borst vergroting

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paardje_x
Berichten: 137
Geregistreerd: 21-02-13

borst vergroting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-17 21:32

hey allemaal,
zoals sommige misschien in mijn vorige topic hebben gelezen is dus het probleem dat ik je kan wel zeggen zo plat als een man ben, ik ben 18 jaar en zelfs de allerkleinste bh die er bestaat, is te groot. Ik ben enorm onzeker en durf hierdoor dus veel dingen niet, en ik toch een borstvergroting wil overwegen.
Nu zit ik er een beetje mee hoe dat allemaal in zn werk gaat, ik praat bijna nooit over dit soort onderwerpen met mn ouders en weet bijna zeker dat ze t zouden afkeuren,maar ik ben 18 en dat zal echt een soort een deel van mn leven 'helpen'. Nu is mijn vraag, wie heeft hier ervaring mee, wat zou ik t best kunnen doen etc.? En zou ik ook gewoon in mn eentje een afspraak kunnen maken met een chirurg?
Mijn vriendin heeft ooit een borstverkleining gehad maar die moest echt langer dan een halfjaar wachten voordat ze geopereerd kon worden.. dan ben ik alweer 19 en daar kijk ik zelfs echt tegen op.
Alvast bedankt! :)

Corelli

Berichten: 9995
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Re: borst vergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 21:39


Anoniem

Re: borst vergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 21:42

Hier is inderdaad een centraal topic voor. Ga anders eens kijken voor een consult ergens, ik ben nu 2 keer zelf op consult geweest een keer bij het accz of zoiets en een keer hier bij het ziekenhuis, daar kan je alles vragen wat je wil weten vertellen ze alles wat je moet weten en ga zo maar door. Hou er wel rekening mee dat het een duur grapje is.. De laatste keer dat ik er was was het kostenplaatje iets van 3300..

Dawson123

Berichten: 309
Geregistreerd: 03-08-12

Re: borst vergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 21:45

Ik weet helaas precies hoe je je voelt. Ik ben naar de Velthuis kliniek geweest voor een consult maar moest een extra operatie waardoor de kosten op 7500 zouden komen. Zijn nu nog aan het bekijken of ik het nu of later wil doen omdat het best ingrijpend is...

Berdien

Berichten: 64503
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: borst vergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 22:36

Ik zou je inderdaad naar het al lopende topic over borstvergroting willen verwijzen: [MWS] Borstvergroting Hierin vind je ervaringen omtrent de procedure, chirurgen en hoe anderen het ervaren hebben. Ik zet dit topic dan ook op slot.