18 en geen vrouwelijke vormen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: 18 en geen vrouwelijke vormen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 13:39

Ik zou inderdaad dan ook eens met een diëtist gaan praten. En borsten zijn echt niet alles, je uitstraling van zelfvertrouwen zegt echt veel meer. Ik heb een flinke cup van mijzelf en hoe vaak ik ze wel niet vervloekt heb. Ik ben vaak jaloers op vrouwen met een kleinere cup. Die kunnen vaak dingen aan die bij mij niet mooi zijn. Maar door vsn mezelf te gaan houden en mezelf te accepteren vind ik het wel prima. Ik had op mijn 13e een dcup. En dat is ook niet alles, zo heeft elke kant een keerzijde. Jij voelt je nu geen vrouw, ik was toen al vrouw en werd voor puber jongens een lust object. Maar beide is niet erg, het is hoe je jaar jezelf kijkt wat je mooi maakt. Want als je jezelf nu niet accepteerd ga jezelf nooit accepteren. Nu zijn het je borsten waar je onzeker over bent, straks is het misschien je neus of iets anders. Zelf acceptatie is heel belangrijk, vaak bij een goede kliniek word je ook eerst psychologisch gescreend. En in sommige gevallen zelfs afgewezen als ze een potentieel “gevaar” voor jezelf zien. Aan jezelf werken is Eem lang en ingewikkeld proces en niet binnen een uur opgelost. Dit is niet leuk om te horen Laar wel belangrijk om bij na te denken.

Narcissa
Berichten: 3047
Geregistreerd: 29-03-15

Re: 18 en geen vrouwelijke vormen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 13:45

Ik sluit me volledig aan bij Lau. Ga eerst eens naar een diëtist: borsten zijn voornamelijk vet en als je zo weinig weegt kun je er geen dikke krijgen. En persoonlijk, een man die me laat staan omdat mijn tieten niet dik genoeg zijn, is een man die ik sowieso al niet in mijn leven zou willen.

Ik heb een C/D en vind die 2 vetklompen eerlijk gezegd behoorlijk irritant, zeker bij paardrijden.

tengeltje11
Berichten: 7138
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 13:48

Ik geloof dan bv weer niet in diëtist.
Sommige mensen mogen op die leeftijd echt eten wat ze willen,het komt er niet aan(ik was zelf identiek,ook qua gewicht en lengte).
Toch zijn er nu gewoon leuke spekjes ontstaan,beetje bij beetje,door de jaren(ben nu 33).
Ik mag nog eten wat ik wil,krijg ook geen overgewicht ofzo,maar heb bv wel een flinke poep,een deftige boezem,brede heupen,een goed stel billen,....
Alles in proportie en overal tevreden mee.

Ik zou het gewoon nog wat jaren aanzien en werken aan je zelfvertrouwen.
Veel kans dat je vanzelf,met de jaren,overal wat ronder wordt.

Kabayo

Berichten: 13985
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: 18 en geen vrouwelijke vormen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 13:52

Ohja ik hoorde iemand zeggen dat borsten alleen maar vet is
Dus ik wekelijks naar de mac en patat eten. Ja gaat alleen naar de buik _O-

Kahawa
Berichten: 5344
Geregistreerd: 05-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 13:52

tengeltje11 schreef:
Ik geloof dan bv weer niet in diëtist.
Sommige mensen mogen op die leeftijd echt eten wat ze willen,het komt er niet aan(ik was zelf identiek,ook qua gewicht en lengte).
Toch zijn er nu gewoon leuke spekjes ontstaan,beetje bij beetje,door de jaren(ben nu 33).
Ik mag nog eten wat ik wil,krijg ook geen overgewicht ofzo,maar heb bv wel een flinke poep,een deftige boezem,brede heupen,een goed stel billen,....
Alles in proportie en overal tevreden mee.

Ik zou het gewoon nog wat jaren aanzien en werken aan je zelfvertrouwen.
Veel kans dat je vanzelf,met de jaren,overal wat ronder wordt.


Haha las dit alsof je hele grote drollen uitkakt, omdat je zoveel eet :')

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 13:54

Kabayo schreef:
Ohja ik hoorde iemand zeggen dat borsten alleen maar vet is
Dus ik wekelijks naar de mac en patat eten. Ja gaat alleen naar de buik _O-


Maar dan creëren we een ander probleem bij ts denk ik :')
Een diëtist zal vast voedings advies geven maar ook qua sporten wat goed zou helpen.

Majabeestje
Berichten: 3808
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 13:58

Ik vond dat vroeger ook vreselijk. Nu (15 kilo later :') ) denk ik: die goeie ouwe tijd... :+
Heb jij niks aan, snap ik. Heb ook gedacht aan een borstvergroting toen ik zo oud was. Nu alleen maar heel blij dat ik het niet heb gedaan.
Praat erover, dat helpt.

Suzanne F.

Berichten: 49215
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 13:59

Ik heb ook heel lang kleine borsten gehad. Pas na mijn 25 e en toen ik wat aankwam kreeg ik meer borsten. Nu een C cup en deze past prima bij mijn lichaam.
Ik zou niet zo snel naar een vergroting grijpen. Geef je lichaam de tijd volwassen te worden. Iets aankomen mag je wel hebben zo te lezen. En je kan zo de catwalk op volgens mij. :D

Morganlefay

Berichten: 8695
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Re: 18 en geen vrouwelijke vormen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 14:29

Tot mijn 23 geen voorgevel, Sidonie en Smalle als opmerkingen.
Na die leeftijd een mooie B en tegenwoordig tot groot ongenoegen een flinke C.

tengeltje11
Berichten: 7138
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 14:33

Kahawa schreef:
tengeltje11 schreef:
Ik geloof dan bv weer niet in diëtist.
Sommige mensen mogen op die leeftijd echt eten wat ze willen,het komt er niet aan(ik was zelf identiek,ook qua gewicht en lengte).
Toch zijn er nu gewoon leuke spekjes ontstaan,beetje bij beetje,door de jaren(ben nu 33).
Ik mag nog eten wat ik wil,krijg ook geen overgewicht ofzo,maar heb bv wel een flinke poep,een deftige boezem,brede heupen,een goed stel billen,....
Alles in proportie en overal tevreden mee.

Ik zou het gewoon nog wat jaren aanzien en werken aan je zelfvertrouwen.
Veel kans dat je vanzelf,met de jaren,overal wat ronder wordt.


Haha las dit alsof je hele grote drollen uitkakt, omdat je zoveel eet :')


hahaha,belgisch waarschijnlijk....een poep is een kont natuurlijk :+

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 16:54

Dit topic staat ook letterlijk zo op Fok. Krijg je daar niet genoeg reacties? Zoals daar ook gezegd: ga naar je huisarts. Of neem genoegen met jezelf. Je bent wie je bent. Jij hebt nu het voordeel van een eeuwig pronte voorgevel. Dat kan niet iedereen zeggen.
Laatst bijgewerkt door Liebeskind op 10-11-17 17:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Kaitlyn

Berichten: 9727
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: 18 en geen vrouwelijke vormen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 17:03

Op jouw leeftijd was ik ook zo licht in verhouding met mijn lengte. Ik ben wel kleiner, maar was ook nog een stuk lichter.

Borsten heb ik wel altijd gehad (kleine C cup), maar verder had ik echt 0 vormen. Geen heupen, geen kont. Inmiddels ben ik 26 en heb ik een gezond gewicht (ja, lag echt aan de leeftijd haha) en heb ik ook meer vormen gekregen.

Als ik jou was zou ik nog een paar jaar meer "volwassen" worden in je lichaam, en als je dan nog niet tevreden bent kun je altijd nog voor de borstvergroting kiezen. :)

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 17:09

Nabster schreef:
Dit topic staat ook letterlijk zo op Fok. Krijg je daar niet genoeg reacties? Zoals daar ook gezegd: ga naar je huisarts. Of neem genoegen met jezelf. Je bent wie je bent. Jij hebt nu het voordeel van een eeuwig pronte voorgevel. Dat kan niet iedereen zeggen.


Doe niet zo kattig joh, volgens mij mag TS zelf bepalen waar ze dit nog meer post.

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 17:12

Liesje1611 schreef:
Nabster schreef:
Dit topic staat ook letterlijk zo op Fok. Krijg je daar niet genoeg reacties? Zoals daar ook gezegd: ga naar je huisarts. Of neem genoegen met jezelf. Je bent wie je bent. Jij hebt nu het voordeel van een eeuwig pronte voorgevel. Dat kan niet iedereen zeggen.


Doe niet zo kattig joh, volgens mij mag TS zelf bepalen waar ze dit nog meer post.


Waar haal je uit dat ik kattig ben?

doemaar

Berichten: 1327
Geregistreerd: 08-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 17:23

Nou gewoon voor een borstvergroting gaan en sparen. Tegenwoordig heeft half nederland die :P ...

doemaar

Berichten: 1327
Geregistreerd: 08-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 17:29

Nu even serieus. De pil kan wel zorgen voor borstgroei van die speciale borstgroei pillen slikken is ook een uitgave en ze groeien wel iets maar het is geen permanente oplossing. Heb een vriendin gehad die ook weinig had die droeg altijd 2 bh's over elkaar, die pillen werkte maar heel minimaal. Uiteindelijk heeft ze een borstvergroting uit laten voeren. Snap best dat het voor een vrouw heel belangrijk kan zijn om borsten te hebben.

Zelf zou ik ook een borstvergroting willen omdat ik neppers gewoon mooi vind. In mijn geval zou ik me moeten schamen misschien...

NoaHD

Berichten: 717
Geregistreerd: 25-05-13
Woonplaats: Op de rug van Honey!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 17:29

Ik ben 17 en had tot voor kort ook niet echt vrouwelijke vormen, ben erg slank (is ook mijn bouw) en ben 1.66. Had ook bijna geen borsten, cupmaat 70b, met vulling en zelfs dan was die eigenlijk nog te groot. Omdat ik een vriend kreeg ben ik aan de pil gegaan, en ik heb nu 70c en soms zelfs 70D (die vallen wel klein uit). Ik heb geen mega borsten maar ik ben er nu wel eindelijk tevreden mee (ik voelde me echt verschrikkelijk omdat ik bijna niks had). Dus de pil kan wel degelijk helpen! Ook kom je er wat van aan, ik ben van 48 kilo naar 51 kilo gegaan (ik wil graag wat aankomen dus vandaar dat ik dat als positief zie).

maxie

Berichten: 2212
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: groningen

Re: 18 en geen vrouwelijke vormen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 22:23

Hier hetzelfde..
Ik woog altijd maar 40 kilo en een cup aa. Vreselijk onzeker en had ook echt geen vrouwenlichaam.
Op mijn 24ste een borstvergroting gehad naar een grote cup b kleine c.
Dit heeft zoveel geholpen in mijn zelfvertrouwen en inmiddels nog steeds dolgelukkig mee. Inmiddels ben ik 29 en 10 kilo zwaarder geworden. Eindelijk ook een kont en heupen erbij gekregen. Het plaatje klopt nu!

ikke

Berichten: 37547
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 10:07

maxie schreef:
Hier hetzelfde..
Ik woog altijd maar 40 kilo en een cup aa. Vreselijk onzeker en had ook echt geen vrouwenlichaam.
Op mijn 24ste een borstvergroting gehad naar een grote cup b kleine c.
Dit heeft zoveel geholpen in mijn zelfvertrouwen en inmiddels nog steeds dolgelukkig mee. Inmiddels ben ik 29 en 10 kilo zwaarder geworden. Eindelijk ook een kont en heupen erbij gekregen. Het plaatje klopt nu!

Lees: met wat geduld was die voorgevel ook wel goed gekomen zonder ingreep?

Als je even specifiek googled, komt ie boven drijven, maar voor de tere zieltjes even alleen de link:
http://www.marbel.info/blog/wp-content/ ... nslang.jpg

Is dat wat je wil in de toekomst?

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 12:18

ikke schreef:
maxie schreef:
Hier hetzelfde..
Ik woog altijd maar 40 kilo en een cup aa. Vreselijk onzeker en had ook echt geen vrouwenlichaam.
Op mijn 24ste een borstvergroting gehad naar een grote cup b kleine c.
Dit heeft zoveel geholpen in mijn zelfvertrouwen en inmiddels nog steeds dolgelukkig mee. Inmiddels ben ik 29 en 10 kilo zwaarder geworden. Eindelijk ook een kont en heupen erbij gekregen. Het plaatje klopt nu!

Lees: met wat geduld was die voorgevel ook wel goed gekomen zonder ingreep?

Als je even specifiek googled, komt ie boven drijven, maar voor de tere zieltjes even alleen de link:
http://www.marbel.info/blog/wp-content/ ... nslang.jpg

Is dat wat je wil in de toekomst?


Zullen we even niet aan bang makerij ddoen?

Popstra
Berichten: 13752
Geregistreerd: 21-06-08

Re: 18 en geen vrouwelijke vormen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 12:51

Nouja, siliconen zijn echt niet mooi op een te mager lichaam.

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 12:53

ikke schreef:
maxie schreef:
Hier hetzelfde..
Ik woog altijd maar 40 kilo en een cup aa. Vreselijk onzeker en had ook echt geen vrouwenlichaam.
Op mijn 24ste een borstvergroting gehad naar een grote cup b kleine c.
Dit heeft zoveel geholpen in mijn zelfvertrouwen en inmiddels nog steeds dolgelukkig mee. Inmiddels ben ik 29 en 10 kilo zwaarder geworden. Eindelijk ook een kont en heupen erbij gekregen. Het plaatje klopt nu!

Lees: met wat geduld was die voorgevel ook wel goed gekomen zonder ingreep?

Als je even specifiek googled, komt ie boven drijven, maar voor de tere zieltjes even alleen de link:
http://www.marbel.info/blog/wp-content/ ... nslang.jpg

Is dat wat je wil in de toekomst?

Serieus?...
Dus TS zou geen borstvergroting moeten overwegen, omdat ze dan mogelijk over 60 jaar er raar uit zou kúnnen zien? En de rest van haar leven en al die onzekerheden ach, gewoon accepteren, want ja, denk maar aan dat plaatje.
En Gianti is ook super slank maar haar staat het heel mooi!

ashley1

Berichten: 2619
Geregistreerd: 04-09-09
Woonplaats: In 't mooie Zeeuwse land

Re: 18 en geen vrouwelijke vormen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 13:05

Op je 18e ben je voor de wet inderdaad wel volwassen maar ik zou je lijf eerst nog eens wat laten uitzwaren, mijn borsten waren op mijn 18e ook echt nog niet uitgegroeid. Ik had een B,nu uiteindelijk een D geworden.
Ik zou zeggen kijk het aan tot je een jaar of 23/25 bent.

maaikemuis
Berichten: 5279
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 13:12

Het is niet leuk om te zien, maar wel goed om te benoemen. Want hoe mooi protheses kunnen zijn, professioneel zie ik de ellende ervan iets te vaak. Sowieso zit het meerendeel van de vrouwen iedere 15-20 jaar vast aan een nieuw stel prothesen. Maak je snel kapsel aan, dan veel eerder (ik weet van 1 patiënt die om de 7 jaar moest). Want dat is wat je ziet op die foto, kapselvorming. En dan nog niet te spreken over de ontstekingen die voor kunnen komen, soms zelf jaren na dato, opeens out of the blue.

Wanneer je zonder prothesen kan, zou ik dat oom zo lang mogelijk zo houden. Zeker wanneer je 18 bent en nog niet zoveel vormen hebt, dat komt vanzelf wel goed.

Persoonlijk ben ik blij met mijn lange, slanke bouw en cupmaat A-AA. Het zit niet in de weg, trekt niet aan mijn lijf, is makkelijk te controleren op bobbels, als de bh’s in de was zitten lukt het ook zonder en de eerste kerel die mij afwijst omdat ik klein bemeten ben moet ik nog tegenkomen.

Het komt wel goed!

Mirjam1202

Berichten: 1060
Geregistreerd: 04-12-13
Woonplaats: Tilburg/Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 13:17

Zeker geen 1e wereld probleem, maar zeker wel erg vervelend lijkt mij. Ik heb zelf niks te klagen gelukkig, maar kan mij goed voorstellen dat het vervelend is om een kleine cup te hebben.
Ik hoorde van mensen om mij heen dat bij hun de anticonceptie pil goed heeft geholpen. Zij slikten dit zelf niet voor grotere borsten maar het was een leuke bijkomstigheid haha.
Eerlijk gezegd weet ik zelf niet meer zo goed of mijn borsten groter zijn geworden door de pil.. Is alweer een tijd geleden haha.

Misschien is het, het proberen waard? De pil is misschien toch geen overbodige luxe wanneer je een keer een vriend krijgt of als je onregelmatig ongesteld bent.