Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 34 van de 38 [ 948 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

No Sugar November

 
Profiel   

Hmmm weet niet zo goed hoe ik mijzelf in het rijtje moet plaatsen :o
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 14:38 



 
Profiel   

CCCCC schreef
Kelly, lekker havermout! ik wil dat voor lunch gaan maken, heb koek en speculaaskruiden gekocht die ik er doorheen wil gaan doen! Ik heb ook een fitbit, werkt echt verslavend! Welke ben je van plan te kopen?

Allemaal weer goed de motivatie om door te gaan zie ik :)

Ik heb net al boodschappen gedaan (allemaal gezonde dingen welteverstaan). Afgelopen weekend is ook een stuk beter verlopen dan die ervoor, nu mijn ouders weten dat ik minder suiker wil eten.


Met koek en speculaas kruiden doe ik ook wel eens! Maar mijn voorkeur is met een banaan er door heen :D

Over de fitbit:
Ik heb de Alta HR gekocht, ben nog bezig met installeren enzo. Ben heel benieuwd wat ik er van ga vinden!

@Nirvana: Een fitbit meet jouw activiteit gedurende de dag. Ook je hartslag wordt gemeten, hij telt je stappen, en geeft geloof ik ook aan hoeveel kcal je verbrand. Voor mij is het ook nog allemaal nieuw :o


@ BibiQ: Ik wil ook al 5 kilo kwijt zijn -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 14:49 



 
Profiel   

_KellyAV schreef
Over de fitbit:
Ik heb de Alta HR gekocht, ben nog bezig met installeren enzo. Ben heel benieuwd wat ik er van ga vinden!


Ah leuk, ik heb ook een Alta HR. Hij meet je ook je slaap! Wel confronterend vind ik dat -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 15:27 



 
Profiel   

CCCCC schreef
_KellyAV schreef
Over de fitbit:
Ik heb de Alta HR gekocht, ben nog bezig met installeren enzo. Ben heel benieuwd wat ik er van ga vinden!


Ah leuk, ik heb ook een Alta HR. Hij meet je ook je slaap! Wel confronterend vind ik dat -O-

Slaap je zo weinig dan?

Ik wilde eigenlijk ook een fitbit maar ik ben zo inactief dat ik betwijfel of het wel nuttig is voor me :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 15:29 



 
Profiel   

Azmay schreef
Slaap je zo weinig dan?

Ik wilde eigenlijk ook een fitbit maar ik ben zo inactief dat ik betwijfel of het wel nuttig is voor me :+


Hmm niet heel weinig, wel heel onrustig. Ben een lichte slaper en ben elke nacht ook wel 1 tot 1,5 uur wakker/restless. Dus soms dan laat ik hem 's nachts maar af :Y)

Bij mij helpt de fitbit wel om actiever te zijn vind ik!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 15:37 



 
Profiel   

Na eventjes onder een "kliniek" rots te hebben geleefd de afgelopen drie dagen, ben ik er weer. Met Joy gaat het goed gelukkig.

Ik ga morgen de draad weer oppakken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 16:00 



 
Profiel   

Wow BibiQ dat gaat echt hard!!
Heb je wel eens eerder volledig koolhydraad arm gegeten? Komt het er niet snel weer bij als je weer normaal gaat eten?
Heb je overgewicht dat het er zo snel af gaat of niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 16:11 



 
Profiel   

Mag ik jullie om tips vragen?

Ik moet vaak vanuit school werken, dit houdt in school tot 16.00 en dan gelijk weg naar werk.

Vaak smeer ik extra brood, maar na het werk heb ik dan mega trek.

Hebben jullie tips wat ik na het werk kan eten zonder dat ik pas half 11 aan m'n eten zit?
Heb niet altijd zin in salade ofzo haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 18:43 



 
Profiel   

Je kan twee dingen doen: vers maken of uit de diepvriezer. Ik houd altijd veel over van mijn maaltijden en vries het overige in. Als je het er in de ochtend uithaalt, hoef je het na een lange dag alleen maar op te warmen.

Verse snelle maaltijden;
Spinazie met aardappelpuree, kipballetjes en bacon. De aardappelpuree maak ik meestal van te voren, dan alleen nog opwarmen. De spinazie met de kipballetjes en stukjes bacon in de bak opbakken en klaar.
Verder zou ik denken aan bijvoorbeeld een groente omelet of rijst met roerbak groente en kip.

Op je werk zou ik proberen een banaan, appel, komkommer oid te eten. Dat helpt wellicht al om de honger wat te minderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 19:10 



 
Profiel   

Diepvries doe ik vaak inderdaad, dus dat scheelt!
Heb helaas geen pauze, dus vlak voor ik werk is het snel een boterham naar binnen en dan door.
Neem wel vaak een appel ofzo mee voor de terugweg, maar mis dan wel iets warms.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 19:14 



 
Profiel   

Dit weekend was mijn moeder jarig, dus ik heb goed gezondigd met suiker :P . Ik merk wel dat het vandaag extra moeilijk is. Ik heb trek in zoet en denk steeds aan eten. Mooi om te zien wat suiker met je lichaam doet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 19:59 



 
Profiel   

Ik begin nu juist pas te monsteren, zo'n trek heb ik in suiker!

Vanavond na het sporten heb ik een proteïne reep op, Incl 5 gram suiker :+ maar that's it. Morgen lekker omelet mee naar het werk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 20:59 



 
Profiel   

Ik heb er vorige week dus niet veel op gelet, maar mis het nu ook niet echt ofzo. Best gek hoe snel je eraan went. Vandaag kon ik makkelijk door de supermarkt lopen zonder ook maar naar zoet te verlangen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 22:12 



 
Profiel   

Wiskey1 schreef
Ik heb er vorige week dus niet veel op gelet, maar mis het nu ook niet echt ofzo. Best gek hoe snel je eraan went. Vandaag kon ik makkelijk door de supermarkt lopen zonder ook maar naar zoet te verlangen.

Same! Ben wel langs de koekjes gelopen omdat ik kipfilet nodig had, maar heb er echt niet naar omgekeken ofzo haha.

Ik heb wel een nieuwe verslaving, rijstwafels :'). Zit wel iets suiker in, maar ik vind ze zoo lekker. Hebben jullie nog tips voor beleg?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 22:18 



 
Profiel   

Es_ther schreef
Wiskey1 schreef
Ik heb er vorige week dus niet veel op gelet, maar mis het nu ook niet echt ofzo. Best gek hoe snel je eraan went. Vandaag kon ik makkelijk door de supermarkt lopen zonder ook maar naar zoet te verlangen.

Same! Ben wel langs de koekjes gelopen omdat ik kipfilet nodig had, maar heb er echt niet naar omgekeken ofzo haha.

Ik heb wel een nieuwe verslaving, rijstwafels :'). Zit wel iets suiker in, maar ik vind ze zoo lekker. Hebben jullie nog tips voor beleg?


Tips niet, maar vind het wel een lekker gevoel om geen trek in koekjes te hebben. Moet wel zeggen dat ik deze maand weer allerlei dingen gepland hebt die niet handig zijn wat dat betreft (niet zelf overigens) maar ga vrijdag uit eten, weekend viert mn moeder dr verjaardag, volgende week vrijdag weer uit eten.

Wil daar wel van genieten, en er dan ook niet echt op letten. Maar ik denk als ik het de rest van de tijd volhoud, dat dat al een hoop scheelt

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 22:36 



 
Profiel   

Ik doe heel veel dingen op rijstwafels, hou er echt van! Vroeger ging ik al bijna over m'n nek van de geur :')
Ik doe vaak smeerkaas, kaas, filet american, kipfilet, smeerkaas en kipfilet, rookvlees eventueel met een gekookt eitje, of kaas/rookvlees/smeerkaas met komkommer erbij, kipfilet met een beetje pesto. Zoete dingen erop vind ik sws al niet lekker. Of zo'n salade voor op toastjes/brood doe ik ook weleens, maar dat is niet zo goed :o

Net uit eten geweest, oeps := moeders had geen zin om te koken en ik ook niet :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 23:18 



 
Profiel   

_suus19_ schreef
Wow BibiQ dat gaat echt hard!!
Heb je wel eens eerder volledig koolhydraad arm gegeten? Komt het er niet snel weer bij als je weer normaal gaat eten?
Heb je overgewicht dat het er zo snel af gaat of niet?


Haha ja eigenlijk elk jaar doe ik het weer een periode.

Ik had niet echt (extreem) overgewicht. Was iets te zwaar dus.
Ik ben 181 cm lang en woog 83.6 kg. Zit nu rond de 78 kg.

Als ik op m'n streefgewicht zit moet je eigenlijk koolhydraat beperkt eten. Anders komt het er inderdaad weer aan. Maar ik ben wel een echte zoetekauw hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 08:24 



 
Profiel   

Wat ik altijd op rijstwafels doe: Avocado, gekookt eitje, hummus, pindakaas & banaan, smeerkaas. Ik heb altijd die zeezout rijstwafels van de AH, goddelijk!

Ik ging gisteren onverwachts nog even de stad in en heb 1 gin-tonic gedronken en 2 biertjes. Niet zo goed, maar wel van de zoete/suikerige dingen af weten te blijven!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 10:57 



 
Profiel   

Eten jullie de rijstwafels in plaats van brood? Of als tussendoortje? En als je het eet ipv brood, ontstaat er na verloop van tijd geen hongergevoel? Voor mijn gevoel vult het minder....

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 12:49 



 
Profiel   

Nee, ik doe dat niet. In rijstwafels zitten weinig voedingsstoffen, en mijn lichaam heeft veel behoefte aan vezels, dus eet ik volkoren brood. Maar soms laat ik dat best een dagje weg. Als ik bijv een beetje wil balansen wil ik als lunch nog wel een keertje alleen rijstwafels eten, maar dan wel rijkelijk belegd. Vaak eet ik het gewoon bij de lunch of tussendoor omdat ik het lekker vind :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 13:28 



 
Profiel   

Akke_sSpring schreef
Eten jullie de rijstwafels in plaats van brood? Of als tussendoortje? En als je het eet ipv brood, ontstaat er na verloop van tijd geen hongergevoel? Voor mijn gevoel vult het minder....


Ik eet als lunch volkoren boeren beschuit en volkoren crackers van vitalu. Van beide 2. Ik word daar echt vol van en kan het er de rest van de middag op doen, terwijl ik met 2 broodjes na twee uurtjes alweer trek heb. Misschien ook een idee? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 13:30 



 
Profiel   

Ik eet soms rijstwafels in plaats van brood. Mijn lunch bestaat normaal gesproken uit 3 volkoren boterhammen. Soms neem ik een tosti (dus twee boterhammen en een plak kaas). Dan neem ik ipv een derde boterham 2 rijstwafels met beleg. De kaas is al best vet en dan eet ik liever twee rijstwafels dan nog een heel broodje.

Soms eet ik ze ook weleens als tussendoortje of na het sporten bv!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 14:31 



 
Profiel   

Ik eet ze zowel als ontbijt, lunch maar ook tussendoor! Net wanneer ik er zin in heb. Maar dan wel flink belegd, met banaan en pindakaas, of iets van avocado en een eitje. Waardoor ik langer gevuld ben!

Ik herken overigens wel wat een aantal zeiden, in de supermarkt loop je alle suikerdingen veel makkelijker voorbij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 14:34 



 
Profiel   

Oke, ja dan kan ik mij daar ook in vinden. Ik eet twee boterhammen, maar kan misschien ook wel een derde eten, of idd iets van rijstwafels. Lekker als extra!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 15:19 



 
Profiel   

Gisteren toch gezwicht voor een reepje choco :Y) was een behoorlijk hormonale actie. Hebben jullie meer trek als je ongesteld bent?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 08:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 34 van de 38 [ 948 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen