Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?
Nee, ik overweeg het wel. 24%  24%  [ 231 ]
Nee, ik overweeg het niet. 63%  63%  [ 600 ]
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen. 5%  5%  [ 48 ]
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen. 0%  0%  [ 6 ]
Ja, met enige regelmaat. 7%  7%  [ 67 ]
Totaal aantal stemmen : 952

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 26 van de 114 [ 2826 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 114  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

 
Profiel   

Traangoot is dat donkere ietwat diepliggende lijn of kuil vanaf je binnenste ooghoek naar onder opzij zeg maar
Daar waar men vaak ook donkere kringen heeft en wat je ook evt kunt camoufleren met een concealer
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 10:40 



 
Profiel   

tita schreef
Ik Google me suf maar traangoot zijn dat wallen

Hier zaterdag een intake gesprek bij huidinstituut
Irriteer me meest aan soort onderhuids “pukkels” oneffenheden
Uiteraard rimpel bij mond en frons maar zal geen Botox worden

Misschien helpt microneedling, geen de huid een enorme boost om zichzelf te herstellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 11:22 



 
Profiel   

Ik vraag me iets af. Ik heb zaterdag botox in voorhoofd frons en kraaienpootjes laten zetten. Ik kan mijn voorhoofd alleen echt nog goed bewegen en rimpels maken zegmaar. Het is nu ruim 3 dagen geleden gedaan. Is dat normaal?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 21:47 



 
Profiel   

denice schreef
Ik vraag me iets af. Ik heb zaterdag botox in voorhoofd frons en kraaienpootjes laten zetten. Ik kan mijn voorhoofd alleen echt nog goed bewegen en rimpels maken zegmaar. Het is nu ruim 3 dagen geleden gedaan. Is dat normaal?


Ja is normaal. Duurt eventjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 21:50 



 
Profiel   

Oke, tnx! Ik vond het echt opvallend, flinke rimpels te maken nog :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 21:55 



 
Profiel   

Ik heb traangoot voor volumeverlies door het ouder worden.
Ook rimpeltjes onder je ogen verdwijnen.
Ingreep stelt echt niets voor en blijft wel tot een jaar zitten.
Ik ben er heel blij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 22:02 



 
Profiel   

Iemand ervaring mee, als je ziek of niet helemaal fit bent dat het weer wat zwelt en beurs voelt? Ik heb fillers laten zetten eind juni, lippen traangoot en wenkbrauwlift. Nu heb ik al een keer eerder gehad dat wanneer ik niet helemaal fit en mn wenkbrauw echt wel dik word en gevoelig alsof er een blauwe plek zit. Nu vandaag weer, andere plekken geen last iets vollere lippen misschien maar niet opvallend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 10:24 



 
Profiel   

Ik heb het altijd met mn lip. Mijn boven lip heeft een filler. Als ik verkouden ben zwelt ie iets op

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-20 00:27 



 
Profiel   

Hebben jullie hier ervaring mee: ik heb aan de buitenkant van 1 oog een diepe kraaienpoot, bijna echt een rimpel. Er blijft makkelijk vocht in staan en daardoor is de huid snel schraal. Is dit op te lossen met botox?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-20 00:36 



 
Profiel   

Ryder schreef
Hebben jullie hier ervaring mee: ik heb aan de buitenkant van 1 oog een diepe kraaienpoot, bijna echt een rimpel. Er blijft makkelijk vocht in staan en daardoor is de huid snel schraal. Is dit op te lossen met botox?


Dat zou je moeten vragen. Of een filler om de diepte iets op te vullen. Of een combi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-20 08:18 



 
Profiel   

callass schreef
Iemand ervaring mee, als je ziek of niet helemaal fit bent dat het weer wat zwelt en beurs voelt? Ik heb fillers laten zetten eind juni, lippen traangoot en wenkbrauwlift. Nu heb ik al een keer eerder gehad dat wanneer ik niet helemaal fit en mn wenkbrauw echt wel dik word en gevoelig alsof er een blauwe plek zit. Nu vandaag weer, andere plekken geen last iets vollere lippen misschien maar niet opvallend.


Nee, wat ik wel heb gehad is een paar maanden nadat ik het heb laten zaten dat het ineens beurs en gevoelig werd. Gelukkig na 1 dag weer weg. Ik zag al voor me dat mijn lichaam het afstootte en het ging ontsteken ofzo. Maar dat was goddank niet zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-20 08:19 



 
Profiel   

Ryder schreef
Hebben jullie hier ervaring mee: ik heb aan de buitenkant van 1 oog een diepe kraaienpoot, bijna echt een rimpel. Er blijft makkelijk vocht in staan en daardoor is de huid snel schraal. Is dit op te lossen met botox?

Dit probleem heb ik ook. Ik denk zelf eerder aan een laterale wenkbrauw lift plus eventueel een ooglid correctie
Iets rigoreuzer dan Botox of fillers dus

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-20 11:32 



 
Profiel   

Gister bij Puur geweest en ik vond maar rare ervaring.
Vind de schoonheidbehandelingen sowieso niks meer voorstellen smeren wat op je gezicht halen het eraf en dat 3x
Vervolgens moet je voor alles bij betalen.

Nu werd bij bindweefsel behandeling geadviseerd een kuur van 4-6 weken
Iemand daar ervaring mee?

Maar ze wilde eigenlijk niet omdat ik haar producten reiniger, serum,crème er niet bij wil kopen

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 09:03 



 
Profiel   

Schopje omhoog.
Met vriendin meegeweest, ze heeft fillers gekregen, nu voor 3e keer. Ze heeft 4 kleine, lichtblauwe plekken, en eentje echt niet te camoufleren blauwe plek bij mondhoek :roll: Vorige keren dus niet, nu was er wel een andere arts.
Ik wilde komende maand om weer wat bij te vullen maar durf nu eigenlijk amper meer, jeetje, je kunt zo niet naar je werk zonder een 'spannend' verhaal :+
Hebben jullie daar ervaringen mee? Kun je die blauwe plekken voorkomen? Mijn man zou echt flippen als ik zo thuis zou komen ;(

Jeetje Tita, dat klinkt als erg commercieel...

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-20 18:06 



 
Profiel   

Ja kan gebeuren een blauwe plek. Eerste keer had ik bijna niks, tweede keer wel. Had ik best wat beurse en blauwe plekjes. Tja, ik vind het zo spannend niet. Beetje make up erop en je ziet het al een stuk minder. En als mensen het vragen dan zeg ik het gewoon. Ben daar best nuchter in hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-20 18:41 



 
Profiel   

Ik heb bij traangootfiller een gigantisch blauw oog gehad! Kwam pas na een paar dagen. Iedereen ging er vanuit dat ik van het paard gedoken was.

Afgelopen keer bij kraaienpootjes ook een blauw plekje.

Niks aan te doen, trekt vanzelf weer bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-20 18:43 



 
Profiel   

De kliniek heeft vriendin toch een deel van haar geld (ze had ruim 900 euro betaald) teruggegeven omdat het wel letterlijk heel bont en blauw is. Ze kan amper met fatsoen naar werk/winkels etc. Het is totaal niet meer te camoufleren, hoewel de kliniek daar ook een poging toe gedaan heeft. Bijzonder dat dat vorige behandeling totaal niet was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-20 15:19 



 
Profiel   

Mijn lipfillers zitten na negen maanden nog even goed als altijd! Erg blij mee :)
Ik overweeg wel traangootfillers maar even de vraag of ik dit bij dezelfde kliniek laat doen (erg duur). Het komende jaar ga ik even oriënteren. Is er ook een meer permanente wijze om wallen te verhelpen? Ik heb gelezen over tatoeëren maar weet niet of ik dat een geslaagde oplossing vind..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-20 12:20 



 
Profiel   

@Danique bij welke kliniek ben jij geweest. Ik overweeg het oog, maar zie door de bomen het bos niet meer. Zo veel aanbod..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-20 12:38 



 
Profiel   

Danique_G schreef
Mijn lipfillers zitten na negen maanden nog even goed als altijd! Erg blij mee :)
Ik overweeg wel traangootfillers maar even de vraag of ik dit bij dezelfde kliniek laat doen (erg duur). Het komende jaar ga ik even oriënteren. Is er ook een meer permanente wijze om wallen te verhelpen? Ik heb gelezen over tatoeëren maar weet niet of ik dat een geslaagde oplossing vind..

Tatoeëren?? Wat moet je daarbij voorstellen?
Word er dan een huidkleur getatoeëerd op je donkere kringen of iets??
Ik gebruik Daarvoor al jaren ,,Touche Eclat,, van YSL.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-20 13:16 



 
Profiel   

Ik heb net toch faceland gebeld, 5 weken geleden botox gehad in 3 zones maar mn voorhoofd kan nog alle kanten op en de rimpels verschijnen zonder moeite. Ik zie eigenlijk amper verschil dan toen zonder..

Ze deden gelukkig erg aardig en heb voor vanmiddag een afspraak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-20 10:55 



 
Profiel   

Als permanente make up artiest raad ik je permanente make up onder de ogen als camouflage af. Dat gaat 9 van de 10 keer fout met enorme blijvende vlekken tot gevolg.

Ik heb sinds 3.5 week botox tegen hoofdpijn en migraine. Het lijkt goed te helpen tot nu toe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-20 10:28 



 
Profiel   

Ik vind pmu ook pijnlijker dan een wat prikjes voor de traangoot :P

Valt toch mee traangoot?
Bij mij zit het al een jaar goed. 350 euro betaald met Restylane.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-20 15:07 



 
Profiel   

Ik wil stiekem echt graag traangoot laten doen maar ben er toch wel beetje bang voor :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-20 17:57 



 
Profiel   

Nee joh, ik ben echt kleinzerig en dat stelt echt heel weinig voor. Ik heb er in ieder geval geen pijn aan ervaren.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-20 17:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 26 van de 114 [ 2826 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 114  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen