[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Lobke_

Berichten: 1200
Geregistreerd: 17-07-12

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 08:44

Een lange Bob staat je denk ik ook wel heel leuk dan krijg je nog meer volume

Janine1990

Berichten: 43832
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 11:38

_Lobke_ schreef:
Een lange Bob staat je denk ik ook wel heel leuk dan krijg je nog meer volume


Dat had ik dus vorig jaar en viel enorm tegen.. Weliswaar zonder lagen...

Maar daarom ben ik dus op zoek naar iets anders...

Artimes

Berichten: 496
Geregistreerd: 21-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 07:41

Fair schreef:
Tegen de verwachtingen in is het toch goed gegaan. :=

[ [url=m/XJTg32.jpg]Afbeelding[/url] ]
Excuus voor blote billen hoofd. :+


Super gaaf <3

@janine laagjes geven meestal wel wat meer lucht in je haar, dus dan valt het vaak wel met wat lekkerder.
De lengte vind ik wel mooi zo, ik zou voor die lengte met lagen gaan

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 21:24

Ik hoorde altijd dat head and shoulders rood eruit wast, nu heb k kleurshampoo van kruidvat in mn haar. (ben lichtblond van mezelf zie fotos in dit topic). en head and shoulders heeft 0 effect gehad met eruit wassen... heb t er drie keer mee gewassen en ben nogsteeds oranje... wie o wie heeft de gouden tip?

edit; ik wil het bovenin vooral eruit / vervaagd aangezien ik erge uitgroei begin te krijgen xD


Afbeelding

Anoniem

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 22:20

geen idee.. weer blonderen?

heeft iemand ervaring met de Tangle teezer wet? (met handvat) en is hij fijn?

Anoniem

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 23:24

Head en shoulders is wel ontzettend nardnekking dus ik zou nog even niet opgeven! :-) al is oranje/rood ook hardnekking...

Artimes

Berichten: 496
Geregistreerd: 21-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 23:28

Trui schreef:
Ik hoorde altijd dat head and shoulders rood eruit wast, nu heb k kleurshampoo van kruidvat in mn haar. (ben lichtblond van mezelf zie fotos in dit topic). en head and shoulders heeft 0 effect gehad met eruit wassen... heb t er drie keer mee gewassen en ben nogsteeds oranje... wie o wie heeft de gouden tip?

edit; ik wil het bovenin vooral eruit / vervaagd aangezien ik erge uitgroei begin te krijgen xD


[ [url=m/le7u2D.jpg]Afbeelding[/url] ]


je hele haar goed insmeren met kokosolie en gewoon nacht mee slapen en de volgende dag pas wassen, dat trekt hard je kleur eruit doorgaans :)
Head en sholders werkt ook wel, maar beter als je het ook lang laat intrekken, alleen wassen en paar minuutjes werkt doorgaans niet heel lekker.

Anoniem

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 23:37

Kruidvat kleurverwijderaar werkt als een tierelier!

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 00:00

Ik heb head and shoulders vandaag een goed half uur laten intrekken. Gewn resultaat. Kleurverwijderaar ga ik eens naar kijken dankjewel!

MerleSimone

Berichten: 5729
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 00:03

Shanna schreef:
Kruidvat kleurverwijderaar werkt als een tierelier!

Wel reteslecht voor je haar. Heb het zelf ook al 2 keer (moeten) gebruiken maar als je al broos haar hebt, blijft er niks van over. Dan weet je dat haha.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 00:11

Dan doen we dat even niet hahaha

De onderkant gaat er prima uit maar t is juist de bovenkant wat zo dichtbij de uitgroei zit wat er gewoon niet uit wil

Banyu
Berichten: 12472
Geregistreerd: 28-07-10

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 00:21

Iemand enig idee wat het kan zijn, ala je heel veel haaruitval hebt met borstelen e.d?

Lous

Berichten: 24249
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 00:22

Stress, veranderingen in je hormoonhuishouding, tekort aan bepaalde voedingsstoffen, verkeerde verzorgingsproducten...

Banyu
Berichten: 12472
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 01:06

Lous schreef:
Stress, veranderingen in je hormoonhuishouding, tekort aan bepaalde voedingsstoffen, verkeerde verzorgingsproducten...


Verandering in hormoonhuishouding? Hoe bedoel je? Wil van de week even weer een masker erin doen! Voor nu, gebruik ik altijd hetzelfde. Wel wat stress gehas laatste paar maanden vanwege verhuizing. Ben van plan hierdoor even goed stuk af te lateb knippen, en huid haar nagels pillen te gaan gebruiken. ;)

Lous

Berichten: 24249
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 01:20

Je hormoonbalans/huishouding kan steeds weer anders zijn.
En dit is afhankelijk van voeding, slaap en beweging.
Of eventuele zwangerschap of verandering van anti-conceptie.

Banyu
Berichten: 12472
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 02:08

Lous schreef:
Je hormoonbalans/huishouding kan steeds weer anders zijn.
En dit is afhankelijk van voeding, slaap en beweging.
Of eventuele zwangerschap of verandering van anti-conceptie.



Qua anti conceptie wel vervanging gekregen om het bekende levegestonol verhaal, als ik het even goed spel! Heel moe laatste tijd, dat er vorige week bloed is geprikt, maar niets uitgekomen is.

_Lobke_

Berichten: 1200
Geregistreerd: 17-07-12

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 08:33

Het kan ook door het weer komen. Meestal verlies je meer haar in de herfst winter. Door minder zonlicht is het mogelijk dat je sneller vermoeid bent dan anders.

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 08:48

brokjes schreef:
heeft iemand ervaring met de Tangle teezer wet? (met handvat) en is hij fijn?


Ik heb de versie van Keune, Wet Brush Detangler.
Super fijne borstel!
Veel minder haarbreuk bij kammen en niet meer t idee dat ik de haren uit mijn hoofd trek als ik het nat kam. Als ik mijn borstel vergeten ben en die van iemand anders moet gebruiken op reis ofzo, dan weet ik ook direct weer waarom ik die borstel ook alweer gekocht heb...

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 10:05

Ik heb de Aquasplash Tangle Teezer en ik zweer erbij.

Banyu
Berichten: 12472
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 11:31

_Lobke_ schreef:
Het kan ook door het weer komen. Meestal verlies je meer haar in de herfst winter. Door minder zonlicht is het mogelijk dat je sneller vermoeid bent dan anders.



Hmm thanks, wellicht eveb combinatie van alles nu dan denk ik.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 13:09

Trui, de enige manier is accepteren dat die dingen niet zullen werken. Rood/oranje is ontzettend hardnekkig en krijg je er niet zomaar uit met color remover of Head & Shoulders. Alleen ontkleuren (en dat zal je meerdere keren moeten doen) zal helpen, en dan nog kan je dit best door een kapper laten doen omdat het niet met één keer gebeurd is.

Ik ben zelf ook lichtblond en heb eens een oranje/rosse spoeling gebruikt die 3 wasbeurten zou blijven zitten. Ik was een jaar later nog oranje.

Anoniem

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 13:11

Color remover van de kruidvat heeft zowel bij mij als bij mijn dochter toch echt de kleur wel volledig verwijderd. Bij mn dochter was het ook een semi-permanente kleurspoeling, bij mij was het chemische verf.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 13:16

Heb je het al met rood/koper op blond gedaan? Want ik heb dat proberen weghalen met color remover, meerdere keren, en dat lukte niet. Kapper vertelde me toen ook dat je oranje/rood echt met geen mogelijkheid weer normaal blond krijgt met producten uit de winkel. En ik heb ze ook ongeveer allemaal geprobeerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 13:39

Mn dochter had een Ariël kleurig electric pink haarspoeling, zij is van nature blond. Ikzelf had een oranje-rozige kleur op geblondeerd haar (werd gewoon weer de geblondeerde kleur).

Heb wel beide keren de remover voor donkere kleuren gebruikt.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 13:49

Ik wilde lichtbruin eruit halen met color remover en terug naar donkerblond (eigen kleur) dat was een mega fiasco zeg, het werd echt knal en knal oranje. :=
Mijn donker rood ging er wel redelijk uit maar werd ook kastanje/koper..

Mijn donker rood was er bij de kapper overigens met 1x blonderen helemaal uit (highlights). Die foto heb ik hier eerder gepost geloof ik :j

Zit zelf te twijfelen om weer naar lichtbruin te gaan. Heb flinke uitgroei dus moet wel semi snel beslissen haha. Al vond ik het rood ook heel mooi, maar dat kost zoveel onderhoud en de kleur nam heel snel af..