Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 294 van de 417 [ 10412 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297 ... 417  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

 
Profiel   

Daarom betaal ik liever wat meer voor lakjes van betere kwaliteit, ik zou me kapot ergeren! :(:) En het moet wel een leuke hobby blijven...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 14:32 



 
Profiel   

Dit is de eerste kleur waar ik problemen mee ondervind. Ik heb t opnieuw gedaan en 120 sec onder de lamp gehouden en nu lijkt het goed :). Als wat langer onder de lamp de oplossing is, vind ik dat niet onoverkomelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 14:34 



 
Profiel   

Ik zet alleen gellak bij mezelf alleen ik heb het idee dat mijn lamp aan het verouderen is. Welke lamp raden jullie aan? Het hoeft niet een dure te zijn omdat ik alleen bij mezelf lak

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 15:40 



 
Profiel   

Ik heb die van Kiki London, bevalt echt heel goed!

San: mijn Rosy Brown droogt wel gewoon normaal onder de lamp. Heb je al contact gezocht met Pink?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 22:30 



 
Profiel   

Deze combinatie vandaag gedaan:
Rosy brown, nude pink en sparkling nude.


[ img ]

Ondanks dat ik geseald heb de lak zie je op sommige nagels aan de bovenkant me nagel doorheen komen als jullie snappen wat ik bedoel. Weet iemand hoe dit kan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 18:45 



 
Profiel   

MarJon schreef
Ik heb die van Kiki London, bevalt echt heel goed!

San: mijn Rosy Brown droogt wel gewoon normaal onder de lamp. Heb je al contact gezocht met Pink?

Nee, heb ik niet. Ik weet ook niet waar het aan ligt. Na langer uitharden zit het er perfect.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 18:59 



 
Profiel   

xxxmh schreef
Deze combinatie vandaag gedaan:
Rosy brown, nude pink en sparkling nude.


[ [url=m/9X5vNo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ondanks dat ik geseald heb de lak zie je op sommige nagels aan de bovenkant me nagel doorheen komen als jullie snappen wat ik bedoel. Weet iemand hoe dit kan?


Bij mij werkt het om direct na het aanbrengen even 5 sec in de lamp te drogen voor ik de volgende nagel doe. Dan heb ik geen last van dat dat randje terugloopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 19:42 



 
Profiel   

Hi allemaal,

Waarschijnlijk nu al de zoveelste vraag hierover, maar ik weet het echt niet meer. Élke keer nadat ik mijn gellac zet laat het na een dag of 2 los aan de bovenkant, waardoor ik het er zo af trek.
Ik snap niet hoe het bij sommige mensen 3 weken kan zitten, ik doe het nu al een jaar af en aan maar ik heb nog nooit mijn nagels eraf moeten weken omdat ik het er elke keer zelf af kan halen.

Ik ruw goed op, nagelriemen haal ik goed weg, En ik ontvet. Verder heb ik een goede lamp van Kiki London dus daar zou het ook niet aan moeten liggen. Sealen doe ik ook dus ik weet het niet meer.

Wat ik nu gebruikt heb is een primer van Kiki London, rubberbase van carma nails, de normale base coat van pink, de builder up van Kiki London, de BIAB van Carma nails. Voor de topcoat heb ik de normale shine can Pink gellac.
Ik blijf maar dingen kopen die blijkbaar niet werken voor mij, dus ik ben nu echt opzoek naar dé producten. Ik zit nu te kijken naar de base extend of primer van Pink, de normale base van Kiki London samen met de rubbertop van hun. Wat zijn de toppers??

Ik vind het best duur allemaal worden, dus ik ben erg benieuwd of jullie de gouden tip hebben! :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 22:04 



 
Profiel   

Wat gebruik je om te ontvetten?

En wat voor prep gebruik je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 22:47 



 
Profiel   

Nymbous schreef
Wat gebruik je om te ontvetten?

En wat voor prep gebruik je?


Om te ontvetten heb ik de pink gellac gehad, en nu 70% alcohol geloof ik van de Etos.

Prep gebruik ik op het moment niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 23:11 



 
Profiel   

Je kunt nog extra prep proberen, maar omdat jouw probleem vooral aan de bovenkant zit met loslaten; trek je de lak wel goed over het randje van je nagels? Dat die daar ook goed sealt?

Anders kun je lifting krijgen doordat je je nagels natuurlijk gebruikt maar ook doordat Gellak flexibel is en mee beweegt.

Seal je de vrije rand niet goed, dan laat de lak daar ook sneller los

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 23:20 



 
Profiel   

Te veel primer zeker bij de nagelriemen in de buurt, kan ook juist het tegenovergestelde effect hebben? Kan dat het zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 00:32 



 
Profiel   

Alcohol is niet echt bedoelt om te ontvetten toch? Als ik het met alcohol schoonmaak laat de lak bij mij ook in zijn geheel los, maar als ik goed ontvet met de cleaner dan blijft het goed zitten en moet ik het er na drie weken echt afweken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 09:50 



 
Profiel   

Lakken jullie wel eens gewone nagellak over jullie gellak? Ik heb nu rosy brown op en ik heb een lakje van Sally Hansen dat er supertof bij zou staan :P. Een koperkleur met lichte glitter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 19:58 



 
Profiel   

[ img ]
Voor het eerst babyboom geprobeerd!
Wel blij mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 13:14 



 
Profiel   

Netjes gedaan !

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 13:57 



 
Profiel   

Zeer mooi <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 14:38 



 
Profiel   

Heel mooi gedaan! Met acrylgel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 14:49 



 
Profiel   

Nee met BIAB :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 15:53 



 
Profiel   

Mooie kleur. Pas op bij je pink. Daar zit je erg op je huid. Probeer dat weg te vijlen. Dit geeft kans op allergieën

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 17:59 



 
Profiel   

Nee zit niet op de huid. Zit op een scheur waardoor het wat omhoog steekt. Pink was sowieso beetje gehavend met scheurtjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-21 18:14 



 
Profiel   

Zelfde hier. De lak valt er na een paar dagen gewoon vanaf.
Ik dacht dat het vette nagels waren, maar ik heb nu alles goed gedaan. Cleaner en prep van pink, flink opruwen 120 seconden drogen, het helpt allemaal niets.

Ik ga nu minder laagjes proberen, dan maar iets minder mooi dekkend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-21 17:42 



 
Profiel   

Prep onder de peel off? Of andere?
Of bedoel je primer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 16:26 



 
Profiel   

Ik heb het ook, ongeacht welke prep. Bij mij bleef het ook niet zitten. Nu alweer een tijd gel en het zit als een huis…

Hier weer een nieuw setje, met als je goed kijkt inlay 8-) <3

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 23:07 



 
Profiel   

A_nouk schreef
Ik heb het ook, ongeacht welke prep. Bij mij bleef het ook niet zitten. Nu alweer een tijd gel en het zit als een huis…

Hier weer een nieuw setje, met als je goed kijkt inlay 8-) <3

[ [url=m/DMtsfh.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/v480Ko.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh mooi!

Ik heb ook net een nieuw setje!

[ img ]

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 23:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 294 van de 417 [ 10412 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297 ... 417  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen