Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 292 van de 415 [ 10355 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295 ... 415  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

 
Profiel   

Prachtig zeg <3.

Ik wil graag wat nieuwe Pink Gellac kleurtjes, maar ik vind het zo lastig kiezen omdat de kleuren in het echt niet echt op de kleuren op de foto lijken :=.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 18:27 



 
Profiel   

Ik heb voor Rosy Brown en Cherry Pink gekozen... Ik ben benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 18:54 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Prachtig zeg <3.

Ik wil graag wat nieuwe Pink Gellac kleurtjes, maar ik vind het zo lastig kiezen omdat de kleuren in het echt niet echt op de kleuren op de foto lijken :=.

Daarom speur ik eerst internet af op zoek naar echte fotos haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 20:30 



 
Profiel   

Yenni schreef
_San87_ schreef
Prachtig zeg <3.

Ik wil graag wat nieuwe Pink Gellac kleurtjes, maar ik vind het zo lastig kiezen omdat de kleuren in het echt niet echt op de kleuren op de foto lijken :=.

Daarom speur ik eerst internet af op zoek naar echte fotos haha

Ow ook wel een goede :)).

Ik heb t nu op afterpay besteld, vind ik de kleurtjes toch niet mooi, dan gaan ze weer terug :P.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 20:31 



 
Profiel   

Yenni schreef
_San87_ schreef
Prachtig zeg <3.

Ik wil graag wat nieuwe Pink Gellac kleurtjes, maar ik vind het zo lastig kiezen omdat de kleuren in het echt niet echt op de kleuren op de foto lijken :=.

Daarom speur ik eerst internet af op zoek naar echte fotos haha

Goed idee, ga ik ook den voor de volgende bestelling

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 11:29 



 
Profiel   

Ik heb ze binnen. Niet helemaal t zelfde als op de foto, vooral Rosy Brown totaal niet, maar wel beide erg mooie kleuren. Dus ze mogen blijven :)).

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 12:04 



 
Profiel   

Rosy Brown lijkt idd niks op de foto van de website van Pink Gellac zelf, desalniettemin is het één van mijn favoriete kleuren. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 12:06 



 
Profiel   

__Sannne schreef
Rosy Brown lijkt idd niks op de foto van de website van Pink Gellac zelf, desalniettemin is het één van mijn favoriete kleuren. <3

Ergens vind ik het jammer, want de roze kleur op de website vind ik echt heel mooi. Echter is het inderdaad een hele mooie kleur :j.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 12:12 



 
Profiel   

<3 rosy brown. Ik gebruik hem ook vaak met een nagel rosé chrome poeder. Heel mooi!

Ik ga denk ik afstappen van Pg.. Die dikke 'Vegan' formules werken voor mij echt totaal niet, Ik heb er een van de love affair collectie die zo dik is dat het wel een milkshake lijkt....

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 12:23 



 
Profiel   

Ik vind pink gellac geen fijne lakken. Heb er wel wat van maar indd vaak dik of de onderste laag gaat ribbelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 12:42 



 
Profiel   

Was eerst lid van een Facebook groep van pink gellac daar hebben ze albums op staan met hoe de kleur echt is, tipje. ;)

Heb nog wel wat flesjes PG maar hoef ze idd ook niet meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 14:27 



 
Profiel   

Nieuw setje vandaag :D

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Had een stempelsetje binnengekregen :D dus meteen geprobeerd.
En nieuwe kleur, Remember me van Victoria Vynn, mooi dieprood met glitter, komt niet zo goed iver op de foto

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 16:56 



 
Profiel   

Wat leuk! Ik heb laatst ook wat geprobeerd met een stempelsetje, maar dat kwam er niet helemaal vlekkeloos op :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 16:20 



 
Profiel   

Ik heb jaaaaaaaren geleden, ver voordat dit hip werd, al eens een stempelsetje gehad.
Kan maar zo meer dan 10 jaar geleden zijn geweest

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 16:27 



 
Profiel   

Eleeke schreef
Geweldig een eigen nagellakkamer


Nessa schreef
Oh wat mooi zeg!!


Dank jullie wel! Ben er zelf ook blij mee. <3

Nu voor het eerst weer een kleurtje op, mijn nagels waren door het klussen verwaarloosd en erg kort... De kleur is ver buiten mijn comfortzone, maar het went. :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 15:19 



 
Profiel   

Hoeveel lagen gekleurde lak doen jullie?
Ik had vier lagen nodig om het goed dekkend te krijgen en twijfelde zelfs over een vijfde laag

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 17:54 



 
Profiel   

2 of 3, afhankelijk van de dekking.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 18:12 



 
Profiel   

Ik doe meestal 3 laagjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 18:18 



 
Profiel   

Oh wat gaaf die stempelsetjes.
En jouw out of comfort rood vind ik heel mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 18:50 



 
Profiel   

De meeste kleuren van Diva dekken in 2 laagjes, maar de rood hierboven heb ik 4x heel dun aangebracht. Bedacht me daarna pas dat ik ook eerst een laagje zwart had kunnen doen, maar de kleur is wel mooi 'diep' nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 18:58 



 
Profiel   

Wijslander: heel mooi kleurtje! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 10:41 



 
Profiel   

Ik zie dat de blooming gel in de aanbieding is bij pink. Is dat een aanrader of zonde geld denken jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 17:33 



 
Profiel   

Niet goed ontvet is mijn conclusie nadat de lak er na drie dagen afviel.
Goed om te weten als ik een kleur maar een paar dagen wil :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 14:26 



 
Profiel   

Hallo allemaal,

Wat heb ik veel aan jullie forum. Ik heb de laatste dagen veel opgezocht en geleerd. Dus dak daar voor.

Ik heb een maand geleden ongeveer de starterset van pink gellac gekocht. Hier was ik niet tevreden over dus hij ging de kast in. Ik kon het niet meer ruilen dus toen bedacht het nog een kans te willen geven. Ik heb een sterkere lamp gekocht van Kiki London en vandaag met volle moed het opnieuw geprobeerd

Echter laat de nagellak nogsteeds los. Ik heb hier een linkje naar het filmpje waar je kan zien wat er gebeurt.

https://photos.app.goo.gl/YW7i3iQeKnQuykXs7

Wat ik doe is zorgen dat ik niet in contact kom met water een uur voor ik mijn nagels doe. Ik begin met een hand en vijl de nagels. Ik neem ze af met de cleaner van PG, primer, een laagje basecoat, 2 of 3 laagjes kleur en een laagje topcoat. Ik veeg mijn kwast altijd helemaal leeg om er voor te zorgen dat de laagjes zo dun mogelijk zijn.

Ik hoop heel erg dat jullie een oplossing weten, want ik zou heel graag willen dat het lukt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 16:29 



 
Profiel   

Die ziet er heel zacht uit!
Hoe lang hard je de laagjes steeds uit tussendoor?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 16:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 292 van de 415 [ 10355 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295 ... 415  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen