[Info] Tattoo's 13

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 22:48

Dat geloof ik- hij is ook erg bijzonder, en erg mooi

savieralover

Berichten: 1701
Geregistreerd: 23-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 22:57

ik wil ooit ook een tattoo laten zetten. idee is dan een wolf op mijn linker schouder. hoe en wat weet ik nog niet precies maar in ieder geval niet volledig ingekleurd met haartjes want dat vind ik te donker.

Kwam deze:

Afbeelding

tegen op insta en vind dit wel echt prachtig dus mogelijk dat het ooit iets in zo'n soort stijl zal worden maar eerst nog even een tijd goed overna denken. zou dan mijn eerste worden dus wil er wel 100% zeker van zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 10:13

tijger22 schreef:
Connie schreef:
Foto? En waar ben je geweest? :)


Een kennis heeft hem voor me gezet.
Dus geen tattooshop zegmaar haha.
Hij werkte netjes en hygiënisch voor degene die meteen comentaar willen leveren :P

Hier een foto :)


[ [url=m/FOBRBW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat commentaar ga je krijgen want ook als iemand 'hygienisch' werkt is het gewoon echt oerdom om bij een particulier thuis een tattoo te laten zetten. De ruimte is er gewoon niet voor geschikt en er zijn niet voor niets GGD certificaten voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 10:28

tijger22 schreef:
Een kennis heeft hem voor me gezet.
Dus geen tattooshop zegmaar haha.
Hij werkte netjes en hygiënisch voor degene die meteen comentaar willen leveren :P

Hier een foto :)


[ [url=m/FOBRBW.jpg]Afbeelding[/url] ]


Het spijt me dat ik het moet zeggen maar ik vind hem echt alles behalve mooi gezet, ongelijke lijnen her en der kriebel lijnen en véél te donker.. Ben bang dat je daar over een paar jaar flink spijt van gaat krijgen.. Heb zelf mijn eerste tattoo ook bij een kennis van mijn neef laten zetten die had alle papieren en ga zo maar door, gewoon een kleine shop aan huis begonnen maar 3 simpele sterretjes zetten kon ie niet.. Heb er nu nog altijd spijt van..

ClaudiaHS

Berichten: 8063
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 10:31

Ach zo heb ik mn allereerste ook bij iemand thuis laten zetten.
En hoewel hij het best netjes deed heeft hij mn ontwerp wel vern*ukt en veel te dikke lijnen.
Ik heb hem eens bij laten werken door een shop en het is er iets beter van geworden :')
Echt spijt heb ik er niet van, maar ik denk er toch over om hem helemaal te laten coveren.
Scheelt dat hij niet zo heel groot is :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 10:38

ClaudiaHS schreef:
Ach zo heb ik mn allereerste ook bij iemand thuis laten zetten.
En hoewel hij het best netjes deed heeft hij mn ontwerp wel vern*ukt en veel te dikke lijnen.
Ik heb hem eens bij laten werken door een shop en het is er iets beter van geworden :')
Echt spijt heb ik er niet van, maar ik denk er toch over om hem helemaal te laten coveren.
Scheelt dat hij niet zo heel groot is :=


Ik wil die van mij ook coveren maar om het toch iets beter te maken zijn de lijnen een paar jaar geleden wat dikker "breder" gemaakt om toch rechte lijnen te zetten, het is beter maar ben in the end nogsteeds niet tevreden. Coveren lukt niet omdat de lijnen te zwart zijn, of zwart op zwart of eerst laseren..

ClaudiaHS

Berichten: 8063
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 10:44

Ik moet ook eerst maar eens info opvragen bij een shop die goed is in coveren.
Ik heb namelijk ook dikke zwarte letters.
En ik heb werkelijk geen idee of er nog iets anders van te maken valt haha. En anders is het jammer.
Ik erger me er niet zo heel erg aan namelijk.

Fem

Berichten: 12518
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 10:46

Ik ben nu wel nieuwsgierig naar de tattoo's waar jullie spijt van hebben.. (mag ook via PB eventueel)...

Lijkt me echt niet tof om later spijt te hebben van een tattoo (of van het feit dat ie niet mooi gezet is)...

tijger22

Berichten: 747
Geregistreerd: 17-07-16
Woonplaats: Lochem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 10:50

Annet_Dottie schreef:
ClaudiaHS schreef:
Ach zo heb ik mn allereerste ook bij iemand thuis laten zetten.
En hoewel hij het best netjes deed heeft hij mn ontwerp wel vern*ukt en veel te dikke lijnen.
Ik heb hem eens bij laten werken door een shop en het is er iets beter van geworden :')
Echt spijt heb ik er niet van, maar ik denk er toch over om hem helemaal te laten coveren.
Scheelt dat hij niet zo heel groot is :=


Ik wil die van mij ook coveren maar om het toch iets beter te maken zijn de lijnen een paar jaar geleden wat dikker "breder" gemaakt om toch rechte lijnen te zetten, het is beter maar ben in the end nogsteeds niet tevreden. Coveren lukt niet omdat de lijnen te zwart zijn, of zwart op zwart of eerst laseren..



Ik heb de foto qua licht bewerkt, dus het klopt dat hij donkerder lijkt.
Maar wat je zegt over de lijnen kan ik me niet in vinden.
Ik vind hem super gezet en ben er mega blij mee, en daar gaat het uit eindelijk om :)

ClaudiaHS

Berichten: 8063
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 10:51

_O- oke ik heb een foto gemaakt
Ik zal hem in een link zetten zodat jullie niet meteen van de stoel vallen van schrik. _O-

Het idee wat ik ooit had uitgeprint was heel mooi met sierlijke krullen.
En dan wilde ik dus de letters van mijn kinderen erbij.


Spoiler:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 10:54

tijger22 schreef:
Ik heb de foto qua licht bewerkt, dus het klopt dat hij donkerder lijkt.
Maar wat je zegt over de lijnen kan ik me niet in vinden.
Ik vind hem super gezet en ben er mega blij mee, en daar gaat het uit eindelijk om :)


Absoluut, maar als ik kijk naar de onderste rij veren(?) begint het rechts met een puntige, bijna een uitgerekte driehoek, en als je dan kijkt stapje voor stapje naar links, komen de veren steeds dichter tegen elkaar aan te staan en de helemaal linker loopt veel ronder af ipv met zo'n punt.
Misschien is dat de bedoeling, maar valt mij persoonlijk gelijk op dat dat niet klopt.
En bewerkt of niet hij is echt heel donker , ik zag het in eerste instantie ook niet na tattoo nummer 1 dat het niet was hoe het hoorde. Maar goed als jij er blij mee bent is het belangrijkste. Ik denk alleen niet dat zo'n donkere tattoo mooi blijft.

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 11:00

ClaudiaHS zo lelijk is die toch niet gezet? :o


Afbeelding
Dit is die van mij (na de eerste keer zetten)


Afbeelding
Links na de 2e keer zetten, rechts na de 3e keer (door een andere shop, foto van direct na het zetten)


Afbeelding
En nu..

tijger22

Berichten: 747
Geregistreerd: 17-07-16
Woonplaats: Lochem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 11:05

ClaudiaHS schreef:
_O- oke ik heb een foto gemaakt
Ik zal hem in een link zetten zodat jullie niet meteen van de stoel vallen van schrik. _O-

Het idee wat ik ooit had uitgeprint was heel mooi met sierlijke krullen.
En dan wilde ik dus de letters van mijn kinderen erbij.


Spoiler:
[ [url=m/8J2OpD.jpg]Afbeelding[/url] ]



Ik vind vooral de sterren en de S niet mooi meer in vorm.
De rest valt vind ik nog wel reuze mee!

Hou er wel rekening mee dat die bij coveren een stuk groter word omdat hij anders te goed zichtbaar blijft.

ClaudiaHS

Berichten: 8063
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 11:10

Klopt, hij valt best mee en de S die hij toen in het ontwerp gemaakt had leek niet op een S dus die heeft hij ter plekke aangepast.
Dat het coveren een stuk groter wordt vind ik niet erg hoor.
Maar ik moet eerst maar eens kijken of het wel kan.
Ik baal het meest van het 'takje' die had gewoon heel sierlijk moeten zijn.
Maar omdat de bovenste stokjes te dicht op elkaar zitten kunnen er geen krullen aan.

Ik ben zelf niet zo heel erg van gekleurde tattoos dus ik het het liefst wit/zwart/grijs.

Ik zal eens zoeken of ik nog een oude foto heb van voor de aanpassingen door de shop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 11:12

tijger22 schreef:
Ik vind vooral de sterren en de S niet mooi meer in vorm.
De rest valt vind ik nog wel reuze mee!

Hou er wel rekening mee dat die bij coveren een stuk groter word omdat hij anders te goed zichtbaar blijft.


Ik ben bang dat ze hem zo niet eens kunnen coveren.. Mits het zwart op zwart moet worden. Zelf vorige maand naar de shop geweest om te vragen wat ze met mijn sterretjes kunnen maar is te zwart.
En omdat jou (ClaudiaHS) tattoo ook nog best breed over je pols staat denk ik dat je hem echt een paar keer moet laseren voor je daar een mooie cover over kan zetten..
Zou inderdaad wel goed nadenken of je dat echt wil zoals Tijger zegt moet je wel rekening houden met dat ze een groot stuk moeten pakken.

ClaudiaHS

Berichten: 8063
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 11:16

Als ik moet gaan laseren dan ga ik het niet laten doen.
Dan misschien eventueel vragen of ze hem wat aan kunnen passen.
Wat betreft de grote dat maakt me echt niks uit.
Ik vind tatoos erg mooi alleen mijn man houdt er niet van helaas.
Maar goed het blijft mijn arm natuurlijk.

Kris

Berichten: 10098
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: NYMEGEN

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 11:20

Leuk! Allemaal tattoo's. Ik heb er 4 en de 5e zit in de pen.
Kon niet geloven dat men tijdens de 1e zei dat het verslavend was. Maar dat is het dus wel haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 11:32

ClaudiaHS schreef:
Als ik moet gaan laseren dan ga ik het niet laten doen.
Dan misschien eventueel vragen of ze hem wat aan kunnen passen.
Wat betreft de grote dat maakt me echt niks uit.
Ik vind tatoos erg mooi alleen mijn man houdt er niet van helaas.
Maar goed het blijft mijn arm natuurlijk.


Haha herkenbaar, voor zover ik kan oordelen van een foto zijn jou lijnen ongeveer net zo dik en donker als die van mij. Ik zou het inderdaad gewoon na vragen maar als ik kijk wat mijn tattooshop zei was het echt als je hier wat mee wil word het pikzwart op pikzwart. Dan moet je ook nog omdenken als je over je tattoo wrijft gewoon met je vinger, voel je hem dan er op liggen? Voel je de lijnen zeg maar? Dan blijf je dat er ook nog eens doorheen voelen.
Ik ben eigenlijk met de opties naar huis gegaan of paar keer laseren of iets anders bedenken en dat er "omheen" zetten zodat de sterretjes een beetje naar de achtergrond gaan zeg maar.
Waarschijnlijk word het toch de 2e optie.
En hier ook een inmiddels ex die niet van tattoos houd maar heb wel tegen hem gezegd ik ben gewoon niet blij met die tattoo dus hoe dan ook ik ga er wat mee doen er komt of wat bij of wat overheen, nou dat kon dan nog wel :+

Kris

Berichten: 10098
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: NYMEGEN

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 11:36

Helaas is het zo dat laseren gruwelijk pijnlijk is en dat je altijd nog iets blijft zien. Is het niet een vage vorm, dan wel littekens van het laseren. Ik zou dus ook gaan voor iets eromheen zetten. Coveren gaat niet werken, tenzij je inderdaad een groot donker vlak wil :Y)

tijger22

Berichten: 747
Geregistreerd: 17-07-16
Woonplaats: Lochem

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 11:49

Hier ook een vriend die niet van tattoos houdt.
Hij vind het wel mooi, maar dan bij anderen.
Maar ook ik denk het is mijn eigen arm en mochten we ooit uit elkaar gaan heb ik me al die tijd voor niks ingehouden...
En je leeft maar 1 keer, dus iedereen heeft ook het recht om te doen wat hij of zij wil met zijn/haar lichaam toch? :)

ClaudiaHS

Berichten: 8063
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 11:52

Mijn tattoo voel ik niet op de huid.
Alleen het bovenste golfje van de J voel ik iets.
Ach als er niks anders van te maken valt dan laat ik er wel wat moois omheen en bij tekenen. :D

Kimbers

Berichten: 5105
Geregistreerd: 04-02-05

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 13:01

Afbeelding

Hier mijn spijt tattoo. Lettertype is te groot en te dik. De veer komt totaal niet in de buurt van waar ik mee aan kwam zetten. Heb me helaas laten overbluffen door de artiest en hij heeft het er opgeknald zoals hij het mooi vond.

De veer is te zwart en te grof voor het type persoon wat ik ben.

Fem

Berichten: 12518
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 13:07

Oh jeetje... wat K... dat die tattoo-artist je heeft overbluft... Jammer dat er niet naar jouw wensen geluisterd is...

Kris

Berichten: 10098
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: NYMEGEN

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 13:15

Zonde Kimbers. Ik vind hem niet lelijk trouwens! Altijd 7 keer kijken na het plakken of het echt is wat je wil laten zetten voor eeuwig!

ClaudiaHS

Berichten: 8063
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 13:17

Ik vind die van jou meevallen Kimbers.
Ben het met je eens dat de tekst wat grof is.
Maar verder naar mijn idee niks mis mee