Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
231 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
600 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
48 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
67 (7%)

Totaal aantal stemmen: 953


Suzanne F.

Berichten: 49306
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 15:48

Kimbers schreef:
Ahhh ja, ik ben al jaren stabiel in gewicht dus daar ben ik niet zo bang voor.
Ik ben eerder bang er überhaupt niet voor in aanmerking te komen omdat ik aardig slank ben :') heb wel wat aan vet maar niet veel.

En mocht je gelijk hebben dan denk ik alsnog het risico wel te willen nemen. Dank voor de waarschuwing iig :) altijd goed om mee te nemen aan informatie


Je mag van mij wel vet hebben hoor. Het mag gratis worden geoogst in overleg. ;)

Kimbers

Berichten: 5105
Geregistreerd: 04-02-05

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 17:31

Even de agenda's naast elkaar leggen dus :D

Urielle

Berichten: 50074
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 18:25

Ik wil ook wel een donatie doen :Y)
Cup P een optie?

BabiiVeeraa
Berichten: 1004
Geregistreerd: 11-02-08

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 19:09

Oeh dan meld ik me ook!

Binoche
Berichten: 532
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 20:03

Ik heb nog gevraagd naar lipofilling voor de borsten aan een plastische chirurg, maar hij raadde dit niet aan. Het resultaat dat je kan halen is maar beperkt (1 cupmaat als ik het goed herinner). Een deel van het vet sterft inderdaad af, waardoor je op voorhand geen gegarandeerd eindresultaat hebt. Ik heb uiteindelijk gekozen voor een gewone borstvergroting (niet te groot, 280 cc omdat ik een heel naturel resultaat wou, en achteraf gezien zou het best groter gemogen hebben). Een kennis is gegaan voor een heel kleine prothese in combinatie met lipofilling, maar achteraf gezien vindt ze haar borsten gewoon te klein en heeft ze spijt dat ze niet gewoon voor een grotere prothese is gegaan.

Padoertje
Berichten: 1554
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 20:49

Ik heb ongevraagd een borstvergroting gekregen dankzij de overgang. Ben in een half jaar tijd van een volle C naar een F gegaan. Ik dacht altijd dat ze zouden krimpen, maar blijkbaar is 1 of 2 cups groeien normaal. Ben ook pas 45 dus was er ook nog niet echt mee bezig.. Dus voor wie richting die leeftijd gaat; wie weet worden ze dus vanzelf nog voller :o

Kimbers

Berichten: 5105
Geregistreerd: 04-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 22:01

Er hoeft ook niet veel bij in mijn geval. Gewoon iets gevulder omdat ik na 2 kinderen borstvoeding te hebben gegeven wat volume ben verloren bovenin. Meer dan een cupmaat hoeft zeker niet. Hoe ze waren voor de zwangerschap was namelijk helemaal prima dus als het daar weer bij in de buurt komt +:)+

Protheses vind ik toch een te groot risico. Mijn lichaam is al nooit zo happig op lichaamsvreemde dingen en het lekken e.d. vind ik een te groot gezondheidsrisico. Is het mii niet waard iig.

Dank voor de donaties! Wordt op prijs gesteld :')

Popstra
Berichten: 13801
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 23:00

Padoertje schreef:
Ik heb ongevraagd een borstvergroting gekregen dankzij de overgang. Ben in een half jaar tijd van een volle C naar een F gegaan. Ik dacht altijd dat ze zouden krimpen, maar blijkbaar is 1 of 2 cups groeien normaal. Ben ook pas 45 dus was er ook nog niet echt mee bezig.. Dus voor wie richting die leeftijd gaat; wie weet worden ze dus vanzelf nog voller :o

Ik ben 52 maar ze zijn nog net zo klein als toen ik 13 was :')

Padoertje
Berichten: 1554
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 23:07

Popstra schreef:
Padoertje schreef:
Ik heb ongevraagd een borstvergroting gekregen dankzij de overgang. Ben in een half jaar tijd van een volle C naar een F gegaan. Ik dacht altijd dat ze zouden krimpen, maar blijkbaar is 1 of 2 cups groeien normaal. Ben ook pas 45 dus was er ook nog niet echt mee bezig.. Dus voor wie richting die leeftijd gaat; wie weet worden ze dus vanzelf nog voller :o

Ik ben 52 maar ze zijn nog net zo klein als toen ik 13 was :')


Ik ben er ook niet heel blij mee hoor… was tevreden met wat er zat. Ik kreeg al vragen welke oefeningen ik deed in de sportschool hahaha. Omvang is nog hetzelfde, maar de cupmaat is bovenin echt gevulder zeg maar. Kleding past gelukkig nog, maar kostte me wel een vermogen aan nieuwe bh’s :')

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 10:05

Iemand ervaring met gadjradj of turkacsy van house of bratz. Wil eigenlijk vandaag of morgen lipfiller plaatsen en deze hebben nog plek. Word wel de eerste keer dus beetje bang hahaha

F_Orumster

Berichten: 15323
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 11:45

Traangoot nabehandeling: hoeveel tijd zat er tussen jullie eerste traangoot behandeling en de na behandeling? Ik heb eind augustus traangoot laten opvullen en heb nu een oproep voor de herhaling.

Suzanne F.

Berichten: 49306
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 18:04

Gianti schreef:
Iemand ervaring met gadjradj of turkacsy van house of bratz. Wil eigenlijk vandaag of morgen lipfiller plaatsen en deze hebben nog plek. Word wel de eerste keer dus beetje bang hahaha


Nee, wel met House of Bratz. Maar er werken zoveel artsen daar. Heb je al gegoogled? Vaak hebben ze op insta ook voorbeelden staan van hoe ze werken.

Suzanne F.

Berichten: 49306
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 18:04

F_Orumster schreef:
Traangoot nabehandeling: hoeveel tijd zat er tussen jullie eerste traangoot behandeling en de na behandeling? Ik heb eind augustus traangoot laten opvullen en heb nu een oproep voor de herhaling.


Traangoot blijft over het algemeen heel lang zitten omdat daar geen beweging is. Kan wel jaren zijn. Bij mij is het ook al 2 jaar geleden, zit nog steeds.
Gewoon kijken of je het nodig vindt. Het kan zijn dat na je eerste behandeling een refill nodig is en je daar dan jaren mee doet. Filler moet ook beetje settelen eerst.

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 20:00

Suzanne F. schreef:
Gianti schreef:
Iemand ervaring met gadjradj of turkacsy van house of bratz. Wil eigenlijk vandaag of morgen lipfiller plaatsen en deze hebben nog plek. Word wel de eerste keer dus beetje bang hahaha


Nee, wel met House of Bratz. Maar er werken zoveel artsen daar. Heb je al gegoogled? Vaak hebben ze op insta ook voorbeelden staan van hoe ze werken.


Had gegoogled maar kwam helaas van beide laat maar een enkele foto tegen. Ben dus maar naar kliniek Nina gegaan! Jeetje wat ben ik er blij mee! Trekt mijn gezicht zo veel meer in balans

Kimbers

Berichten: 5105
Geregistreerd: 04-02-05

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 08:05

Zonder consult direct een lipfiller? Is dat normaal eigenlijk?

Ik laat het nu doen bij faceland, maar ga maandag voor mijn 2e consult om een behandelplan te maken. Vind het wel prettig dat er eerst zo goed over nagedacht wordt.

Suzanne F.

Berichten: 49306
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 08:15

Kimbers schreef:
Zonder consult direct een lipfiller? Is dat normaal eigenlijk?

Ik laat het nu doen bij faceland, maar ga maandag voor mijn 2e consult om een behandelplan te maken. Vind het wel prettig dat er eerst zo goed over nagedacht wordt.


Ja kan hoor, zeker als je al eerder fillers hebt laten zetten.

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 09:05

Is wel mijn eerste keer. Maar even ervoor een kort gesprekje gehad :P maar wist wat ik wou en zij snapte mij ook gelijk. Vind niet echt nodig om daar apart voor te moeten komen.

Seven_OfNine
Berichten: 57
Geregistreerd: 01-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 11:35

F_Orumster schreef:
Traangoot nabehandeling: hoeveel tijd zat er tussen jullie eerste traangoot behandeling en de na behandeling? Ik heb eind augustus traangoot laten opvullen en heb nu een oproep voor de herhaling.



En dit is niet je nacontrole? (Zou wel laat zijn)
Mijn traangoot filler heeft ook 2 jaar gezeten.
Is afgelopen oktober weer bijgevuld en bij de nacontrole vond de arts dat er wel wat meer in had gemogen. Ze heeft er toen kosteloos wat bijgespoten

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 11:38

Seven_OfNine schreef:
F_Orumster schreef:
Traangoot nabehandeling: hoeveel tijd zat er tussen jullie eerste traangoot behandeling en de na behandeling? Ik heb eind augustus traangoot laten opvullen en heb nu een oproep voor de herhaling.



En dit is niet je nacontrole? (Zou wel laat zijn)
Mijn traangoot filler heeft ook 2 jaar gezeten.
Is afgelopen oktober weer bijgevuld en bij de nacontrole vond de arts dat er wel wat meer in had gemogen. Ze heeft er toen kosteloos wat bijgespoten


Waar ben je geweest? En tevreden? Zit er al zo lang aan te denken maar durf die stap niet te zetten haha

Liselot

Berichten: 32202
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 15:26

Hier hetzelfde Gianti

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 15:53

Liselot schreef:
Hier hetzelfde Gianti


Moet wel zeggen. Nu ik mijn lip net gedaan heb (alleen boven lip) en nu, ondanks de blauwe plekken en zwelling, al zie hoeveel meer mijn gezicht in balans is… zie ik het mij wel heel snel doen :’)

F_Orumster

Berichten: 15323
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 15:57

Seven_OfNine schreef:
F_Orumster schreef:
Traangoot nabehandeling: hoeveel tijd zat er tussen jullie eerste traangoot behandeling en de na behandeling? Ik heb eind augustus traangoot laten opvullen en heb nu een oproep voor de herhaling.



En dit is niet je nacontrole? (Zou wel laat zijn)
Mijn traangoot filler heeft ook 2 jaar gezeten.
Is afgelopen oktober weer bijgevuld en bij de nacontrole vond de arts dat er wel wat meer in had gemogen. Ze heeft er toen kosteloos wat bijgespoten

Ik heb geen nacontrole gehad, nee.
Ben er wel onwijs blij mee, het is echt heel mooi. Mijn wang bestaat niet meer uit twee delen :D
Ik zal dan nu op de uitnodiging ingaan maar dan als consult.

Popstra
Berichten: 13801
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 20:45

Waar ben je bang voor Gianti?
Ze prikken in je wang en gaan met een canule richting je traangoot. Daar voel je niet veel van.

F_Orumster

Berichten: 15323
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 23:10

Ik voelde er bijna niks van:)

Levita

Berichten: 1416
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 23:17

Als je veel vocht vasthoud onder je ogen is een traangootfiller dan ook nog aan te raden? Ik zou het graag willen, maar er zijn dagen dat ik 's ochtends wakker wordt met tranende ogen.