Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 21:22

Ja ik hoor er niet al te beste verhalen over

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41663
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 21:24

Nessa schreef:
Ja ik hoor er niet al te beste verhalen over

Ik heb twee kleuren vegan formula, maar ga er niet meer kopen, zelfs na goed warm maken is het stroperig en lakt niet zo fijn. Zonder warm maken hardt t voor geen meter uit.

Anywho. Ik zou de vegan formula ook laten staan. De niet vegan kleuren ben ik echt heel tevreden over :j.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41663
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 21:29

Wel jammer, een van de nieuwe kleuren van Pink Gellac, Oriental Spice, vind ik enorm gaaf. Maar, vegan formula :\.

xxxmh

Berichten: 3494
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 21:41

Ik doe de vegan kleuren in een bakje warm water en daarna lakt het goed!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41663
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 21:43

Ik ook, maar alsnog lakt t niet heel fijn, imo. Eigenlijk is t ook bizar dat je die kleuren standaard warm moet zetten :').

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 22:37

Ik ben heel tevreden van cco lakjes en rubberbases. :j

Celiien

Berichten: 13257
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 23:01

ik had 2 lakjes van de love affair vegan collectie. niet te doen. toen moest ik toevallig cleaner hebben dus even langs de PG store gelopen die tegenover het werk zit. dus toen besproken met een medewerker, en mocht van haar die terugbrengen en ze gaf mij gratis copper gold mee om te testen. ze gaf aan dat idd er sommige tussen zitten die niet te lakken waren, maar het probleem leek te zijn verholpen met aanpassingen bij de productie. ondertussen copper gold, de hele laatste nieuwe correctie, en wat losse kleurtjes aangeschaft en inderdaad, geen problemen meer hier!

dit is pomegranete red van de laatste collectie, met een van de glitterlakken. waren heel goed te doen!


Afbeelding

F_Orumster

Berichten: 15323
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 00:25

Mooie rode kleur!

Ik ben geen fan van Pink gellac.

Iemand ervaring met ombre maken (met soakoff gellak)?

Jester_ schreef:
F_Orumster schreef:
Iemand tips om een natte look extra mat te maken? Ik heb nu van 2 merken matte top coats geprobeerd maar ze vallen altijd wat tegen hoe mat ze zijn. Kun je de kleurlaag bijvoorbeeld extra opbuffen?


Mijn nagelstyliste deed altijd over de nog natte nagel acryl poeder strooien en dan onder de lamp drogen. Dan werden en bleven ze mooo mat


[ [url=m/UWfj9t.jpg]Afbeelding[/url] ]


Bedankt voor deze tip, ik heb nu acrylpoeder in mijn winkelwagen. Ziet er prachtig mat uit bij jou.
Ik had inmiddels ook gelezen dat matte top mooier is wanneer je de plaklaag van de kleurlak verwijdert. Minder streperig.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41663
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 07:04

Celiien schreef:
ik had 2 lakjes van de love affair vegan collectie. niet te doen. toen moest ik toevallig cleaner hebben dus even langs de PG store gelopen die tegenover het werk zit. dus toen besproken met een medewerker, en mocht van haar die terugbrengen en ze gaf mij gratis copper gold mee om te testen. ze gaf aan dat idd er sommige tussen zitten die niet te lakken waren, maar het probleem leek te zijn verholpen met aanpassingen bij de productie. ondertussen copper gold, de hele laatste nieuwe correctie, en wat losse kleurtjes aangeschaft en inderdaad, geen problemen meer hier!

dit is pomegranete red van de laatste collectie, met een van de glitterlakken. waren heel goed te doen!


[ [url=m/1P3Gxq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh, dat klinkt dan wel weer goed. Misschien heb ik net pech gehad met de kleuren.

Ziet er mooi uit!

Libiris

Berichten: 1672
Geregistreerd: 07-05-05
Woonplaats: Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 11:42

Celiien schreef:
ik had 2 lakjes van de love affair vegan collectie. niet te doen. toen moest ik toevallig cleaner hebben dus even langs de PG store gelopen die tegenover het werk zit. dus toen besproken met een medewerker, en mocht van haar die terugbrengen en ze gaf mij gratis copper gold mee om te testen. ze gaf aan dat idd er sommige tussen zitten die niet te lakken waren, maar het probleem leek te zijn verholpen met aanpassingen bij de productie. ondertussen copper gold, de hele laatste nieuwe correctie, en wat losse kleurtjes aangeschaft en inderdaad, geen problemen meer hier!

dit is pomegranete red van de laatste collectie, met een van de glitterlakken. waren heel goed te doen!


[ [url=m/1P3Gxq.jpg]Afbeelding[/url] ]

dat klinkt goed! ik ben altijd zeer tevreden over de kleurtjes van Pink en heb gelukkig al de meeste gekozen kleuren nog dubbel van de oude versie staan.
zat er al tegenop om de nieuwe aan te moeten schaffen...
want zou niet graag overstappen, ben nl erg blij met hun kleurencollectie

moet je voor de vegan ook opeens een andere basis of top gebruiken?
gebruik nl de base en top altijd van een ander merk

Rivendell

Berichten: 6825
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 18:05

Afbeelding

Hele tijd niets gedaan aan mijn nagels, wegens tijdgebrek.
Ik kan maar weinig producten gebruiken ivm met allergieën, dus ik moet creatief zijn.
Deze keer alleen glitters van action als kleur :D

pluisje88

Berichten: 8084
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 18:23

Ik heb een keer ergens gezien dat er van dat spul bestaat wat je aan de randjes kan smeren en dat je daarna gewoon je nagels kunt lakken en dat spul er san af kunt halen. Geen idee wat het is of hoe het heet. Wie kan mij vertellen hoe het heet en waar je het kunt kopen?

Ik krijg gekleurde lak er niet mooi op. Ik heb eczeem dus harde en schrale nagelriemen. Die pakken elk kleine beetje kleur meteen aan en je blijft het dan zien. Helemaal
Wegkrijgen is onmogelijk. Erg jammer. Wil graag mooie kleurtjes dus ik dacht misschien lost dit iets op :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41663
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 18:24

Liquid latex :D.

pluisje88

Berichten: 8084
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 00:21

_San87_ schreef:
Liquid latex :D.


Thanks :D van welk merk kan ik dat het beste kopen?

viphorse

Berichten: 1511
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 07:55

Lijkt mij ideaal !
Zijn er mensen die dit gebruiken ?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41663
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 08:05

pluisje88 schreef:
_San87_ schreef:
Liquid latex :D.


Thanks :D van welk merk kan ik dat het beste kopen?

Geen flauw idee, ik heb het nog nooit gebruikt :=.

donnar

Berichten: 2195
Geregistreerd: 03-06-11
Woonplaats: Provincie Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 08:24

Moyra heeft het, ik heb geen ervaring icm Gellak, maar wel icm stempels. Daarbij is het ideaal, met de grotere stempels komt het toch op de huid en zo heb je het er zo af. :D

Gebruik je al Dadi olie? Anders zou ik zeker daarmee beginnen, en een goede manicure aanleren waardoor de velletjes niet meer in de weg zitten :)

pluisje88

Berichten: 8084
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 11:07

donnar schreef:
Moyra heeft het, ik heb geen ervaring icm Gellak, maar wel icm stempels. Daarbij is het ideaal, met de grotere stempels komt het toch op de huid en zo heb je het er zo af. :D

Gebruik je al Dadi olie? Anders zou ik zeker daarmee beginnen, en een goede manicure aanleren waardoor de velletjes niet meer in de weg zitten :)


Het ligt niet aan de manicure maar aan de huidstructuur. Ziet er zo op het eerste oog best mooi verzorgd uit. Maar de huid is gewoon aangetast. Ook dadi olie kan dat niet redden..

Thanks. Dan moet ik daar maar eens gaan kijken denk ik

Emoreoa
Berichten: 217
Geregistreerd: 24-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 14:26

Hoi! Ik lees al een tijdje mee maar nu ik sinds kort een eigen lamp etc. heb wil ik jullie graag mijn eerste creatie laten zien:

Afbeelding

Zijn nog genoeg verbeterpunten maar voor de eerste keer vind ik ze prima gelukt :)

Jester_

Berichten: 12274
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 15:21

Ik ben zo in dubio. Nu mijn acryl al ruim 3 weken zit en ik vermoedelijk nog lang niet kan, wil k eigg me nagels eraf. Maar ik ben zo bang dat gewone gellak niet blijft zitten, ik een enorme bijter ben en mijn nagels dun en slap zijn dus snel scheuren
Ik ben bang dat ik mijn acryl enorm ga missen := maar vind het ook weer zon gedoe en geld elke 3 weken

pluisje88

Berichten: 8084
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 16:35

Huh? Als ik dat Google dan zie ik allemaal filmpjes waarin ze die liquit tape vervangen voor kinderlijm.. iemand dat al eens ooit geprobeerd?

c_alsemgeest

Berichten: 20680
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 16:54

Ik zou dat persoonlijk niet zo snel doen... je nagels/nagelriemen en huid zijn best gevoelig voor allergische reacties.

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 18:13

Ik heb het wel maar idd meer voor stempelen, gellak moet je gewoon nieteens tegen de randjes aankrijgen je moet met het kwastje het richting de zijkanten duwen eerst echt heel weinig dan vormt dat een ‘dijkje’ en daarna iets meer aanbrengen als je dat wilt.
Zijn wel genoeg filmpjes op YouTube te vinden.
Liquid latex is niet echt bedoeld om het uit de wallen te houden dat is puur voor op de huid.

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 18:16


fierefluiter
Berichten: 199
Geregistreerd: 03-08-17

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 22:23

Hoi! Ik heb een vraagje. Ik gebruik sinds kort graag plaknagels. ( ik weet dat het slecht kan zijn voor je nagels, maar een salon kan ik voorlopig niet betalen ) Ik zorg dat ik ze zorgvuldig op plak. Eerst de nagels buffen, en dan met nagellakremover over mijn nagels om de vetten weg te halen. Ook zorg ik dat ik goed aanduw en mijn handen even met rust laat na het plakken. Toch laten ze vrij snel los. Ik denk dat het komt door de lijm die ik gebruik. Ik gebruik gewoon de lijm die in het pakje zit. Welke nagellijm is nou echt sterk? Ik durf bijna mijn vingers niet te gebruiken uit angst dat er weer een nagel los schiet.