Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
231 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
600 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
48 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
67 (7%)

Totaal aantal stemmen: 953


Earth

Berichten: 7914
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 13:42

Ja ik ben niet zo snel bang voor een operatie hoor, maar om direct die stap te zetten vind ik nogal wat haha. Die prijs vind ik ook al een stuk beter dan een wenkbrauwlift, ik kwam prijzen tegen van 3200 euro :=

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 13:46

Het is geen operatie joh...
het is te vergelijken met een.. wrat verwijderen.. ofzo?

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 13:50

Nou, ik vind het iets meer dan een wrat verwijderen….maar meer vanwege de downtime.

Maar ik had echt zo iets van had ik eerder moeten doen.

En ik ben echt een piepert qua naalden en pijn enzo.

Suzanne F.

Berichten: 49213
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 13:58

Waar je wel op moet letten is waar het precies vandaan komt. Jij hebt duidelijk overschot aan vel boven je oog dus ooglidcorrectie zal zeker effect hebben. Maar aan de ongelijkheid van je wenkbrauwen doet het niks. Dus het zou kunnen dat je dan alsnog steeds je wenkbrauw op zit te trekken.

Earth

Berichten: 7914
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 14:00

Suzanne F. schreef:
Waar je wel op moet letten is waar het precies vandaan komt. Jij hebt duidelijk overschot aan vel boven je oog dus ooglidcorrectie zal zeker effect hebben. Maar aan de ongelijkheid van je wenkbrauwen doet het niks. Dus het zou kunnen dat je dan alsnog steeds je wenkbrauw op zit te trekken.


Ja ik ben er ook bang voor dat het niet genoeg gaat doen. Maar dat hoor ik dan ook van de pc neem ik aan.
Ik bedoelde trouwens niet operatie maar ingreep :P Maar daar ben ik dus niet perse bang voor, maar het is dus de stap om dit te gaan doen :P

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 14:05

Oh zo, ja dat snap ik wel.. daar heb ik ook lang tegenop gezien..

En wat Suzanne zegt.. wellicht is een ooglidcorrectie niet de oplossing, maar een goede PC zal je dat vertellen.. :j

hahahatsjoe

Berichten: 2392
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 15:23

Earth schreef:
Ah ok, goed om te weten. Dan moet ik dat eens met mijn man gaan bespreken. Ik zit nu F1 te kijken en het valt me nu pas op dat ik veel meer dan ik dacht mijn wenkbrauwen op trek :')
Zou ik dit ook kunnen doen met een wenkbrauwlift met botox? Ik weet dat jullie geen experts zijn, maar jullie hebben er wel iets meer kennis van dan ik :')


Nee dat kan niet, ervaringsdeskundige. Plasma /Plexr ook niet. Heb 15 jaar geleden een ooglidcorrectie gehad, die doet het nu nog steeds, maar ik moet inmiddels wel een wenkbrauwlift met botox doen om hem zo mooi te houden.

hahahatsjoe

Berichten: 2392
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 15:25

Popstra schreef:
Meid, die ooglid correcties zijn zo gepiept. Kwartier per oog onder lokale verdoving. Je merkt er niks van. En echt, daar knap je enorm van op! Ik had ook dat rechts de huid meer overhing dan links en dat is nu zo mooi.

Je kan het al voor 750€ laten doen.
Ik kan het je echt aan raden...[ [url=m/FhoDpp.jpg]Afbeelding[/url] ]


Waar heb jij het laten doen ? Heel mooi.

_Ivana_
Berichten: 108
Geregistreerd: 23-02-08

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 16:04

Ik kom hier ook even binnen vallen. Wat een mooie resultaten van de ooglidcorrecties. Ik wil dat ook graag laten doen, maar ik ben nogal een schijterd. ;-)
Zijn er klinieken die jullie kunnen aanbevelen. Ik woon in Zeeland, maar wil er best een stukje voor rijden.

Kun je na de ingreep zelf auto rijden trouwens? En hoe lang was jullie hersteltijd? Gingen jullie gelijk weer aan het werk?

Popstra
Berichten: 13745
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 09:37

hahahatsjoe schreef:
Popstra schreef:
Meid, die ooglid correcties zijn zo gepiept. Kwartier per oog onder lokale verdoving. Je merkt er niks van. En echt, daar knap je enorm van op! Ik had ook dat rechts de huid meer overhing dan links en dat is nu zo mooi.

Je kan het al voor 750€ laten doen.
Ik kan het je echt aan raden...[ [url=m/FhoDpp.jpg]Afbeelding[/url] ]


Waar heb jij het laten doen ? Heel mooi.
Dankjewel,
Bij Oranje kliniek in Amersfoort door Wouter laten doen

Popstra
Berichten: 13745
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 09:41

_Ivana_ schreef:
Ik kom hier ook even binnen vallen. Wat een mooie resultaten van de ooglidcorrecties. Ik wil dat ook graag laten doen, maar ik ben nogal een schijterd. ;-)
Zijn er klinieken die jullie kunnen aanbevelen. Ik woon in Zeeland, maar wil er best een stukje voor rijden.

Kun je na de ingreep zelf auto rijden trouwens? En hoe lang was jullie hersteltijd? Gingen jullie gelijk weer aan het werk?


Je kan niet zelf rijden na de ingreep. Beste is echt even met zn 2 te gaan. Het wachten duurt niet lang.
Gelijk de volgende dag werken gaat ook niet. Je mag ook niks tillen en niet sporten de eerste dagen.
Je kunt beter een weekje vrij nemen want je kan ook echt bont en blauw worden en er even niet fraai uit zien maar dat is met 2 weken weg. De hechtingen gaan er na 1 week al uit

cinniz123

Berichten: 4396
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 10:44

@ C_alsemgeest hoe heette jou pc bij veldhuis ook alweer?
Ik ga een consult inplannen maar denk ook dat ik nog een extra inplan voor de zekerheid bij Boerhaave.
Heb met mn borstvergroting toen de tijd ook 3 consulten gedaan.

Heb een meevallertje voor tatoeeren dus nu heb ik geld van een hele dagsessie over dus mag ik eindelijk van mezelf want irriteer me al zo lang aan mn ogen en botox was niet mijn ding.

Suzanne F.

Berichten: 49213
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 11:18

Bij mij heeft Eric Laban het gedaan. Werkt nu bij Velthuis dacht ik.

cinniz123

Berichten: 4396
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 11:55

Als ik bij velthuis ga is het puur vanwege de foto’s die ik van een bepaalde arts heb gezien.
Zo op de gok durf ik dat niet.
En ik zou daar gaan omdat het dichtbij is de vestiging Rotterdam.
Boerhaave zit dan weer niet in de buurt maar ik weet dat de arts waar ik toen voor mn bv ben geweest een goede arts is.
Enige nadeel is dat ik iemand moet vinden die ook naar Amsterdam wil rijden om me te halen en Rotterdam is gewoon makkelijker wat dat betreft.

@ Suzanne F heb jij voor na foto’s in dit topic staan voordat ik me een ongeluk zoek :)

c_alsemgeest

Berichten: 20666
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 12:19

cinniz123 schreef:
@ C_alsemgeest hoe heette jou pc bij veldhuis ook alweer?
Ik ga een consult inplannen maar denk ook dat ik nog een extra inplan voor de zekerheid bij Boerhaave.
Heb met mn borstvergroting toen de tijd ook 3 consulten gedaan.

Heb een meevallertje voor tatoeeren dus nu heb ik geld van een hele dagsessie over dus mag ik eindelijk van mezelf want irriteer me al zo lang aan mn ogen en botox was niet mijn ding.

Leon van Adrichem.
Hele fijne PC en ook nog eens grappig :')
Hij heeft ook ooit aan een litteken in mijn gezicht mee geholpen na mijn auto ongeluk. Daar toen ook heel erg tevreden over.

cinniz123

Berichten: 4396
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 12:30

Thanks!

Suzanne F.

Berichten: 49213
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 14:25

cinniz123 schreef:
Als ik bij velthuis ga is het puur vanwege de foto’s die ik van een bepaalde arts heb gezien.
Zo op de gok durf ik dat niet.
En ik zou daar gaan omdat het dichtbij is de vestiging Rotterdam.
Boerhaave zit dan weer niet in de buurt maar ik weet dat de arts waar ik toen voor mn bv ben geweest een goede arts is.
Enige nadeel is dat ik iemand moet vinden die ook naar Amsterdam wil rijden om me te halen en Rotterdam is gewoon makkelijker wat dat betreft.

@ Suzanne F heb jij voor na foto’s in dit topic staan voordat ik me een ongeluk zoek :)


Nee dus daar hoef je ook niet naar te zoeken. Ik heb van mijn ooglidcorrectie geen voor en na foto’s denk ik. Is ook al een tijd geleden, zeker 12 jaar. Is toen bij Bergman gedaan maar daar werkt Eric Laban toen nog.
Toen was ik 27. Zat echt in de familie, had ook ongelijke ogen. Is het eerste wat ik heb laten doen. 10 jaar later ben ik Botox en fillers gaan doen. Achteraf had ik daar misschien al ietsje eerder mee moeten beginnen maar goed, het was nog niet te laat, maar er ging nu erg veel in wat ik eigenlijk niet had ingecalculeerd. Ik dacht met een paar milliliter klaar te zijn. :')

cinniz123

Berichten: 4396
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 23:17

Dan scheelt dat zoeken indd :')

hahahatsjoe

Berichten: 2392
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 07:53

_Ivana_ schreef:
Ik kom hier ook even binnen vallen. Wat een mooie resultaten van de ooglidcorrecties. Ik wil dat ook graag laten doen, maar ik ben nogal een schijterd. ;-)
Zijn er klinieken die jullie kunnen aanbevelen. Ik woon in Zeeland, maar wil er best een stukje voor rijden.

Kun je na de ingreep zelf auto rijden trouwens? En hoe lang was jullie hersteltijd? Gingen jullie gelijk weer aan het werk?


Poos geleden, Parkkliniek Rotterdam, zeer tevreden, een arts die ook in het ziekenhuis werkt deed het. Zelf terug gereden naar Friesland omdat mijn vriendin ineens de bibbers kreeg, maar is niet aan te raden volgens de artsen. Ik vond het geen probleem.

c_alsemgeest

Berichten: 20666
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 09:57

Ik zwel altijd erg op... met alles...
Dus ik zag letterlijk niks vanaf net na de OK tm 2 dagen daarna, dus voor mij was het onmogelijk om auto te rijden :+
Daarbij ben je niet verzekerd als je het wel doet en er gebeurt wat onderweg.

Earth

Berichten: 7914
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 13:44

Toch nog maar eens met mijn man bespreken. Vandaag ben ik erg moe, en ik merk dat ik de hele tijd mijn ogen strakker open doe en soms mijn wenkbrauwen optrek. Daar krijg ik momenteel wat hoofdpijn van.

hahahatsjoe

Berichten: 2392
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 17:19

Earth schreef:
Toch nog maar eens met mijn man bespreken. Vandaag ben ik erg moe, en ik merk dat ik de hele tijd mijn ogen strakker open doe en soms mijn wenkbrauwen optrek. Daar krijg ik momenteel wat hoofdpijn van.


Had ik ook, tot ik een wenkbrauwlift met botox deed. Kan best zijn dat dit voor jou voldoende is.

Earth

Berichten: 7914
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 18:07

hahahatsjoe schreef:
Earth schreef:
Toch nog maar eens met mijn man bespreken. Vandaag ben ik erg moe, en ik merk dat ik de hele tijd mijn ogen strakker open doe en soms mijn wenkbrauwen optrek. Daar krijg ik momenteel wat hoofdpijn van.


Had ik ook, tot ik een wenkbrauwlift met botox deed. Kan best zijn dat dit voor jou voldoende is.


Ah toch, bedankt voor het delen van je ervaring. Ik kan het altijd eens proberen denk ik dan toch...

hahahatsjoe

Berichten: 2392
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 07:38

Earth schreef:
Ah toch, bedankt voor het delen van je ervaring. Ik kan het altijd eens proberen denk ik dan toch...


Ja hoor, ik doe dat al een paar jaar, maar nu heeft mijn cosmetisch arts ervoor gewaarschuwd dat ik op termijn misschien toch iets operatiefs moet doen.

Rodevlinder

Berichten: 2264
Geregistreerd: 16-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 14:28

Heeft iemand fillers in de wangen/jukbeenderen? Ik heb van mijzelf een vrij lang, smal gezicht met weinig volume en vraag me af of dit mooi uit zou pakken.