Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 88 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Winterjassen!

 
Profiel   

Ik ga van de winter naar Zweden verhuizen, dus ik heb wel even een goede winterjas nodig. Veel in outdoor winkels gekeken, maar niks gevonden wat ik leuk vond. En toen zag ik van het weekend deze prachtige, warme, stevige jas bij de Sting! Hij is heerlijk warm en dik, dus ik zal de Zweedse winters kunnen overleven. Bovendien is 'ie ook nog eens ontzettend leuk en staat 'ie me erg goed!
[ img ]
https://www.thesting.com/nl-nl/gevoerde ... aux-306522
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 14:31 



 
Profiel   

korte mouwen zijn ellende! zeker nu het koud wordt, de wind waait zo naar binnen!

oeh, mooie kleur hierboven! staat mij helaas niet, maar ik vind het prachtig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 14:41 



 
Profiel   

Ik had vorig jaar een jas met hele wijde mouwen - alle wind blies dus naar binnen op de fiets. Brrrrrr :brr: Had de jas net nieuw gekocht vorig jaar, maar nu ik voor langere tijd in Zweden ga wonen, toch op zoek gegaan voor een jas die dichter op m'n lijf zit! M'n nieuwe jas heeft van die elastische boorden aan de mouwen, dus geen kou meer naar binnen!

Thanks BA, ben echt gek op deze kleur rood <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 14:43 



 
Profiel   

Prachtige kleur Piekosjj! Die vind ik ook erg mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 15:25 



 
Profiel   

Voor de mensen die een iets sportievere jas zoeken; kijk eens bij zalando naar het merk Ragwear. Ik heb er een zomer en winterjas van en die bevallen echt super

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 15:27 



 
Profiel   

Ik zocht een fijne jas mét zakken met rits, muts en lang genoeg. Uiteindelijk deze gekocht:
https://www.wehkamp.nl/damesmode/dames- ... AC_942562/

En met m'n 1.63m viel hij niet eens heel lomp of groot, wat de meeste winterjassen wel doen. Je kan hem aan de binnenkant nog wat aantrekken voor taille. Normaal ook niet van de kleur groen, maar vond deze leuk :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 15:35 



 
Profiel   

Ik heb vandaag deze gekocht in het blauw

[ img ]

Door dit topic op het idee gekomen om naar de Intersport te gaan.
Na een zoektocht in andere winkels hier gelijk de juiste en geslaagd.

Alleen valt de jas erg krap. Heb normaal 40, paste in een 42 maar nog mooier in een 44, het is maar een cijfertje maar stiekem baal je dan toch haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 20:59 



 
Profiel   

Ik heb deze jas van The North Face. Het is een triclimate-jas: Hij heeft een waterdichte buitenkant en een uitneembare donsjas aan de binnenkant. Hij was duur maar hij is echt fijn en hij ziet er ook nog best aardig uit voor een The North Face! Ik heb een zwarte, maar ik vind deze blauwe iets mooier denk ik :). Helaas was die er toen nog niet.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 21:12 



 
Profiel   

.


Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 10:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 19:01 



 
Profiel   

Sheran schreef
Ik heb deze jas van The North Face. Het is een triclimate-jas: Hij heeft een waterdichte buitenkant en een uitneembare donsjas aan de binnenkant. Hij was duur maar hij is echt fijn en hij ziet er ook nog best aardig uit voor een The North Face! Ik heb een zwarte, maar ik vind deze blauwe iets mooier denk ik :). Helaas was die er toen nog niet.

[ [url=m/Kuo8qD.jpg]Afbeelding[/url] ]


Prachtige jas :+:


[ img ]

Ik heb deze nou. In het donkerblauw van Modstrom. Duur geintje wel :=

Nu wachten tot volgende week woensdag dat mijn ouders deze kant opkomen en hem meenemen. Overigens wel te laat :')
Spoiler:
[ img ]


Laatst bijgewerkt door eenitraM op 16-11-17 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 19:11 



 
Profiel   

Eentje van protest! Heerlijk ding gewoon. Super warm maar geen Michelin mannetje qua vorm!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 19:19 



 
Profiel   

GaitMonster schreef
[ [url=m/kxgTJ3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Een heerlijke donkerblauwe met oranjetinten ski jas van Tenson <3
Nog steeds super blij mee ondanks dat ie beetje prijzig was.


GaitMonster kan jij mij zeggen welk model dat is? Ik vind het echt eeen leuke jas!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 19:50 



 
Profiel   

chanicha schreef
GaitMonster schreef
[ [url=m/kxgTJ3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Een heerlijke donkerblauwe met oranjetinten ski jas van Tenson <3
Nog steeds super blij mee ondanks dat ie beetje prijzig was.


GaitMonster kan jij mij zeggen welk model dat is? Ik vind het echt eeen leuke jas!


Ik ga voor je kijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 20:11 



 
Profiel   

Voor de koude dagen heb ik deze:
[ img ]
Ik combineer hem dan met een grote zwarte grofgebreide sjaal. <3
Geloof dat ik hem alweer 4 jaar heb nu, model was tot vorig jaar nog te koop bij Attitude Holland. :)

Voor de minder koude of de sportievere dagen heb ik deze:
[ img ]
Simpel fleecevest, lekker warm en fijn over een trui te dragen, ook fijn te combineren met een dunnere sjaal en door de hoge hals krijg je het zowiezo niet snel koud.
Volgens mij nog steeds te koop bij Bonprix.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 20:36 



 
Profiel   

LidyK97 schreef
Hoi Bokkers,

Nu het weer kouder wordt, ben ik aan het kijken voor een winterjas.
Welke hebben jullie? En vooral welke kleur? Ik twijfel een beetje tussen navy, kaki of zwart.


De kleur zal mij aan de billen oxideren en de enige eisen die ik stel: winddicht, waterdicht en dampdoorlatend.
En een goede jas is pas een goede jas als het ding makkelijk meerdere jaren mee kan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 20:46 



 
Profiel   

Ik heb net een 'naketano' gekocht! Kennen jullie die? Zijn mooie jassen die lekker zacht zijn vanbinnen :D

Ik koop zelf om de paar jaar een nieuwe winterjas en de oude krijgt steeds een tweede leven als paardenjas. Ik stel warm en praktisch (heb erg lange armen, wil lange mouwen en moet onder ook lang genoeg, geen sportieve korte) altijd boven 'het mooie', maar mijn vorige was zo vreselijk lelijk dat ik nu toch ook béétje rekening gehouden heb met het esthetische :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 20:49 



 
Profiel   

chanicha schreef
GaitMonster schreef
[ [url=m/kxgTJ3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Een heerlijke donkerblauwe met oranjetinten ski jas van Tenson <3
Nog steeds super blij mee ondanks dat ie beetje prijzig was.


GaitMonster kan jij mij zeggen welk model dat is? Ik vind het echt eeen leuke jas!


Volgens mij een tenson calista. Maar hij is uit de collectie van vorig jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 21:45 



 
Profiel   

.


Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 10:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 07:02 



 
Profiel   

Dank je wel GaiMonster, ik ga eens op zoek!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 15:04 



 
Profiel   

https://www.bonprix.nl/product/outdoorj ... 214/#image
Deze

En als het straks nog kouder wordt
https://goo.gl/images/NV6wxJ

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 15:19 



 
Profiel   

Ik heb een winterjas van Naketano :) superwarm, alleen denk ik niet dat hij waterdicht is. Ik gebruik hem vooral voor netjes. Als ik naar de paarden ga heb ik een KWPN jas of een Protest jas :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 15:44 



 
Profiel   

Weten jullie ook iets over de vulling van de jassen ?
Ik zag net staan een vulling van 160 gram/m2 in een jas. Is dat dan warm ? Of is dat vergelijkbaar met een paardendeken van 200 gram ( niet mega warm toch ?) ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 16:21 



 
Profiel   

Ik heb deze van Gaastra:

[ img ]

En voor de echt koude dagen deze :') Kan geen fatsoenlijke foto van de voorkant vinden want hij is al van 3 jaar terug, but you'll get the idea.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 17:19 



 
Profiel   

En die laatste is van welk merk ? Want ik zoek echt een langere goed warme jas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 18:30 



 
Profiel   

Hoodlamb, ik zie dat ze hem op Zalando zelfs nog hebben. Je betaalt ervoor maar iedere cent meer dan waard.
https://www.zalando.nl/hemp-hoodlamb-ll ... 2-502.html
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 19:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 88 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen