Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
231 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
600 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
48 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
67 (7%)

Totaal aantal stemmen: 953


Juangi

Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-09-08
Woonplaats: Bureaustoel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 12:31

Raineri schreef:
Heeft iemand ervaring met slechte “kaakgewoontes” en Botox? Ik heb enorme knopen in mijn kaakspieren omdat ik altijd in mijn wangen en lippen bijt. Ik houd enorm veel spanning vast en ben wel bezig dit eruit te masseren maar ik zou wel graag een extra zetje willen. Ik lees dat het vooral wordt toegepast bij tandenknarsen snachts maar dat doe ik geloof ik niet, het is echt het bijten


Vriendin van mij laat dit doen. Zij houdt ook haar kaak vast en krijgt daardoor hoofdpijn en merkt dat de dikke knopen/spieren op die plek nu weg zijn en ze meer rust ervaart. Doet het nu al bijna twee jaar en erg tevreden mee. Bijkomstigheid is dat haar kaaklijn nu slanker lijkt omdat die dikke kaakspieren dunner zijn.

Cer

Berichten: 30203
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 15:46

Popstra schreef:
cer heb je al eens een creme met retinol geprobeerd? ik gebruik dat al een tijd en krijg daar best een glad vel van. je huid moet er wel aan wennen want het is best heftig. ik gebruik die van Drunk Elephant met 1% retinol.
ik gebruik nu minder foundation sinds ik dat gebruik

ja af en toe, van de Inkey list. .maar ik zal het dan met regelmaat gaan doen, thanks :j

BeFunny

Berichten: 10822
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 15:50

Ik ontdek dit toppic nu pas.

Ik overweeg het niet. Heb afgelopen januari een borst amputatie gehad en heb ook geen extender of andere inwendige prothese. Iedereen moet dat natuurlijk voor zichzelf weten. Maar ik hou van natuurlijk en ik vind mensen met rimpels net zo knap. Dat is mijn mening maar ik vind wel dat men vooral zelf gelukkig moet zijn en als botox of Girurgie daarbij helpt dan is dat al heel fijn.

Ik heb trouwens wel ooit mijn ogen laten laseren maar inmiddels draag ik weer een bril

Benzz
Berichten: 2946
Geregistreerd: 10-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 16:18

Cer schreef:
ik heb botox omdat ik dat mooi vind, niks medisch aan :)
En ik hoop ook binnenkort nog iets aan huidverbetering te kunnen doen, maar ik weet nog niet helemaal wat...

Venus freeze is echt een aanrader.

Cer

Berichten: 30203
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 16:41

Oeh! ik ga dat googlen, thanks!

Xandyandme
Berichten: 86
Geregistreerd: 21-12-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 21:51

Cer schreef:
ik heb botox omdat ik dat mooi vind, niks medisch aan :)
En ik hoop ook binnenkort nog iets aan huidverbetering te kunnen doen, maar ik weet nog niet helemaal wat...


Ik heb heel goede ervaringen met de producten van Dermaceutic.
Zowel de lijn van producten voor thuisgebruik als de chemische peelings zijn een aanrader.
Ik gebruik een foamer en een huidgel voor 's nachts. Overdag een factor 50, winter en zomer.

Cer

Berichten: 30203
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 11:49

Venus freeze heb ik gegoogled, maar dat is een beetje boven budget :')

Needje

Berichten: 19211
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 12:15

Is gewoon vet bevriezen. Iets wat ik zelf persoonlijk behalve bij een onderkin niet in mijn gezicht zou willen.
Kijk maar naar dikke mensen die ineens erg afgevallen zijn. Hebben vaak meteen een ouder gezicht omdat er niets meer is wat evt rimpels opvult.
Dan zou ik eerder gaan voor een HiFu (niet invasief) of dermapen (wel invasief) (of een soort combi als Morpheus8)

Popstra
Berichten: 13844
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 12:47

Ik kreeg heel andere beelden bij een Venus freeze....

Needje

Berichten: 19211
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 12:59

Oh ik zie nu dat het niet bevriest maar verwarmt. Beetje rare benaming dan om het freeze te noemen :D
Beetje als Trippolar gok ik.

Cer

Berichten: 30203
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 13:56

ja dat vriezen voor vet, daar denk ik toch wel over na hoor, maar dan mn overgangsbuikje.. maar goed, dat is vooralsnog niet financieel in het budget

ja HiFu of Dermapen, dat is inderdaad iets waar ik eerder aan denk :j
(en laatst zag ik van die gezichtsplakkers, lijkt me wel hilarisch een keer :') met zo'n draadje door je haar, en dat je dat s avonds weer af doet en dan helemaal in de depressie schiet weer :') (voor de letterlijk lezers: bij wijze van he, je moet niet depressief worden om je uiterlijk :+ )

@Popstra: er zal ongetwijfeld zoiets zijn :+ :D

Benzz
Berichten: 2946
Geregistreerd: 10-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 17:21

Needje schreef:
Is gewoon vet bevriezen. Iets wat ik zelf persoonlijk behalve bij een onderkin niet in mijn gezicht zou willen.
Kijk maar naar dikke mensen die ineens erg afgevallen zijn. Hebben vaak meteen een ouder gezicht omdat er niets meer is wat evt rimpels opvult.
Dan zou ik eerder gaan voor een HiFu (niet invasief) of dermapen (wel invasief) (of een soort combi als Morpheus8)

Nee dat is het niet, dat heet iets met cryo...

Venus freeze is echt een huid verbeteraar en een soort lift. Bij mij waren de voor en na foto's echt een mega verschil.

Needje

Berichten: 19211
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 18:00

Ja zie m’n latere post :D

1906

Berichten: 891
Geregistreerd: 19-04-09
Woonplaats: ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 17:27

Hoi allemaal
Ik volg dit topic al een tijdje en heb een vraag.
Is er iemand die Botox heeft laten zetten en daarna een bobbel onder de huid heeft gekregen?
Zaterdag heb ik mijn voorhoofdrimpels en frons laten behandelen en nu is er een bult zichtbaar net boven mijn wenkbrauw.
Het is verder niet pijnlijk bij aanraking.
Ik heb vandaag de kliniek gebeld waar ik het heb laten zetten, maar die zijn steeds telefonisch onbereikbaar.
Hoop dat het nog wegtrekt..

denice

Berichten: 9645
Geregistreerd: 02-09-04

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 07:32

Soms eventjes, soms ook een blauwe plek op een prikplek. Het lijkt mij dat het wel weg moet trekken vandaag.

Binoche
Berichten: 537
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: België

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 09:17

Is er iemand die ervaring heeft met permanente lipliner ipv filler voor zeer dunne lippen?

c_alsemgeest

Berichten: 20706
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 10:06

Binoche schreef:
Is er iemand die ervaring heeft met permanente lipliner ipv filler voor zeer dunne lippen?

Permanente filler mag niet meer.
Of bedoel je lipofilling?

Ik ga in feb lipofilling laten doen omdat ik door mijn medicatie reageer op "normale" fillers. Dus daarna heb ik een review :+

Needje

Berichten: 19211
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 10:14

LipLINER. Dus PMU gok ik :D

c_alsemgeest

Berichten: 20706
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 11:46

Meine güte :')
Helemaal verkeerd gelezen :+

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 12:25

Binoche schreef:
Is er iemand die ervaring heeft met permanente lipliner ipv filler voor zeer dunne lippen?


Ik heb wel PMU lipblush gedaan. Maar (ook door lip fillers) geen hele dunnen lippen.

Tis pijnlijk maar geeft een mooi resultaat.

F_Orumster

Berichten: 15339
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 15:59

Ik ben ook geinteresseerd in lipblush en ook al op intake geweest. Ik vind het alleen heel lastig om kleur te kiezen, in de winter ben ik namelijk veel bleker dan in de zomer, en zodoende ook favo lippenstift-kleur bij zowel zomer als winter, en de winter tint staat niet in de zomer. Keuzestress dus :D

Hoe heb jij een goede kleur kunnen kiezen Natasja?

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 11:57

Ja…ze hebben bij mij 2 kleuren gemixt om tot de goede kleur te komen. Ze hebben echt ruim 3 kwartier genomen om met 3 mensen de kleur te kiezen. Eerst op mijn lippen verschillende kleuren geprobeerd.

Bij mij is het nu net alsof het mijn natuurlijke kleur is.

Bij mij ook erg groot verschil in zomer en winter.

F_Orumster

Berichten: 15339
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 23:36


Binoche
Berichten: 537
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 19:42

c_alsemgeest schreef:
Binoche schreef:
Is er iemand die ervaring heeft met permanente lipliner ipv filler voor zeer dunne lippen?

Permanente filler mag niet meer.
Of bedoel je lipofilling?

Ik ga in feb lipofilling laten doen omdat ik door mijn medicatie reageer op "normale" fillers. Dus daarna heb ik een review :+


De lipliner permanente make up inderdaad.
Ga je de lipofilling enkel in je lippen doen, of ook in je wangen? Daar ben ik ook wel geinteresseerd in (maar nog moed aan het verzamelen…)

c_alsemgeest

Berichten: 20706
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 00:31

Op verschillende plekken, overal een klein beetje. Bij mijn slapen, neus/lippen plooi, wangen etc. Ik ben door een goedaardige tumor op mijn eierstok veel aangekomen en daarna weer veel afgevallen. Dat zie je vooral in mijn gezicht. Ik zie er wat vermoeid uit zeg maar. Mijn man heeft het een aantal jaar geleden laten doen bij de zelfde chirurg onder zijn ogen en het resultaat is echt heel mooi en natuurlijk. En het is blijvend. Het "oogsten" van het vet zal het meest pijnlijke zijn. Moet toegeven dat ik het ook wel spannend vind hoor. Maar door hoe het resultaat bij mijn man was, kan ik mij daar denk ik net wat makkelijker over heen zetten.

Fillers reageren bij mij nu best met de medicatie die ik nu slik. Nemen toe of migreren heel snel. Ik had een klein beetje bij littekens in mijn bovenlip en neus lippen plooi. Maar nu alles op laten lossen doordat het niet natuurlijk was. (Afgelopen 5 jaar wel, pas sinds die medicatie ellende... ondanks proberen verschillende producten).