Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?
Nee, ik overweeg het wel. 24%  24%  [ 231 ]
Nee, ik overweeg het niet. 62%  62%  [ 599 ]
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen. 5%  5%  [ 48 ]
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen. 0%  0%  [ 6 ]
Ja, met enige regelmaat. 7%  7%  [ 67 ]
Totaal aantal stemmen : 951

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 64 van de 113 [ 2804 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 113  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

 
Profiel   

c_alsemgeest schreef
Wat is eigenlijk het verschil tussen die 'behandelaars' en wat zijn ze qua opleiding?


De gewone behandelaars hebben allemaal hun diploma tot cosmetisch arts, behalve eentje maar dan staat het erbij. Van alle artsen kan je een beschrijving lezen en hun ervaring en opleiding.
De premium artsen hebben gewoon meer ervaring, daar komt het op neer.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 18:28 



 
Profiel   

Aah oké, vroeg me af wat je moest doen om "premium" te worden :+ maar dat is dan ervaring inderdaad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 18:31 



 
Profiel   

c_alsemgeest schreef
Aah oké, vroeg me af wat je moest doen om "premium" te worden :+ maar dat is dan ervaring inderdaad.


Heel veel prikjes zetten ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 18:36 



 
Profiel   

Sommigen hebben ook andere opleidingen en zijn ook plastisch chirurg bijvoorbeeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 18:37 



 
Profiel   

[ img ]
Dit vind ik dan weer interessant maar ook tricky.. Bij 1 arts in Rotterdam is het €250, bij de rest €495.-
Is het te mooi om waar te zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 09:15 



 
Profiel   

Ik zou zeker bij een ervaren arts gaan en bij een gerenommeerde kliniek. Dit zijn dingen die je maar 1 x doet en gewoon goed moeten gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 09:16 



 
Profiel   

Zal wel per oog bedoeld zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 09:31 



 
Profiel   

Nee was voor totaal, stond in ieder geval in de reacties.
Ik heb nog even de reviews gelezen op trustpilot, wat een ellende zeg. Mensen die gewoon verminkt zijn bij hun :n
Maar de Bergman kliniek krijgt ook hele slechte recensies. Daar schrik ik dan wel van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 11:04 



 
Profiel   

Earth schreef
Nee was voor totaal, stond in ieder geval in de reacties.
Ik heb nog even de reviews gelezen op trustpilot, wat een ellende zeg. Mensen die gewoon verminkt zijn bij hun :n
Maar de Bergman kliniek krijgt ook hele slechte recensies. Daar schrik ik dan wel van.


Alles hangt van je arts af. Ik heb het bij Bergman laten doen maar in die tijd werkte Eric Laban nog daar. Die is nu naar Velthuis. Je moet een goede ervaren arts kiezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 11:54 



 
Profiel   

Klopt, je kan beter op arts zoeken dan op een kliniek.
Veel PC's werken zelfs op zzp basis bij verschillende klinieken.

Ik had Leon v Adrichem bij de Velthuis in Rotterdam. Erg tevreden over, maar de prijs komt niet in de buurt van die advertentie van Faceland.
En eerlijk... wat ik in mijn omgeving zie het resultaat ook niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 12:10 



 
Profiel   

Ik wil het over een jaar of 2 tot 5 denk ik.
Bij velthuis is het nu 1500, zal de komende jaren wel goedkoper worden verwacht ik.
Veel mensen die ik ken hebben het daar laten doen, echt mooi resultaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 18:58 



 
Profiel   

Zoals ik eerder al had aangegeven verdwijnen normale lipfillers bij mij enorm snel, ik had maar max 3 weken plezier van het resultaat helaas.. onlangs heb ik stylage met russian techniek laten zetten en het zit na 11 weken nog steeds!
Denk dat ik met 1,5 maand wel weer ‘lege’ lippen heb maar de filler wordt door mijn lichaam minder snel afgebroken.

Daarnaast zou ik graag vet willen wegzuigen uit mijn bovenbenen, ik train veel maar er gaat gewoon geen cm af..
Wie heeft hier ervaring mee? En welke kliniek?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 01:13 



 
Profiel   

Willemiens schreef
Daarnaast zou ik graag vet willen wegzuigen uit mijn bovenbenen, ik train veel maar er gaat gewoon geen cm af..
Wie heeft hier ervaring mee? En welke kliniek?


Parkkliniek Rotterdam. Ik heb op 18-jarige leeftijd een zwaar verkeersongeluk gehad waardoor mijn bovenbenen compleet uit vorm waren geslagen. Zij hebben het met lipo weer mooi gemaakt. Kijk het wordt natuurlijk nooit meer zoals het was (de huid was al doof en beschadigd door de klap die ik op straat gemaakt heb), maar ik heb geen bulten en deuken meer, in kleding ziet het er perfect uit na de lipo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 08:38 



 
Profiel   

Willemiens schreef
Zoals ik eerder al had aangegeven verdwijnen normale lipfillers bij mij enorm snel, ik had maar max 3 weken plezier van het resultaat helaas.. onlangs heb ik stylage met russian techniek laten zetten en het zit na 11 weken nog steeds!
Denk dat ik met 1,5 maand wel weer ‘lege’ lippen heb maar de filler wordt door mijn lichaam minder snel afgebroken.

Daarnaast zou ik graag vet willen wegzuigen uit mijn bovenbenen, ik train veel maar er gaat gewoon geen cm af..
Wie heeft hier ervaring mee? En welke kliniek?


De eerste keer lippen laten vullen lijkt altijd snel weg te zijn. Na 3 weken zijn je lippen ,gezet, zeg maar. De zwelling is dan geheel verdwenen en de filler in je weefsel getrokken. Als je een paar maanden verder nog eens laat zetten blijft het resultaat wel langer. Aangeraden word ook om lippen in stapjes te zetten tot je het gewenste resultaat hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 09:11 



 
Profiel   

Popstra schreef
Willemiens schreef
Zoals ik eerder al had aangegeven verdwijnen normale lipfillers bij mij enorm snel, ik had maar max 3 weken plezier van het resultaat helaas.. onlangs heb ik stylage met russian techniek laten zetten en het zit na 11 weken nog steeds!
Denk dat ik met 1,5 maand wel weer ‘lege’ lippen heb maar de filler wordt door mijn lichaam minder snel afgebroken.

Daarnaast zou ik graag vet willen wegzuigen uit mijn bovenbenen, ik train veel maar er gaat gewoon geen cm af..
Wie heeft hier ervaring mee? En welke kliniek?


De eerste keer lippen laten vullen lijkt altijd snel weg te zijn. Na 3 weken zijn je lippen ,gezet, zeg maar. De zwelling is dan geheel verdwenen en de filler in je weefsel getrokken. Als je een paar maanden verder nog eens laat zetten blijft het resultaat wel langer. Aangeraden word ook om lippen in stapjes te zetten tot je het gewenste resultaat hebt.

Ik heb mijn lippen voor stylage al 7x laten vullen. Er bleef gewoon niets over van de filler. Zelfs de artsen waren verbaasd/

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 11:09 



 
Profiel   

hahahatsjoe schreef
Willemiens schreef
Daarnaast zou ik graag vet willen wegzuigen uit mijn bovenbenen, ik train veel maar er gaat gewoon geen cm af..
Wie heeft hier ervaring mee? En welke kliniek?


Parkkliniek Rotterdam. Ik heb op 18-jarige leeftijd een zwaar verkeersongeluk gehad waardoor mijn bovenbenen compleet uit vorm waren geslagen. Zij hebben het met lipo weer mooi gemaakt. Kijk het wordt natuurlijk nooit meer zoals het was (de huid was al doof en beschadigd door de klap die ik op straat gemaakt heb), maar ik heb geen bulten en deuken meer, in kleding ziet het er perfect uit na de lipo.

Jeetje, heftig!
Ik ken de kliniek niet, hoe ben je hier terecht gekomen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 11:13 



 
Profiel   

Willemiens schreef
Popstra schreef


De eerste keer lippen laten vullen lijkt altijd snel weg te zijn. Na 3 weken zijn je lippen ,gezet, zeg maar. De zwelling is dan geheel verdwenen en de filler in je weefsel getrokken. Als je een paar maanden verder nog eens laat zetten blijft het resultaat wel langer. Aangeraden word ook om lippen in stapjes te zetten tot je het gewenste resultaat hebt.

Ik heb mijn lippen voor stylage al 7x laten vullen. Er bleef gewoon niets over van de filler. Zelfs de artsen waren verbaasd/


Jeetje bizar joh!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 11:35 



 
Profiel   

hahahatsjoe schreef
Parkkliniek Rotterdam. Ik heb op 18-jarige leeftijd een zwaar verkeersongeluk gehad waardoor mijn bovenbenen compleet uit vorm waren geslagen. Zij hebben het met lipo weer mooi gemaakt. Kijk het wordt natuurlijk nooit meer zoals het was (de huid was al doof en beschadigd door de klap die ik op straat gemaakt heb), maar ik heb geen bulten en deuken meer, in kleding ziet het er perfect uit na de lipo.


Willemiens schreef
Jeetje, heftig!
Ik ken de kliniek niet, hoe ben je hier terecht gekomen?


Er was destijds op het Viva-forum een liposuctie topic. Op basis daarvan een consult gedaan en dat wekte zoveel vertrouwen dat ik daarheen ben gegaan. en ik was en ben er blij mee !!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 13:10 



 
Profiel   

Popstra schreef
Willemiens schreef
Zoals ik eerder al had aangegeven verdwijnen normale lipfillers bij mij enorm snel, ik had maar max 3 weken plezier van het resultaat helaas.. onlangs heb ik stylage met russian techniek laten zetten en het zit na 11 weken nog steeds!
Denk dat ik met 1,5 maand wel weer ‘lege’ lippen heb maar de filler wordt door mijn lichaam minder snel afgebroken.

Daarnaast zou ik graag vet willen wegzuigen uit mijn bovenbenen, ik train veel maar er gaat gewoon geen cm af..
Wie heeft hier ervaring mee? En welke kliniek?


De eerste keer lippen laten vullen lijkt altijd snel weg te zijn. Na 3 weken zijn je lippen ,gezet, zeg maar. De zwelling is dan geheel verdwenen en de filler in je weefsel getrokken. Als je een paar maanden verder nog eens laat zetten blijft het resultaat wel langer. Aangeraden word ook om lippen in stapjes te zetten tot je het gewenste resultaat hebt.


Bij mij blijft het anders erg goed zitten na de eerste keer. Ik ga pas weer in december voor een 2e keer. Heb het in mei laten doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 10:28 



 
Profiel   

Dat is lekker.
Ik had na eerste keer 1ml stylage een paar maandjes later nog een keer 1ml bij laten zetten. Deze blijft nu ook heel mooi.
Eerste keer leek ook snel minder te worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 10:51 



 
Profiel   

Ik heb vorig jaar december 1ml juvederm in m’n lippen laten zetten. Gister ben ik terug geweest. Ik wilde 1ml maar dat was absoluut niet nodig. Ze had nog nooit gezien dat de fillers nog zo lang zo mooi bleven zitten. Nu gegaan voor 0,6ml Belotero. Er is een actie bij faceland, en tsja, het scheelt de helft met juvederm. Ik ben heel benieuwd hoe belotero mij gaat bevallen.
Deze arts valt trouwens onder de kortingsregel, en ik kan haar absoluut adviseren! In tegenstelling tot mijn eerdere faceland ervaring, werd het gister met tandartsverdoving + verdovende crème gedaan. En de filler grotendeels met canule. Alleen een paar kleine naaldenprikjes als finishing touch. Op deze manier had ik veeeel minder pijn dan de vorige keer. Ondanks dat deze arts minder ervaring heeft dan de vorige die ik had, blijf ik absoluut bij deze. Op dit moment is m’n bovenlip nog gezwollen en blauw, dus een foto heeft geen zin. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 14:30 



 
Profiel   

absque_dubio schreef
Ik heb vorig jaar december 1ml juvederm in m’n lippen laten zetten. Gister ben ik terug geweest. Ik wilde 1ml maar dat was absoluut niet nodig. Ze had nog nooit gezien dat de fillers nog zo lang zo mooi bleven zitten. Nu gegaan voor 0,6ml Belotero. Er is een actie bij faceland, en tsja, het scheelt de helft met juvederm. Ik ben heel benieuwd hoe belotero mij gaat bevallen.
Deze arts valt trouwens onder de kortingsregel, en ik kan haar absoluut adviseren! In tegenstelling tot mijn eerdere faceland ervaring, werd het gister met tandartsverdoving + verdovende crème gedaan. En de filler grotendeels met canule. Alleen een paar kleine naaldenprikjes als finishing touch. Op deze manier had ik veeeel minder pijn dan de vorige keer. Ondanks dat deze arts minder ervaring heeft dan de vorige die ik had, blijf ik absoluut bij deze. Op dit moment is m’n bovenlip nog gezwollen en blauw, dus een foto heeft geen zin. :+


Leuk!
Welke arts was het? In Utrecht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 15:21 



 
Profiel   

Utrecht ja. Van den Eertwegh. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 15:47 



 
Profiel   

Vandaag voor de halfjaarlijkse touchup geweest. Kan er weer even tegenaan.

Werd geadviseerd om misschien ook de hals wat te verstevigen. Hier had iemand ervaring met Profhilo toch? Geeft dit een mooi en duidelijk resultaat? Zijn er al nabehandelingen geweest? En dit betrof niet de hals of wel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 17:06 



 
Profiel   

Ik heb Prohilo gehad. De eerste keer zag ik wel wat maar niet heel veel. Meer een gezondere huid. Na de tweede behandeling was ik echt tevreden. Ik zag er gewoon ontzettend uitgerust en fris uit.

Het lastige vond ik dat je niet "mooi" de deur van de kliniek uit stapt. Het duurt echt een paar weken voor je resultaat ziet.

Dus ik stond iedere dag in de spiegel te turen.

Ik heb alleen mijn gezicht laten doen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 20:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 64 van de 113 [ 2804 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 113  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen