Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?
Nee, ik overweeg het wel. 24%  24%  [ 231 ]
Nee, ik overweeg het niet. 62%  62%  [ 599 ]
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen. 5%  5%  [ 48 ]
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen. 0%  0%  [ 6 ]
Ja, met enige regelmaat. 7%  7%  [ 67 ]
Totaal aantal stemmen : 951

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 65 van de 113 [ 2804 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 113  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

 
Profiel   

ClauH schreef
Ik heb Prohilo gehad. De eerste keer zag ik wel wat maar niet heel veel. Meer een gezondere huid. Na de tweede behandeling was ik echt tevreden. Ik zag er gewoon ontzettend uitgerust en fris uit.

Het lastige vond ik dat je niet "mooi" de deur van de kliniek uit stapt. Het duurt echt een paar weken voor je resultaat ziet.

Dus ik stond iedere dag in de spiegel te turen.

Ik heb alleen mijn gezicht laten doen.


Hm oke. Zou bij mij dan om de hals gaan. Ik vond wel foto’s van mooie resultaten bij de hals. Maar het is best kostbaar zag ik, vooral omdat het meerdere keren moet.
Jij bent 2 x geweest?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 20:45 



 
Profiel   

Ik ben 2x geweest, dat raadden ze aan.

Dan zou ik na een half jaar weer 1 behandeling moeten geloof ik.

Het is inderdaad best prijzig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 21:04 



 
Profiel   

Nou, hier staat mijn afspraak gepland voor lippen en kaaklijn in januari. Vind het wel spannend.

Hebben mensen hier ervaring met CO2 laseren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 11:27 



 
Profiel   

Ik zat t zoeken voor huidverslapping in het gezicht (ook die beginnende hamsterwangen)..

Is dat waar je profhilio voor kan doen, en is er eventueel nog iets anders?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 11:30 



 
Profiel   

Pantykous schreef
Nou, hier staat mijn afspraak gepland voor lippen en kaaklijn in januari. Vind het wel spannend.

Hebben mensen hier ervaring met CO2 laseren?


Ja, duur en het lost weinig op. En pijnlijk, je kunt er echt wel vakantie voor nemen. Huid wordt er na een paar keer wel gladder van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 11:58 



 
Profiel   

Cer schreef
Ik zat t zoeken voor huidverslapping in het gezicht (ook die beginnende hamsterwangen)..

Is dat waar je profhilio voor kan doen, en is er eventueel nog iets anders?


Facelift ? Of een heleboel fillers. Profilo heeft mijn botoxmevrouw me altijd afgeraden, te weinig resultaat als je echt huidverslapping hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 11:59 



 
Profiel   

Facelift.. misschien over een jaar of 15 een S-lift... een complete facelift vind ik wel erg invasief

ik ben een beetje aan het zoeken hoe je oude, doffe huid die een tikje verslapt, kan opfrissen...
maar wellicht is dat iets wat ik moet accepteren...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 12:06 



 
Profiel   

Cer schreef
Facelift.. misschien over een jaar of 15 een S-lift... een complete facelift vind ik wel erg invasief

ik ben een beetje aan het zoeken hoe je oude, doffe huid die een tikje verslapt, kan opfrissen...
maar wellicht is dat iets wat ik moet accepteren...


Dan is CO2 op zich een goede optie, het frist er wel van op en het wordt er wel iets strakker van. Maar op den duur helpt ook dat weinig meer. Complete facelift invasief valt wel mee, dan heb je tenminste wat langer resultaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 12:12 



 
Profiel   

En die naalden.. microneedling?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 12:26 



 
Profiel   

Ik zou dan gewoon fillers in mn wangen laten zetten.
En dan van Stylage de L zodat het lekker lang blijft zitten.

Ik heb die in mn neuslippenplooi laten zetten april dit jaar en zit nog steeds mooi.

Maar de wat oudere, verslapte doffe huid hoort wel op te knappen van prophilo. Daar is het wel voor bedoeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 13:08 



 
Profiel   

Microneedling geen idee. Voor hamsterwangen helpen fillers niet, op een gegeven moment houdt het gewoon op. Opknappen van Prophilo zeker, maar het is duur en het resultaat vind ik zelf dan te minimaal. En je ziet niet meteen resultaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 13:45 



 
Profiel   

Cer schreef
En die naalden.. microneedling?


