokter daar heel veel aan gaat kunnen doen.. Voor mijn eczeem is het ook gewoon cortisone zalfje voorschrijven en huppakee :P Maar dat ga ik er ECHT niet opsmeren, probeer ik zelf op gewone huid zo veel mogelijk te limiteren.

Hij is echt SUPER knap geworden Yonker! <3 Benieuwd hoe die gaat helen.

Oef, PrinceAmos, die tattoo's zijn inderdaad gewoon echt niet goed gezet.. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 17:21 



 
Profiel   

Yonker schreef
[ [url=m/ywRGUd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben heeeeeellll blij <3

Mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 17:22 



 
Profiel   

Ik lees eigenlijk alleen mee, maar wil even reageren, Yonker, wauw!! Wat ontzettend gaaf! Zoiets heb ik dus al een hele tijd in mijn hoofd maar dan alleen van het paard, of de afdrukken van mijn honden hun pootjes. Zo gaaf!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 17:23 



 
Profiel   

Gaaf Yonker! :)
Oei die tijger.. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 17:30 



 
Profiel   

De hond en kat zijn gebaseerd op foto’s van de mijne, of ja hond is er al niet meer. Dankjewel allemaal <3
Als het goed is dan knallen de bloemen er straks veel meer uit als het geheeld is :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 17:32 



 
Profiel   

Heel mooi Yonker <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 17:48 



 
Profiel   

Mooi Yonker <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 17:52 



 
Profiel   

Antwoord terug op mijn mailtje. Moet stoppen met de crème te gebruiken omdat in zeldzame gevallen de huid er op kan reageren bij langdurig gebruik.

Verder wordt me aangeraden om te wachten voordat ik de rest erbij laat zetten. -O- Persoon die me geantwoord heeft zegt zelf dat dit iets is dat ze nog nooit eerder hebben gezien.

Lekker dan. |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 17:56 



 
Profiel   

Yonker echt heel mooi!

De tijger.. oei..

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 18:04 



 
Profiel   

Wauw Yonker!! <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 18:53 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]
Even testen of het zou staan :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 19:03 



 
Profiel   

Oh Yonker wat mooi <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 19:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 99 van de 502 [ 12529 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 502  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen