Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
231 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
600 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
48 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
67 (7%)

Totaal aantal stemmen: 953


Binoche
Berichten: 532
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 10:18

c_alsemgeest schreef:
Toen ik nog lipfiller had ging ik 1x per jaar :+ en dat bouwde al prima op.
3 weken is imo echt te vroeg.


Het is ook zeker niet mijn bedoeling om hierin te overdrijven hoor, maar de eerste dagen zag ik gewoon nauwelijks verschil tussen voor en na :o . Nu zien ze er wel elke dag nog een klein beetje anders uit. Ik wacht nog wat af

Popstra
Berichten: 13759
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 11:40

Padoertje schreef:
Hier al iemand begonnen met collageen supplementen? Wat zijn ervaringen en welke koop je? Ik word kierewiet van het aanbod en de reviews over wel of niet een vieze smaak of dat het klontert.
Daarnaast ben ik bang dat als je er eenmaal aan begint, je niet meer zonder kunt. Is met fillers ook al gauw, maar als ik het eea nog kan uitstellen door collegeen te gebruiken, dan ben ik toch wel benieuwd.


Ik geloof niet in die poeders.
Maar ieder zijn ding natuurlijk.

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 11:42

c_alsemgeest schreef:
Toen ik nog lipfiller had ging ik 1x per jaar :+ en dat bouwde al prima op.
3 weken is imo echt te vroeg.


Mijn laatste x lipfiller was 2 jaar terug. En zit nog steeds mooi.
Mijn arts zij al dat het bij mij belachelijk lang blijf zitten. :')

En in 2 x opgebouwd (met 9 maanden ertussen)

Popstra
Berichten: 13759
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 11:49

Ik heb ook 2 jaar terug voor het laatst laten zetten. Zit ook nog steeds maar wel meest aan de buitenste rand. Wil het vlees zeg maar weer opgevuld hebben.
Zie dat veel meiden ze laten oplossen voor ze nieuw laten zetten omdat de technieken van zetten vooruit zijn gegaan. Meer plat en omhoog ipv naar voor.

Als ik de fotos zie van het zetten daarvan vind ik het overigens net open gevouwde binnenste schaamlipjes. :=

c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 13:54

Dit kan ik nu nooit meer niet zien in mijn hoofd bij zulke lippen :')

Tytonidae
Berichten: 949
Geregistreerd: 24-05-13

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 00:29

Ik zit nu ook te twijfelen of ik m'n lippen weer wil laten opvullen - vorig jaar in Augustus voor het laatst gedaan, van de voorkant lijken ze weer vrij dun maar aan de zijkant is de 'plump' er nog wel echt en met een beetje makeup kan ik ze nog best wel ok laten lijken qua grootte :Y) Ik weet het echt nog niet haha

Seven_OfNine
Berichten: 57
Geregistreerd: 01-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 01:50

Vandaag weer terug geweest voor het bijwerken van m’n Botox. :)
Meteen advies gevraagd voor m’n hals/decolleté. Ik dacht zelf aan profhilo maar de arts raadde me aan het met Radiesse te doen. Dat zou veel meer resultaat geven. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vond het ook best nog prijzig. Maar dat zal wel aan de hoeveelheid liggen.

Popstra
Berichten: 13759
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 11:47

Ik heb daar mooie resultaten mee gezien op voor& na fotos.

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 10:53

Mijn favo arts is weg bij de kliniek waar ik altijd kwam, maar wat wil
ze hebben het merk botox veranderd naar Bocouture, mijn ervaring is dat dit
veel sneller uitgewerkt is.

Wat zijn jullie bevindingen over dit merk? Er zitten ook enorme prijsverschillen in. :wow:
Oude kliniek 2 zones nu 130 euro, nieuw gevonden kliniek 2 zones 189 euro ( zelfde merk )

Kan nu dus op zoek naar een nieuwe kliniek die wel pure botox inspuit. :roll:

Suzanne F.

Berichten: 49226
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 12:14

BloemBloem schreef:
Mijn favo arts is weg bij de kliniek waar ik altijd kwam, maar wat wil
ze hebben het merk botox veranderd naar Bocouture, mijn ervaring is dat dit
veel sneller uitgewerkt is.

Wat zijn jullie bevindingen over dit merk? Er zitten ook enorme prijsverschillen in. :wow:
Oude kliniek 2 zones nu 130 euro, nieuw gevonden kliniek 2 zones 189 euro ( zelfde merk )

Kan nu dus op zoek naar een nieuwe kliniek die wel pure botox inspuit. :roll:


Vervelend zeg. Waar ging je altijd?
Ik heb altijd Azzalure. Werkt bij mij het beste. Bocouture ook keer gehad, maar heb liever Azzalure.
Gewone Botox hebben ze ook maar is duurder en hoeft niet perse hier. Dit werkt prima.
Bij Faceland hebben ze gewone Botox, bij Art de la beauté/blush ook.

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 12:26

Bij het zusje van Faceland, Dr. Penny.

Dan ga ik toch uitwijken naar Faceland, ik wil perse botox, werkt veel langer en blijft
mooier zitten. Goedkoop prikken met bocouture is uiteindelijk duurkoop!

Azzalure ken ik niet :n

Bielsje

Berichten: 1391
Geregistreerd: 17-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 12:51

Ik meld me hier ook even hoor...

Voor mijn bruiloft heb ik 2x botox gehad, maar de 2de keer was het zo enorm pijnlijk dat ik pas recent weer durfde te starten :'). Ik heb nu weer 2x gehad en we komen er nu achter dat de meest opvallende lijn, net boven mijn neus, helemaal niet komt van het fronsen maar doordat ik mijn neus optrek. Dat doe ik blijkbaar erg vaak want ik heb er een handje van om gekke bekken naar mijn paard te trekken :+.

Weet iemand hoe het is om op die plek filler te zetten qua pijn? Ik zie er lichtelijk tegenop :Y)

Popstra
Berichten: 13759
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 14:29

Hier ook azzalure. Blijft 3 tot 4 maanden zitten...

Popstra
Berichten: 13759
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 14:31

Bielsje schreef:
Ik meld me hier ook even hoor...

Voor mijn bruiloft heb ik 2x botox gehad, maar de 2de keer was het zo enorm pijnlijk dat ik pas recent weer durfde te starten :'). Ik heb nu weer 2x gehad en we komen er nu achter dat de meest opvallende lijn, net boven mijn neus, helemaal niet komt van het fronsen maar doordat ik mijn neus optrek. Dat doe ik blijkbaar erg vaak want ik heb er een handje van om gekke bekken naar mijn paard te trekken :+.

Weet iemand hoe het is om op die plek filler te zetten qua pijn? Ik zie er lichtelijk tegenop :Y)


Daar moet je botox zetten tegen het optrekken van je neus. Filler helpt daar niet tegen. Filler vult alleen voor volume. Botox legt die spieren die trekken lam.

Bielsje

Berichten: 1391
Geregistreerd: 17-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 15:05

Popstra schreef:
Bielsje schreef:
Ik meld me hier ook even hoor...

Voor mijn bruiloft heb ik 2x botox gehad, maar de 2de keer was het zo enorm pijnlijk dat ik pas recent weer durfde te starten :'). Ik heb nu weer 2x gehad en we komen er nu achter dat de meest opvallende lijn, net boven mijn neus, helemaal niet komt van het fronsen maar doordat ik mijn neus optrek. Dat doe ik blijkbaar erg vaak want ik heb er een handje van om gekke bekken naar mijn paard te trekken :+.

Weet iemand hoe het is om op die plek filler te zetten qua pijn? Ik zie er lichtelijk tegenop :Y)


Daar moet je botox zetten tegen het optrekken van je neus. Filler helpt daar niet tegen. Filler vult alleen voor volume. Botox legt die spieren die trekken lam.


Ik mag kiezen, mijn neus vol botox om het optrekken tegen te gaan en dat iedere 3 maanden met de hoop dat die lijn wat wegtrekt, of filler zodat die holling daar weg is en ik die rimpel niet meer kan trekken en hopelijk dan 2 jaar vooruit.

Het advies is filler voor een beter resultaat en aangezien ik een erg harde overgang naar mijn neus heb, hoop ik dat dat ook iets zal "verbeteren" waardoor ook mijn voorkeur naar filler gaat :D

Suzanne F.

Berichten: 49226
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 15:12

Filler zal op zo’n beweeglijke plek ook niet lang blijven zitten. Is een stuk duurder en zal ook regelmatig bijgewerkt moeten worden. Op plekken waar veel beweging is, verdwijnt filler snel.
Ik zou een combi doen, filler om op te vullen en Botox om de beweging eruit te halen. Dan kijken hoe het gaat. Je hebt over de bunny lines denk ik hè?

Lepeltje23

Berichten: 156
Geregistreerd: 15-10-14
Woonplaats: Bij paal 29 aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 15:30

Hoi! Eind 2023 heb ik voor het eerst mijn fronsrimpel laten behandelen bij cityclinics. Begint langzaam uit te werken. Nu las ik net hier verschil in soorten merken botox (wist ik niet). Bij cityclinics gebruiken ze alleen bocouture. Kunnen jullie me het verschil vertellen tussen botox en bocouture? Bij faceland kan je kiezen tussen die twee merken spierontspanners; zouden jullie overstappen naar faceland omdat je daar de keuze hebt om botox te spuiten ipv bocouture? Bedankt alvast voor jullie ervaringen!

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 15:33

Lepeltje23 schreef:
Hoi! Eind 2023 heb ik voor het eerst mijn fronsrimpel laten behandelen bij cityclinics. Begint langzaam uit te werken. Nu las ik net hier verschil in soorten merken botox (wist ik niet). Bij cityclinics gebruiken ze alleen bocouture. Kunnen jullie me het verschil vertellen tussen botox en bocouture? Bij faceland kan je kiezen tussen die twee merken spierontspanners; zouden jullie overstappen naar faceland omdat je daar de keuze hebt om botox te spuiten ipv bocouture? Bedankt alvast voor jullie ervaringen!


Absoluut, dat ga ik nu dus ook doen, wat het wezenlijke verschil is qua bestandsdelen durf ik
je niet te zeggen, maar Bocouture is er bij mij zo uit en Botox niet, ik ga dan ook voor merk 1 bij Faceland.

Suzanne F.

Berichten: 49226
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 15:40

Lepeltje23 schreef:
Hoi! Eind 2023 heb ik voor het eerst mijn fronsrimpel laten behandelen bij cityclinics. Begint langzaam uit te werken. Nu las ik net hier verschil in soorten merken botox (wist ik niet). Bij cityclinics gebruiken ze alleen bocouture. Kunnen jullie me het verschil vertellen tussen botox en bocouture? Bij faceland kan je kiezen tussen die twee merken spierontspanners; zouden jullie overstappen naar faceland omdat je daar de keuze hebt om botox te spuiten ipv bocouture? Bedankt alvast voor jullie ervaringen!


Verschilt echt per persoon. Ze zeggen dat de echte Botox sterker is dan bocouture. Ik heb Azzalure en dat is voor mij prima. Ik merkte geen verschil tussen de duurdere echte Botox of deze.

Popstra
Berichten: 13759
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 18:28

Bielsje schreef:
Ik mag kiezen, mijn neus vol botox om het optrekken tegen te gaan en dat iedere 3 maanden met de hoop dat die lijn wat wegtrekt, of filler zodat die holling daar weg is en ik die rimpel niet meer kan trekken en hopelijk dan 2 jaar vooruit.

Het advies is filler voor een beter resultaat en aangezien ik een erg harde overgang naar mijn neus heb, hoop ik dat dat ook iets zal "verbeteren" waardoor ook mijn voorkeur naar filler gaat :D

Ah o.k ik dacht dat het alleen om dat trekken ging...
Ik zou dan ook voor beide gaan

F_Orumster

Berichten: 15320
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 18:57

Ik vind bunnylines wel schattig :(:)

Bielsje

Berichten: 1391
Geregistreerd: 17-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 19:31

Ik moest even googlen naar bunny lines :evaw:

Ik kwam op een overzicht met allerlei soorten rimpels maar die van mij staat daar niet op |o. Of ik van mijn voorhoofd naar mijn neus ga met mijn vinger, of andersom, direct boven mijn neus zit een soort automatische stop omdat dat iets dieper ligt en daar zit die rimpel.
Christine van Sister Wives heeft dat ook en ik denk dat ik me er daarom vrij druk om maak want mooie vrouw maar ik zie constant die ene rimpel :=

hahahatsjoe

Berichten: 2392
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 08:20

BloemBloem schreef:
Mijn favo arts is weg bij de kliniek waar ik altijd kwam, maar wat wil
ze hebben het merk botox veranderd naar Bocouture, mijn ervaring is dat dit
veel sneller uitgewerkt is.

Wat zijn jullie bevindingen over dit merk? Er zitten ook enorme prijsverschillen in. :wow:
Oude kliniek 2 zones nu 130 euro, nieuw gevonden kliniek 2 zones 189 euro ( zelfde merk )

Kan nu dus op zoek naar een nieuwe kliniek die wel pure botox inspuit. :roll:


Welk merk is pure botox ?

Suzanne F.

Berichten: 49226
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 08:22

Botox :D
Zo heet het merk.

hahahatsjoe

Berichten: 2392
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 08:24

Suzanne F. schreef:
Botox :D
Zo heet het merk.


:D dan had ik dus voorheen pure botox, ik moet nu elke 3 / 4 maanden en eerder niet.