[Info] Tattoo's 13

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IvysToeter

Berichten: 11891
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 19:04

Yonker, WAUW! die is echt heel erg gaaf! viel het je allemaal mee?

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 19:33

Ja hoor viel mij echt alles mee :D
Heb ook ooit mijn wenkbrauwen laten doen vond dat erger _O-

Mondy

Berichten: 11826
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 19:35

Nel hij is zo mooi <3

Oei die andere zijn echt ontzettend slecht gezet ....
Tanya is dat een nepper?

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 19:46

Mondy schreef:
Nel hij is zo mooi <3

Oei die andere zijn echt ontzettend slecht gezet ....
Tanya is dat een nepper?

Ja :D even kijken hoe het staat

Heel gaaf Nel!

Berdien

Berichten: 64522
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 19:49

Gaaf Jonker!! Echt heel tof zo :j De kat lijkt wel wat minder gedetailleerd dan de hond en het paard, is dat bewust zo gedaan?

De tijger (en de rest)... auw. Echt heel erg slecht gezet.

Wat lollig om zo een tattoo te kunnen testen Tanya!

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 20:05

Is niet echt minder gedetailleerd, komt denk ik ook wel door de foto. Als het genezen is zal ik sowieso nog foto plaatsen.

Dankjewel allemaal! :D <3

GeneralFlynn

Berichten: 15289
Geregistreerd: 24-03-05

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 21:00

Echt mooi Yonker!

Oei, die tijger..
Maar de rest is net zo slecht.
Die roos... :=

Wendy_Komen

Berichten: 6300
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 21:23

Gaaf Jonker!

Staat niet verkeerd Tanya! Zou het gezien het formaat en onderwerp wel bij een hele goede artiest laten zetten!

Hier eerste schets voor tattoo linker voet ontvangen. En echt al ZO gaaf!

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 21:40

Even een vraagje: ik heb nu Jona van Artcastle op het oog voor mijn tattoo. Is het gebruikelijk om te vragen voor een afspraak om even het idee enzo door te spreken? Moet ik gewoon een mailtje sturen of binnenlopen oid?
Ik heb natuurlijk al een tattoo, maar daar liep ik op zaterdag binnen voor meer informatie en maandag stond hij erop :+ Dus dat liep net wat anders.

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 21:42

gewoon binnenlopen of bellen voor consult. daar kan je je vragen stellen, prijs en inplannen :)

Wauw Yonker :D enorm mooi<3

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 21:59

Oke, dan stuur ik ze weer even een mailtje. Mochten ze alsnog willen dat ik daarvoor bel doe ik dat, maar liever niet. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 22:32

Yonker waaauw wat is die mooi!

enamorada schreef:
Even een vraagje: ik heb nu Jona van Artcastle op het oog voor mijn tattoo. Is het gebruikelijk om te vragen voor een afspraak om even het idee enzo door te spreken? Moet ik gewoon een mailtje sturen of binnenlopen oid?
Ik heb natuurlijk al een tattoo, maar daar liep ik op zaterdag binnen voor meer informatie en maandag stond hij erop :+ Dus dat liep net wat anders.


Ik zou wel even bellen van tevoren, het zou zonde zijn als je net op een moment komt dat hij geen tijd heeft :) Ik heb beide keren een consult gehad met 'm, van de tweede nog geen afspraak om hem te zetten maar wel al besproken.
Doe hem de groetjes van mij :D :P

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 22:33

Hebben ze op hun website geen richtlijnen qua bellen, langsgaan, mailen enzo? De ene shop staat open voor zomaar even langsgaan om te bespreken, de ander heeft liever dat dingen via mail gaan. Verschilt heel erg per shop en artiest maar vaak kan je die dingen op hun website terugvinden :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 22:34

Ze staan er wel voor open hoor! De eerste keer ben ik ook gewoon binnengelopen, en toen een afspraak gemaakt voor een consult met Jona :)
Geen idee of het anders ook anders kan (dan moet je meer geluk hebben dat de betreffende artiest toevallig tijd heeft denk ik), maar toen was hij nog niet in nl dus was met hem spreken wat lastiger :')
Maar het is meer zonde van je eigen tijd als je er helemaal naartoe gaat en een uur zit te wachten tot hij tijd heeft, dat bedoelde ik meer :)

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 22:36

Ik zit er zowat naast op school, dus even langslopen is in theorie zo gebeurd. Alleen ik vind het via de mail gewoon makkelijker, ligt een beetje aan mijn eigen ‘angsten’. We zien het wel :j En natuurlijk zal ik hem de groetjes does Franka :D
Ik spreek voor mijn gevoel wel echt verschrikkelijk Engels (ondanks mijn Cambridge certificate, oeps), dus ik hoop dat ik een beetje uit mijn woorden kom of dat er eventueel iemand is die het een en ander beter uit kan leggen. Ga ik nog even achteraan.

MissBmx
Berichten: 4401
Geregistreerd: 20-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 00:55

Jackytje schreef:
Hoop dat het zo duidelijk is. Is voor mij ook maar de eerste keer dat ik toch wel zie dat het bultjes zijn. Dus vraag me af of het niet één of andere reactie is. Wel gek dat het zo laat pas gekomen is en het niet echt veel jeukt ofzo.
[ [url=m/0SKyw9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Superlelijke foto die hem ECHT geen eer aan doet, aangezien ik er wel nog heel erg blij mee ben :o

Is ook niet overal, echt de zwarte stukken alleen.

De mijne is veel kleiner maar was ook echt zo verdikt na 1,5 week, duurde zeker wel een maand voordat mijn huid weer helemaal glad was met mijn huid.
En die staat nog steeds super strak.

Oef die hand tattoo en de tijger, nee daar zou ik ook echt niet blij van worden en ook niet weer laten tattoëren door die persoon

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 02:19

Ik kom even onder mijn meelees-steen voor een vraag/wat advies.

Een aantal weken terug kreeg ik aan mijn kuit tattoo wat jeuk, en er zaten wat bultjes op. Dacht dat is vast droge huid oid dus eerst met vaseline gesmeerd, toen dat niet werkte eczeem zalf gesmeerd voor een week of 2. Het werd beter en ik ben van 2xd naar 1xd gegaan en later gestopt. Doordat de tattoo er zit kan ik natuurlijk niet zien of de huid rood is, maar ik voel wel een enkel bultje. Nu is het zo dat (vooral s'avonds) de jeuk erger wordt en ik er soms echt niet af kan blijven. Vooral wanneer ik er wel aan heb gekrabd dan staat hij ook meteen vol met bultjes en is de jeuk nog erger.
De tattoo staat sinds februari, de bultjes en jeuk bevinden zich enkel in de tattoo zelf, niet verder op het kuit.

Maandag ga ik bellen voor een afspraak bij de dokter, maar ik vroeg me af of iemand dit al eerder heeft meegemaakt?

IvysToeter

Berichten: 11891
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 12:01

enamorada schreef:
Ik zit er zowat naast op school, dus even langslopen is in theorie zo gebeurd. Alleen ik vind het via de mail gewoon makkelijker, ligt een beetje aan mijn eigen ‘angsten’. We zien het wel :j En natuurlijk zal ik hem de groetjes does Franka :D
Ik spreek voor mijn gevoel wel echt verschrikkelijk Engels (ondanks mijn Cambridge certificate, oeps), dus ik hoop dat ik een beetje uit mijn woorden kom of dat er eventueel iemand is die het een en ander beter uit kan leggen. Ga ik nog even achteraan.


Afspraak maken voor een consult doen ze alleen via de telefoon.

IvysToeter

Berichten: 11891
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:33

Net gebeld naar artcastle.
Ik ben toch al zo'n schijterd....
En mijn Engels is niet zo goed...
Kreeg ik een Engels sprekende vrouw aan de telefoon.
Heb maar gezegd dat ik slecht Engels spreek en dat ik contact heb gehad met Bente.
Na even wachten kreeg ik Bente aan de telefoon.
Even verteld over het contact wat ik heb gehad.
Tot nu toe had ik maar 1 datum waarop ik kon om af te spreken (ivm werk en oppas voor de kids)
Helaas is die dag ook de enige dag dat Jona niet werkt...
Dus afgesproken dat ik ga kijken voor een andere dag/datum en dan terug bel.
Toen ik vertelde over de emotionele lading die deze tattoo krijgt zei ze dat Jona daar een hele fijne artist voor is omdat hij echt emotioneel betrokken is bij z'n klanten.
Niet dat hij gaat zitten huilen zei ze maar dat hij zich echt goed in het verhaal inleeft/meeleeft en daardoor echt gevoel in de tattoo legt.
Nog geen afspraak dus, maar m'n eerste stap is gezet.
(Stiekem ben ik best trots op mezelf)

Mondy

Berichten: 11826
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 18:06

Hoe lang vantevoren kregen jullie je ontwerp bij blackbear?
Komende maandag mag ik maar nog niks toegestuurd gekregen. Wel een mail dat hij eraan zou beginnen maandag maar dat was m verder. Heb donderdag en vandaag een berichtje er achteraan gestuurd maar nog geen idee dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 18:24

IvysToeter schreef:
Net gebeld naar artcastle.
Ik ben toch al zo'n schijterd....
En mijn Engels is niet zo goed...
Kreeg ik een Engels sprekende vrouw aan de telefoon.
Heb maar gezegd dat ik slecht Engels spreek en dat ik contact heb gehad met Bente.
Na even wachten kreeg ik Bente aan de telefoon.
Even verteld over het contact wat ik heb gehad.
Tot nu toe had ik maar 1 datum waarop ik kon om af te spreken (ivm werk en oppas voor de kids)
Helaas is die dag ook de enige dag dat Jona niet werkt...
Dus afgesproken dat ik ga kijken voor een andere dag/datum en dan terug bel.
Toen ik vertelde over de emotionele lading die deze tattoo krijgt zei ze dat Jona daar een hele fijne artist voor is omdat hij echt emotioneel betrokken is bij z'n klanten.
Niet dat hij gaat zitten huilen zei ze maar dat hij zich echt goed in het verhaal inleeft/meeleeft en daardoor echt gevoel in de tattoo legt.
Nog geen afspraak dus, maar m'n eerste stap is gezet.
(Stiekem ben ik best trots op mezelf)


Top gedaan! :D

IvysToeter

Berichten: 11891
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 18:54

7 december ga ik bespreken wat mijn ideeën zijn :D :D :D

Mondy

Berichten: 11826
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 18:55

Spannend! Super gedaan hoor :j

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 19:00

Spannend!!! Top :D

Vervelend dat je, je ontwerp nog niet heb Cyn! Wat wil je eigenlijk? Nu moet ik eerlijk zeggen dat Amanda freehand werkt maar daar echt geen problemen mee had. Wel even spannend maar zodra ik daar kwam had ik heel mijn vertrouwen er al ingestopt. Hoop dat het maandag mooi wordt! :D

Mondy

Berichten: 11826
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 19:03

Opzich vind ik het ontwerp op de dag zelf hebben geen probleem. Gaat me meer om de prijsindicatie aangezien je vooraf moet pinnen. Wel zo handig als ik weet wat ik moet pinnen :')
Wat is nog even een verrassing (oftewel of mijn eerste idee wel mogelijk is.. anders wordt het mijn 2e idee)