Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
231 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
600 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
48 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
67 (7%)

Totaal aantal stemmen: 953


Anoniem

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 15:44

Fijn Balenciaga.
Ik ga in december voor mijn jukbeenderen, en denk dat ik mijn lippen ook meteen meeneem alleen dan 0,5 ml ipv 1 ml.

N4N4
Berichten: 1111
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 19:44

Zijn er mensen die ervaring hebben met faceland Barendrecht?
En zo ja bij wie ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 20:32

N4N4 schreef:
Zijn er mensen die ervaring hebben met faceland Barendrecht?
En zo ja bij wie ?

Ja, heb 3 verschillende gehad inmiddels. Aysun, Lisa en Suzanne.

Urielle

Berichten: 50074
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 22:06

N4N4 schreef:
Zijn er mensen die ervaring hebben met faceland Barendrecht?
En zo ja bij wie ?

Yup, verschillende, met verschillend succes.

ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 10:05

Hier ook ervaring met Suzanne! Heel tevreden.

Amber_anne

Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 14:38

Ik ben vandaag hopelijk ook aan de beurt voor botox in mijn nek/schouders/voorhoofd

De receptioniste deed heel onduidelijk over of de arts de behandeling echt kan uitvoeren. Ik heb voor een ander filiaal gekozen wat dichterbij is, als het niet lukt moet ik maar weer verder rijden.

Amber_

Berichten: 10137
Geregistreerd: 21-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 17:53

Amber_anne schreef:
Ik ben vandaag hopelijk ook aan de beurt voor botox in mijn nek/schouders/voorhoofd

De receptioniste deed heel onduidelijk over of de arts de behandeling echt kan uitvoeren. Ik heb voor een ander filiaal gekozen wat dichterbij is, als het niet lukt moet ik maar weer verder rijden.


Waar laat je het doen? Ik weet dat bijv Faceland dit niet doet, in de nek en schouders.

Zo ben ik bij House of Bratz uitgekomen!

caro29
Berichten: 8046
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 18:30

Wat is de reden dat je nek en schouders laat doen?
:D
Ik heb nu Botox voor mijn kaakspieren en in mijn voorhoofd tegen hoofdpijn. Die laatste zal ik zeker blijven doen. Geen frons meer en al 2 weken geen hoofdpijn. Vindt het niet fronsen een stuk mooier. Het smaakt iig naar meer :D

Amber_anne

Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 19:47

Ik ben vorige keer bij house of bratz geweest bij dezelfde arts als jij gebruikt. Je had hem via pb gestuurd en het beviel heel goed

Ik ben net in Amsterdam geweest bij house of bratz en ze hebben alleen mijn schouders gedaan. Voorhoofd was nog niet nodig.

Schouders en nek is tegen hoofdpijn. Ik frons eigenlijk niet maar vorige keer heeft die alles gedaan om te kijken hoe dat ging. Mijn schouders zijn wel echt de boosdoener blijkt nu

Amber_

Berichten: 10137
Geregistreerd: 21-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 19:57

Caro29: Ik doe mijn nek en schouders tegen spierspanning, en daarmee voorkom ik veel spierspannings hoofdpijn. :j Daarnaast krijg ik idd ook botox voor tegen de hoofdpijn/ migraine.

Amber_anne schreef:
Ik ben vorige keer bij house of bratz geweest bij dezelfde arts als jij gebruikt. Je had hem via pb gestuurd en het beviel heel goed

Ik ben net in Amsterdam geweest bij house of bratz en ze hebben alleen mijn schouders gedaan. Voorhoofd was nog niet nodig.

Schouders en nek is tegen hoofdpijn. Ik frons eigenlijk niet maar vorige keer heeft die alles gedaan om te kijken hoe dat ging. Mijn schouders zijn wel echt de boosdoener blijkt nu


Wat fijn dat het wel werkt *\o/* verademing he?

Ik moet idd ook echt de schouder mee pakken, dus herken wel wat je bedoelt.
Laatst bijgewerkt door Amber_ op 11-11-22 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Amber_anne

Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 20:04

Ja ik merkte het helaas ook meteen toen het begon uit te werken.

Ik hoop dat ik het alleen af kan met schouders want het was nu 140 euro en vorige keer 275. Als ik elke 8 weken moet is dat niet te betalen

caro29
Berichten: 8046
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 20:22

@ Amber ik heb het ook tegen hoofdpijn en al 2 weken hoofdpijn vrij. Wat een verademing! In schouders en nek ken ik niet.

Amber_

Berichten: 10137
Geregistreerd: 21-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 21:30

Amber_anne schreef:
Ja ik merkte het helaas ook meteen toen het begon uit te werken.

Ik hoop dat ik het alleen af kan met schouders want het was nu 140 euro en vorige keer 275. Als ik elke 8 weken moet is dat niet te betalen


Nee het is een duur geintje... Ik krijg het gelukkig vergoed, anders is het geen doen.

Nu was ik vandaag bij Faceland, die doen nu ook Hoofdpijn groot zeiden ze.

Popstra
Berichten: 13784
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 21:33

Ik heb ook sinds een paar weken botox tegen mn kraaienpoten. Helemaal blij mee.
Verdwijnen als sneeuw door de zon.

Esmee_RS

Berichten: 4884
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 21:50

Earth schreef:
Daar willen wij wel een foto van :D


Before
Afbeelding

Und Jetzt :D
Afbeelding

Ik zie er verder wel mega gaar uit op die foto van vandaag want ik ben nogal verkouden maar dat mag de pret niet drukken

Suzanne F.

Berichten: 49275
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 22:12

Nice!!

Seven_OfNine
Berichten: 57
Geregistreerd: 01-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 19:54

Haha ik dacht……waar zaten die kraaienpootjes dan. ‍ :D

Erg mooi je lippen, kan me voorstellen dat je er heel blij mee bent.
Einde van de maand laat ik de lijntjes rond m’n mond vullen en klein beetje in m’n lippen. Ik vind het erg spannend. Ik heb nu hier en daar wat Botox en fillers waar ik super blij mee ben. Het is heel natuurlijk. Zie er net wat gladder en frisser uit. Ben zo bang als ik rond m’n mond laat doen dat het op gaat vallen.
Ik twijfel al weken…

Popstra
Berichten: 13784
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 21:57

Je kan ook eerst je lippen laten vullen. Kans is de lijntjes dan ook al wat minder worden. Tenmjnste, dat is mijn ervaring.
Heb ook eens eerst mn lijntjes laten doen wat overigens erg pijnlijk was en daarna mn lippen laten vullen. Nu doe ik enkel mn lippen..vind de lijntjes niet meer nodig.
Ik liet wel 1ml inspuiten en paar maanden later nog eens om het gewenste resultaat te krijgen maar vooral te houden. De eerste keer lijkt de filler te verdwijnen in je weefsel namelijk.

Suzanne F.

Berichten: 49275
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 10:33

Ik ben dit weekend ziek geworden en nu doen mijn fillers pijn, ze zijn wat hard en gevoelig. Ik las dat dit kon gebeuren na een virale infectie. Soms gebeurt het na een vaccinatie ook.
Ik maak me geen zorgen want ik heb dit eerder ook al gehad. Er gebeurt verder niks. Maar toch wel een bijzonder verschijnsel, blijkbaar reageert je immuunsysteem er toch op.

Quote: De pathogenese van dit fenomeen is nog onbekend. Inflammatoire reacties op fillers met hyaluronzuur zijn gerapporteerd na verschijnselen van virale infecties. Bij een milde reactie, ligt het voor de hand de patiënt gerust te stellen en spontane genezing af te wachten. Bij heftige reactie kan behandeling met antihistaminica of orale corticosteroïden worden overwogen.

c_alsemgeest

Berichten: 20680
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 12:02

Bij mij was dit ook, alleen niet door infectie, maar door een goedaardige tumor die mijn hormonen extreem ontregelde.
Lipfillers werden hard en leken toe te nemen, ook kleine verplaatsingen.
We hebben ze toen opgelost op bepaalde plekken en nu wachten tot mijn hormonen weer in het gareel zijn. Maar eigenlijk ziet het er nu opgelost ook wel prima uit, mijn litteken is in ieder geval nog steeds niet zo zichtbaar als er voor.

Pepe356
Berichten: 32
Geregistreerd: 26-10-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 12:20

Heb voor mijn vriendin Lipfillers cadeau gedaan in Breda. Dat was 3 maanden geleden en was er bij tijdens de behandeling. Die duurde ongeveer 10 minuten. Het is nog wel een natuurlijk resultaat, behalve de eerste dag na de behandeling was het wat opgezwollen.

Seven_OfNine
Berichten: 57
Geregistreerd: 01-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 14:33

Zijn er nog meer mensen hier die de lijntjes rond de mond hebben laten vullen? Ik blijf zo twijfelen, ben een beetje bang voor zo’n tuit lip. Ik zag pas iemand op tv dat ik dacht. Zo’n mond wil ik echt niet….

Needje

Berichten: 19205
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 15:04

Ik zou ook niet durven hoor.
En ik heb best wat lijnen bij m'n bovenlip.
Volgens iemand die een huidscan maakte van me zijn het geen rimpels maar veroorzaakt door spiertjes ofzo.
Dus geen idee ook of daar wat mee te doen is. Maar ik wil dus ook niet dat onnatuurlijke.
Dan maar lijntjes :D

ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 16:04

Dat heb ik gedaan. Ik had geen tuitlip. De arts was er wel eerlijk in qua hoeveelheid die erin kon om geen tuitlip te krijgen. Gewoon goed aangeven wat je wel en niet wilt.

BloemBloem

Berichten: 16595
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 18:00

Seven_OfNine schreef:
Zijn er nog meer mensen hier die de lijntjes rond de mond hebben laten vullen? Ik blijf zo twijfelen, ben een beetje bang voor zo’n tuit lip. Ik zag pas iemand op tv dat ik dacht. Zo’n mond wil ik echt niet….


Met een tuitlip ben ik geboren :+ en deze wilde ik niet versterken, dat heb ik uitgesproken
aan mijn arts en de lijntjes laten opvullen, heb dus nog steeds een tuitlip :D, maar de lijntjes zijn weg *\o/*

Van de week weer lekker mijn frons en voorhoofd laten botox-en kwam er alleen wel achter bij het afrekenen dat ik een andere dosis heb gekregen dan normaal, baalde daarvan, kan ik over 2 weken weer terug om bij te prikken. -O-