Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 165 van de 180 [ 4488 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 180  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] Haar/haarverf deel 6

 
Profiel   

Dan heb je alleen een gloedje wat je er ook uitwast over je gehele haar zonder highlights. Ongeacht of je permanente verf gebruikt want het zal nooit goed pakken op onbehandeld haar. En zeker niet pakken als het donker geverfd haar is…
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 22:35 



 
Profiel   

Bralindy schreef
Dan heb je alleen een gloedje wat je er ook uitwast over je gehele haar zonder highlights. Ongeacht of je permanente verf gebruikt want het zal nooit goed pakken op onbehandeld haar. En zeker niet pakken als het donker geverfd haar is…

Bedankt voor de info. Kortom, dat wordt dus niks. Jammer :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 22:44 



 
Profiel   

Ik zou het even voorleggen aan je kapper.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 12:22 



 
Profiel   

MuSLi schreef
Bralindy schreef
Dan heb je alleen een gloedje wat je er ook uitwast over je gehele haar zonder highlights. Ongeacht of je permanente verf gebruikt want het zal nooit goed pakken op onbehandeld haar. En zeker niet pakken als het donker geverfd haar is…

Bedankt voor de info. Kortom, dat wordt dus niks. Jammer :(


Hangt ervan af, hoe je eigen haarkleur is, je hebt donker blond en donker blond zullen we maar zeggen.. kun je het beste naar de kapper gaan en overleggen wat de mogelijkheden zijn, ontkleuren hoeft niet altijd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 23:23 



 
Profiel   

MuSLi schreef
Eventjes een schopje in dit topic. Het is echt hoog tijd om weer naar de kapper te gaan.
Nu zou ik heel graag koperen highlights laten zetten in mijn donkerblonde haar.
Ik was online een beetje aan het zoeken, maar kon er weinig over vinden.

Is het voor het zetten van koperen highlights in donkerblond haar noodzakelijk om eerst te blonderen?
Of is het mogelijk de kleur direct te plaatsen? Alvast dank voor jullie informatie :)


Dit heb ik ook een keer laten doen bij de kapper. De koperen highlights konden zo gezet worden, mijn haarkleur is ook donkerblond beetje peper zout kleur. Als ik jou was zou ik even met je kapper overleggen. Ik heb er toen best veel plezier van gehad. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 19:52 



 
Profiel   

_Lobke_ schreef
MuSLi schreef
Eventjes een schopje in dit topic. Het is echt hoog tijd om weer naar de kapper te gaan.
Nu zou ik heel graag koperen highlights laten zetten in mijn donkerblonde haar.
Ik was online een beetje aan het zoeken, maar kon er weinig over vinden.

Is het voor het zetten van koperen highlights in donkerblond haar noodzakelijk om eerst te blonderen?
Of is het mogelijk de kleur direct te plaatsen? Alvast dank voor jullie informatie :)


Dit heb ik ook een keer laten doen bij de kapper. De koperen highlights konden zo gezet worden, mijn haarkleur is ook donkerblond beetje peper zout kleur. Als ik jou was zou ik even met je kapper overleggen. Ik heb er toen best veel plezier van gehad. :D

Thanks voor je reactie. Hier ook peper en zout kleur van nature. Dus ik ga inderdaad even informeren bij de kapper. Wie weet zijn er toch wat leuke mogelijkheden :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 20:05 



 
Profiel   

Hoi, ik heb even een vraag m.b.t haarverven.
Ik heb afgelopen week mijn haar gebleekt en het ziet er nu dus behoorlijk geel/blond uit. Kan ik gewoon mijn haar gaan verven zonder dat je nog wat terugziet van die gele gloed? Ik ben van plan om het asblond te verven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 16:01 



 
Profiel   

Heb je een foto met daglicht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 17:51 



 

Het heeft geen zin er asblonde verf overheen te gooien als je nog een fikse gele gloed hebt. Het beste kun je toner gebruiken (blauwtint) om die gloed eruit te krijgen, naast zilvershampoo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 18:17 



 
Profiel   

Bedankt voor jullie reacties! Ik zal kijken of ik morgen een foto kan sturen. Waar kan ik zo'n toner halen? Is dat bijv. ook in de drogist te koop?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 20:57 



 
Profiel   

martine096 schreef
Bedankt voor jullie reacties! Ik zal kijken of ik morgen een foto kan sturen. Waar kan ik zo'n toner halen? Is dat bijv. ook in de drogist te koop?


Nee dan zal je naar een winkel moeten waar ze kappersproducten verkopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 20:59 



 
Profiel   

martine096 schreef
Bedankt voor jullie reacties! Ik zal kijken of ik morgen een foto kan sturen. Waar kan ik zo'n toner halen? Is dat bijv. ook in de drogist te koop?


Bijv de haarshop verkoopt dat. Niet bij de drogist te koop. https://www.haarshop.nl/blog/2016-11-wa ... -haartoner

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 21:00 



 
Profiel   

Hoi, ik zit eraan te denken binnenkort mijn punten te dip-dyen met paars dus nu vroeg ik me af, welke merken raden jullie aan voor paarse (of een andere vrolijke keur, zoals roze of rode) haarverf? Mag permanent zijn, of semi-permanent, maar in dat laatste geval wel dat het een maand of 2 blijft zitten. Mijn eigen haarkleur is donkerbruin, momenteel zwart met semi-permanente verf, dus ik zal sowieso moeten bleken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 00:24 



 

La riche directions heeft genoeg vrolijke kleuren. Inderdaad wel eerst je haar ontkleuren, anders pakt het niet.

Mijn vriend heeft net mijn haar geverfd. Werd ondertussen wel tijd.. paars was enkel nog paars op de ontkleurde uitgroei, in de punten groenigblauw (daar zat rood als ondertoon voor ontkleuren). Donkerblauw zat er nog goed in, turquoise zag wat bleekjes. Begin juli laten verven, dus best tevreden :+

Eens zien wat straks gepakt heeft. Heb er lila, turquoise, alpinegroen en neonblauw in zitten. De paars was uitverkocht toen ik bestelde.. dus iets minder galaxy dit keer _O-

Gelukkig het onderste deel van mn haar, dus de niet pakkende uitgroei valt niet zo op. En als het niet goed pakt mikken we er gewoon donkerblauw over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 18:24 



 
Profiel   

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met olaplex? Is het het geld echt waard?

Ik lees er zoveel goede dingen over en heb zelf behoorlijk beschadigd haar wat wel flink wat liefde kan gebruiken..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 17:09 



 
Profiel   

Ik heb het net vandaag besteld, nummer 6 en 8 haha. Een vriendin van mij is er erg over te spreken.

Mijn haar is ook behoorlijk beschadigd. Ik heb van mezelf al droog pluizend haar, nu lekker geblondeerd met regelmaat en de keratine behandelingen houd het pluisvrij en stijl, maar gezond is het niet natuurlijke. Dus ben benieuwd wat het doet

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 17:20 



 
Profiel   

Ik zat zelf na te denken over 0 en 3. Ik ben alleen bang dat ik er super snel doorheen ben. Ik wil echt wel investeren in mijn haar maar elke maand olaplex kopen wordt wel een erg duur grapje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 17:37 



 
Profiel   

Bij mijn haar werkte het niet dus ik ben er snel mee gestopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 18:08 



 
Profiel   

Ja die vriendin zegt dat ze wel een half jaar met een potje doet, maar zij heeft het net oclver haar schouders, ik wel stuk langer. Ik krijg het morgen binnen dus zal je wel laten weten.

Heel veel mensen zijn natuurlijk super positief

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 19:35 



 
Profiel   

Jester_ schreef
Ik heb het net vandaag besteld, nummer 6 en 8 haha. Een vriendin van mij is er erg over te spreken.

Mijn haar is ook behoorlijk beschadigd. Ik heb van mezelf al droog pluizend haar, nu lekker geblondeerd met regelmaat en de keratine behandelingen houd het pluisvrij en stijl, maar gezond is het niet natuurlijke. Dus ben benieuwd wat het doet

Olaplex is super, maar ik denk dat je om te beginnen wellicht beter kunt kijken naar zoiets: https://www.kapperskorting.com/beschadi ... 3-4-5.html

Ik gebruik de shampoo en conditioner al langere tijd gecombineerd met nummer 3 en 6. Daarnaast is een satijnen kussensloop is ook echt een aanrader :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 19:50 



 
Profiel   

Bedankt voor de link Laurie! Ik heb net met korting 0 en 3 besteld. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 20:01 



 
Profiel   

Ik heb de shampoo en conditioner van Olaplex (ik geloof 4 en 5? geen idee..) maar gebruik die niet meer. Na een paar keer wassen werd mijn haar nog dunner en super elastisch/gummy. := Las hier dat meer mensen die ervaring hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 21:12 



 
Profiel   

Ik hen een hele fijne shampoo en conditioner, dus vandaar de keuze voor deze 2. Zocht juist een fijn haarmasker

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 22:32 



 
Profiel   

Ik heb over de shampoo en conditioner inderdaad meer slechte verhalen gehoord, nou heb ik al een fijne shampoo en conditioner dus daar was ik sowieso niet naar opzoek. Ben heel benieuwd hoe 0&3 mij bevallen, 7&8 wil ik ook nog wel proberen denk ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-21 13:51 



 
Profiel   

Olaplex shampoo en conditioner maakte mijn haar ook juist droog en stug!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-21 15:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 165 van de 180 [ 4488 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 180  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen