Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?
Nee, ik overweeg het wel. 24%  24%  [ 231 ]
Nee, ik overweeg het niet. 63%  63%  [ 600 ]
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen. 5%  5%  [ 48 ]
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen. 0%  0%  [ 6 ]
Ja, met enige regelmaat. 7%  7%  [ 67 ]
Totaal aantal stemmen : 952

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 25 van de 114 [ 2826 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 114  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

 
Profiel   

Dat zou hier niet te betalen zijn. Fillers verdwijnen gewoon in mijn huid. Ik heb 4 ml laten zetten en er is nog zeker voor 2 ml bijgewerkt kosteloos. En het is echt amper te zien. Alleen onder mijn ogen zie je het verschil eigenlijk. Maar alleen als je voor en na foto’s naast elkaar legt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-19 19:59 



 
Profiel   

Dat is ook gek toch? De mijne zit er nu een half jaar in onder mijn ogen en is nog top.

Waar had je nog meer fillers laten zetten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-19 20:53 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
Dat is ook gek toch? De mijne zit er nu een half jaar in onder mijn ogen en is nog top.

Waar had je nog meer fillers laten zetten?


Onder mijn ogen is ook het beste gelukt. De rest is op de jukbeenderen en in de neuslippenplooi gegaan. Daar verdwijnt het gewoon. Ze zeiden dat je huid een soort spons is en de ene spons heeft kleine gaatjes en de andere spons grote gaten. Mijn huid neemt het dus enorm op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-19 21:15 



 
Profiel   

He dat is echt jammer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-19 22:22 



 
Profiel   

:o :o Rare vraag wellicht.... @durf te vragen.
Ik heb fillers in mijn wangen, blij mee. Maarrrr... nu moet ik 2x per week naar fysio, op zo'n bank liggen op mijn buik met mijn hoofd door zo'n gat in het kussen als het ware. Dat is best pijnlijk, mijn hoofd is vrij klein :+
Kan dat kwaad voor de fillers....? Volgens mijn vriendin wel, ik kan het mij niet echt voorstellen? Maar ja, nu zit ik steeds in de spiegel te loeren en denk 'mmmmm', lijkt het nu weer geplooider of niet?

SuzanneF: bij mij ging er ook voor een kapitaal in :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 15:25 



 
Profiel   

Je mag niet masseren op de plek waar ze zitten dus als er heel veel druk op komt lijkt het me niet goed inderdaad.

Ik denk dat ik het geld van de fillers beter kan opsparen voor 3 jaar en dan een mini facelift laat doen. Dat geeft meer resultaat dan de fillers die toch weer verdwijnen denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 15:37 



 
Profiel   

IsabelleN schreef
:o :o Rare vraag wellicht.... @durf te vragen.
Ik heb fillers in mijn wangen, blij mee. Maarrrr... nu moet ik 2x per week naar fysio, op zo'n bank liggen op mijn buik met mijn hoofd door zo'n gat in het kussen als het ware. Dat is best pijnlijk, mijn hoofd is vrij klein :+
Kan dat kwaad voor de fillers....? Volgens mijn vriendin wel, ik kan het mij niet echt voorstellen? Maar ja, nu zit ik steeds in de spiegel te loeren en denk 'mmmmm', lijkt het nu weer geplooider of niet?

SuzanneF: bij mij ging er ook voor een kapitaal in :')


Mijn fysio legt er altijd een handdoek gevouwen op. Hierdoor heb je andere drukpunten. Toen ik mn verstandskiezen had laten verwijderen toen hebben we het stuk onder mn voorhoofd wat dikker gemaakt zodat dat vooral belast werd. Misschien voor jou ook een idee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 15:54 



 
Profiel   

Dank voor jullie reacties, fijn! Ik ga idd een handdoekje meenemen zodat ik op de een of andere manier wat beter in dat gat lig :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 17:45 



 
Profiel   

Is er iemand met ervaring in de omgeving van Zwolle. Ik heb veel last van hoofdpijn en dus van fronsen. Ben benieuwd of fillers bij mijn frons zou helpen

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 19:23 



 
Profiel   

Amber_anne schreef
Is er iemand met ervaring in de omgeving van Zwolle. Ik heb veel last van hoofdpijn en dus van fronsen. Ben benieuwd of fillers bij mijn frons zou helpen


Nee, Botox wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 19:25 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Amber_anne schreef
Is er iemand met ervaring in de omgeving van Zwolle. Ik heb veel last van hoofdpijn en dus van fronsen. Ben benieuwd of fillers bij mijn frons zou helpen


Nee, Botox wel.


Dat bedoelde ik, beetje moe :+

Heb zelf wel wat klinieken bekeken maar geen idee of deze goed zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 21:35 



 
Profiel   

Toen ik laatst voor botox ging, besprak de arts de mogelijkheid voor traangootfillers, vanwege mijn enorme vermoeide gezicht.
Ik heb dat toen niet laten doen omdat ze er nadrukkelijk bij vertelde dat je voor 3 weken geen druk op je gezicht mag hebben (maskers etc).
Ik ging de dag erop VR Gamen en ben blij dat ik geen verse fillers had want dat masker zat echt strak, ik had de komende twee jaar met groeven gelopen denk.
Dus ik kan me zomaar voorstellen dat dat liggen op je gezicht niet gunstig is voor verse fillers..

Zelf ben ik nu in dubio om idd traangootfillers te laten zetten óf even door te sparen voor facings/composiet. Laatst een kennisje die haar gebit had laten doen en dat was zo mooi geworden.. ik had die droom laten varen vanwege de kosten, maar nu ben ik daar toch heel erg hard over aan het denken omdat ik alle fotos van mezelf waarop ik lach, genant vind...

Zijn er mensen hier die hun gebit hebben laten fixen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 09:02 



 
Profiel   

Amber_anne schreef
Is er iemand met ervaring in de omgeving van Zwolle. Ik heb veel last van hoofdpijn en dus van fronsen. Ben benieuwd of fillers bij mijn frons zou helpen

Zou zeker Botox in je frons spiertjes laten spuiten. Is zo gepiept en krijg je veel plezier van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 09:45 



 
Profiel   

Ik ben even in shock... je kunt blijkbaar filles met injector ook gewoon kopen en bij jezelf doen?
Zijn er echt mensen die dat doen? :oo
Ik voel me heel naief nu :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 10:13 



 
Profiel   

Cer schreef
Ik ben even in shock... je kunt blijkbaar filles met injector ook gewoon kopen en bij jezelf doen?
Zijn er echt mensen die dat doen? :oo
Ik voel me heel naief nu :')

Is dat niet met die hyaluron pen? niet dat ik dat zou doen...

Fillers zetten komt wel nauw qua hoeveelheid en verdeling :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 12:38 



 
Profiel   

Rustig hier! Niemand zich recentelijk laten beulen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 13:52 



 
Profiel   

Hier staan de traangootfillers nog steeds op mijn wishlist, maar ik moet eerst mijn acne behandeling afmaken.
Mijn huid is momenteel overgevoelig :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 14:16 



 
Profiel   

Balen zeg! Wat voor behandeling krijg je hier voor?
Het valt misschien niet onder plastische chirurgie maar ik heb vd week eindelijk facings laten zetten. Was nodig want mijn voortanden waren echt niet mooi meer te krijgen en 1 en al vulling. Nou weer leuke lippenstiftjes dragen :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 14:55 



 
Profiel   

Ik heb nu Roaccutane als kuur, zit nu op de helft. Nog ongeveer 2-3 maanden te gaan :))
Oeeehh wat fijn! Mooi geworden dus <3 ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 14:59 



 
Profiel   

WesternWay schreef
Rustig hier! Niemand zich recentelijk laten beulen?


Ik! Botox laten zetten in voorhoofd, frons en kraaienpootjes. Boos kijken lukt iig nietmeer :')

Na 2 kids en lang borstvoeding vond ik het tijd voor een opfrisbeurt en ik ben er echt blij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 20:40 



 
Profiel   

denice schreef
WesternWay schreef
Rustig hier! Niemand zich recentelijk laten beulen?


Ik! Botox laten zetten in voorhoofd, frons en kraaienpootjes. Boos kijken lukt iig nietmeer :')

Na 2 kids en lang borstvoeding vond ik het tijd voor een opfrisbeurt en ik ben er echt blij mee!


Ik ook 2 weken terug. Ook bovenstaand. In mei weer traangootfillers

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 21:45 



 
Profiel   

Ik zit stiekem wel te kijken naar een lipfiller, maar heb echt geen idee waar ik moet beginnen met zoeken. Misschien hier tips voor een kliniek in de randstad met mooi professioneel resultaat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 22:22 



 
Profiel   

Faceland? Op instagram kan je ze volgen en dat ziet er goed uit, al is het niet mijn ding.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 07:15 



 
Profiel   

Nu niet, maar ik keek gisteren in de spiegel en ik mag wel weer een keertje terug :')

De arts gaf vorige keer aan dat traangootfillers voor mij ook een optie zouden zijn, maar ik vind dat echt ZO eng... ik heb best een gevoelige huid, die vaak opgezet is (vochtophopingen) en ik ben als de dood dat het een soort kikkerhoofd wordt.. :|
Sowieso, zolang ik nog erg met mn gewicht schommel, doe ik niks met fillers... 3 kilo erbij en mn wangen zijn vanzelf gevuld... :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 08:50 



 
Profiel   

Ik Google me suf maar traangoot zijn dat wallen

Hier zaterdag een intake gesprek bij huidinstituut
Irriteer me meest aan soort onderhuids “pukkels” oneffenheden
Uiteraard rimpel bij mond en frons maar zal geen Botox worden
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 10:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 25 van de 114 [ 2826 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 114  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen