Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 21 [ 517 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Zwemmen

 
Profiel   

Hallo

Ik denk er over om te beginnen met zwemmen. Baantjes trekken...

Zijn er meer bokkers die dit doen en hoe bevalt het?

Groetjes nienke
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 18:38 



 
Profiel   

Gewoon doen, ik heb het een tijdje gedaan en vond het altijd heel fijn :)
Langzaam opbouwen zodat je niet achteraf denkt "boh nou ben ik stikkapot, dat doe ik nooit meer" want als ik me echt zo moe maak dan begin ik er dus effectief nooit meer aan :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 18:56 



 
Profiel   

Oeh, ja dat heb ik gedaan, was fijn! Maar al lang geleden. En wat Granoek zegt, begin rustig :) Het is heerlijk. Misschien moet ik het ook es doen weer :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 19:08 



 
Profiel   

Ik vind het heerlijk <3
Het liefst elke dag maar ik kan niet altijd helaas.

Maar het is zo fijn <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 19:11 



 
Profiel   

Ik ga sinds kort (bijna) iedere zondag baantjes trekken. Ik sleep mijn oma (en soms mijn moeder ) mee zodat ik ook echt ga. Ook zorgt dat ervoor dat het tempo laag blijft. Want ik ken mezelf O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 19:21 



 
Profiel   

Ik zeg doen! Ik ga op dinsdagavond altijd een uurtje baantjes trekken en ik vind het heerlijk! Zwemmen is echt heel goed voor je spieren en weinig belasting voor je gewrichten. Is eigenlijk het enige dat ik pijnloos kan doen.
Wel rustig opbouwen zoals hierboven wordt gezegd. Het is best zwaar, ook al lijkt dat niet zo. Is ook nog eens een hele goede verbrander :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 19:25 



 
Profiel   

Ja heb ik ook gedaan! Alleen gestop want mijn huid was zo droog geworden, werd er gek van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 19:26 



 
Profiel   

Ik doe dit 2x per week, 35 min per keer, om 07u s ochtends voor het werk! Het vroege opstaan is elke keer weer geen pretje, maar je hebt al wel lekker gesport voordat je aan het werk gaat. Kun je na het werken lekker op de bank ploffen :)
Bevalt mij goed en je conditie gaat er echt snel van vooruit, merk ik!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 19:29 



 
Profiel   

Hier nog een baantjes trekker! Ik doe het een keer per week voordat ik ga aquaspinnen. De ene keer een half uur, de andere keer 20 minuutjes. Het is echt heerlijk.
Ik ga soms ook de maandag na een wedstrijd (endurance). Heerlijk om dat de spieren even lekker los te zwemmen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 19:44 



 
Profiel   

Ik ga 1x in de week sàvonds, half uur / 3 kwartier, heerlijk!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 20:02 



 
Profiel   

Ik probeer een keer per week te gaan. Maar werk ook met onregelmatig rooster en wil ook 3-4x per week naar de sportschool.

Rustig beginnen :)
Afwisselen 1 baan schoolslag 1 baan borstcrawl :)
Als ik ga zwem ik bijna anderhalf uur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 20:15 



 
Profiel   

Allemaal positief dus :)) leuk!

Ik twijfel nog of ik een badpak ga kopen of gewoon in bikini
...

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 20:56 



 
Profiel   

Als ik het kon ging ik voor een badpak, moet nou hele tijd alles op zijn plaats trekken.
Alleen tot nu toe nog geen badpak gevonden waar mijn voorgevel in past...

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 21:00 



 
Profiel   

ik zou het ook weer graag gaan doen! maar zwembad is hier in deventer toch wel iets prijziger dan het in raalte was. maar wil wel sport wat op gaan pakken en zwemmen is wel lekker. maar kan nog lekker even twijfelen heb net nieuwe tattoo dus mag sowieso paar weken niet zwemmen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 21:16 



 
Profiel   

Ja daarom ga ik denk ik ook voor badpak. Hoef ik niet zo op te leggen of alles wel goed zit haha.

Eloya mijn tattoo staat er nu z'n 7 weken op dus ik mag weer zwemmen gelukkig haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 21:18 



 
Profiel   

Doen......ben drie weken geleden zelf weer begonnen, na een stop van twee jaar.
Zwom destijds bijna 6 dagen in de week omdat ons zwembad van die leuke watersporten organiseert in groepsverband.
Van bootcamp tot 50+ zwemmen en aqua joggen tot medisch bewegen in het water.........ik deed alles.
Nog nooit zó strak geweest;-)

Nu wil ik weer drie avonden in de week gaan baantjestrekken omdat ik de cursussen niet red in verband met mijn huidige werktijden.
Nu is het nog echt mezelf er toe zetten om te gaan.......maar als ik eenmaal in het water ben *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 21:38 



 
Profiel   

Yes! Heerlijk!

Inmiddels doe ik het niet meer maar eerder zwom ik 6 dagen in de week.
Ook aan reddingszwemmen en duiken gedaan. Was altijd in het water te vinden :D
Ik zou ook voor een badpak gaan, zit veel beter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 21:40 



 
Profiel   

Tja typisch zo’n activiteit die reuze nuttig is maar zo ontzettend saai dat ik nog nooit een 10- strippen kaart heb opgemaakt. Wel best vaak gekocht dus (zo doorgaans in begin januari O:) ) maar ja..

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 21:57 



 
Profiel   

Super lekker dat zwemmen. Ook jaren gedaan. Nu net begonnen met floatfitten...vind het fijn om bij het water te zijn.
Zou voor badpak gaan...zit net ff beter

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 22:07 



 
Profiel   

Ik heb heel veel gezwommen tijdens mijn zwangerschap. Vond het erg fijn om gewichtloos te zijn. Ik zwom dan een uur lang in de schoolslag. Ik zou zelf nu wel een badpak aan willen schaffen, want een bikini vind ik toch onprettig zwemmen.

Succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 22:09 



 
Profiel   

Hoe doen jullie dat met je haar? Toen ik nog actief zwom leed mijn lange haar enorm onder dat chloorwater..

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 22:59 



 
Profiel   

Jildau schreef
Hoe doen jullie dat met je haar? Toen ik nog actief zwom leed mijn lange haar enorm onder dat chloorwater..


Ik heb het gewoon opgegeven dat mijn haar ooit nog anders wordt dan een bos uitgedroogd stro op mijn hoofd. Voor de sier smeer ik er na goed wassen en crèmespoeling nog een beetje olie in de puntjes, maar of het echt beter wordt? Beter door kambaar, dat wel.

Verder zwemmen, afgelopen jaren ivm revalidatietraject 2x per week. Nu met mijn wisselende diensten 1x per 2 weken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 23:32 



 
Profiel   

Jildau schreef
Hoe doen jullie dat met je haar? Toen ik nog actief zwom leed mijn lange haar enorm onder dat chloorwater..

Ik maak een hoge knot en hou mn hoofd boven water, dat werkt best goed :) En anders een badmuts misschien een optie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 06:09 



 
Profiel   

Ik heb dit ook gedaan, maar vond het na een tijdje te saai. Was ook alleen :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 06:34 



 
Profiel   

Ik zwem al een hele tijd zwem altijd een uur en probeer dan tussen de 60-80 banen te zwemmen. Ik moest gaan zwemmen voor mijn rug en eigenlijk bevalt het wel :j wil vanaf deze week ook s morgens een dag erbij gaan pakken :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 06:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 21 [ 517 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen