Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 4 [ 92 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats een nieuw onderwerp

18 en geen vrouwelijke vormen

 
Profiel   

ikke schreef
maxie schreef
Hier hetzelfde..
Ik woog altijd maar 40 kilo en een cup aa. Vreselijk onzeker en had ook echt geen vrouwenlichaam.
Op mijn 24ste een borstvergroting gehad naar een grote cup b kleine c.
Dit heeft zoveel geholpen in mijn zelfvertrouwen en inmiddels nog steeds dolgelukkig mee. Inmiddels ben ik 29 en 10 kilo zwaarder geworden. Eindelijk ook een kont en heupen erbij gekregen. Het plaatje klopt nu!

Lees: met wat geduld was die voorgevel ook wel goed gekomen zonder ingreep?

Als je even specifiek googled, komt ie boven drijven, maar voor de tere zieltjes even alleen de link:
http://www.marbel.info/blog/wp-content/ ... nslang.jpg

Is dat wat je wil in de toekomst?


Pfff jezus...
Mijn oma heeft ruim (!) 40 jaar siliconen gehad en ze er 5 jaar geleden uitgehaald. En die stond er écht niet zo bij hoor. _O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-17 13:19 



 
Profiel   

Kun je dan ook uitleggen wat de voordelen zijn van zo'n flinke bos hout voor de deur?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-17 14:12 



 
Profiel   

ikke schreef
Kun je dan ook uitleggen wat de voordelen zijn van zo'n flinke bos hout voor de deur?


Waarom heb je het gelijk over een flinke bos hout. Mensen met kleine borsten gaan vaak voor een B of C cup dat is een normale mooie cup maat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-17 14:24 



 
Profiel   

Flink bos hout voor de deur? Wie zegt dat ik dat heb? Ofwel mijn oma ofwel mijn moeder.

Ik durfde in de zomer niet eens naar buiten. Omdat ik zo plat als een dubbeltje was en er zelfs jaren mee gepest ben.

Het ging mij niet om een bos hout voor de deur. Maar om een lichaam waar ik eindelijk tevreden mee kon zijn. Want dit lukte mij niet.

En om de mannen ging t mij idd ook niet. ;)


Sterker nog, groter als een C ging niet eens want die ruimte was er niet. Ik heb nu een mooie C cup en ben daar hartstikke happy mee! En ja, ook als het een A was geweest. Want ik had 0 ronding. AA pastte ik niet eens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-17 14:29 



 
Profiel   

Lau schreef
ikke schreef
Kun je dan ook uitleggen wat de voordelen zijn van zo'n flinke bos hout voor de deur?


Waarom heb je het gelijk over een flinke bos hout. Mensen met kleine borsten gaan vaak voor een B of C cup dat is een normale mooie cup maat.

Ik weet uit mijn zeer directe omgeving van iemand die door te stoppen met de pil van een prettige A naar een onhandige C groeide.

Die kleine bobbeltjes blijven gewoon hangen waar ze hangen, ook zonder ondersteuning. Dat doen zelfs kleine C-tjes al niet meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-17 14:31 



 
Profiel   

Er zijn vrouwen die borsten gewoon erbij vinden horen. En vrouwen die het onhandig vinden. Wat maakt dat uit. Ik vind borsten en rondingen bij een vrouw ook erg mooi. Daarom ben ik blij dat ik rondingen heb. En met mij meerdere als daar een beetje hulp bij nodig is prima toch? Laat een ander dat lekker zelf beslissen. Er is geen “nut” aan een bos hout voor de deur. Maar het is wel gewoon mooi. Kleding past beter, het zit mooier en het geeft je mooie vormen. Als iemand daar gelukkiger van word.
Natuurlijk moet je van jezelf houden en dat is het aller belangrijkste. Maar als je net dat beetje hulp nodig hebt so be it. Met een goede bh is die c niet onhandig. En met de juiste kleding is zelfs een A cup prachtig. Ieder bepaald zelf wat hij of zij mooi vind. Jij vind het onhandig, ik vind het mooi so be it

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-17 14:36 



 

Vervelend TS! Bedenk wel dat een man die je afwijst om je cupmaat geen relatiemateriaal is. Aan zulke oppervlakkige types heb je niks. Je bent veel meer als je cupmaat! Volgens mijn vriend maakt het echt niet uit hoe groot ze zijn. Mannen hebben gewoon een obsesie voor die dingen. Aldus hem: "als baby/peuter mag je eraan zitten en zie je ze dagelijks en dan opeens zie je ze jarenlang niet. Natuurlijk vinden wij ze later dan allemaal leuk" :+

Het is denk geen slecht idee om eens langs een diëtist te gaan. Het is ook deels vetweefsel en als je geen grammetje vet aan je lijf hebt, zal het daar -helaas- vaak ook niet zitten. Wie weet kan dat een verschil maken.

En je bent pas 18, het kan ook gewoon nog komen hoor!

Probeer niet te onzeker over jezelf te zijn. Nergens voor nodig! Je bent zoveel meer! Maar als het je fijn lijkt er eens over te hebben, ga ermee naar je huisarts en bespreek je probleem. Het is niet goed als je hierdoor heel onzeker bent.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-17 14:44 



 
Profiel   

Ts, als jouw kleine borsten je onzeker maken en je denk dat je zelfbeeld er op vooruit gaat als je ze groter zou laten maken: lekker doen. Pas wel op met hormonen, ik zou persoonlijk eerder voor een boestvergroting gaan.
Ik heb zelf mijn lippen laten opvullen, wat natuurlijk iets heel anders is, maar de boost die mijn zelfvertrouwen heeft gekregen is echt onbeschrijfelijk.
Maar doe het wel voor jezelf, omdat je er zelf zekerder van wordt. Niet omdat je anders niet aan een man zou komen oid. Als die je nu afslaan door je borsten zijn ze het absolúút niet waard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-17 14:51 



 
Profiel   

ikke schreef
Kun je dan ook uitleggen wat de voordelen zijn van zo'n flinke bos hout voor de deur?



Wat zijn de voordelen van tatoeages, piercings, haar verven? Als iemand het mooi Vind, wie ben ik dan om dat te veroordelen? Tuurlijk het heeft risico's, maar iedereen moet voor zichzelf die afweging maken of die risico's waard zijn

@tanya: thanks :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-17 16:13 



 
Profiel   

ikke schreef
maxie schreef
Hier hetzelfde..
Ik woog altijd maar 40 kilo en een cup aa. Vreselijk onzeker en had ook echt geen vrouwenlichaam.
Op mijn 24ste een borstvergroting gehad naar een grote cup b kleine c.
Dit heeft zoveel geholpen in mijn zelfvertrouwen en inmiddels nog steeds dolgelukkig mee. Inmiddels ben ik 29 en 10 kilo zwaarder geworden. Eindelijk ook een kont en heupen erbij gekregen. Het plaatje klopt nu!

Lees: met wat geduld was die voorgevel ook wel goed gekomen zonder ingreep?

Als je even specifiek googled, komt ie boven drijven, maar voor de tere zieltjes even alleen de link:
http://www.marbel.info/blog/wp-content/ ... nslang.jpg

Is dat wat je wil in de toekomst?


Nee dan was het nog niet veel meer geworden. Enige wat is veranderd is dat het wat voller is geworden boven mijn borsten. Geen cupmaat gegroeid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-17 16:21 



 
Profiel   

Apart dat anderen kunnen beslissen dat ze het maar moet accepteren. Heel de wereld heeft wel iets maar nee ts moet het maar accepteren. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-17 17:27 



 
Profiel   

Heel herkenbaar, ik ben inmiddels 34, 8 kinderen rijker en heb nog steeds cup AA en zelfs dat krijg ik al amper vol. (als ik niet zwanger ben, dan is het een kleine cup B)
Verder heb ik eigenlijk ook niet echt vrouwelijke vormen, ik weeg (wederom als ik niet zwanger ben) 45 kilo bij 1.67m.
Ik heb een borstvergroting overwogen (zeker toen het na 2 zwangerschappen nog niet beter was) maar heb besloten om het er bij te laten, simpleweg om dat ik het geld er niet voor over heb.
Hier zit het ook in de familie, moeder en zus hebben een borstvergroting gehad en zijn van AA naar een C cup gegaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 17:16 



 
Profiel   

_Nadia_ schreef
Heel herkenbaar, ik ben inmiddels 34, 8 kinderen rijker en heb nog steeds cup AA en zelfs dat krijg ik al amper vol. (als ik niet zwanger ben, dan is het een kleine cup B)
Verder heb ik eigenlijk ook niet echt vrouwelijke vormen, ik weeg (wederom als ik niet zwanger ben) 45 kilo bij 1.67m.
Ik heb een borstvergroting overwogen (zeker toen het na 2 zwangerschappen nog niet beter was) maar heb besloten om het er bij te laten, simpleweg om dat ik het geld er niet voor over heb.
Hier zit het ook in de familie, moeder en zus hebben een borstvergroting gehad en zijn van AA naar een C cup gegaan.



Oprechte vraag. Heb je al eens proberen aan te komen met behulp van dietiste. Ik weet alles ervan om zo licht te zijn. Maar voor mijn lijf moet ik echt niet onder de 47 komen (nu 48 en 1.68). Met 45kg was ik ook echt helemaal plat

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 18:01 



 
Profiel   

Gianti schreef
_Nadia_ schreef
Heel herkenbaar, ik ben inmiddels 34, 8 kinderen rijker en heb nog steeds cup AA en zelfs dat krijg ik al amper vol. (als ik niet zwanger ben, dan is het een kleine cup B)
Verder heb ik eigenlijk ook niet echt vrouwelijke vormen, ik weeg (wederom als ik niet zwanger ben) 45 kilo bij 1.67m.
Ik heb een borstvergroting overwogen (zeker toen het na 2 zwangerschappen nog niet beter was) maar heb besloten om het er bij te laten, simpleweg om dat ik het geld er niet voor over heb.
Hier zit het ook in de familie, moeder en zus hebben een borstvergroting gehad en zijn van AA naar een C cup gegaan.



Oprechte vraag. Heb je al eens proberen aan te komen met behulp van dietiste. Ik weet alles ervan om zo licht te zijn. Maar voor mijn lijf moet ik echt niet onder de 47 komen (nu 48 en 1.68). Met 45kg was ik ook echt helemaal plat

Ja, meedere malen zelfs, maar heb verschillende medische issues waardoor we (ik en artsen) al blij zijn als ik de 45 kilo haal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 18:06 



 
Profiel   

Aah dan heb ik niets gezegd!! Excuus :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 18:08 



 
Profiel   

ikke schreef
maxie schreef
Hier hetzelfde..
Ik woog altijd maar 40 kilo en een cup aa. Vreselijk onzeker en had ook echt geen vrouwenlichaam.
Op mijn 24ste een borstvergroting gehad naar een grote cup b kleine c.
Dit heeft zoveel geholpen in mijn zelfvertrouwen en inmiddels nog steeds dolgelukkig mee. Inmiddels ben ik 29 en 10 kilo zwaarder geworden. Eindelijk ook een kont en heupen erbij gekregen. Het plaatje klopt nu!

Lees: met wat geduld was die voorgevel ook wel goed gekomen zonder ingreep?

Als je even specifiek googled, komt ie boven drijven, maar voor de tere zieltjes even alleen de link:
http://www.marbel.info/blog/wp-content/ ... nslang.jpg

Is dat wat je wil in de toekomst?


Lekker voorbeeld ook Ikke, die vrouw is graatmager waardoor je haar protheses ziet. Tegen de tijd dat je bejaard gaat worden of nog maar 30 kilo weegt kan je ze altijd laten verwijderen. Voordelen zat aan een borstvergroting. Een van de belangrijkste is dat TS gelukkig is met haar eigen lichaam en zelfverzekerder wordt. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 20:54 



 

Heel herkenbaar ts.. Ik ben nu dan 27 maar heb nogsteeds geen borsten. Was op mijn 18e ook plat en sterker nog op de middelbare school de enige in de klas zonder borsten.. Ik ben mede daardoor zelfs 4 jaar lang gepest. Ik ben daarna veel aangekomen was een stress + verveling eter en daar kwamen de kilo's. Ja toen kreeg ik wat meer borsten, maar eenmaal 30 kilo afgevallen is er vrij weinig meer van over. Theezakjes noem ik ze. Terwijl ik wel flinke heupen/billen en bovenbenen heb. Ik vind het vreselijk, ben blij met maximizer bh's maar m'n droom is ook nog wel een borstvergroting al lijkt het me doodeng (nog nooit geopereerd of iets).

Ik vond het ook heel moeilijk dit met m'n moeder te bespreken maar heb het uiteindelijk wel een keer gedaan. Zij vond dat ik wel wat had maar had er geen rekening mee gehouden dat ik door het afvallen niks meer had en dus maximizers droeg(draag). Ik heb toen m'n bh uitgetrokken en het laten zien en ze snapte het gelijk wel en schrok ook wel een beetje omdat zoals ik al zei het theezakjes zijn geworden. Ik schommel nu weer in gewicht door omstandigheden dus ben heel benieuwd wat dat weer gaat doen..
Maar ik zeg gewoon open en eerlijk tegen je moeder zijn, moeders zullen altijd zeggen dat je niet onzeker hoeft te zijn, zij heeft je tenslotte op de wereld gezet en vind je mooi hoe je bent, maar als je uitlegt dat het voor jou belangrijk is en waarom zal ze dat ook begrijpen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 21:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 4 [ 92 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen