Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
231 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
600 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
48 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
67 (7%)

Totaal aantal stemmen: 953


Suzanne F.

Berichten: 49207
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 17:26

Zonnebloem92 schreef:
Heeft iemand fillers in de wangen/jukbeenderen? Ik heb van mijzelf een vrij lang, smal gezicht met weinig volume en vraag me af of dit mooi uit zou pakken.


Ja jukbeen hier. Dat zijn vaak de eerste dingen die worden aangepakt, ook om te liften. Neuslippenplooi en marionetlijnen hebben hier ook mee te maken. Deze worden zachter als je van bovenaf lift.
Je begint eigenlijk altijd boven dus bij het jukbeen.
Als je voor neuslippenplooi komt bij de cosmetisch arts zal hij eigenlijk altijd beginnen bij het jukbeen.

Rodevlinder

Berichten: 2264
Geregistreerd: 16-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 10:30

Suzanne F. schreef:
Zonnebloem92 schreef:
Heeft iemand fillers in de wangen/jukbeenderen? Ik heb van mijzelf een vrij lang, smal gezicht met weinig volume en vraag me af of dit mooi uit zou pakken.


Ja jukbeen hier. Dat zijn vaak de eerste dingen die worden aangepakt, ook om te liften. Neuslippenplooi en marionetlijnen hebben hier ook mee te maken. Deze worden zachter als je van bovenaf lift.
Je begint eigenlijk altijd boven dus bij het jukbeen.
Als je voor neuslippenplooi komt bij de cosmetisch arts zal hij eigenlijk altijd beginnen bij het jukbeen.

Merk jij zelf (veel) verschil? of is dat minimaal? en is het zichtbaar voor de omgeving of puur voor mensen die er erg op letten of het weten?

Popstra
Berichten: 13736
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 11:20

Ik heb ook mijn wangen begin dit jaar wat laten vullen.
Ik kreeg wel complimenten dat ik er beter en wat voller uit zag. Ik heb normaal een best wel smal gezicht en toonde snel vermoeid.
Maar ik denk zelf dat het de hele combi van, oogleden laten liften, neuslippen plooi, wangen en lippen laten vullen is geweest dat mij beter er heeft doen laten zien

Suzanne F.

Berichten: 49207
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 14:43

Inderdaad wat Popstra zegt, het is vaak een combinatie. Mensen zeggen dan: wat zie je er goed uit. Of: er is iets anders aan je maar ik weet niet wat.

Je ziet het wel maar het verricht geen wonderen. Het is vaak een combinatie van diverse punten wat het verschil gaat maken. Ik heb bijvoorbeeld mijn slapen laten doen, jukbeen en de traangoot. Dat geeft samen wel een duidelijk effect. De kin doet ook veel voor je gezicht.

Ik zou gewoon advies vragen bij een cosmetisch arts. Die kan jou aan de hand van jouw gezichtsvorm adviseren.

Mando

Berichten: 15692
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 08:57

Ik heb bijna het hele topic doorgelezen maar zit er ook een goede kliniek in het noorden die onderooglid correcties doen, ben bang bovenste oogleden ook, of moet ik dan echt naar het westen?

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 10:29

Mijn moeder is in Emmen geweest voor een ooglidcorrectie (Milaan-methode) en heel erg tevreden. Was wel een bovenooglidcorrectie.

hahahatsjoe

Berichten: 2389
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 11:36

hahahatsjoe schreef:
Earth schreef:
Ah toch, bedankt voor het delen van je ervaring. Ik kan het altijd eens proberen denk ik dan toch...


Ja hoor, ik doe dat al een paar jaar, maar nu heeft mijn cosmetisch arts ervoor gewaarschuwd dat ik op termijn misschien toch iets operatiefs moet doen.


Inmiddels iets operatiefs gedaan. Ik ben heel goed in zomaar ineens beslissen. En ik ben er nu al blij mee, al heb ik nog een plofhoofd. Herstel valt wel tegen, je hoofd voelt gek, alsof je vel niet meer van jezelf is en je een band om je hoofd hebt, maar dat gaat wel over. Je mag wel even niets doen, dat is wel irritant. Stiekem doe ik wel dingetjes, gewoon zorgen dat er geen druk op de hechtingen komt.

Suzanne F.

Berichten: 49207
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 11:39

Oh dat is snel! Wat heb je laten doen? En waar? Mag ook via PB hoor.

hahahatsjoe

Berichten: 2389
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 11:54

Suzanne F. schreef:
Oh dat is snel! Wat heb je laten doen? En waar? Mag ook via PB hoor.


Je hebt PB.

Earth

Berichten: 7911
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 12:56

Ik ben benieuwd hoe het er straks uit ziet!

Ik ben me aan het oriënteren voor waar ik heen moet, maar ik weet dus echt niet wat waar zit etc :P
Heeft er iemand tips voor het oostelijke deel van het land? Zeg maar vanaf de lijn Zwolle-Apeldoorn-Arnhem aan de rechterkant :P

Suzanne F.

Berichten: 49207
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 14:29

Faceland zit sowieso overal dus dat zou altijd een optie kunnen zijn.

hahahatsjoe

Berichten: 2389
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 11:13

Suzanne F. schreef:
Faceland zit sowieso overal dus dat zou altijd een optie kunnen zijn.


Waar het zit maakt niet uit, maar als je iets chirurgisch gaat doen moet je een arts hebben die veel ervaring heeft en goede recensies. Daar ben ik op af gegaan.

Suzanne F.

Berichten: 49207
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 16:51

hahahatsjoe schreef:
Suzanne F. schreef:
Faceland zit sowieso overal dus dat zou altijd een optie kunnen zijn.


Waar het zit maakt niet uit, maar als je iets chirurgisch gaat doen moet je een arts hebben die veel ervaring heeft en goede recensies. Daar ben ik op af gegaan.


Klopt. Faceland doet alleen bepaalde chirurgische operaties. Als ik een facelift laat doen dan ga ik naar Velthuis of Bergman ofzo.
Maar er werd om injectables gevraagd dacht ik. Daarvoor kan je prima naar Faceland.

Earth

Berichten: 7911
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 17:25

Ik wil idd beginnen met injectables maar wel direct met advies en doorstroom naar een mogelijke lift. Dus dan lijkt het me verstandig om direct naar een kliniek te gaan waar dat eventueel ook kan.

hahahatsjoe

Berichten: 2389
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 12:41

Earth schreef:
Ik wil idd beginnen met injectables maar wel direct met advies en doorstroom naar een mogelijke lift. Dus dan lijkt het me verstandig om direct naar een kliniek te gaan waar dat eventueel ook kan.


Boerhaave Kliniek, dr. Van der Weij is erg goed.

Levita

Berichten: 1416
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 11:14

Ik las op internet heel veel nare ervaringen met Faceland. Met name Faceland in Nijmegen. Komt dat bij iemand bekend voor? Ik wil botox voor mijn fronsrimpel en voorhoofd. Ik moet nog over een drempeltje heen merk ik en daarom ben ik op zoek naar ervaringen. Er zit nu ook een Faceland in Arnhem, daar kon ik geen ervaringen over vinden helaas.

Urielle

Berichten: 50072
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 17:05

Levita schreef:
Ik las op internet heel veel nare ervaringen met Faceland. Met name Faceland in Nijmegen. Komt dat bij iemand bekend voor? Ik wil botox voor mijn fronsrimpel en voorhoofd. Ik moet nog over een drempeltje heen merk ik en daarom ben ik op zoek naar ervaringen. Er zit nu ook een Faceland in Arnhem, daar kon ik geen ervaringen over vinden helaas.

Ik ga naar Barendrecht en ben tevreden, maar voor jou is dat de andere kant op.

Suzanne F.

Berichten: 49207
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 18:21

Levita schreef:
Ik las op internet heel veel nare ervaringen met Faceland. Met name Faceland in Nijmegen. Komt dat bij iemand bekend voor? Ik wil botox voor mijn fronsrimpel en voorhoofd. Ik moet nog over een drempeltje heen merk ik en daarom ben ik op zoek naar ervaringen. Er zit nu ook een Faceland in Arnhem, daar kon ik geen ervaringen over vinden helaas.


Er werken meerdere artsen in diverse Faceland klinieken dus misschien kan je op arts zoeken. Er staan van de artsen vaak wel recensies. Over het algemeen zijn de premium artsen echt wel goed.

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 06:49

Juist erg tevreden over Faceland. (Ik ga naar Utrecht)

Suzanne F.

Berichten: 49207
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 07:16

NatasjavE schreef:
Juist erg tevreden over Faceland. (Ik ga naar Utrecht)


Ik soms naar Utrecht, laatste keer naar Almere geweest. De arts waar ik altijd ging werkt niet meer in Utrecht maar in Almere nu helaas.

M_Lizz
Berichten: 57
Geregistreerd: 13-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 07:39

Ik ben bij Clinic For Beauty geweest in Arnhem, heb je daar al eens geïnformeerd?

Levita schreef:
Ik las op internet heel veel nare ervaringen met Faceland. Met name Faceland in Nijmegen. Komt dat bij iemand bekend voor? Ik wil botox voor mijn fronsrimpel en voorhoofd. Ik moet nog over een drempeltje heen merk ik en daarom ben ik op zoek naar ervaringen. Er zit nu ook een Faceland in Arnhem, daar kon ik geen ervaringen over vinden helaas.

Levita

Berichten: 1416
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 10:47

M_Lizz schreef:
Ik ben bij Clinic For Beauty geweest in Arnhem, heb je daar al eens geïnformeerd?


Nee nog niet. Bedankt voor de tip!

Rodevlinder

Berichten: 2264
Geregistreerd: 16-02-16

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 15:25

Kan iemand mij uitleggen wat dit op de website van Faceland inhoudt:

Behandelaar
Behandelaar Facecard
Premium
Premium Facecard

De prijzen lopen op en de bovenste 2 zijn groen en de onderste oranje.

Suzanne F.

Berichten: 49207
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 17:27

Zonnebloem92 schreef:
Kan iemand mij uitleggen wat dit op de website van Faceland inhoudt:

Behandelaar
Behandelaar Facecard
Premium
Premium Facecard

De prijzen lopen op en de bovenste 2 zijn groen en de onderste oranje.


Dat staat erbij als het goed is. Je hebt premium behandelaars en gewone behandelaars. Premium artsen zijn duurder. Als je een facecard hebt krijg je 10 procent korting.

c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 19:24

Wat is eigenlijk het verschil tussen die 'behandelaars' en wat zijn ze qua opleiding?