[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 18:06

Afbeelding
Je ziet het amper nog zo. Het is echt nog wel te zien voorin maar nu dus nitmeer zo erg dat je het in elk licht heel duidelijk ziet

DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 18:47

Giolli schreef:
Potverdorie wat ben jij knap. :x


Whaha dankje <<)


Nessie schreef:
Blauw lijkt me wel gaaf staan ja!


Jaa denk ook dat het heel gaaf zou zijn, denk dat ik het voorlopig n9g even rood hou en als ik het echt beu ben ga ik voor blauw :):)


Fennadev schreef:
Blauw is er wel net als rood snel weer uit.


Ja i know, ik kies graag lastige kleuren haha, gaat mij meer of die kleur ook leuk zou zijn


Mariska88 schreef:
Ik vind dat rode je juist heel leuk staan!


Dankje! Voorlopig hou ik het ook even zo

Anoniem

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 20:38

Wauw wat gaaf je haar zo, DarkCupid! Je bent echt prachtig. Ik denk dat het je niet gaat lukken om het donkerblauw te krijgen hier overheen eigenlijk, rood heeft de neiging om zich heel erg te hechten aan beschadigd haar dus die rode gloed gaat echt blijven. Blauw vervaagt snel dus het zou me niks verbazen als je blauw haar met een rode gloed hebt binnen 1 keer wassen...

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 21:07

Ik zou het rood houden. Staat je geweldig <3 Knap mens ben je toch ook!

ElineS
Berichten: 5507
Geregistreerd: 10-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 21:11

DarkCupid schreef:
Fennadev schreef:
Ik heb geen instagram dus daar kan ik niet kijken en wil sowieso iets wat met water tembaar is, geen gel dus. Oh via google ze opzoeken werkt ook wel gelukkig, alleen die modellen hebben eigenlijk allemaal een ovaal gezicht en zijn 10.000 keer knapper dan ik. Mijn gezicht neigt wat meer naar rond. Zo iets alleen dan nog ietsje korter lijkt mij wel leuk, maar niet te hanteren qua ontploft 's ochtends: https://hips.hearstapps.com/hbz.h-cdn.c ... size=980:*


Ik denk dat het je wel leuk zou staan!

Zoiets is misschien ook leuk bij jou gezicht?


[ [url=m/1Mzt5x.jpg]Afbeelding[/url] ]

T zou je denk ik wel staan




Ik ben trouwens opzoek naar andere merken haarverf, ik heb leuk rood geverfd haar, alleen het probleem is dat het soms na een dag of 2 al flink vervaagd. Ik heb Loreal excellence en directions gehad. Ik weet dat rood sowieso snel vervaagd, maar ben opzoek naar iets wat misschien net iets beter blijft zitten ?


Ook zit ik misschien te denken aan een ander kleurtje, maar wil het liefst niet meer bleken
(kapster had mij haar een tijd terug echt verpest door het te blonderen als de pest. Ik wou toen een 'neutrale' kleur, als bruin, en ze had het zo erg gebleekt dat het spierwit en natuurlijk dood als de pest werd, erg fijn...)

Denken jullie dat een donker(blauw?) Kleurtje een beetje zou staan? Anders hou ik het gwn lekker op rood


[ [url=m/088GkT.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/S6Q6Fx.jpg]Afbeelding[/url] ]


Je zou zo Ariel kunnen zijn :D . Het staat goed, het rood! Alleen je kunt hierover geen blauw doen, ook geen donkerblauw. Dan zul je het toch echt weer moeten bleken. Rood is hardnekkig, dat komt overal doorheen.. Maar ik zou het niet weer bleken. Je ziet dat je haar beschadigd is, dus ik zou kleuren zo min mogelijk doen en vooral bleken.

Nessie

Berichten: 8581
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 22:57

Afbeelding

Mijn grijstint zit erin! Even gauw een fotootje gemaakt, ben er blij mee. Uiteindelijk naar Ruthless geweest, zelfs door een bokker geverfd :D

DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 00:04

Hihi bedankt voor de complimenten, voorlopig blijft mn haar rood :D

@Nessie

Wauw het staat je heel erg goed! Echt prachtig!

WinSel

Berichten: 20570
Geregistreerd: 28-09-04

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 14:04

Afbeelding

Ik kom even binnenvallen
Zo is mijn haar nu maar ik wil het wel wat donkerder. Maar geen idee wat mooi staat haha. Iemand tips?

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 14:41

Wat is wat donkerder? Als in, meer blond of meer bruin of meer rood of nog heftiger?

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 14:45

WinSel: ik denk dat donkerbruin je wel mooi zal staan :j

Ik hou het niet meer uit meiden, ik ga volgende week naar de kapper om te verven :') Heb het lang volgehouden vind ik zelf, haha.
Wilde eigenlijk lichter blond, maar zag laatst weer een foto met heel donkerbruin en dat vond ik ook wel mooi staan.. Ideetjes? :)

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 14:55

Ik kon het ook niet meer uithouden dus me vorige week scheel betaald aan extensions die nu nog gemaakt moeten worden. :') Jemig wat een geld.

Frummels, lekker donker in de herfst met mooie high/low lights!

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 15:42

Haha ohhh hou op met me. _O- Ik ken het echt!
Ik doe het niet meer omdat ik heel weinig en dun haar heb, dus bij mij zie je ze bijna altijd gewoon zitten als er 1 zuchtje wind staat. -O-

Ik denk dat ik pas beslis als ik in de stoel zit welke kleur het wordt haha.

_Daniella

Berichten: 8005
Geregistreerd: 28-05-08
Woonplaats: Friesland

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 23:06

Ik zeg donker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 17:09

Heeft iemand hier tips voor een goede shampoo/conditioner voor krulhaar?

Ik heb sinds twee weken een permanent, gezet met papillotten en echt een heel mooie grove krul gekregen. Mijn haar heeft er niet echt onder geleden gelukkig, voelt (op de krul na) net als hiervoor :)

Nu is de shampoo en conditioner op, en wil ik eigenlijk gelijk overstappen op iets wat de krullen nog meer doet uitkomen, het zou van mij nog wel meer mogen krullen dan het nu doet :j Mijn haar is verder heel fijn/dun en niet snel vet of droog

Mariska88

Berichten: 813
Geregistreerd: 30-04-09

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 07:48

Ik zou dan shampoo voor krullen gebruiken, echter die keren dat ik permanent heb gebruikt, bleef het maar kort zitten en echte tips heb ik dan ook niet haha

Mariska88

Berichten: 813
Geregistreerd: 30-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 07:50

Mariska88 schreef:
Hmm ik laat mijn ervaring over Syoss professional performance ook wel weten als het geverfd is



Nu een week later geeft mijn haar nog steeds rood af
Als ik heb gedoucht en ga slapen moet dat echt met een handoek op mijn kussen, die is de volgende dag helemaal rood

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 10:08

Tja dat is wel gebruikelijk bij rood. :)

Mariska88

Berichten: 813
Geregistreerd: 30-04-09

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 10:29

Ohw, Oké :)
Kon me dat niet herinneren van de vorige keren namelijk ( al lang geleden)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 11:59

Mariska88 schreef:
Ik zou dan shampoo voor krullen gebruiken, echter die keren dat ik permanent heb gebruikt, bleef het maar kort zitten en echte tips heb ik dan ook niet haha


Dat een shampoo voor krullen een goed idee was leek mij ook wel ja :j Heb je nog tips over welke? Als ik in de drogist sta en ik zie 15 verschillende soorten dan heb ik echt geen idee hoe te kiezen, behalve op prijs misschien :')

Jorex

Berichten: 9944
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 16:51

Ik heb nu dit. Ik wil er eigenlijk geen haarlak of gel voor gaan gebruiken, kan ik het met mousse ook opfluffen? Want met haarlak lijkt het ook zo stijf.
Afbeelding

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 17:24

Nee dan zou ik volumepoeder gebruiken in combinatie met een beetje haarspray eventueel.

Jorex

Berichten: 9944
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 17:45

Dat heb ik allebei niet in huis. Sowieso wil ik niks erin wat stug en stijf maakt, ik wil het fluffy houden en ook dat het zo aanvoelt. Ik heb er nu wel haarlak in van de kapper, maar wil dat er eigenlijk nu meteen weer uitspoelen, want het voelt niet goed. Ik denk dat het morgenochtend sowieso wel alle kanten opstaat, ben een wilde slaper.

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 17:49

Volumepoeder maakt niet stijf, misschien een heel klein beetje stug, maar dan moet je gewoon niet teveel gebruiken. Mousse stort zo in en met teveel word het ook stug en/of stijf.
Fluffy houden zonder iets stijf of stug is niet mogelijk.

Over het algemeen gebruikt men al snel teveel. Als je een goed merk pakt en maar een beetje gebruikt. Is het echt minimaal stijf/stug met resultaat.

Jorex

Berichten: 9944
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 20:10

Oké, ik heb even gekeken en ik heb Andrélon hairspray (Strong), Andrélon super style mousse en goldwynn struktur gel(als ik m goed onthouden heb, kun je alleen bij kappers kopen) in huis. Iets anders halen voor morgenochtend kan ik niet. Al wil volumepoeder wel gaan proberen, maar ik heb vanavond andere dingen te doen. Het is me nu in ieder geval te stijf en stug.

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 15:37

Ik zit in de verf :D