Van een enkele sessie -fractionele- CO2-laser mag je meer verwachten dan een enkele sessie microneedling. Maar: er zit ontzettend veel verschil tussen de apparatuur en behandelaars.

Resultaten zijn sterk afhankelijk van je eigen wondgenezing en zijn dus wisselend. Ik heb echt prachtige resultaten behaald, maar ook wel mensen waar ik op veel meer verbetering had gehoopt. Het is ook maar net wat je wil bereiken met je behandeling. Wil je volume creeeren danwel je huid liften, dan zijn deze behandelingen beide geen goede optie. Heb je een doffe, verslapte huid met zonschade (en je bent een licht huidtype), dan is CO2 laser een van je opties.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 15:35 



 
Profiel   

Microneedling heb ik ook gehad. Meerdere behandelingen maar mn huid is er niet steviger van geworden. Er zijn enkel wat pigment vlekjes verdwenen...die naaldjes gaan maar enkele millimeters je huid in.

Wangen wat laten opvullen helpt wel degelijk om de boel iets te liften. Je kunt dat altijd eerst eens proberen voor je iets ,,groters,, gaat laten doen.

Je kunt bijv ook melkzuur laten inspuiten..moet ook in meerdere behandelingen. Dat werd vroeger gedaan door HIV patienten waarvan het gezicht erg inviel. Daar werden ook mooie resultaten mee berijkt.

Het beste kun je je eens voor laten lichten in een kliniek

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 16:43 



 
Profiel   

Popstra schreef
Microneedling heb ik ook gehad. Meerdere behandelingen maar mn huid is er niet steviger van geworden. Er zijn enkel wat pigment vlekjes verdwenen...die naaldjes gaan maar enkele millimeters je huid in.


Ja, maar dieper wil je ook niet. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 20:14 



 
Profiel   

_Denise_ schreef
Ja, maar dieper wil je ook niet. :D


Waarom niet? Acupunctuur gaat dieper en werkt heel effectief voor een gezichtsverjonging.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 22:19 



 
Profiel   

Cer schreef
Ik zat t zoeken voor huidverslapping in het gezicht (ook die beginnende hamsterwangen)..

Is dat waar je profhilio voor kan doen, en is er eventueel nog iets anders?


Ik zag hier mooie resultaten van maar ik weet natuurlijk niet wat jij precies wilt bereiken en zie dat het werkt bij milde huidverslapping

https://gaafinjectables.nl/morpheus8-be ... ng-inmode/

https://www.instagram.com/p/CWstlwDIK0R ... =copy_link

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 22:51 



 
Profiel   

Aimee schreef
_Denise_ schreef
Ja, maar dieper wil je ook niet. :D


Waarom niet? Acupunctuur gaat dieper en werkt heel effectief voor een gezichtsverjonging.


Ik weet niks van acupunctuur, daar zal ik geen uitspraken over doen.

Je doel bij ''gewoon'' microneedling ligt bij stimulatie vanuit de lederhuid door het maken van gecontroleerde schadekolommen - veel meer kolommen overigens dan bij acupunctuur. De opperhuid in het gezicht is minder dan 0.1mm in dikte. De lederhuid eronder varieert wat sterker, maar in het gezicht zo tussen de 1 en 2mm. Wanneer je de naaldlengte langer instelt dan dat de huidconditie toelaat, dan schiet je de subcutis in en dus ook je doel voorbij. Geeft onnodig lang herstel en daarnaast risico op littekenvorming.

Fun fact: Onze CO2-laser verdampt bij de diepe settings ongeveer 800 micron aan huid. Microneedling komt dus fysiek dieper. De ''warmtezone'' die bij de laser eromheen achterblijft is echter veel groter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 23:22 



 
Profiel   

Het is meer een beetje de vulling die eruit gaat... ik heb nog geen 'echte' hamsterwangen maar je ziet mn kaaklijn gewoo een beetje slapper worden. Net als de huid in de hals (bijna 50, gaat vanzelf -O- ) En ik denk dat ik tzt wellicht en S-lift zou kunnen doen (daar is het nu nog lang niet erg genoeg voor).
Maar misschien kan ik het wel een beetje remmen, en de komende jaren 'fris' blijven..
Ik heb echt geen flauw idee wat daarvoor goed werkt.

De botoxclinic waar ik heen ga, doet vnl botox. Ik heb ooit wel laten laseren (couperose, bij een andere clinic) maar dat vond ik vrij pijnlijk, vooral voor het resultaat.. Dat morhpheus8 ziet er wel interessant uit, ik zal eens kijken of ze dat ook ergens anders doen.

Maar misschien is een goede chemische peeling oid, al genoeg voor een kleine touch-up :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-21 06:17 



 
Profiel   

Ik spaar dat geld op voor een facelift over een jaar of 10. Dat is het enige wat echt goed werkt tegen hamsterwangen of huidverslapping. Met fillers breng je contour en volume aan, Botox zorgt voor wat minder rimpels en wat lifting bovenin maar eigenlijk is alleen de boel straktrekken de oplossing voor huidverslapping. Ik heb ook gedacht over Profhilo maar de kosten zijn best hoog, dan spaar ik deze kosten liever op voor een facelift.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-21 07:14 



 
Profiel   

Ik heb afgelopen zomer prophilo laten zetten. Loop ook tegen de 50.
Na de eerste behandeling had ik nog mijn twijfels. Na de 2e was ik echt wel tevreden. Mijn huid was supermooi en voelde steviger.

Ik zag eruit alsof ik een hele goede vakantie gehad had. Helaas ben ik niet zo van de foto's nemen, dus ik heb geen bewijs :')

Het is inderdaad wel prijzig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-21 07:37 



 
Profiel   

_Denise_ schreef
Ik weet niks van acupunctuur, daar zal ik geen uitspraken over doen.

Je doel bij ''gewoon'' microneedling ligt bij stimulatie vanuit de lederhuid door het maken van gecontroleerde schadekolommen - veel meer kolommen overigens dan bij acupunctuur. De opperhuid in het gezicht is minder dan 0.1mm in dikte. De lederhuid eronder varieert wat sterker, maar in het gezicht zo tussen de 1 en 2mm. Wanneer je de naaldlengte langer instelt dan dat de huidconditie toelaat, dan schiet je de subcutis in en dus ook je doel voorbij. Geeft onnodig lang herstel en daarnaast risico op littekenvorming.

Fun fact: Onze CO2-laser verdampt bij de diepe settings ongeveer 800 micron aan huid. Microneedling komt dus fysiek dieper. De ''warmtezone'' die bij de laser eromheen achterblijft is echter veel groter.


Als je niets over acupunctuur weet, moet je er ook niets over zeggen. Je opmerking over meer kolommen dan bij acupunctuur slaat echt nergens op en geeft blijk van weinig kennis van zaken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-21 07:58 



 
Profiel   

Ik heb gisteren 0,6 in mijn lippen laten zetten, voornamelijk de bovenlip. Maar het is nu echt nog een eendenbekje door die zwelling dus kan het nog absoluut niet mooi vinden. :') hoop echt dat het snel wegtrekt, zit al heel de tijd met een icepack er op. Behandeld door Robin Zoglmann, leuke arts!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-21 08:35 



 
Profiel   

Nou kom op zeg doe niet meteen zo lelijk.
Met microneedling maak je mega veel kleine gaatjes op een relatief klein oppervlak. Logisch dat je dan er van uit gaat dat je dat met acupunctuur niet haalt.
Leg dan gewoon uit hoe dat met acupunctuur werkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-21 08:49 



 
Profiel   

Shaggy09 schreef
Ik heb gisteren 0,6 in mijn lippen laten zetten, voornamelijk de bovenlip. Maar het is nu echt nog een eendenbekje door die zwelling dus kan het nog absoluut niet mooi vinden. :') hoop echt dat het snel wegtrekt, zit al heel de tijd met een icepack er op. Behandeld door Robin Zoglmann, leuke arts!


Hahaha ja dat herken ik, trekt meestal wel weg 2-3 dagen na de behandeling hoor :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-21 08:51 



 
Profiel   

Shaggy09 schreef
Ik heb gisteren 0,6 in mijn lippen laten zetten, voornamelijk de bovenlip. Maar het is nu echt nog een eendenbekje door die zwelling dus kan het nog absoluut niet mooi vinden. :') hoop echt dat het snel wegtrekt, zit al heel de tijd met een icepack er op. Behandeld door Robin Zoglmann, leuke arts!
geef het een paar dagen de tijd. Als de zwelling weg is heb je kans je nog meer er in wil ;)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-21 08:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 65 van de 113 [ 2804 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 113  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen