De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Warboel
Berichten: 14691
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 11:48

Ik ben 3 juli over de kop geslagen met de fiets en recht op m’n gezicht geland :+ flinke zenuwbeschadiging en een kneuzing aan m’n jukbeen en die zenuwpijn is gewoon niet tof... voelt echt alsof er een heet mes in rondgedraaid wordt :=

Ik heb CRPS (posttraumatische dystrofie) aan m’n voet en dat is ook regelmatig knap vervelend :\ dat heb ik opgelopen na een operatie waarbij ze een stuk hielbeen weggehaald hebben onder de aanhechting van m’n achillespees, toen m’n zenuwblock uitgewerkt was dacht ik dat ik er wel op kon staan. Viel dat even tegen :')

Rinkex

Berichten: 1501
Geregistreerd: 03-09-14
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 11:48

ooit een keer geprobeerd om op mn voet te staan, terwijl ik hem gebroken had. Had het niet door oeps :') Dat deed wel zodanig veel pijn dat ik meteen out ging :7

JLLN_

Berichten: 1649
Geregistreerd: 28-07-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 11:54

Oeh lastige vraag eigenlijk! Pijn is vaak zo tijdelijk en snel vergeten.. De enige pijn die ik mij echter wel nog heel goed kan herinneren was van mijn acute blindedarm ontsteking. Man man wat was dát een hel...

Gruis

Berichten: 1310
Geregistreerd: 30-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 11:59

JLLN_ schreef:
Oeh lastige vraag eigenlijk! Pijn is vaak zo tijdelijk en snel vergeten.. De enige pijn die ik mij echter wel nog heel goed kan herinneren was van mijn acute blindedarm ontsteking. Man man wat was dát een hel...


Oh dat kan ik me zo goed voorstellen! Mijn ergste pijn was nierbekkenontsteking, wat een hel ;(

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 12:18

Mijn pijnlijkste moment
Was toen ik van een menkar werd geslingerd en iets daarvan in ijn rug kreeg ( rugspier zwaargekneusd en wss daardoor lichte scoliose)

Daarna mijn val vorig jaar toen een paard achterover klapte op de straat. Ook behoorlijk spierpijn

xMalibu

Berichten: 1577
Geregistreerd: 23-04-12
Woonplaats: In de stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 12:24

Vorig jaar kreeg ik een trap van mijn paard waardoor mijn onderarm gebroken was en mijn elleboog uit de kom was. Onderweg naar het ziekenhuis ben ik een paar keer bijna flauw gevallen van de pijn. Mijn god wat deed dat zeer zeg, echt verschrikkelijk!

Malbec
Berichten: 1952
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 12:27

Het afscheuren van mijn beide kruisbanden tegelijk was wel een vrij pijnlijk gevoel. Ik ga nu nog steeds afentoe door mijn andere knie heen waarbij een band is verrekt ( :') leuk, knieën) en die 2 dingen behoren wel echt in het rijtje ergste pijn ooit gevoeld.

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 12:28

Een metaalsplinter in mn oog, vlak naast mijn pupil..
En het eruit halen was ook drama

Dat deed zeerder dan alle botbreuken bij elkaar (5x polsen en een vinger :+ )

Gisteren sloeg in mijn vinger per ongeluk ergens zo hard tegen aan dat ik bijna out was, ook niet erg prettig
Laatst bijgewerkt door sanso op 23-09-17 12:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Eske_B

Berichten: 15104
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 12:29

De pijn vlak voor m'n knie voor een operatie (had ingescheurde kruisband en gescheurde meniscus, 1,5 jaar mee rondgelopen voor we wisten wat het was. Raad ik niet aan :') ). Was er constant, kon niet meer dan een kwartier staan of lopen en soms kwamen er zulke steken dat ik echt tranen in m'n ogen had.

Of 1x zo'n erge koppijn dat ik het gevoel had dat hij uit elkaar knalde.
Laatst bijgewerkt door Eske_B op 23-09-17 12:33, in het totaal 1 keer bewerkt

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 12:30

Toen mijn blaas letterlijk op springen stond omdat mijn blaas na de epidurale blijkbaar nog niet werkzaam was. Terug sonde gestoken en er kwam meer als een liter uit. Heel t ziekenhuis bijeengebruld. Deed meer pijn dan de keizersnede zelf.

Bralindy

Berichten: 3326
Geregistreerd: 06-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 12:40

Dat de uiteindes van mijn gebroken sleutelbeen over elkaar heen ging schuiven (moest een week wachten met operatie vanwege zwelling, was een breuk die door de huid was gekomen). Bedenk dan dat je spieren dan in een spasme schieten omdat het al zo een pijn doet, je arm aan de banden/spieren hangt en dus begint te trillen.

Ik ben geen watje.. maar dat was echt hel :')

Ook een keer is mijn buis van Eustachius verstopt. Ik wilde echt mijn hoofd door de muur heen rammen.

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 12:48

Niet mijn bevalling van mijn dochter die bijna 9 pond woog....
Wel de vreselijke pijn in mijn nieren bij herhaaldelijke nierbekkenontstekingen.... die zo erg uitstraalt dat je niet eens meer weet waar hij begint en waar hij ophoudt. :n

AmyJamess

Berichten: 2121
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 12:49

Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik slecht tegen pijn kan. Als ik me ergens flink pijn doe door bijvoorbeeld ergens tegen aan te stoken word ik vaak een beetje ligt in m'n hoofd en soms duizelig.

De ergste pijn is denk ik toch wel m'n tenen stoten aan een tafel of iets dergelijks :+

Toen ik 13 was had ik m'n sleutelbeen gebroken. Wat deed dat een pijn, vooral toen ik mij trui uit moest trekken. En m'n vader maar zeggen "stel je niet zo aan" :Y)
Toen hij hoorde dat 't op 2 plaatsen gebroken was kwam die daar wel van terug.

Granoek
Blogger

Berichten: 10479
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 12:55

Jans schreef:
Pijn van nierstenen stipt op 1. Erger dan mn gebroken botten en weeen.


Dit dus.

Een week in het ziekenhuis, heb ze daar zo gek gemaakt tot ik fatsoenlijke pijnstilling kreeg.
Dit wil ik nooit meer

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 12:56

Ik heb een ontzettend hoge pijngrens, en áls ik dan pijn heb doet het ook gelijk echt zeer :+
1. Menstruatiepijn, ik zit dan 6 dagen lang aan de hoogste dosis pijnstillers die ik kan hebben. Helaas hebben die vaak niet veel zin omdat ik ze later overgeef omdat het zo veel pijn doet.
2. Ik had afgelopen zomer dat mijn beide grote tenen ontstoken waren. Er moest toen wat vuil en pus onder mijn nagel vandaan gehaald worden en dat deed ongelofelijk veel zeer. Toen ik thuiskwam heb ik een uur boven de wc gehangen :r
3. Nadat mijn verstandskiezen waren getrokken en de verdoving uitgewerkt was. De horror :’)

Suzanne F.

Berichten: 49284
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 12:58

Bevallen, zonder twijfel. Ik ben nu voor veel dingen minder bang omdat het nooit erger kan zijn dan bevallen.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 12:59

Toen 1 van mijn hoektanden maar niet doorkwam en blijkbaar scheef aan het groeien was (letterlijk rechtuit) en ze dus mijn tandvlees open hebben gesneden, er een slotje op hebben gezet, en die met een kettinkje aan mijn beugel hadden vast gezet, en die elke maand een stukje korter gemaakt werd. Hierdoor werd mijn tand dus door het tandvlees heen naar beneden getrokken. Maandenlang hoofdpijn van gehad. En de verdovingsprik in mijn gehemelte was echt om te janken ook.

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 13:00

Suzanne F. schreef:
Bevallen, zonder twijfel. Ik ben nu voor veel dingen minder bang omdat het nooit erger kan zijn dan bevallen.

Ik was juist opgelucht dat de bevalling minder pijnlijk was dan de pijn in m'n nieren! Dus ja,het kan nog erger :')

lor1_1984

Berichten: 12053
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 13:00

Migraine, maar ook de pijn van mijn laatste borstoperatie scoort erg hoog al was dat meer omdat er zoveel spanning op mijn borsten stond door de zwelling dat ik me een koe voelde die was overgeslagen bij het melken. :+

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 13:03

Niersteen,je weet dan echt niet waar je het zoeken moet...hoop ze niet meer te krijgen

x_Jeanine_x

Berichten: 9089
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 13:03

Ik denk van de 5x onstoken teen verdoven de laatste keer het zeerste deed en moet over een maand nog een keer :S
En mn rug breken met nierbloedingen erbij :o

Saar88

Berichten: 2448
Geregistreerd: 02-11-06

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 13:05

Bokt is wel van het type 'living on the edge' als ik dit zo lees :+ . Ik was eens op de eerste hulp (van paard gevallen kuch kuch) en de dokter zei: 'we hebben hier aan drie dingen een hekel: trampolines, motoren en...paarden'

Ik denk dat bij mij migraine erg hoog op het lijstje staat, samen met de zenuwpijn die ik zo nu en dan nog heb door een hernia (iets met van paard vallen).

Britta31

Berichten: 13154
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 13:07

De bevalling van onze dochter die met haar hoofd klem zat en de bijbehorende hechtingen.

lianne484
Berichten: 853
Geregistreerd: 19-01-13
Woonplaats: westfriesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 13:09

Nadat ik was geopereerd ( 10 schroeven en 1 ijzeren plaat er in, dubbele enkel breuk) aan me enkel toen de verdoving uit me been verdween. Ziekenhuis had 10x te weinig sterkte gegeven kwa pijnstiller. Wat ging ik door een hel!

Granoek
Blogger

Berichten: 10479
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 13:12

Weet je wat erg is?
Hier zitten en deze reacties lezen als je wel nierstenen hebt gehad maar nog geen kinderen.
Al die reacties met hechtingen, zwellingen, brrrrrr...
Zou bijna mijn nierstenen gaan inkaderen, maar blijkbaar heb ik het ergste gehad?
Ik wil het nog niet helemaal geloven :P