No Sugar November

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Doubtless

Berichten: 8504
Geregistreerd: 29-12-10

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 21:23

Hier is het opzich wel goed gegaan! Wel wat cheats, maar ook heel vaak nee gezegd! :D

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 21:55

Gezond eten is helemaal niet moeilijk! :D en dan mag je zelfs nog heel veel eten ook haha

Ik heb het moeilijk nu.. Vanmiddag brownies gebakken en er liggen pepernoten in de kast.. Heb vooral in dat laatste zoveel zin. Lig dus al in bed tv te kijken om mezelf een beetje in te houden :')

miramii

Berichten: 1193
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 08:57

Woehoee 1 december!

Hier ging het heel wisselend de afgelopen maand. Zeker in de maaltijden een stuk minder suiker gaan eten. Hagelslag en pasta zijn nu echt veel te zoet op de vroege morgen. Tussendoor vind ik nog echt wel heel lastig. Zeker gezien mijn vriend veel zoete dingen eet.

Duuuuss.. dat is het doel voor december. Tussendoortjes nog meer minderen en vooral minder suikers erin.

Osianaa
Berichten: 357
Geregistreerd: 08-02-11

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 09:02

Vandaag inderdaad 1 december, dus dat betekend dat ik mij vandaag zou wegen. Expres de hele maand niet gedaan zodat je ook echt resultaat zou zien.

Voor mijn gevoel was ik niet zo heel erg afgevallen, broeken gingen wel ietsje losser zitten voor mijn gevoel maar voor de rest niet echt verschil. Dus vanochtend vol goede moed op de weegschaal en.. gewoon 7!!! Kilo afgevallen!! Ben zo blij.. Ik ga echt door hiermee!

Es_ther

Berichten: 18721
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 09:26

Wauw, super goed *\o/*

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 09:46

Super resultaat! At je echt heel erg veel suikers of ben je nu ook op de rest van je voeding gaan letten? :)

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 14:14

Osianaa schreef:
Vandaag inderdaad 1 december, dus dat betekend dat ik mij vandaag zou wegen. Expres de hele maand niet gedaan zodat je ook echt resultaat zou zien.

Voor mijn gevoel was ik niet zo heel erg afgevallen, broeken gingen wel ietsje losser zitten voor mijn gevoel maar voor de rest niet echt verschil. Dus vanochtend vol goede moed op de weegschaal en.. gewoon 7!!! Kilo afgevallen!! Ben zo blij.. Ik ga echt door hiermee!


Wat goed! Gefeliciteerd!

Osianaa
Berichten: 357
Geregistreerd: 08-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 15:00

_KellyAV schreef:
Super resultaat! At je echt heel erg veel suikers of ben je nu ook op de rest van je voeding gaan letten? :)


At niet verschrikkelijk veel suikers maar wel slecht. Dus vaak op een dag iets, een vette hap omdat het makkelijk was en dat soort dingen. Dat doe ik nu niet meer.

Pantykous

Berichten: 10492
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 13:28

Zijn er mensen die interesse hebben om dit weer aan te halen? :D

Osianaa
Berichten: 357
Geregistreerd: 08-02-11

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 14:33

Ja zeker! Eet nog vrij veel suikervrij maar het kan beter.

_suus19_

Berichten: 1721
Geregistreerd: 20-06-10
Woonplaats: Ter Aar

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 15:42

Ja heel graag! Ik dacht er laatst nog aan om een Maart topic te maken maar toch erbij ingeschoten. Ik heb al Mn goede gewoontes in december overboord gegooid helaas..

Rocamor

Berichten: 10915
Geregistreerd: 21-11-02

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 16:00

en gezien de paaseitjes is maart voor velen ook best een uitdaging :+

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 16:11

Oh paaseitjes...ben deze week begonnen met een soort detox (schrappen van heel veel voedingsmiddelen en toevoegen van veel zelfgemaakte maaltijden en groenten en fruit). Maar heb het nu al zwaar (na 2 dagen). ben echt een zwakkeling haha, maar ik wil graag volhouden.

er ging zoveel zoet spul in de laatste tijd, niet normaal meer.

Pantykous

Berichten: 10492
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 16:12

_suus19_ schreef:
Ja heel graag! Ik dacht er laatst nog aan om een Maart topic te maken maar toch erbij ingeschoten. Ik heb al Mn goede gewoontes in december overboord gegooid helaas..


Laten we dan gewoon nu beginnen, tot 6 april *\o/*

Nirvana_

Berichten: 3203
Geregistreerd: 23-01-09
Woonplaats: Arnhem

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-18 17:53

Wat leuk dat dit weer leven wordt ingeblazen! :D Zou op zich voor mij geen verkeerde zijn... maar ben even heel druk met een nieuwe baan, verhuizen en het opzetten van een eigen bedrijf, dus moet me even niet druk gaan maken over eten :=

Unique6

Berichten: 2267
Geregistreerd: 06-06-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 18:06

Pantykous schreef:
_suus19_ schreef:
Ja heel graag! Ik dacht er laatst nog aan om een Maart topic te maken maar toch erbij ingeschoten. Ik heb al Mn goede gewoontes in december overboord gegooid helaas..


Laten we dan gewoon nu beginnen, tot 6 april *\o/*


I’m in *\o/*

Anoniem

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 18:43

Ik had helaas niet de kans om in november mee te doen, maar heb wel stiekem meegelezen. :D

Gaan jullie dan helemaal voor suikervrij? Of schaffen jullie alleen de producten met veel suiker af? Geheel suikervrij eten lijkt me namelijk wel moeilijk. :=

_suus19_

Berichten: 1721
Geregistreerd: 20-06-10
Woonplaats: Ter Aar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 23:00

Ik ga meer voor gezonde leefstijl. Meer sporten, gezonder eten.
Meer zelf koken, meer groente en fruit. En geen koekjes/snoepjes/frisdrank.
Maar wel gewoon brood en kaas etc.

Alles wat ik afgevallen was zit er ook alweer aan, dus moet echt iets bedenken om het vol te gaan houden.
Denk zelf aan 6 dagen gezond en de zondag als zondig dag.

Ik ben gisteren op Mn nieuwe baan begonnen, vanavond voor het eerst in de sportschool gestaan... mooie start om dan direct aan te wennen om gezond eten mee te nemen. Dus ik doe mee!

eenitraM
Berichten: 10948
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 08:41

Hier gaat het nog steeds goed (Ik zit nog steeds in het buitenland, fiets bijna elke dag 15 km) Stress werkt ook niet mee (of juist wel) :')

Ik kwam van de 80 en heb vandaag de 75.9 kilo aangetikt! Allemachtig wat voelt dat goed. Mijn goal is 75 maar ik merk dat ik met mijn lengte (1.83) ook niet minder moet gaan wegen.

Vorige week bezoek gehad en hun chocola ligt nog steeds in de kast. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 10:35

_suus19_ schreef:
Ik ga meer voor gezonde leefstijl. Meer sporten, gezonder eten.
Meer zelf koken, meer groente en fruit. En geen koekjes/snoepjes/frisdrank.
Maar wel gewoon brood en kaas etc.

Alles wat ik afgevallen was zit er ook alweer aan, dus moet echt iets bedenken om het vol te gaan houden.
Denk zelf aan 6 dagen gezond en de zondag als zondig dag.

Ik ben gisteren op Mn nieuwe baan begonnen, vanavond voor het eerst in de sportschool gestaan... mooie start om dan direct aan te wennen om gezond eten mee te nemen. Dus ik doe mee!

Op deze manier zou ik ook graag mee doen!

Langzaamaan steeds gezonder gaan eten. Dus krentenbollen vervangen met groenten, hagelslag vervangen met andere dingen op brood. :D

Alleen vrees ik dat het me niet in 1 dag gaat lukken om mijn gehele eetpatroon te veranderen. Dus ga ik het mezelf ook geen maand ontzeggen, daar raak ik alleen maar gedemotiveerd van. Dus ik doe graag mee, maar dan wel net wat anders als dat oke is!

Pantykous

Berichten: 10492
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 10:52

Ik ga ook voor gezond leven, dat er dus een beetje suiker in de ketchup zit doe ik niet moeilijk over. Maar koekjes, ijs en limonade laat ik wel staan. :j

Desireetje89
Berichten: 169
Geregistreerd: 28-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 13:18

Ik probeer en probeer maar het lukt me niet.
Vooral alle lekkere dingen met Pasen.
Maar goed, nu veel fruit,groente en volkoren of spelt.
Moet gaan lukken!
Tussendooor fruit, snoepgroente of een volkoren cracker.

Freggle_Edge

Berichten: 2117
Geregistreerd: 20-05-10

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 18:58

Ik hou het al vol vanaf okt 2016.
Toch had ik het vorige week ineens lastig, zo gek.
Reuma speelt weer erg op en dan vraag ik mij af waar ik het voor doe.
Toch vol gehouden. Wel even lekkere suikervrije chocolade voor mijzelf gehaald.