Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
231 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
600 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
48 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
67 (7%)

Totaal aantal stemmen: 953


Summerdreams

Berichten: 1271
Geregistreerd: 17-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 12:47

Nee hoor is net waar je zelf voor kiest. Je kunt ook gewoon voor juvederm kiezen bij faceland.
Ik had trouwens de laatste keer een pop up filler (goedkoper dus) en die zit net zo mooi als juvederm bij mij.
Vervelend van die ervaring zeg! Ik ga altijd naar faceland utrecht en 2 verschillende artsen gehad, allebei rustig en heel bekwaam!

Raineri
Berichten: 6243
Geregistreerd: 21-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 19:34

JackieLuca schreef:
Ik had wel de duurdere filler, maar ga de volgende keer toch opzoek naar een andere kliniek, iemand tips? Is alleen voor lipfillers


Wat is je budget? Vind mijn arts geweldig en erg aardig

JackieT
Berichten: 516
Geregistreerd: 14-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 22:32

Danique_G schreef:
JackieLuca schreef:
Ik had wel de duurdere filler, maar ga de volgende keer toch opzoek naar een andere kliniek, iemand tips? Is alleen voor lipfillers


Wat is je budget? Vind mijn arts geweldig en erg aardig


Heb nu voor 0.5 199 euro betaald, dat is wel een beetje mijn budget. Max 250

Raineri
Berichten: 6243
Geregistreerd: 21-02-11

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 23:14

Helaas, die van mij is 300 per 0,5. Maar er zijn vast genoeg andere.

Melisje_92

Berichten: 1097
Geregistreerd: 02-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 10:50

Hi! Ik heb al een tijdje de gedachte gehad om wat aan mijn lippen te laten doen, maar is altijd alleen bij denken gebleven :')

Gister dacht ik oké ik ga het gewoon echt laten doen, dus ben mij wat meer in gaan lezen en kwam dit topic tegen.

Nu zijn er zoveel klinieken waar je het kan laten doen dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Wie raden jullie aan of juist af in omgeving Amsterdam?

Suzanne F.

Berichten: 49260
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 14:41

Nou ik ben vandaag terug geweest voor nacontrole en hij gaf me gelijk dat het resultaat aan de linkerkant wat tegenviel. Dit is kosteloos bijgewerkt, wat een topservice. Dat had ik niet verwacht. Nu helemaal blij. Rechterkant van het gezicht was prima, links moest bijgewerkt worden op alle 3 de plekken. Ziet er een stuk beter uit nu.
Dit is qua injectables eigenlijk het maximale resultaat. Anders wordt het toch over een paar jaar over een mini facelift nadenken gaf hij aan. Maar dat zie ik dan wel weer. Voorlopig is het goed zo.

listiglistje

Berichten: 14406
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 15:50

Suzanne F. schreef:
Nou ik ben vandaag terug geweest voor nacontrole en hij gaf me gelijk dat het resultaat aan de linkerkant wat tegenviel. Dit is kosteloos bijgewerkt, wat een topservice. Dat had ik niet verwacht. Nu helemaal blij. Rechterkant van het gezicht was prima, links moest bijgewerkt worden op alle 3 de plekken. Ziet er een stuk beter uit nu.
Dit is qua injectables eigenlijk het maximale resultaat. Anders wordt het toch over een paar jaar over een mini facelift nadenken gaf hij aan. Maar dat zie ik dan wel weer. Voorlopig is het goed zo.

Super! Ik ben ook altijd erg over ze te spreken. Ze nemen echt de tijd voor je en denken mee (ook eerlijk).

Mijn moeder zat te klagen over de botoxkoppen op tv, ik zeg mam ik heb ook Botox :+
Ik dacht al dat ik laatst wat zag zei ze... ik zei nee toen was het bijna uitgewerkt :')
Maar bij mij zie je het niet en kan alles bewegen, heb het ook niet voor de rimpels
maar liften wenkbrauwen en hoofdpijn (knijpen achter de PC)

Ryder
Berichten: 1491
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 15:56

Hoe werkt dat met het liften van je wenkbrauwen? Ik heb oogleden die steeds iets meer gaan hangen, maar niet erg genoeg om al permanent iets aan te laten doen. Scheelt het veel bij jou Listiglisje?

Suzanne F.

Berichten: 49260
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 16:06

Ryder schreef:
Hoe werkt dat met het liften van je wenkbrauwen? Ik heb oogleden die steeds iets meer gaan hangen, maar niet erg genoeg om al permanent iets aan te laten doen. Scheelt het veel bij jou Listiglisje?


Wat ik begrepen heb geeft een wenkbrauwlift geen giga resultaat. Als je hangende oogleden hebt dan zou ik toch voor een ooglidcorrectie gaan. Is een relatief kleine ingreep en die geeft echt veel resultaat. Daar zal je echt blij van worden denk ik.

listiglistje

Berichten: 14406
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 16:14

Ryder schreef:
Hoe werkt dat met het liften van je wenkbrauwen? Ik heb oogleden die steeds iets meer gaan hangen, maar niet erg genoeg om al permanent iets aan te laten doen. Scheelt het veel bij jou Listiglisje?

Nee werkt maar een heel klein beetje qua liften (ik had vaak een vermoeide blik en hoofdpijn na een dag kantoor/beeldscherm, ik knijp heel erg).
ik heb trouwens alleen frons en kraaienpootjes (tevens ook het gebied van de wenkbrauwen/lift)

Ooglidcorrectie kost tegenwoordig echt niets meer, zag bij Faceland ongeveer 380 euro met veel resultaat.
Onder je oogleden liften is iets van 1200 euro.

Ik heb trouwens sinds vrijdag ombre powderbrows, mijn wenkbrauwen en blik staan nu op scherp :+ dat scheelt ook

Popstra
Berichten: 13779
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 17:57

Beide oogleden liften met snijden voor 380 euro?

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 18:07

Ik heb mijn lippen laten doen zonder naald maar met een hydraluron pen. Deed alsnog gruwelijk zeer en het resultaat is ontzettend minimaal waar ik wel echt van baal.

Suzanne F.

Berichten: 49260
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 18:14

SavannahNx schreef:
Ik heb mijn lippen laten doen zonder naald maar met een hydraluron pen. Deed alsnog gruwelijk zeer en het resultaat is ontzettend minimaal waar ik wel echt van baal.


Ja je kan beter gewoon filler doen. Doet ook wel even zeer maar dan is er wel resultaat!

Listiglistje: gaaf die brows, waar heb je ze laten doen?

Ooglidcorrectie wordt steeds goedkoper. Ik zag idd net bovenooglidcorrectie voor 385 euro bij Faceland. Paar jaar geleden was dit nog minimaal 1000. Er zijn steeds meer klinieken die aanbieden voor steeds scherpere prijzen.

Berdien

Berichten: 64527
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 18:18

Ik had nog een vraagje :D Ik moet nog steeds langs een kliniek hier in Groningen voor botox tegen overmatig zweten máár ik vroeg me ook af of een lipfiller ook helpt als je scheef glimlacht? Als ik breed lach dan wil het nog wel, maar een glimlach met gesloten mond is echt.. nou ja. Tis niet best :')

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 20:05

Berdien schreef:
Ik had nog een vraagje :D Ik moet nog steeds langs een kliniek hier in Groningen voor botox tegen overmatig zweten máár ik vroeg me ook af of een lipfiller ook helpt als je scheef glimlacht? Als ik breed lach dan wil het nog wel, maar een glimlach met gesloten mond is echt.. nou ja. Tis niet best :')


Botox is your friend :) legt spieren lam. Beste even op consult gaan.

Popstra
Berichten: 13779
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 13:30

Suzanne F. schreef:
Ooglidcorrectie wordt steeds goedkoper. Ik zag idd net bovenooglidcorrectie voor 385 euro bij Faceland. Paar jaar geleden was dit nog minimaal 1000. Er zijn steeds meer klinieken die aanbieden voor steeds scherpere prijzen.


Ik zou als ik laat snijden toch echt niet kiezen voor de goedkoop. Beetje goede plastische chirurg kost echt meer

Suzanne F.

Berichten: 49260
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 15:18

Popstra schreef:
Suzanne F. schreef:
Ooglidcorrectie wordt steeds goedkoper. Ik zag idd net bovenooglidcorrectie voor 385 euro bij Faceland. Paar jaar geleden was dit nog minimaal 1000. Er zijn steeds meer klinieken die aanbieden voor steeds scherpere prijzen.


Ik zou als ik laat snijden toch echt niet kiezen voor de goedkoop. Beetje goede plastische chirurg kost echt meer


Ik ook niet. Ik zou ook naar een Velthuis kliniek of zoiets gaan. Maar dat de prijzen behoorlijk zijn gedaald is wel duidelijk.

Popstra
Berichten: 13779
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 13:25

Ik heb gister een wenkbrauw lift met Botox laten doen. Had ik zin in. Deed beslist geen pijn die prikjes.
Het lijkt wel of ik vandaag al wat resultaat zie maar dat Zou pas over 14 dagen op z’n best zijn begreep ik. Dinsdag laat ik mijn neuslippen plooi vullen met Restylane . Zit nog in twijfel om een Skinbooster te gaan laten doen. Loopt aardig in de kosten dan en mijn man vind het allemaal de grootste onzin :D
Ik laat het bij de Oranje Kliniek in Amersfoort doen.

Suzanne F.

Berichten: 49260
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 14:13

Hoe werkt een skinbooster precies?

F_Orumster

Berichten: 15323
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 14:18

Hoe lang blijft een wenkbrauwlift?

Popstra
Berichten: 13779
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 15:35

Bij een skinbooster worden er in 3 behandelingen in je gelaat allemaal prikjes met restylane in je huid gebracht. De 2e behandeling een paar weken later nog eens en de derde na 4 weken. Je huid zal dan goed gehydrateerd zijn en fijne lijntjes vervagen en het word elastischer, voller. Je zou daar dan meer dan een jaar resultaat van moeten blijven zien. Je kan tussentijds evt laten bij werken en dan heb je niet zo veel nodig om te onderhouden.
Kan ook in je nek, decolleté en op de bovenzijde van je handen.

De wenkbrauw lift met Botox zal zolang de Botox werkt blijven. Zeg 3 maanden.
Ik moest vertellen wat ik graag anders zou zien en daar kwam ik ook op mijn ietwat hangende oogleden en dat ik dit operatief wel zou willen laten verhelpen. Ze stelde me de lift met Botox voor om te kijken hoe ik dat zou vinden. Koste 69 euro
De Restylane SkinBooster kwam op rond de 800 :o

Cer

Berichten: 30168
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 08:34

Suzanne F. schreef:
Ik ook niet. Ik zou ook naar een Velthuis kliniek of zoiets gaan. Maar dat de prijzen behoorlijk zijn gedaald is wel duidelijk.


Toch is dat denk lastig.. ook bij een gerenomeerde kliniek kunnen ze de uitkomst niet garanderen. Zelf heb best aardige littekens en een beetje verdikking overgehouden aan mn ooglidcorrectie bij een goede kliniek.

Een kennis is voor minder geld naar een zgn prijsvechter gegaan en heeft een supermooi resultaat.

Het blijft toch altijd een beetje afwachten hoe het uitpakt, denk ik? Hoe je huid reageert en hoe je herstelt..

Momenteel word ik helemaal chargrijnig van rimpels onder mn ogen, maar ik kan geen goede behandeling vinden die dat oplost (anders dan een facelift oid :') ) Heeft iemand daar ervaring mee? Bijv dmv fillers of botox ..?

listiglistje

Berichten: 14406
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 09:47

Cer schreef:
Momenteel word ik helemaal chargrijnig van rimpels onder mn ogen, maar ik kan geen goede behandeling vinden die dat oplost (anders dan een facelift oid :') ) Heeft iemand daar ervaring mee? Bijv dmv fillers of botox ..?


Een onderooglid correctie, vriend van mij heeft dit gedaan bij Velthuis, prachtig resultaat.

Bij weinig rimpels, fijne lijntjes en lachrimpels volstaat een traangoot filler behandeling.
(in combinatie met kraaienpootjes/botox). Bij mij werkt dit prima.

Popstra
Berichten: 13779
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 16:27

Nou vandaag mijn neuslippen plooien laten vullen...zal liegen als ik zeg dat het geen pijn doet :oo
Eerst naast mijn neusvleugels tot het bot met de naald en daarna beide zijdes naast de mond omhoog met een canule
Ik vond het verre van prettig maar het duurde maar kort.
Naast m’n neus vleugels is goed gevuld maar de diepe rimpel naar de mond vind ik wat tegen vallen. Is iets verzacht maar het blijven beste lijnen. Wellicht ik er wat te veel van verwachte. Ik zie wel hoe het is als de boel weer rustig is op die plekken.

Desi_2409

Berichten: 899
Geregistreerd: 27-11-10
Woonplaats: Drenthe

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 18:42

Hoe lang duurt het voor je weer "aantoonbaar" bent om te werken? Ik wil ook maar heb voorlopig niet de mogelijkheid om vrij te nemen.. en ik wil niet met plekken op mijn werk aankomen