[Info] Tattoo's 13

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_mjwb

Berichten: 2205
Geregistreerd: 07-01-16
Woonplaats: Zuid Holland

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 17:28

Oké dankjewel allemaal! :)

Sweetgirl1
Berichten: 4561
Geregistreerd: 17-10-07

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 17:48

K heb mn benen wel gedaan avond van te voren. Weet niet hoe of wat bij hun maar vindt t zelf fijner.

Iejoorr

Berichten: 6256
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 19:07

Ik mag vrijdag weer :))

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 20:50


Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 20:55

Vreselijk...
Ben er alleen nog niet over uit of dat enkel door de stijl of door het complete ding is

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 21:25

Als ik het snel bekijk vind ik het niet direct lelijk, maar ik zou het nu ook niet direct uniek noemen. Ik vind het vrij average, iets dat bij de Amerikaanse Ink Master kritiek zou krijgen maar niet genoeg om direct af te vallen ofzo.

Alleen deze vind ik precies echt niet kloppen; https://www.instagram.com/p/Bc6rQ2uliat ... attoo_tawi
Alles lijkt vrij realistisch en de vinger dan meer kartonachtig ofzo..

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 22:41

Joanne1987 schreef:
Vreselijk...
Ben er alleen nog niet over uit of dat enkel door de stijl of door het complete ding is


Ik vond het niet vreselijk maar vooral bijzonder :')
Weet alleen niet echt in de super positieve zin. Het is niet slecht de lijnen zijn wel strak. En kolibrie vond ik ook wel okish. Maar verder krijg ik er een Meh bij.

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 09:03

Ik vind het helemaal niks ook... :=

Haunting

Berichten: 282
Geregistreerd: 15-07-14
Woonplaats: Espel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 13:46

Lau schreef:
Wat vinden jullie van dit werk: https://www.instagram.com/tattoo_tawi

Vind niet alles van ze slecht maar ik zie daar op de 6e foto (dacht ik) Uchiha Itachi staan en die is slecht getekend. Maar zitten ook wel weer goede tussen. Is denk ik afhankelijk van wat je wil of ze goed zijn of niet.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 13:51

Ook niet helemaal mijn ding..

Ben aan het nadenken voor de volgende. Zal later even een foto uploaden, maar ik heb een tattoo op de voorkant van mijn schouder die ik niet zo mooi vind. :o (niet mooi en goed gezet) Er wordt deze zomer iets bij gezet, waardoor deze erin verwerkt lijkt zeg maar. Hij is helaas niet te coveren omdat het allemaal dik litteken weefsel is geworden (veel te diep in de huid gezet). Ik zit te denken aan mooie bloemen. :) Zoiets:
Afbeelding

TheNovelist

Berichten: 1512
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 15:07

Haunting schreef:
Lau schreef:
Wat vinden jullie van dit werk: https://www.instagram.com/tattoo_tawi

Vind niet alles van ze slecht maar ik zie daar op de 6e foto (dacht ik) Uchiha Itachi staan en die is slecht getekend. Maar zitten ook wel weer goede tussen. Is denk ik afhankelijk van wat je wil of ze goed zijn of niet.


Ik zat ook al te kijken naar Itachi. Daar zou ik persoonlijk niet blij mee zijn :oo

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 15:29

Ik vind het black & white werk niet overtuigend/contrasterend genoeg en het kleurenwerk vind ik in de uitvoering vaak gewoon niet mooi. Scheve lijnen, niet al te mooi kleurgebruik.. Ik zou hier niet naartoe gaan voor een grote piece iig. Voor iets kleins is het misschien leuker.

IvysToeter

Berichten: 11893
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 16:06

Frummels schreef:
Ook niet helemaal mijn ding..

Ben aan het nadenken voor de volgende. Zal later even een foto uploaden, maar ik heb een tattoo op de voorkant van mijn schouder die ik niet zo mooi vind. :o (niet mooi en goed gezet) Er wordt deze zomer iets bij gezet, waardoor deze erin verwerkt lijkt zeg maar. Hij is helaas niet te coveren omdat het allemaal dik litteken weefsel is geworden (veel te diep in de huid gezet). Ik zit te denken aan mooie bloemen. :) Zoiets:
[ [url=m/Qfrqfq.jpg]Afbeelding[/url] ]


Nou ben ik wel benieuwd naar je tattoo op je schouder dan...

Dit van het voorbeeld is wel echt mooi!

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 16:22

IvysToeter: Ik heb alleen deze foto waarop je het idee/design een beetje kunt zien :+
Kan later wel een foto dichterbij maken. Hij zit zeg maar echt op mijn huid door het littekenweefsel, dus je voelt hem ook goed. Ik denk dat hij zo'n 2 mm bovenop de huid ligt. :n Het is een gewei met een driehoek eromheen.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Frummels op 19-02-18 16:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 16:23

Emmaa_ schreef:
Ik vind het black & white werk niet overtuigend/contrasterend genoeg en het kleurenwerk vind ik in de uitvoering vaak gewoon niet mooi. Scheve lijnen, niet al te mooi kleurgebruik.. Ik zou hier niet naartoe gaan voor een grote piece iig. Voor iets kleins is het misschien leuker.


Ik wil een klein pentagram achter mijn oor. En deze shop zit echt om de hoek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 16:43

Nou, als jij tevreden bent met een okayish tattoo waar je een 'meh' gevoel van krijgt, vooral doen. :+

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 16:55

Anthea schreef:
Nou, als jij tevreden bent met een okayish tattoo waar je een 'meh' gevoel van krijgt, vooral doen. :+


Eigenlijk niet,
Maar misschien zagen mensen iets wat ik over het hoofd zag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 17:05

Lau schreef:
Emmaa_ schreef:
Ik vind het black & white werk niet overtuigend/contrasterend genoeg en het kleurenwerk vind ik in de uitvoering vaak gewoon niet mooi. Scheve lijnen, niet al te mooi kleurgebruik.. Ik zou hier niet naartoe gaan voor een grote piece iig. Voor iets kleins is het misschien leuker.


Ik wil een klein pentagram achter mijn oor. En deze shop zit echt om de hoek.


Dat zou geen reden moeten zijn voor een shop te kiezen. Vanwaar de keuze voor die tattoo op die plek?

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 17:22

Omdat ik het mooie plek vind en het niet perse in het zicht is. Het past ook niet echt bij de rest wat ik al heb op een zichtbare plek.

Het is ook geen reden, maar ik merk dat ik minder kritisch keek omdat het dichtbij was. Dus verwachte hier gewoon een goede kijk op get portfolio. Want ik vind het okish en dat is natuurlijk niet wat ik zoek. Maar werd naarmate ik langer nadacht toch voor comfort en dichtbij getrokken en dus minder kritisch.

goldenarrow

Berichten: 8662
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 18:13

Frummels schreef:
IvysToeter: Ik heb alleen deze foto waarop je het idee/design een beetje kunt zien :+
Kan later wel een foto dichterbij maken. Hij zit zeg maar echt op mijn huid door het littekenweefsel, dus je voelt hem ook goed. Ik denk dat hij zo'n 2 mm bovenop de huid ligt. :n Het is een gewei met een driehoek eromheen.
[ [url=m/ImmEQa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Op de foto is het niet goed te zien, van veraf ziet hij er namelijk best leuk uit :+ Vind het wel een ontzettend leuk ontwerp trouwens!

@Lau; Je hebt toch al een tattoo bij The Rising Bastarts laten zetten? Waarom ga je daar niet naar terug? Of was je niet helemaal tevreden daarover?


Ik mag woensdag weer *\o/* Bij Acid Tattoo ga ik 2 rozen laten zetten, beide artiesten gaan er 1 zetten. Ik twijfel wel nog steeds een beetje over de plek. Wilde ze eigenlijk op mijn kuit, maar nu ga ik dus twijfelen :') Soms haat ik mijn hoofd, haha.

Nooor_

Berichten: 3852
Geregistreerd: 15-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 18:28

Lau schreef:
Omdat ik het mooie plek vind en het niet perse in het zicht is. Het past ook niet echt bij de rest wat ik al heb op een zichtbare plek.

Het is ook geen reden, maar ik merk dat ik minder kritisch keek omdat het dichtbij was. Dus verwachte hier gewoon een goede kijk op get portfolio. Want ik vind het okish en dat is natuurlijk niet wat ik zoek. Maar werd naarmate ik langer nadacht toch voor comfort en dichtbij getrokken en dus minder kritisch.

Ik heb ook tatoeages laten zetten hier in de buurt omdat het gemakkelijk was. Het werk in die shop is oké, maar niet goed (zoals je ook over deze shop zegt ongeveer). Ik heb geen spijt van de tattoo's ofzo, maar ik denk dat ze er een stuk beter uit hadden kunnen komen bij een andere shop. Nou heb ik ook nog een vrij moeilijke huid, dus in het vervolg ga ik er echt een stuk beter op letten.

Ik dacht toen ook; het is zoiets simpels dus ik loop hier wel binnen (i.p.v. bij andere tattooshop die hier ook vlakbij zit :+ ), maar uiteindelijk is dat beetje meer moeite/kosten/wachttijd het toch wel waard.
Zou dus zeker verder kijken naar iemand die echt goed en strak kan tatoeëren. :)

Captain

Berichten: 21402
Geregistreerd: 15-10-08

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 18:40

Ik ben ook bij een iets mindere geweest maargoed, het design had ik zelf al en wilde strakke lijnen, (alleen tekst) dat kan ze prima zetten! Dus dat was goed genoeg, had er ook niet anders uitgezien bij een andere artiest denk ik.

c_alsemgeest

Berichten: 20685
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 18:41

Late reactie... maar alsnog een poging

sans6 schreef:
c_alsemgeest schreef:
Mijn man heeft een sleeve met duiven, rozen, een grafsteen en een rouwende engel... die engel lijkt zo echt dat je haar haar opzij wil doen om haar gezicht te zien :')
Mijn volgende wil ik het liefst ook bij Emmy.

Ze getatoeëerd meestal zo uit de hand... kost daardoor wel wat meer tijd, maar extreem mooi.

Dat vraagt natuurlijk om een foto. *-:)


Poging sleeve op de foto... komt nooit goed tot zijn recht zo'n arm :') irl zie je meer contrast dan op de foto's


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 18:42

Zijn er nog mensen hier die naar de Blackbear Flash Day gaan? :)

LisanneeD
Berichten: 411
Geregistreerd: 31-07-13

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 18:59

Gave sleeve zeg!